Skocz do zawartości
ath

Dungeon Siege 2

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem w 3 akcie i mam quest: "Enter the Morden city of Darthrul" tyle ze stoje przy dzwiach i nie chca sie otworzyc. Pisze ze trzeba poszukac czegos gdzies w okolicy ale ja nic nie moge znalezc, jesli ktos wie czego i gdzie szukac to prosze o pomoc.

Edytowane przez Sandman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, jestem swoja ekipa w 2 akcie, zasavowalem gierke i jeszcze bedac w grze zresetowalem kompa...kiedy pozniej wchodze do gierki patrze ze niema mojego posta  :unsure: jednak w moich dokumentach w folderze gdzie znajduja sie savy ds2 wszystko jest, probowalem wycinac i wklejac jednak dalej niema mojego savu...da sie cos z tym zrobic bo od nowa niechce mi sie grac  :cry:

1627149[/snapback]

Wie ktos co mozna zrobic ludzie? Pomozcie !! :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

We wczesniejszym poscie Silver pytał sie do czego jest ten mur : Mur.

Wiec w II akcie dolaczyc do naszego teamu moze Finala. Idziemy z nią do Kithraya Valey--> The Upper Kithraya Caverns--> Naprawiamy winde i znajdujemy mape. Potem kaza nam zniszczyc 4 wieze. 3 z nich znajduja sie wlasnie za tamtym murem. Mur automatycznie otwiera sie gdy tylko do niego podejdziemy. Niszczymy 3 wieze w North Jungle. Ostatnia wieza znajduje sie w South Jungle.. i tutaj zaczynaja sie dla mnie problemy.. niewiem jak dojsc do tej wiezy chodz ja widze jak widac na dolaczonych zdjeciach .. :

1 FOTKA

2 FOTKA

 

zrobil z Was ktos tego questa, jak tam dojsc , pomocy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobil z Was ktos tego questa, jak tam dojsc , pomocy  :D

1627571[/snapback]

to czesc questu Finali (postac ktora mozna przylaczyc do druzyny w 2gim akcie) bez zaczetego questu nie da sie tam wejsc, quest zaczynasz kiedy znajdziesz zepsuta winde winde przy ktorej pisze ze Finala moze ja naprawic (jak naprawisz i zjedziesz na dol zaczyna sie quest)

 

kalafior_clone nie mam pojecia bo nie instalowalem

 

dEt0x obawiam sie ze z tym problemem nikt ci nie pomoze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pszczesny ---> musisz zejść do podziemi , tam pojawia sie rozwalona ściana , (to zejście znajduje niedaleko, po schodkach w dół, to nie jest jaskinia tylko piwnica) , zresztą u mnie było podobnie bo też sie nadenerwowałem , ale jak szłem glówną drogą to sama Finala oznajmia w krótkim dialogu (przed tym zejściem) że gdzieś tu znajduje się dojście do wież wartowniczych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pszczesny ---> na fotografi nr 2 to te zejście po prawej( tam toche dalej) od teleportu .......no i dałem ciała z tym medalionem, do areny podchodzilem 3 razy , oczywiście nie od razu , po prostu barman po "sprzedaniu" zmyślonych histori jest pod wrażeniem i podaje chasło do areny, później te chasło trzeba podać w rozmowie kolesiowi w piwnicy , on otwiera dzwi, no i jazda , przed każdą walką musimy kupić coś w rodzaju przepustki na arene , cena rośnie wraz z kolejnymi walkami , jest ich 8 , po każdej walce otrzymujemy klucz do pomieszczenia w którym znajduje sie skrzynia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pszczesny ---> na fotografi nr 2 to te zejście po prawej( tam toche dalej) od teleportu          .......no i dałem ciała z tym medalionem, do areny podchodzilem 3 razy , oczywiście nie od razu , po prostu barman po "sprzedaniu" zmyślonych histori jest pod wrażeniem i podaje chasło do areny, później te chasło trzeba podać w rozmowie kolesiowi w piwnicy , on otwiera dzwi, no i jazda , przed każdą walką musimy kupić coś w rodzaju przepustki na arene , cena rośnie wraz z kolejnymi walkami , jest ich 8 , po każdej walce otrzymujemy klucz do pomieszczenia w którym znajduje sie skrzynia

1627786[/snapback]

 

walk jest 10:) wlasnie skonczylem, mozna sie tam niezle oblowic ale troche tluką

no to teraz szukamy 3ciej czesci mysterius seta

ktos ma jakies sugestie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten pet to taka latajaca hmm wrozka :mur: mala zielona ale faktycznie jest niezla bo dobrze leczy i wskrzesza niewiem na jakim poziomie ma maxa bo u mnie startowala na 60lvl i zrobilem jej matura od razu (wiec na 60lvl) kosztowalo mnie to fortune ale chyba sie oplacilo

 

post-114917-1125650444_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Info w sprawie mysterious set, z zagranicznego forum :

"

 

there are 3 items , well 4 actually.

 

bucket, book and token , and a mysterious stone that drops from the level 100 ??? guy.

 

you need them to access a secret area.

 

the bucket you find in arinth the mad/mage prison.

 

the book you get for completing the arannas books quest (act 3 town)

 

the token you get for completing the aman lu arena quest.

 

once you have all 4 items , you can go to any chant shrine , using a chant (written on the mysterious stone , but backwards) and it teleports you to the mysterious cave.

 

be prepared , its a though fight (first some 36ish dogs (easy) and then level 40 humanoids (actually the "evil" version of the guys you can hire)and then you find a secret chamber with lots of godly loot , aswell as some wicked items (check thread with rare set items , i have a link there).

 

those items are sure used to some other weird places , yet to be found :P "

 

 

oraz troche informacji z pliczu txt ktory zostal zalaczony przez "Lynella"

 

II. The Mysterious Items

------------------------------------------------------------------------------

 

This section lists the four mysterious items. The three set pieces used as

keys and the mysterious stone which is used as a key to access the secret

area.

 

-----------------------

A. The Mysterious Stone

-----------------------

 

This stone is inscribed with a chant needed to access one of Dungeon Siege 2's

greatest secrets. It is inscribed with the words 'surotces suiranmuloc'. These

words are used to decipher the chant needed to access the secret area. However,

the chant is not enough to access the secret area, you must have this stone for

it to work properly.

 

 

a. Acquiring the Stone

---------------------

 

The Mysterious Stone is an item dropped when you slay an enemy named ???. It

is a level 99 creature that will spawn randomly on any act. He will not attack

you, only run around randomly for approximately 10 seconds. During this time

when hit he will drop a rare item. A total of 3 rares is most often dropped

before he vanishes.

 

When he appears you must be fast and alert as well as having the ability to

deal damage very quickly. If you have any damage powers it is recommended you

use them. Once he dies you will receive the Mysterious Stone and be able to

access the secret area.

 

------------------------

B. The Mysterious Bucket

------------------------

 

The Mysterious Bucket is the key to unlock the first of three gates

within the secret area.

 

a. Bucket Stats

---------------

 

Mysterious Bucket

(Bucket from Mysterious Set)

The owner of this bucket has an uncanny knack for finding that which is

hidden.

 

Armor: 18

Requires Character Level 30

VEX QUIT FROM

40% Belligerence

+10% Looking Like a Fool

+20% Chance To Find Magic Items

 

Set Bonuses (for 1/3 items equipped)

5 2 6 4 3 9 2 8

 

Set Bonuses (for 2/3 items equipped)

3 11 7

 

Set Bonuses (for 3/3 items equipped)

6 10 1 2 7

 

 

b. Trial of Perception

----------------------

 

A keen eye is needed to find the Mysterious Bucket. To get to the underground

ruins where this Trial takes place take the teleporter to the Lost Valley of

the Azunites in Act I. Then head east till you find the entrance to 'Some Lost

Elven Ruins', it is an elevator powered by a button on a nearby wall.

 

In the ruins you will have to search for a hidden button, lamp switch, as well

as other triggers to get through a series of rooms. Eventually you will get to

a long staircase that will lead to an Elven Prison. In the middle of the long

staircase on a even landing is the final secret trigger for this trial. When

used it will open up a secret area and in it is a chest which gives you the

Mysterious Bucket.

 

----------------------

C. The Mysterious Book

----------------------

 

The Mysterious Book is the key to unlock the second of three gates

within the secret area.

 

a. Book Stats

-------------

 

Mysterious Book

(Book from Mysterious Set)

The Owner of this book has an extremely meticulous personality

 

FROM VEX QUIT

 

Set Bonuses (for 1/3 items equipped)

5 2 6 4 3 9 2 8

 

Set Bonuses (for 2/3 items equipped)

3 11 7

 

Set Bonuses (for 3/3 items equipped)

6 10 1 2 7

 

 

b. Trial of Perception

----------------------

 

This Trial masquerades under a secondary quest named 'The Lore of Aranna'

in Act III. To receive this quest go to Telgrey the Scholar in the north

east corner of Kalrathia. Talk to him and accept the drink he offers you.

He will give you the quest, which is to collect all 20 books in the Lore

of Aranna collection.

 

The Lore of Aranna books you have can be viewed under the Lore/Books tab

in your journal. All the books in the collection have a Vol. # above

their title. Below are the areas where you can find the books. As this

FAQ evolves I will state their location more precisely.

 

Upon completing the quest you will not receive a reward. Talk to him a

second time after turning in the quest and you will receive a generous

reward as well as the Mysterious Book.

 

The books are located in the following areas:

 

Vol. 1 - Snowbrook Haven Living Quarters

Vol. 2 - Vai'Kesh Sanctuary, a short way from its southern exit.

Vol. 3 - In Aman'lu from Alar'ithil

Vol. 4 - In Aman'lu at Altorn Hall

Vol. 5 - In Aman'lu at Twylis's House

Vol. 6 - Eastern Greilyn Jungle, where you meet Vix

Vol. 7 - Windstone fortress, in the Western Gatehouse

Vol. 8 - Temple of Xeria

Vol. 9 - Temple of Xeria

Vol. 10 - In Aman'lu from Eolanda

Vol. 11 - In Aman'lu next to Eolanda

Vol. 12 - In Aman'lu Magic Shop

Vol. 13 - In Aman'lu Inn

Vol. 14 - In Aman'lu near Eolanda

Vol. 15 - In Aman'lu Magic Shop

Vol. 16 - In Kalrathia at north east side of town

Vol. 17 - *Ruins beneath Mushroom Circle in East Greilyn Jungle

Vol. 18 - *Ruins beneath Mushroom Circle in South Vai'lutra Forest

Vol. 19 - *Ruins beneath Mushroom Circle in South Garden of Ancients

Vol. 20 - *Ruins beneath Mushroom Circle in Ruins of okaym

 

*Books 17-20 Require Amren in your Party

 

-----------------------

D. The Mysterious Token

-----------------------

 

The Mysterious Token and the other two pieces are the keys to unlock

the last of the three gates within the secret area.

 

a. Token Stats

---------------

 

Mysterious Token

(Token from Mysterious Set)

The owner of this token chose not to pass up a rare and brief opportunity

 

QUIT FROM VEX

 

Set Bonuses (for 1/3 items equipped)

5 2 6 4 3 9 2 8

 

Set Bonuses (for 2/3 items equipped)

3 11 7

 

Set Bonuses (for 3/3 items equipped)

6 10 1 2 7

 

 

b. Trial of Power

-----------------

 

This Trial also masquerades as a secondary quest, this time as the

'Aman'lu Arena'. To receive this quest talk to Barkeeper Drudwyn at the Inn

in Aman'lu. Deny all the fanciful stories he puts upon you and he will give

you a password to give to his assistant Tristeth. Go into the room behind the

bar and use the elevator. Go to the end of the room and talk to Tristeth. Now

go down the stairs that have opened up till you enter the Arena.

 

Talk to Daesthai and tell him when you are ready to try your skill at the

arena. Purchase an arena token and then go into the center of the Arena. Cast

your pets and any spells you want upon yourself and then click on the pedestal.

The arena will move down and monsters will spawn. Defeat them and you can then

purchase a token for a higher level of the arena. You can not repeat levels you

have completed. There are 10 total ranks for the arena, the first rank has

enemies that are around level 26 while the last rank has level 40 enemies. Most

ranks will be one mini-boss creature and 4-8 minions. The 10th round is against

two level 40 mini-bosses and 8 rust guards.

 

Each rank you complete gives you a key to one of the 9 rooms in the arena. Each

room has a big chest with goodies inside for you. The room with the 10th chest

is behind the 9th room and will be accessible once you finish the 10th rank

battle. In this chest is a bounty of items as well as the Mysterious Token. As

an added bonus you can now purchase a pet Light Naiad from Daesthai once you

finished the 10th rank. There are no battles after the 10th rank and you can

not repeat it.

 

---------------------------

IV. The Secret Area

---------------------------

 

----------------

A. Getting There

----------------

 

To enter the secret area you must possess the Mysterious Stone. A chant is also

used but without the stone it is useless. The chant used is 'columnarius

sectorus' which is the reverse of 'surotces suiranmuloc' which is engraved on

the Mysterious Stone. Use 'columnarius sectorus' at any Chant Shrine when you

have received the stone to be teleported to the secret area.

 

------------------

B. Getting Through

------------------

 

Getting to the Secret Area is only the first step in the mystery. You must get

to and pass through three sealed doors to claim your prize.

 

a. Prairie Dog Room

-------------------

 

This is the first room you come to. You need the Mysterious Bucket to unseal the

and access the room. Within you will find many aggressive level 40 prairie dogs.

Do your best to slay them and get to the next door.

 

b. Challenge Room

-----------------

 

The second door is unlocked by the Mysterious Book. This room is far more of a

challenge than the Prairie Dog Room. Within it are a large number of level 40

humanoids that have 20-30k health each and hit very hard. If you can make it

past them then you are almost to the reward you seek.

 

c. Treasure Room

----------------

 

This is the final room and the most difficult to enter. You need all three of

the Mysterious Items as well as a secret chant. The most difficult of this

stage has been deciphered by ebator and tested by dknyc.

 

Under each of the 'stats' for the set items in this FAQ there are a series of

numbers. They change depending on how many items of the set you have equipped.

Seeing that the words vex, from, and quit all add up to 11 characters and that

11 is the highest number listed in the set description it was decided that each

number must represent a number. By trial and error QUIT FROM VEX proved to be

the combination needed to produce the correct chant.

 

To open the third and final door to the Treasure room, stand before it garbed

in all three items of the Mysterious set and utter 'requo furtivum ixo' and the

door will open.

 

Within the room was found a great deal of treasure including a Pumpkin Helm and

a Stein of Beer. However neither of them had any remarkable stats. As soon as

the room was opened a Goblin Inventor vanished from the room. The meaning of

his presence there and what other secrets he may lead to will be followed by

this FAQ as research continues.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podam ci pierwsze litery nazwisk A,X,E,Z, a ty moze pomozesz mi w znalezieniu questa, jak wejde do "quest Log" i tam w secondary braknie mi cos miedzy Dire Wolf a Feldwyr the blacksmith! gdzie moge znalezc tego kogos od zadanka????

1628841[/snapback]

dzieki , ale ja tobie niestety nie pomoge bo tez mi tam brakuje :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MaZielony----> ten quest ma nazwe Taar's Invetigation , daje go (Arianne) babka w chałupie na prawo od Great Hall: 1. Znależć sztylet Haku potrzebny do zabicia pewnej bestii w jaskini za miastem , ktorej normalną bronią nie można zranić , ten sztylet znajduje sie w obozie w Norhern Greilyn Jungle (to drugi teleport jaki napotykamy w grze, nazwy nie pamietam) 2.Znaleźć tą bestię - Southern Greilyn Jungle 3. Zabić ją sztyletem 4. Zanieść głowe (jako dowód zabicia) do Eirulan dla Arianne _________Oddałem już dawno książki kolesiowi (dziadkowi) i fakt dał mi książke ale nic nie pisze że jest częścią zestawu :blink: he he he swoja drogą bardzo ciekawa ,ale nie zdradze wam o czym opowiada :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niewiem czy dokladnie oto chodzi ale znalazlem cos takiego :

 

This is a long quest. I think I've traded like 7 items now and I'm at the beginning of Act 3. Last exchange was a morden head on a pike for elven water in aman'lu.

 

 

"Act 1" LeLani: Near Pet shop in Eirulan "Childs doll"

 

"Act 1" Fenella: Use eastern most lift from Inn in Eriulan there you'll find a small house "Elven Ale"

 

"Act 1" Soldier Balamar: inside House at start of Azunite Desert "Fresh Skath Cat Ribs"

 

"Act 1"Soldier Jordhan: Inside Inn in Eriulan "Statue of Xeria"

 

"Act 2" Soldier Kiernan: Inside house directly under the commander of SnowBrook Castle when you first meat her "Morden Head on a stick"

 

"Act 2" Alar'Ithil: Inside Left house past south gate in Aman'lu "Flask of Elven Water"

 

"Act 3" Prospector Gareth: A tower in North Plains of Tears just before first Teleporter go down in the tower using the lever and open one of the 2 doors to meet him "Agallan Relic"

 

That is what i have found so far i will update if i progress in the quest hope you find it usefule

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś mi pomóc bo sie troche pogubiłem :mur: , chodzi o ten quest : #18: Evangeline's Folly

-----------------------

* Intended level: 28

* Seek Jessic and the soldiers in the Vai'kesh stronghold

* Seek Jessic in the second Vai'kesh stronghold

* Seek Jessic in the third Vai'kesh stronghold

 

Add Princess Evangeline (Eva) to your party. Teleport to the Western End of

Arinth's Ravine. Go west, south, west and north to reach a bridge. Before the

bridge, turn left (west) and go along the edge of the ravine to reach a small

cave. You may remember the password-protected door from Chapter 5.

O jaki pasword tu chodzi u licha :blink: bo jestem niemile zaskoczony , może o czymś zapomiałem albo przeoczyłem <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dEt0x ---> jeżeli otworzysz "character window" w lewym górnym rogu masz takie małe kółeczą z postacią i czerwoną strzałką "disband this character" , klikasz i postać odchodzi z drużyny , jeżeli jednak chciałbyś aby z powrotem wróciła znajdziesz ją w Inn .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Linkin PL chodzi chyba o to ze musisz wziac Eve ( ta laska ktora podrywaklli cichociemni czarodzieje)... i jak przez ten las sie idzie (biegnie za tym dzikusem na wilku) sa jaskinie, w ktorcyh sa drzwi i w ktorych pytaja o haslo...

Juz wczesniej pytalem o jaskinie... tym mi z Evcią pomogles ;) Musez tam podskoczyc pozniej ;]

 

Dzieki za ten poradnik, szkoda ze jeszcze III akt nie jest opracowany.

 

 

Dzis rozwalilem sobie wygralem na arenie w amanlu. Najgorszy byl ten diobllik ktory ogniem ział. Prze koles z niego byl. Reszta to jakies pionki byly.

Tak sibie ogladam moich źą`muf i najlepsze obraenia zadaje Pan od Duala. Moj koles z tarcza zawsze dluzej zyje, jednak obrazen takich nie zadaje fajnych.

Next tiime chyba swojego zrobie na duala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

xpektor --> ale chodzi o to że byłem już w tej pierwszej jaskini , mam Eve w swojej bandzie , ale dalej dzieje sie to samo, nie chcą mi otworzyć dzwi , ta maszkara za dzwiami gada dalej to samo i nie chce otworzyć dzwi :huh: i tu właśnie mam małe problemo bo nie mam pojecia o jakie haslo ona sie czepia :angry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie mam takie pytanko do was troche głupie musze przyznać ale mimo tego spróbuje.

 

Przeszedłem już poziom Mercenary i jestem na Weteranie - zacząłem dopiero co II akt a poziom mojej postaci to 50 lvl. Mam teraz pytanko do tych co grają już nawet na Elite a poziom Weteran maja już za sobą. Czy grając na Weteranie bedzie możliwość znalezienia takich zbroji jak ta którą nosi gostek z nibieskim mieczem na tym screenie ?

SCREEN

 

Wiem ze pytanie głupie ale jak ktos zna odpowiedź to bardzo bym prosił o udzielenie mi jej.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ej ziomy pomocy!

 

Nie wiem czy zrobilem zle ale chcialem sobie troche porzucać czarow troche postrzelac z lukow i powalczyc mieczem....

Gram elfem i mam 12 level w 1 akcie. Mam 10 level combat magic , 7 ranged i 4 melee czy zrobilem cos z moja postacia zle?? Kolega mowil ze lepiej by bylo sie cwiczyc w jednym ale ja wolalemdo wszystkiego po trochu a najwiecej w combat magic. Czy mam zaczac grac od poczatku i pakowac do jednego skilla czy bede mial jakies problemy z moja postacia w dalszym etapie gry?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpowiem tak: ważne jest aby ciągnąc postać tak by kluczowa profesja czyli walka zwarciu, na dystans czy jakaś magia była na tym samym poziomie co twój lvl czyli jak np masz 12lvl i kuczowa jest dla ciebie magia walki to powinienes zrobić ją na 12 lvl kumasz? Mozesz bawić sie ze wszytsko po trochu ale bedą momenty w grze gdzie jest na prawde cieżko a przykladowo jak jestes taki sobie z wlaki w zwarciu i na dystans i nawet niezly w uzyciu combat magic to niestety za mało aby twoja postac wchodziła we wrogów jak w masło ;) Ja np zrobilem sobie wojownika 50 lvl aktualnie i 50 lvl walki w zwarciu. Dodatkowo do tego co jakis czas uzywam sobie troche najprostszego leczenia z nature magic ktorą mam bodajże na 6 czy 7 lvl. I w moim przypadku "nie tracilem jej na wrogów" znaczy sie wrogów kładłem w zwarciu a nature magic używalem zeby podleczyć się po walce. Totez bez problemu trzymam lvl walki w zwarciu na tym samym poziomie co lvl postaci. I jeszcze dam ci radę ze jak awansujesz skup się w drzewku umiejetności na jednej gałezi. Dla przykladu moj wojownik walczy dwiema brońmi i w takie umiejetnosci tez pakowałem. Zreszta potem dochodza fajne itemki ktore podwyzszaja rożne umiejętności itp :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było pokierować swoją postać na jedną profesje i wyćwiczyć sie w jednym kierunku , bo jak tak bedziesz pakowal wszystkiego po trochu to w sumie nie bedzie z ciebie ani dobry łucznik ani dobry mag. Na razie może to i nie ma wiekszego znaczenia ale póżniej bedzie ,bo np. nie bedziesz mógl zakladać dobrych zbroi ani używać mocniejszych czarów . Po drodze jednak można spotkać i dołączyć do naszej drużyny osoby o innych profesjach np. nature maga albo dobrego wojownika ... no ale to wolna kraina i każdy może robić co mu sie podoba : ja np. podpakowalem swojemu wojownikowi troche nature magic , bo czasem bywało (raczej czesto) że zostawał sam na placu boju , bo reszta drużyny już dawno wyciągnela nogi ,a teraz moge ich wzkrzeszać do woli (czarem nie zwojami) :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...