Skocz do zawartości
RogerWhite

Metal Gear Solid 4: Guns of The Patriots

Rekomendowane odpowiedzi

Może przeczytam o co chodziło w poprzednich częściach, może zagram w poprzednie części. Kto wie? W końcu MGS4 wychodzi w 2008 roku a to szmat czasu. ;) Przecież zima jest dłuuuga i zimna. :P

zagraj, bo nie zagrać to tak jak obejrzeć tylko jeden film z Gwiezdnych Wojen np. Mroczne Widmo i po tym oceniać całą serię ;)

 

Ale mam nadzieje ze MGS4 nie będzie dla serii tym co mroczne widmo dla GW ;) Dla mnie takim SW:E1 był MGS2 ;)

 

Ja sobie nie wyobrażam grania w jedną z cześci bez zaliczenia poprzednich. Poprostu to jest diametralnie inne przezycie. Wez się już teraz zabierz lepiej za MGS1. Polecam wersję na GC jeśli masz Wii albo właśnie toster. Jeśli nie masz to oberaj chociaż tą na PC/PSX jeśli Cię na dzień dzisiejszy grafa nie odstraszy. Ja tam nadal kocham klasycznego MGS'a wlasnie z szaraka ;)

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Solid słusznie prawi.

PS. To w 4-ce tylko beczkę w kieszeni mieści, a gdzie stinger, nikita, famas, łącznie ponad 50 granatów (albo ponad 100?), racje żywnościowe, kamizelka, binokulary, noktowizor, okulary termooptyczne, pistolet, snajperka, parenaście min i "cygaretki"? :P

Acha, jeszcze 3 kartonowe pudełka :)

 

Do tego tez się trza przyzwyczaić :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tego niestety nie wiedzę :blink:

na dzień dzisiejszy gra prezentuje się naprawdę słabo pod każdym względem. grafika, gameplay, animacja (szczególnie bieganie komicznie wygląda), ai do bani. ogólnie gra jest w bardzo wczesnym stadium produkcji. nie wiem jak kojima productions wyobrażało sobie premierę w 2007r.

widok fpp jest również do bani ! ręka wygląda jak proteza z drewna :D

edit.

arsenał i beczkę to chyba z [gluteus maximus] wyciąga :D

Nie byłbym sobą gdybym nie zareagował na takie teksty :P.

Grafika IMO nie jest zła ale wiadomo, do GoW nie ma startu ale to też ZUPEŁNIE INNA gra mająca nas urzec czymś więcej niż grafiką. Zresztą, dla mnie sprawa jest prosta, kto nie załapał bakcyla na tą serią już chyba NIGDY go nie załapie i koniec. Nie ma co pisać o jakichś "dziwnych" elementach które faktycznie "nowych" graczy potrafią odstraszyć, ubawić po pachy i ogólnie zrobić sobie z tego tytułu pośmiewisko (vide niesamowicie duży zasób itemów "pod ręką" ;) ). Ale taki ZAWSZE był MGS a raczej MGS jest dalej taki jak jego czcigodni poprzednicy czyli MG1 i MG2. Mogli to "poprawić" ale tego nie zrobili. Pewnie wiecie (a jak nie to Wam opowiem ;) ) że MGS2 miał być próbą podbicia serc nowych graczy (stąd pomysł na zupełnie nowego bohatera z którym nowi gracze mogliby się utożsamić niż Snake którego pamiętają i kochają chyba tylko "starzy wyjadacze"). Skończyło się jednak nieśmiesznie. IMO MGS2 to najsłabsza część serii, jakoś nie mam do niej sentymentu (co nie znaczy że uważam ją za słaby kawałek kodu, po prostu i ja chciałbym tam widzieć więcej gry Snejkiem - Snake Tales to zdecydowanie za mało ;) , również żeby nie było to dodam że do Raidena nic nie mam ;)). Kojima wyciągnął wnioski i teraz nie chce ryzykować drugi raz zawierając jakieś drastyczne zmiany po to tylko żeby przypodobać się publice i pozyskać nowych fanów (jeżeli nie skłamał to będzie to ostatnia część MGS, choć i tak jest tutaj sporo zmian, po tych 15 minutach gameplayu widać sporo różnic i nowych elementów). A teraz konkrety co do "wyliczanki" potknięć Nierealnego ;).

O grafie już było, co do animacji to i ja się zgodzę że nie wszystko jest super fajne, to bieganie w przykucniętej pozycji nie wygląda za fajnie ale chyba da się przyzwyczaić ale JA w zasadzie TYLKO do tego elementu animacji póki co mam zastrzeżenia.

Gameplay: tutaj nie wiem co jest w nim złego, grałeś w poprzednie części? Jak już wspomniałem jest sporo zmian i IMO na lepsze. Splinter Cell to nie jest ale...

AI: nie powiem na 100% bo nie wiem jak jest ale CHYBA demko puszczone było na poziomie trudności EASY. Wbrew pozorom w MGS nie gra się jakoś mega łatwo ale wiadomo, jakieś uproszczenia muszą być bo inaczej gra byłaby niegrywalna. A dlaczego wydaje mi się że grali na EASY? Bo to pokaz, nie o to chodzi w pokazie żeby ginąć po kilku krokach. Mało tego, w Japonii podobno poziom trudności NORMAL to europejskie EASY. w MGS2 i MGS3 europejczycy dostali extra dodatkowy poziom trudności EUROPEAN EXTREME, pewnie będzie i taki jak coś. Mnie nieco martwi niski zasięg widzenia strażników i nie wiem czy to tylko przez niski poziom trudności czy strażnicy po prostu tak mają :?. Ale sprawdzi się. Jako bonus dodam ze jak na razie na filmikach z takiego Crysisa też AI nie wypada ciekawie a przecież wiemy że robią tą grę twórcy FarCry a tamta gra miała naprawdę niezłe AI, pewnie też wypada blado ze względów na "pokazowy" poziom trudności ale mogę się mylić oczywiście.

Gra jest w bardzo wczesnym stadium produkcji?....Say what? :P. Pewnie tak uważasz bo są pewne elementy które Ciebie odrzucają ale wcale nie musi odrzucać fanów. Jak na razie obejrzałem ten filmik z gameplaya tylko raz (wczoraj wieczorkiem wróciłem z tygodniowego "wypadu" do miejsca gdzie słowo internet nie jest znane a zasięg telefonów komórkowych jest bliski zeru :D) i do mnie ten gameplay przemawia...tyle że ja jestem fanem i mogę być nieobiektywny ale też nie każę NIKOMU się w tej grze zakochać ;).

Widok FPP: wygląda "głupio" z powodu że broń w tym trybie zawsze jest ustawiona na celowanie "z muszki" ale nikt nie każe nikomu grać w taki sposób choć jak powiedział Kojima, można będzie tak przejść CAŁĄ grę jeżeli ktoś się uprze (niech Bóg ma go w swojej opiece, zacytuję slogan z pierwszego ever trailera MGS4; "This is not FPS, This is MGS!").

O menu nieco wspomniałem wcześniej, widać że nic nie zmienili w stosunku poprzednich części (czyli nadal ekwipunek "pojawia" sie w łapach że nie wspomnieć gdzie on to wszystko mieści). Mogę tylko powiedzieć że jest mi przykro że komuś to przeszkadza, ja miałem 3 części MGS żeby się do tego przyzwyczaić ;) (tak BTW: to też był jeden z zarzutów pod adresem MGS1 na PSX !!!). Mimo to fajnie jest mieć jakieś możliwości wyboru, jakiego itemu albo broni użyję. Pod technicznym względem Splinter Cell wypada o wiele naturalniej ale cóż poradzić ;).

 

Pozdro dla wszystkich!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@TrueVanDal

 

tak, pokaz był rzeczywiście na poziomie Easy. Poprostu strażnicy to byli DEBILE. Ale tylko ktoś nieogarniający mógłby stwierdzić ze AI bedzie takie w grze ;) W końcu już w MGS3 straznicy byli bardziej kumaci niż w tym trailerze... i to O WIELE BARDZIEJ. Wiec ktoś by musiał być bardzo naiwny by wierzyć ze na "super turbo hiper" komórczaku jaki jest sercem PS3, AI miało być głupsze niż na 7 letnim EmotionE.

 

A jeśli to japońskie Easy to jest o europejskie VERY EASY czyli wersja dla debili ;)

To by wszystko wyjaśniało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze, że TrueVanDal dodałeś

 

"tyle że ja jestem fanem i mogę być nieobiektywny"

 

czego nie powiedział .:Solid_Snake:., którego obiektywizm znamy nie od dziś :]

MGS4 na dzień dzisiejszy wg. mnie nie zachwyca gdyby nie historia przedstawiona w grze byłaby to tylko dobrą grą z niesamowitą dawką niedorzeczności :D

obejrzałeś filmik jeden raz ja to zrobiłem ok. pięć razy :D i jest naprawdę sporo elementów, które powinny być poprawione np. niepodany przeze mnie odrzut przeciwników z dachu po dostaniu kilku kulek z broni w klatę :] czyż to nie wygląda komicznie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nierealny, czepiasz się :P

Akurat sobie przypomniałem, jak kumple w MGS1 używali pleców strażników jako ściany, przy podkładaniu C4 (mi się to tylko udawało ze stealthem).

Jedna z prawd głosi, iż do końca nigdy się nie dogadamy przy tej grze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Ja piernicze, jedynke przeszedłem na PC i gra wg. mnie wymiata mimo obleśnej grafiki. Jest po prostu idealna :D

W dwójke nie grałem, w trójke tylko troche u kumpla, a 4 to odległa przyszlość. Ale kiedyś sobie sprawie ps2/3 to będę musiał dokonczyć to co zacząłem ;). Strasznie mnie korci, bo jedynka to jedna z lepszych gier w jakie grałem. Muza, klimat, fabuła... coś pięknego.

 

Co do 4 części, mi jakoś nie przeszkadza że postać nosi xxx broni przy sobie, albo że tak śmiesznie biega. Kto by zwracał uwage na takie rzeczy kiedy pewnie gra wsysa niemiłosiernie po pierwszych 5 minutach?

Edytowane przez Pioorek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze, że TrueVanDal dodałeś

 

"tyle że ja jestem fanem i mogę być nieobiektywny"

 

czego nie powiedział .:Solid_Snake:., którego obiektywizm znamy nie od dziś :]

MGS4 na dzień dzisiejszy wg. mnie nie zachwyca gdyby nie historia przedstawiona w grze byłaby to tylko dobrą grą z niesamowitą dawką niedorzeczności :D

obejrzałeś filmik jeden raz ja to zrobiłem ok. pięć razy :D i jest naprawdę sporo elementów, które powinny być poprawione np. niepodany przeze mnie odrzut przeciwników z dachu po dostaniu kilku kulek z broni w klatę :] czyż to nie wygląda komicznie ??

Jeszcze dokładniej oboolkam ten filmik ale faktycznie jest taki moment gdy koleś spada jakby dostał z granatu (jakiś wybuch) a Sneju strzelał wtedy z kałacha...ale może nie dojrzałem że on strzelił z podwieszonego granatnika? Ale zobaczy się, grę jeszcze robią i NIE WIERZĘ patrząc po poprzednich częściach że skopią podstawowe elementy które wypadały poprawnie poprzednio.

 

Nara.

 

EDIT: No obejrzałem jeszcze raz i faktycznie, z tego dachu to strażnicy na pewno nie spadają ino wyskakują przez barierkę bez powodu :D. Zamiast się zatoczyć po prostu przeskakują nad barierką, fakt wygląda to komicznie ;). Oby to poprawili. Jeszcze mógłbym się przyczepić do fizyki a raczej jej braku w pewnych miejscach. W prawdzie nigdy nie oczekiwałem demolki na poziomie Battlefield Bad Company ale worki z piaskiem mogłyby się rozwalać po wybuchu granatu albo przynajmniej przesuwać. Mimo to wątpię żeby coś w tej materii się zmieniło, mówi się trudno. To tylko tyle jakichś bugów widziałem...a jeszcze jak Snake obsługuje MG MkII to podjeżdża do strażnika, ogłusza go a później co? Wygląda tak jakby Snake "wyłączył" obsługę mecha a ten wrócił magicznie do itemów, IMO powinniśmy jeszcze nim wrócić do Snake'a albo przynajmniej mech powinien zostać w miejscu a my powinniśmy po niego podejść.

 

Fajnie natomiast że tym razem można sie przemieszczać z wyekwipowaną snajperką oraz to że teraz trzeba samemu przeładowywać broń (poprzednio można było odłożyć broń i zaraz ją wyekwipować i mieliśmy pełny magazynek, oczywiście manualny reload też był gdy skończyła się amunicja ale to zabierało czas i łatwiej i szybciej było dwa razy "klepnąć" R2 żeby mieć już w pełni załadowaną broń, to szczególnie pomagało z RPG w MGS3 gdzie rakiety ładowało się wieki ;) ). Teraz już nie ma tego "ułatwiacza" i bardzo się z tego cieszę, za to można zmienić magazynek nawet gdy ten jest praktycznie pełny.

 

Naszła mnie pewna refleksja, mówi sie ciągle o ewentualnej konwersji na X360 (nie mam nic przeciw) ale patrząc/słysząc ile "rzeczy" robi się dzięki SIXIXAS'owi zastanawiam się czy przy danym obłożeniu pada da się to jakoś sensownie przenieść na XO. Wiadomo, takie bajery jak celowanie przez wychylania pada łatwo zastąpić gałeczką analogową ale żeby w innych sytuacjach nie okazało się że trzeba wcisnąć na raz kilka przycisków żeby uzyskać ten sam efekt na XO (będziemy sobie palce łamać). Ale póki co MGS4 jest Exclusivem choć myślę że gdy wyjdzie wersja "poprawiona" to pewnie zawita też na konsolkę Billa. Pozdro.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja piernicze, jedynke przeszedłem na PC i gra wg. mnie wymiata mimo obleśnej grafiki. Jest po prostu idealna :D

W dwójke nie grałem, w trójke tylko troche u kumpla, a 4 to odległa przyszlość. Ale kiedyś sobie sprawie ps2/3 to będę musiał dokonczyć to co zacząłem ;). Strasznie mnie korci, bo jedynka to jedna z lepszych gier w jakie grałem. Muza, klimat, fabuła... coś pięknego.

Pioorek, dwójka jest również na PC więc możesz skosztować już teraz (przygotuj się jednak na zryte sterowanie, nawet z padem). MGS3 niestety ps2 only, a szkoda :wink:.

 

Co do filmu z gameplayem, to IMO wszystko prezentuje się solidnie. Odnośnie dwóch gości wypadających przez barierkę po śmierci, wygląda to trochę dziwacznie, ale odnoszę wrażenie że Hideo chciał po prostu dobitnie pokazać, że wbrew pozorom zaimplementowali porządną fizykę w MGS4. Ewidentnie ragdoll stosowany jest tylko na martwych żołnierzach, ogłuszeni padają zawsze jak kłody. AI nie powinno być skopane, w poprzednich częściach było dobrze dopracowane i mało kto narzekał (duży wpływ na AI miał wybór poziomu trudności, odpowiadał za zasięg wzroku, słuchu, skuteczność strażników itp). Co do beczki, którą Snake wyjmuje znikąd, no cóż, to cały MGS :wink:.

 

Jedyne co mnie rozczarowało, to ilość menusów przez które trzeba przebrnąć by zmienić kamuflaż. Już w MGS3 było to drażniące (a camo trzeba było zmieniać co chwilę), więc miałem nadzieję że w czwórce zbindują sprytnie jakiś button i ułatwią graczom sprawę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

Jedyne co mnie rozczarowało, to ilość menusów przez które trzeba przebrnąć by zmienić kamuflaż. Już w MGS3 było to drażniące (a camo trzeba było zmieniać co chwilę), więc miałem nadzieję że w czwórce zbindują sprytnie jakiś button i ułatwią graczom sprawę.

No fakt, w MGS3 to był lekki ból z tymi kamuflażami ale popatrz że tutaj przez większość czasu pewnie będziemy korzystali z OctoCamo a ten dostosowuje sie do otoczenia automatycznie (tylko przy przylgnięciu do ściany albo położeniu sie na podłodze).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że rozgorzała dyskusja na tematy czysto techniczne :) Dla mnie liczy sie fabuła - to dzięki niej człowiek siedział przykuty przed tv/monitorem. Do tego wspaniała muzyka, zaś w grafice cieszyły zawsze szczegóły, a nie tekstury w hiper rozdzielczości. (MGS1 na PS1 jest bodajże w 320x240! I co z tego...)

 

Seria ma rzesze fanów, co ważne nie tylko w Japonii, ale i na całym świecie. Kojima do tej pory nie zawiódł, więc przy ostatniej częsci na pewno nie będzie blamażu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe... jedyne co jeszcze mi sie rzucilo w oczy to to, ze po dostaniu w plerki z pistoletu na strzaleczki wrogowie padaja natychmiastowo :D. Pamietacie jak to bylo w poprzednich czesciach? :D Najpierw to charakterstyczne dla calej serii "Hęęę...???" i potem w zaleznosci gdzie przeciwnik dostal czekalo sie troszke az padnie :D. (tylko w glowe schodzil odrazu).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe... jedyne co jeszcze mi sie rzucilo w oczy to to, ze po dostaniu w plerki z pistoletu na strzaleczki wrogowie padaja natychmiastowo :D. Pamietacie jak to bylo w poprzednich czesciach? :D Najpierw to charakterstyczne dla calej serii "Hęęę...???" i potem w zaleznosci gdzie przeciwnik dostal czekalo sie troszke az padnie :D. (tylko w glowe schodzil odrazu).

IMO to kolejny dowód na to że demko było puszczone na Easy albo i jeszcze niżej. Gram teraz kolejny raz w MGS3 i nawet 3 strzały jeden po drugim z Mk22 w plecy/nogi/ręce (wszystko oprócz głowy i serca) na poziomie NORMAL nie kładzie przeciwnika od razu. Wystarczy zjechać z poziomem trudności i kolesie padają jak muchy po "muchozolu" ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WTF?

 

tu link: http://je.pl/wk7r

dobra wiadomosc!

 

5 miecha raczejda sie wytrzymac do premiery na xO

 

pytanie tylko...

czy ktos nie wpadl poprostu na genialny (ale i chamski) pomysl na rozreklamowanie sklepu? W koncu ten link przewinie sie przez 3/4 for o tematyce growej jak i roznych portali...

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro możemy się spodziewać trailera z GC. Mało tego, w liku poniżej macie skan z japońskiego Famitsu na którym przedstawiono (najprawdopodobniej) bossów z 4 części (pytanie czy wszystkich, IMO nie). Specjalnie podaję linka a nie od razu image żeby nie spoilować (jak ktoś nie chce to nie musi oglądać).

 

Klik!

 

Moje przemyślenia:

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Trochę pojechani jegomościowie. Bossowie w MGS zazwyczaj zakrawają o fantastykę ale to już chyba lekka przesada ;). Fakt, mamy 2015 rok mimo to jakoś "dziwnie" mi to wygląda. Real ściera się z unreal. Mam mieszane uczucia :unsure:...ale co z tego, dajcie mi ich, skopię im zadki :D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

nie wiem czy bylo -ale pech zdarza sie kazdemu :lol2:

 

gameonly.pl:

 

Hideo Kojima osobiście pojawił się na Games Convention, żeby reklamować swój najnowszy i prawdopodobnie ostatni produkt z serii Metal Gear. Po krótkim wstępie, w którym Kojima ubolewał nad tym iż Metale zawsze trafiały do Europy ostatnie, został zaprezentowany najnowszy trailer. Pech jednak chciał, że coś złego działo się z dźwiękiem i pokaz został przerwany. Jak to zawsze bywa - na końcu zwiastuna są najlepsze motywy, także rozczarowanie było spore. Na poprawioną wersję będziemy musieli poczekać do jutra. Oby działała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ubolewał, że Europa dostawała ostatnia ale wspomniał, że zmieni ten stan wraz z pojawieniem się MGS4? :) Pewnie zapomniał. :P

A co on ma do gadania w tej sprawie? Chyba, iż by zaryzykował i zaszantażował wydawców ;)

Wracając do starego pytania, po co Raiden próbował przebic Vampa (przy okazji siebie - jeżeli nic nie pokićkałem), zauważcie, iż miecz był rozgrzany i Vamp jednak zareagował na to.

Ech... dla mnie i tak najpiękniejsze są słowa:

- Are you too immortal?

- No, I'm just not feared to death.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po obejrzeniu trailera, pierwsze co mi się ciśnie na usta to:

 

"CO TO K.....A MA BYĆ???"

 

Ja wiem że seria MGS nigdy nie była za bardzo realistyczna ale teraz to już jest przesada. Takiego Si-Fi w życiu jeszcze nie widziałem. Ani to fajne ani klimatyczne. Mam nadzieję że to tylko kolejna trailerowa ściema, którą Kojima próbuje nam namieszać w głowach. Oby MGS 4 nie podzielił losu RE4 i gra zachowa chociaż troszkę starego dobrego klimatu.

Edytowane przez RALF11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzieli ??

 

TGS07: MGS4 Trailer

http://www.gamersyde.com/leech_4565_en.html

 

Panowie klimat/filmiki w tej grze są genialne, ale po co Kojima serwuje nam takie [ciach!]ły(koleś z dupą w beczce, małpa w pampersie). Takie głupoty :lol: kompletnie do mnie nie przemawiają i rozpiexxxxx skutecznie całą to epicką historię :mad:

 

Naomi :D

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Edytowane przez cavarr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie klimat/filmiki w tej grze są genialne, ale po co Kojima serwuje nam takie [ciach!]ły(koleś z dupą w beczce, małpa w pampersie). Takie głupoty :lol: kompletnie do mnie nie przemawiają i rozpiexxxxx skutecznie całą to epicką historię :mad:

Przeciez takie cos jest w kazdym mgsie. Najwiecej bylo w MGS3, najmniej w MGS, gdzie glowny taki typ to byl Johnny Sassaki ze sraczką xDDD

 

Zresztą motywu z bedzką w ogole moze nie byc, tak jak typa z trailera MGS3, co mowil "to nie jest GTA".

 

Naomi to zdecydowanie najseksowniejsza postac renderowana jaką widzialem. Nie tam zadna Eva, Alyx z HL2 czy inne. Stylizacja na Monice Belluci daje rade. Meryl tez niczego sobie. Jednak japonce to są specialisci od tworzenia postaci zarówno pod wzgledem wygladu jak i charakteru. Małe mistrzostwo swiata. A to dopiero trailer =]

Edytowane przez s0lid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trailer z gametrailers.com w HD (direct feed):

 

WMV:

http://download.gametrailers.com/gt_vault/...direct_h264.wmv

 

MOV:

http://download.gametrailers.com/gt_vault/...direct_h264.mov

 

IMO najfajniejszy trailer jaki wyszedł do tej pory (a na pewno dużo lepszy niż ten ostatni z GC). Boję się tylko że wszyscy umrzemy na chorobę zwaną "spoiler" bo jeszcze trochę i całą grę poskładamy z kawałków trailerów ;) (choć poprzednimi razy pomimo wydawałoby się dużej dawki "konkretów" pełna gra dalej potrafiła zaskakiwać, oby było też tak tym razem). Co do rozwalania klimatu przez jakieś "bzdety" to Kojima ma już taki styl. Jednym się to podoba a drugim nie. A jestem gdzieś pośrodku, lubię śmieszne elementy ale też bez przesady. To co zobaczyłem w każdym bądź razie mnie nie odrzuca.

 

W jednym z moich wcześniejszych postów napisałem że pewnie koleś z oddziału Meryl w masce i ciemnych okularach to Raiden incognito ale teraz zaczynam się z tego wycofywać chociaż kto wie, dlaczego powiem w spoilerze dotyczącym MGS2 (jak ktoś jeszcze nie grał to niech lepiej nie czyta!!!) oraz nowego trailera MGS4:

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
...w MGS2 mieliśmy małą "konfuzję" w związku z rzekomą śmiercią Solid'a, późnej pojawiał sie Pliskin i w zasadzie mogłoby ujść że jest podobny do Senjka to jednak głos Davida Hayter'a IMO od razu zdradzał tą postać. Teraz o MGS4. Wcześniej wydawało mi się że te kilka słów wypowiadanych przez tego "zamaskowanego" kolesia brzmiały głosem bardzo zbliżonym do tego charakterystycznego dla Raidena (Quinton Flynn zdaje się). W tym trailerze jego głos jest dla mnie zupełnie inny ale może to specjalny zabieg panów z Kojima Productions żeby nie dawać graczowi jakichkolwiek wskazówek tak jak miało to miejsce w MGS2, po to żeby w odpowiednim momencie "zaatakować". Po prostu wydaje mi się że koleś nosi maskę bo ukrywa swoją prawdziwą tożsamość. Jest jeszcze sprawa zachowania czy wypowiadanych przez niego kwestii ale to można "zagrać" żeby np. Snake się nie połapał....tyle że to moja taka "mini teoria spiskowa" i pewnie nie ma wiele związku z rzeczywistością...

 

Przy okazji, Ci kolesie z oddziału FROG przypominają Tengu z końcówki MGS2 ;).

Pozdrowionka!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...