Skocz do zawartości
Sulaco

Company Of Heroes

Rekomendowane odpowiedzi

Sie nie pomylilem tylko najprowdopodobniej jestem idiota i myslalem o stugach, a nie tigerze ;]

 

mea culpa

Czyli cala wymiana zdan po nic :P Dzieki Popiol za sprostowanie, warto jednak widac sie CoH zainteresowac :)

 

Dla pewnosci - Tiger:

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla maniakow realizmu to jest Combat Mission ;)

"Betonem" nie jestem, ale siedze w temacie na tyle gleboko, ze oczekuje od straterii w realiach WWII pewnego poziomu realizmu i pewnych uproszczen po prostu nie zniose.

 

Aha - jakby kogos zastanawial moj tekst w jednym z wczesniejszych postow: najgrozniejszym amerykanskim pojazdem przeciwpancernym (i nie tylko w sumie) konca wojny byl Jeep z radiem :) A to dlatego, ze jak niemieccy pancerniacy zostali zauwazeni przez takiego Jeepa, to mogli byc praktycznie pewni, ze za chwile przyleca Mustangi i zrobia z nimi porzadek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje ze kolega sie ostro pomylil :? 95% strzalow shermanów odbija sie od tygrysa gdy sie strzela w jego przod. Z przodu sie poprostu nie da rozwalic tygrysa

Czasem jak sie wali w bok to kule sie tez odbijają, najlepiej własnie walic w plecy, czyli jest tak jak pisałeś costi. Strasznie mnie wlasnie wkurzaja tygrysy, gra jest zbyt realistyczna :D

Na froncie zachodnim PzKpfw V "Panther" miały dużą przewagę nad czołgami alianckimi. Trzy bezpośrednie trafienia z działa 76,5mm czołgu Sherman musiała otrzymać Pantera, aby zostać powstrzymana. Podczas walk z Shermanami dochodziło do "zabawnych" sytuacji. 17 stycznia 1945 roku Pantery z 10 SS D.P. "Frundsberg" napotkały pod miejscowością Herlishein amerykańskie Shermany. Po kilkunastu minutach płonęło kilka Shermanów, a pozostałe się poddały. Okazało się, że Amerykanie opracowali instrukcję, w której zabraniali swoim czołgistom walki na krótkie dystansy z Panterami.

http://www.panzer.punkt.pl/inne/ciekawostki/ciekawostki.htm

:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra jest rzeczywiście taka fajna? Opłaca się ją kupować? Dawno nie grałem w żadnego rts'a i ostatnio mam ochotę.

 

 

Taka mała dygresyjka. :)

 

Na froncie zachodnim PzKpfw V "Panther" miały dużą przewagę nad czołgami alianckimi. Trzy bezpośrednie trafienia z działa 76,5mm czołgu Sherman musiała otrzymać Pantera, aby zostać powstrzymana. Podczas walk z Shermanami dochodziło do "zabawnych" sytuacji. 17 stycznia 1945 roku Pantery z 10 SS D.P. "Frundsberg" napotkały pod miejscowością Herlishein amerykańskie Shermany. Po kilkunastu minutach płonęło kilka Shermanów, a pozostałe się poddały. Okazało się, że Amerykanie opracowali instrukcję, w której zabraniali swoim czołgistom walki na krótkie dystansy z Panterami.

Hmm... cóż z tego skoro na miejsce zniszczonego powiedzmy 1000 Shermanów przybywał kolejny 1000 a często 3000 :)

Niemcy akurat w tej kwestii poszli złą ścieżką.( na szczęście dla nas :) ) W tej wojnie dużo większe znaczenie miała ilość sprzętu a nie jakość :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@AndyN - Pantera a Tygrys to troche inne zabawki, choc podejscie do nich podobne. Pantera ma slabszy pancerz boczny, ale za to duzo sprawniejszy mechanizm obrotu wiezy (w Tygrysie szybciej bylo krecic calym czolgiem, niz sama wieza).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra jest kiepska : każdą misję przechodze w ten oto sposób buduje 6 czołgów

na każdy czołg 3 drużyny saperów robie rajdy 4 czołgami a 2 pilnują bazy.co za bzdura - każdy czołg przyjmuje na siebie razy armat pepanc prawie zero efektu tak samo jak się strzela w armatę od tyłu - jakby się strzelało w przynajmniej wóz opancerzony kiła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A moze zamiast isc po najmniejszej lini oporu wczujesz sie troche w klimat gry i sprobujesz przejsc gre na inne sposoby ?

 

Zreszta pograj z zywymi ludzmi to zmienisz zdanie :) No ale jak to sie mowi - sa gusta i gusciki - dla mnie ta gra to hit tego roku jesli idzie o strategie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Saperzy? Z tego co pamietam to mechanikow przetlumaczono na saperow w polskiej wersji raczej... wiec wszystko jest ok i umiejtenosci pasuja do tej jednostki.

 

Ja gre wywalilem, szybko mi sie znudzila, nie przyssala mnie na dlugo ale musze powiedziec ze gralo sie milo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema. Mam pytanie - bo chce kupić orginał a że 100 zł to nie wiem czy warte wydać ;] - podzie mi na takim komie na medium/high ??? >>

 

AMD ATHLON 3200XP

1GB

X800GTO

250 GB

 

Warto dokupić 512 MB ramu ?? Wogóle pogram na taki sprzecie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boże czytałem ale nie widziałem jakiś opinni jak gierka chodzi na x800gto dla tego pytam bo możę jednak ktoś na tym grał.

 

Ile ramu 1,5GB potrzeba ?? Bo 1 GB czytałem że mało to może 2 GB ?? ;]

Ja grałem na sprzęcie z siga w 1280x1024 i wszystko chodziło na max bez zadnych doczytywań czy zwolnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boże czytałem ale nie widziałem jakiś opinni jak gierka chodzi na x800gto dla tego pytam bo możę jednak ktoś na tym grał.

 

Ile ramu 1,5GB potrzeba ?? Bo 1 GB czytałem że mało to może 2 GB ?? ;]

Jak bybś przeczytał topic to byś znalazł moją opinię :P sam mam x800gto. Chodzi dobrze, z tego co pamiętam wszystko na high miałem ustawione. Być może cienie na średnie, ale raczej high wszystko ;). Jak miałem frapsa włączonego czy att, to czasami pokazywało te ~20fps ale w niczym to nie przeszkadzało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra zagrałem, jestem w 5 misji Red Ball Express

 

Wrażenia? genialne. Na początku miłe zaskoczenie że tak dobrze chodzi. 30-70fps w standartowej kamerze (najlepsza) i 20-30 w jakiejs nietypowej. Przy ustawieniach 1024x768, wszystko high oprócz tekstur i szczegołowości terenu (medium) + aax2.

 

Chyba pierwszy RTS od czasów Red Alert 2 który jest wykonany z takim rozmachem. Ciekawe misje, przerywniki... naprawdę super. Co prawda przy medium teksturach te zbliżenia nie wyglądają dobrze, ale nie bede płakać.

 

Najlepsza jest fizyka, wreszcie jest ragdoll i havok, miodek ;) I jeszcze różnorodność jednostek, te opcje uprgadowania, super.

 

Jak dla mnie 10/10, najlepszy RTS w jakiego grałem, a to dopiero 5 misja i robi sie coraz ciekawiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest Patch 1.30 i sporo poprawek

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

Company of Heroes by Relic Entertainment - Polish retail v1.0 -> v1.3 patch

 

v1.3 : 10/24/2006

 

NEW FEATURES

- New multiplayer map: 6P_Seine River Docks

- New and improved Game Replay functionality allows players to view the game from a selected player's perspective in slow motion or fast forward. In addition the game UI can now be minimized to reveal a larger viewing space of the action going on in the replay. To compliment this, a new Cinematic Mode allows players to sit back and enjoy the show.

- Cinematic Mode camera - Replay your battles as the game automatically switches between cinematic camera angles, capturing the sound and fury of war from the combatants' perspective.

- IME support for Microsoft Windows XP and Microsoft Windows Vista

 

IMPROVEMENTS

- Improved SLI performance on Nvidia systems using the latest drivers.

 

General Fixes

- BugReport has more space on the success dialog to show Cyrillic text.

- Far East characters will not clip when listed in a multi-line text box.

- 30260 is now listed as the correct port to leave unblocked.

- Removal of ghost bug that could leave duplicates upon reload of a saved game.

- The playback controls for viewing a recorded game have their graphics fixed.

 

Campaign

- Medal text is now visible (Korean)

- Reinforce radius has been fixed on certain buildings.

- M02: Fixed several instances of having the wrong named character's picture attached to subtitled text.

- M02: Game no longer incorrectly instructs the player to reinforce the squad.

- M04: Fixed a Fatal Scar Error that occurred when the church is taken back by the enemy forces, just as the timer ends, and as the cinematic is about to begin.

- M05: Convoy will no longer exit the map using an unsecured road after you complete the final objective

- M08: Fixed critical error after countdown reaches 0 after holding the city centre point

- M10: The ''Select HQ'' Button now properly selects the forward HQ

- M10: Fixed the lack of audio for subtitled text.

- M10: Game no longer incorrectly instructs the player to convert a building outside controlled territory

- M11: Briefing fixed subtitle timing issue

 

Gameplay

- Fixed the problem where mouse-clicking on a unit onscreen under heavy loads often does not result in the unit being selected.

- Improved load times by fixing pathfinding regens.

- Fixed the bug where capturing an enemy weapon resulted in it having enemy unit occlusion.

- Veterancy speech samples are now triggered correctly.

- The vehicle repair icon now shows up offscreen.

- Fix for Allied Engineers becoming trapped when building barbed wire close to sandbags or other obstacles, which prevents them from completing orders.

- All sectors default to neutral on Map Montherme, previously one player would start with ownership of a sector.

- Allied and Axis HQs can no longer be deleted by the player.

- Players will no longer lose munitions income from creating an Axis Sniper.

- Axis Blitzkrieg ability now displays appropriate icon over Axis Anti-Tank Gun.

- Axis Halftracks and Allied halftracks will now carry a maximum of 3 squads total opposed to 4.

- Weapon capture squads can now reinforce to full squad size.

- Tuned projectile launcher location for Axis Pak 38 so it now shoots from the correct gun height.

- Sniper "Make Casualty" or "Hit but not killed" criticals no longer kill their target. The result of this is that Snipers will no longer one-shot-kill other Snipers if they have full health.

- Allied Engineers had a 1% chance to instantly kill a target, this was fixed and they now operate as intended.

- Fix for the computer AI constantly cancelling construction and rebuilding a structure when destroying the building and staying in the area in any game.

- Allied Engineer Demolitions ability will now destroy an Axis Security Post in one detonation as intended.

- Axis Salvage ability is no longer giving inappropriate returns for the Axis Halftracks and Stug.

- Allied Rangers were detecting camouflaged units at a very high radius, this has been reduced to the standard radius for infantry units.

- Axis Flammenwerfer Halftrack will now successfully upgrade when pioneers are loaded inside.

 

Online

- Fixed the issue of split or cut-off text when viewing the Play Now screen in the Online Lobby on 1920x1200 (widescreen)

- Players should now hear an audio prompt when sending a chat message to an ally or enemy.

- The scrollbar for the player list now resets properly to the top position when switching between chat channels in the online lobby

- Fixed the bug where Annihilation games would end before players could see the enemy's HQ collapsing.

- Users with slower computers will see each other properly in the game lobby.

- Most Wins list and top 15 players list display properly in the Leaderboard 1v1 bracket.

- Players looking for Ranked Games are no longer displayed as "0" on the News tab.

- Fix for cut-off and split text in the Online Lobby when viewing 1920x1200 widescreen in Polish, Spanish, Czech, German and Italian.

 

Performance

- Performance measurements now include loading time.

- Fix for no SFX, Music or Speech play if you ALT-TAB from the MP lobby and ALT-TAB back after the game has loaded.

- Fixed a crash relating to players logging out of Relic Online during the countdown to game launch.

- UI now properly filtering out old replays from previous versions of the game.

 

BALANCE CHANGES

- Axis Ostwind has more frequent reloads, will be less effective vs units in cover or in buildings.

- Axis Ostwind's damage to player-buildings has been reduced (35-40% reduction)

- Axis Panther tuning moderate speed and rotation rate increases (bringing mobility a bit closer to the Allied Sherman).

- Axis Armoured Car cost increased by 10 fuel.

- Axis Stug build time increased by 10 seconds.

- Allied Sherman main gun effectiveness vs. units garrisoned within ambient buildings reduced.

- Allied Sherman main gun Area of Effect damage slightly lowered.

- Fixed the Allied Bazooka's unnecessary accuracy penalty vs. the Axis Stug and Panzer IV.

- Allied Airborne Satchel charges strengthened against buildings and bunkers.

- Fortify the Perimeter Commander Tree item in the Defensive Doctrine has had a 1 Commander Point reduction.

- Axis Flak 88 Commander Tree item in the Defensive Doctrine has had a 1 Commander Point increase.

- For the Fatherland ability cost has been reduced by 40%.

- All vehicle main guns effectiveness vs. infantry in cover reduced.

- Sherman Calliope Main Turret reload time is 50% slower than the standard Sherman.

- Allies Browning Automatic Rifle (BAR) is significantly less effective on the move.

 

MOD SUPPORT

- Scenario pack support

- A scenario pack (*.sga file) is an archive that contain all the files needed for a scenario allowing for easy map sharing. To play a new map put the scenario pack in the "$CoHInstallDir\WW2\Scenarios\" or the "My Documents\My Games\Company of Heroes\Scenarios\" folder.

- Added the Worldbuilder tool.

- Added the MovieMaker tool.

- Supports export of scenario packs by selecting Export Scenario in the File menu.

 

 

v1.2 : 9/12/2006

 

- Various connection problems fixed

- SLI performance bug fixed

- Fixed exploit with Allied HMG Crew's Armor Piercing Rounds ability, where ability would remain active after squad was garrisoned or retreated back to HQ

- Fixed Axis wrecked building exploit

- Various crashes fixed

 

v1.1 : 8/25/2006

 

- Multithreaded lens-flare destruction fix

- Burning building crash fix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam angielska gre w wersji 1.0, patch 1.0-1.3 pl, patch 1.0-1.3 eng, spolszczenie (poprzez podmienienie pliku) Ktos wie co i w jakiej kolejnosci zainstalowac zebym mial gre 1.3 w poskiej wersji?

 

Edit:

 

gra > patch 1.3 eng > spolszczenie > dziala

Edytowane przez wyrko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra jest kiepska : każdą misję przechodze w ten oto sposób buduje 6 czołgów

na każdy czołg 3 drużyny saperów robie rajdy 4 czołgami a 2 pilnują bazy.co za bzdura - każdy czołg przyjmuje na siebie razy armat pepanc prawie zero efektu tak samo jak się strzela w armatę od tyłu - jakby się strzelało w przynajmniej wóz opancerzony kiła

Tak?

 

To zagraj sobie na necie z innymi kolesami zobaczymy czy taka strategia zda egzamin.

Powodzenia.

 

Może ktoś wie po co jest budynek który niby zmiejsza koszty utrzymania jednostek.

Wiem że trzeba go mieć żeby budować czołgi ale nadal nie wiem co to za koszty jak mi się nic nie zmienia.

Może coś przeoczyłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...