Skocz do zawartości
Fidel

Pokaż swoje autko - galeria

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 3.03.2019 o 17:08, Raptor napisał:

tom256 nie pisałem bo dla mnie to oczywiste że po korekcie zabezpieczamy lakier ;) położona jest powłoka FX Protect Poland #GlassCoating

Tak mi się właśnie wydawało bo ładnie się świeci :D

Edytowane przez tom256

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka zabaweczka do weekendowych przejażdżek i trzymania zimą w garażu. Zawsze marzyłem o civicu w coupecie. Najbardziej o V genie tym co występował w pierwszej części Szybkich i wściekłych. Przeglądając ogłoszenia trafiłem na ofertę gdzie gościu sprzedawał VI gena praktycznie po sąsiedzku. Max 1km do niego miałem. Nie sądziłem, że uda się jeszcze kupić egzemplarz w tak dobrym stanie blacharskim. Podłoga cała zdrowiutka, podłużnice progi tak samo. Nie mierzyłem jej miernikiem, ale wydaje mi się, że nadkola z tyłu nie były jeszcze robione. Fura w 2006 przypłynęła z USA. Pewnie jeździła po jakimś ciepłym i suchym stanie takim przyjaznym dla japońskich samochodów. Dwaj właściciele przede mną może też ją oszczędzali zimą i tak się uchowała. Ogólnie grzechem było nie wziąć. W autko sporo zainwestowane, praktycznie gotowe do jeżdżenia, ale i tak pewnie znajdę masę rzeczy do podłubania. No i co najważniejsze ten silniczek całkiem fajnie zapodaje. Lekkie koło zamachowe robi robotę. Obrotomierz chodzi jak w motocyklu. Może kiedyś nagram jakiegoś onboarda. Jak wsiadam do Aerodecka z tym 1.4 i kręcę go do końca to czuję jakbym stał w miejscu a wcześniej mi się wydawało, że to takie całkiem żwawe autko.

 

Model: Honda Civic VI Coupe EJ6 1996r. 
Silnik: D16W3 + głowica Z6 Minime VTEC SOHC
Układ dolotowy - stożek Simota z odgrodzeniem
Elektronika - remap
- procedura startu
Układ napędowy - skrzynia S20
- lekki zamach
- shortshifter
- felgi Japan Racing 15", opony Yokohama 
Układ wydechowy - kolektor 4-2-1 ebay
- przelot 2" z kwasówki
- tłumik końcowy Twin Loop
Zawieszenie - sprężyny Eibach Pro-kit -35mm
- amortyzatory Monroe
- wahacze tył Skunk2
- rozpórki przód góra, tył góra , tylna dolna
Hamulce seria 
- przód tarcze Brembo 262mm
Wnętrze -el. szyby
-el. szyberdach 
-el. lusterka
- podłokietnik 
- przednie fotele od prelude IV
- kierownica prelude IV

Zdjęcia:
02.06.2019
MEDpTZE.jpg
TGX7Gc4.jpg
0le0ebS.jpg
fk2624V.jpg
eDt2Bbb.jpg
a9UsgXO.jpg
uRVWd5Z.jpg
EL0COmP.jpg
P3jT0F5.jpg
LhFfjAF.jpg

Pierwsze naprawy/wymiany eksploatacyjne:
Przewody zapłonowe NGK, kopułka i palec aparatu YEC, świece OEM Honda NGK BKR6E-11, filtr oleju OEM Honda, olej silnikowy Valvoline 10W40, uszczelniacze półosi Corteco, olej do skrzyni Honda MTF
N2KEtJM.jpg
qt3ggKu.jpg
Wymiana uszczelek zaworu vtec + wyjęcie przepustnicy i silniczka krokowego celem wyczyszczenia i montaż na nowych uszczelkach OEM Honda (nie zrobiłem fotek)
nRaXImx.jpg
Kiera z Preludy odebrana od tapicera
xlZ2IVF.jpg
Pokrywa zaworów pomalowana proszkowo
6fiJXFz.jpg

Edytowane przez ReaspowN
Podmiana zdjęcia
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukałem Volvo s60R lub gen 2 T6 AWD lub S80 T6 AWD. Ale, że temat kupna takiego Volvo był bardzo ciężki ( zazwyczaj salvage z USA) no to padło na Saaba. Zawsze chciałem spróbować Saaba, a że trafił się krajowy z przebiegiem 116 tys. km to się długo nie zastanawiałem. Fabryczny tuning BSR Stage 1 i lekko zmodyfikowany wydech. Oczywiście Manual. Jazda nim daje więcej frajdy niż się spodziewałem.

zdj2.thumb.jpg.3d5aa0ac9def6b0dd3dc78de200cf4cf.jpgzdj1.thumb.jpg.a9add25a14e36a533b0127be25d0049e.jpg

Edytowane przez KiloKush2
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...