SOOB3K Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Na prostej max a w zakrecie ledwo 80km/h :D tak to juz maja te amerykance, dobre tylko na prostej :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Nie zaczynajmy znowu tej samej starej historii. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Dodż - najszybciej przyśpieszający samochód na świecie 2,3 sekund do setki: http://autokult.pl/29557,dodge-challenger-srt-demon-najszybszy-produkcyjny-samochod-swiata Ale głupota, na slickach to oszustwo. Wrzucą slicki do 918 i zrobi ćwiartkę szybciej niż Demon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Wszystko fajnie,tylko co te amerykańskie wypociny maja do tego tematu??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2017 OT zwykle 9-3 SS 150HP w dosc nietypowym kolorze, czesciowym pakiecie aero i Alu28 a.k.a Hammerhead'y z wczesnych 9-5 aero ;)Klawo sie prowadzi na poliuretanie i R17 245/45. Amorki i sprezyny normalne, nawet nie od Aero. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2017 No fakt - kolor robi zmyłkę, ale za to czerwony daje +15 do max speeda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Na co taki szeroki laczek tam wstawiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Bo lubi gdy "miota nim jak szatan" w koleinach :D Swoja drogą opona 245 na felgę 7J? :lol: Ja mam 235 na feldze 8,5J Co by nie offtopować :D 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2017 U mnie na 7J mam 215/50 R17. Felgi po kompleksowej renowacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Bo lubi Swoja drogą opona 245 na felgę 7J? chyba 9j powinna mieć albo cos mu się pomyliło z rozmiarem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Na co taki szeroki laczek tam wstawiłeś? Omsniety palec, mialo byc 225 :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2017 Tak więc, nastał ten pamiętny dzień i oto ona: piękna i wspaniała: Wersja premium 2wd + kolor savanna + podłokietnik + listwy boczne + dojazdówka + itp Pożegnałem z żalem moją astrę tróję, na której biłem rekordy prędkości, a teraz słomkowy kapelusz i w drogę! :grin: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 Powiedz że dostałeś dużą zniżkę na ten egzemplarz bo nikt nie chciał tego koloru :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 (edytowane) Sryżkę nie zniżkę, wyrywają se z rąk te Vitary, kolor obojętny. Wyszedł im hit sprzedaży w porównaniu z, nazwijmy to umownie, poprzednikiem. Dałem lajka za analogowy zegarek. Widziałem coś takiego w E-klasie, bardzo mi się podoba ale u siebie nie zamontuję tak, by wyglądało to lepiej niż świeca wetkana w rzyć. Silnik 1.6 czy 1.4T? Edytowane 5 Lipca 2017 przez jonas 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 Ej no, ten kolor podobał mi się najbardziej ze wszystkich. Fotki nie oddają tego wrażenia, ale jak go pierwszy raz zobaczyłem w salonie, to zakochałem się od pierwszego wrażenia. Nie wiedziałem, że można zabujać się w jakimś żelazie (oprócz mustanga), ale jednak można. Inne kolory nie robiłyby już takiego wrażenia, więc byłby to ślub z rozsądku, a tak jest z miłości + rozsądku. :> Silniczek oczywiście bez turbogunwień. Vitara zchodzi jak ciepłe bułeczki, dopiero w trzecim salonie udało się go dostać w rozsądnym terminie. W innych, na wybrany kolor trzeba nawet czekać do listopada! Ale salon na Bałtyckiej się postarał i było szybko. Zniżki dostałem 240 zł, żeby zaokrąglić do trzech zer, ale specjalista ds. sprzedaży dodał listwy boczne, podłokietnik, wspomniany zegarek i koło dojazdowe, więc całkiem ok jak na vitarę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 Miałem kiedyś SX-4 Crossovera 2014. Jeśli ta Vitara jest wykonana i prowadzi się porównywalnie jak ten SX-4 to jest to bardzo fajne auto. Wygodne, fajnie wykonane (jak na tą klase, nie ma podejscia do Toyoty, Kia, Mitsu ito). Za ile można wyrwać teraz i jakie tam automaty siedzą? CVT czy coś normalnego zaczęli montować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 Miałem kiedyś SX-4 Crossovera 2014. Jeśli ta Vitara jest wykonana i prowadzi się porównywalnie jak ten SX-4 to jest to bardzo fajne auto. To auto się nie prowadzi,ma fatalny układ kierowniczy,non stop trzeba korygować,jest nawet gdzieś w jakimś teście na youtube o tym. Po za tym plastik w środku jest okropny,byłem,zobaczyłem,pojeżdziłem i uciekłem. Wypadło na HR-V prawie rok czekania.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 Nie prowadził to się Nissan Kaszkaj. Jazda testowa 2 egzemplarzami i oba ciężko było utrzymać na 1 pasie przy 160km/h :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 Nie prowadził to się Nissan Kaszkaj. Jazda testowa 2 egzemplarzami i oba ciężko było utrzymać na 1 pasie przy 160km/h :lol: Życie ci nie miłe?160 autem na szczudlach..??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 Mój ma jeszcze większy prześwit, a 160 km/h bez trudu pojedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 Doznania z jazdy w porównaniu do astry 3 są zupełnie inne. Nazwałbym to taką dziecinną radochą i frajdą, jak wtedy kiedy nauczyło się jechać na rowerze bez podtrzymywania bicykla przez ojca. Autko na dotarciu, więc jeżdżę bez gazu do dechy. Na razie głównie miasto i trochę obwodnicy, przyzwyczajam się do zupełnie innej pozycji za kierownicą oraz tego, że wszystko tu chodzi tak luźno, nie czuć tu takiej masy (tylko1075kg - masy własnej!) i stateczności. Jadąc nim czuć przygodę Fotel początkowo wydawał się niewygodny, ale po odpowiednich ustawieniach pod swój wzrost jest całkiem ok. Plusem jest tu niskie zużycie paliwa. Realnie w mieście trudno przekroczyć 7,5L. Obecnie po przejechaniu ok 150 km, mam średnie zużycie 5,7 l/100km. Ceny wersji podstawowej, czyli komfort zaczynają się od 61900 zł i nie jest to gołodupiec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 Wszystko jest lepsze od jazdy Oplem, to jasne. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 Mi tam podobała się jazda astrą, czułem się w niej jak w domu. Pamiętam jazdę próbną oplem i to uczucie jakbym nim jeździł od zawsze, było to wręcz nawet takie uczucie nudy. Ale jednocześnie dawało poczucie takiego znanego bezpieczeństwa. Wtedy też zastanawiałem się nad SX4, ale miała mało miejsca w środku. Generalnie o vitarze przesądziło "S" na kierownicy i przodzie - bo to pierwsza litera mojego nazwiska, a teraz dodatkowo w tablicy rejestracyjnej wskoczyła litera "M" - to znowu początek imienia. W szranki i konkury stawał jeszcze Hi30, auris, focus, astra5 (jednak po wykupieniu przez zdradzieckich francuzów - odpadła ze wzgl. ideologicznych, nie będę dawał na zasiłki dla islamistów). :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 (tylko1075kg - masy własnej!) Z czego oni go zrobili? Z pianki poliuretanowej? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 Lekkość naprawdę czuć. Drzwi i tylna klapa bagażnika są bardzo cienkie, wcześniej w astrze krawędź drzwi i szyby używałem jako podłokietnika pod lewy łokieć, tutaj się nie da, bo drzwi są niewiele grubsze od szyby, dodatkowo trzeba nimi mocniej trzasnąć, aby je zamknąć, bo nie mają "masy" własnej. Pod maską nic nie jest zabudowane - stara szkoła, doskonały dostęp do wszystkiego. Plastiki na kokpicie też raczej nic nie ważą. Alusy są grubości nie większej niż kartka papieru. Na pewno ma to właśnie duży wpływ na spalanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 Mi tam podobała się jazda astrą, czułem się w niej jak w domu. Pamiętam jazdę próbną oplem i to uczucie jakbym nim jeździł od zawsze, było to wręcz nawet takie uczucie nudy. Ale jednocześnie dawało poczucie takiego znanego bezpieczeństwa.Astra 3 ma całe mnóstwo rzeczy źle - kiepska widoczność do tyłu i na boki, nędzna manewrowość, niewygodne krzesełka, idiotycznie pomyślane sterowanie wycieraczek i migaczy, bezsensowne radio. Ale Astra 4 ma już absolutnie wszystko źle, to wyrób samochodopodobny całkowicie pozbawiony zalet. O Astrze 5 nawet nie myślałem inaczej niż w kategoriach ponurego żartu - jakbym chciał Peugeota, to bym se kupił Peugeota, a nie BMW, Mini albo Opla, c'nie? SX4, ten poprzedni, ma twarde fotele i betonowe zawieszenie. Dziwny pomysł w takim dziadkowozie. Z czego oni go zrobili? Z pianki poliuretanowej?Nie napompowali lipnym prestiżem jak Kałdi ani dorysowywanym na kolanie premiumem jak trzycylindrowe BMW, to i waga wyszła piórkowa. W moim dinozaurze wszystko jest jasne - 1600 kg na pusto, ale na fakturze napisali "premium", czyli wiadomo co takie ciężkie. Swoją drogą nie umiem myśleć o tych dwóch modelach - Grand Vitarze i obecnej Vitarze - jako logicznym ciągu poprzednik-następca. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 Zainteresowałem się bardziej tom Vitarą i żeby był tam jakiś sensowny automat to spokojnie mógłbym tym jeździć na co dzień (gdybym potrzebował kiedyś auta). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 Astra 3 ma całe mnóstwo rzeczy źle - kiepska widoczność do tyłu i na boki, nędzna manewrowość, niewygodne krzesełka, idiotycznie pomyślane sterowanie wycieraczek i migaczy, bezsensowne radio. Przejeździłem asterką równo pięć lat. I akurat co do MiGaczy, to mi to właśnie odpowiadało, widoczność do tyłu mnie nie interesowała, bo cofałem tylko na lusterkach, a parkowałem zawsze tyłem, krzesełka chyba jednak są wygodniejsze w opelku jak dla mnie. Radio jak radio, byle nie charczało, audofilem nie jestem. Jednak wcześniej jeździłem corsą C, więc nabrałem z niej nawyków, wcześniej fiat panda i na początku polonez ojca - takie żelaza wykuły moją motoryzacyjną świadomość. Co do automatów, to się nie interesowałem, więc nie podpowiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2017 Zainteresowałem się bardziej tom Vitarą i żeby był tam jakiś sensowny automat to spokojnie mógłbym tym jeździć na co dzień (gdybym potrzebował kiedyś auta). W Twoich ustach to iście komplement, Vitara zrównana z Loganem :) Dobra, te wasze nazwy wyświetlane mi się pomieszały ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 Bo ty nic nie rozumiesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...