Jump to content
sekman

Sesja....

Recommended Posts

Nie bedzie nic lepiej :wink:

90% wykladow to totalna strata czasu, sa nudne, zle prowadzone, i przekazywana tam wiedza jest kompletnie nieadekwatna do tego co jest wymagane potem w pracy/przy rozwiazywaniu jakichs konkretnych problemow. Juz samo siedzenie 5 lat na tej uczelni mocno ogranicza, bo naprawde wiele sie nie umie niestety, o wiele wiecej daje praktyka zawodowa ktora dobrze jak najwczesniej zaczynac (obowiazkowe zajecia skutecznie to utrudniaja).

 

Chodzenie na wyklady zostawilbym totalnym pasjonatom ktorzy nie chca pracowac, a studiuja ze poszerzac swoje teoretyczne horyzonty, dla siebie i wlasnej satysfakcji (ciezko mi to sobie wyobrazic :)). W praktyce naprawde wiele to nie da..

Warto sie skupic na projektach, robic samemu, szukac, kombinowac - to jeszcze czegos uczy. Wyklady to czasem az zal komentowac :wink:

Zgadzam się, poziom ich prowadzenia pozostawia wiele do życzenia. Wykład z Podstaw programowania komputerów na przykład, wykładowca kompiluje jakieś programy i mówi ciągle coś bez sensu, że Vista zła, że be, że fe itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się, poziom ich prowadzenia pozostawia wiele do życzenia. Wykład z Podstaw programowania komputerów na przykład, wykładowca kompiluje jakieś programy i mówi ciągle coś bez sensu, że Vista zła, że be, że fe itp.

Sorry, ale to co Ty tam masz to można się samemu w domu nauczyć..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie na zaocznych mam na ćwiczeniach mam tylko omówienie projektu( cały jest rozbity na poszczególne części i powoli się to ewoluuje), wskazanie jak co powinno być pisanie i jak pracować. Jak fajnie ćwiczeniowiec powiedział: "Ja wa nic nie pokaże dokładnie. Traktujecie te zajęcia jak konsultacje. "

I w sumie tak prowadzi. Całość jest robiona na przykładzie który może sie w przyszłości trafić, a nie pod tytułem "Ala ma kota".

Jednie z chęcią zabił go, że śnieciowców i adminów nie uznaje za pełnowartościowych informatyków.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyklady to czasem az zal komentowac :wink:

Ostatnio się dowiedziałem, że podstawowa vista to XP z bajerami, a jakikolwiek XP nie potrafi zaadresować wiecej niz 3gb ramu... po czy kontynuowałem oglądanie filmu :lol: . Akurat z tego przedmiotu chodzenie na wykłady oznacza praktycznie zaliczenie przedmiotu, wiec sobie siedze i gram/ogladam filmy czy siedze na forum. UT na lanie z 2 lapków w czasie wykladu bezcenne ;) Edited by MaSell

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja chodzilem na wyklady tylko na te, ktore mnie interesowaly a nie bylo ich wiele w zeszlym semestrze tylko techniki komputerowe i elektronika, no bo przedmioty praktyczne typu logistyka to trzeba chodzic, a badziewia typu: podstawy technik pomiarowych, filozofia, ochrona srodowiska pozostawiam innym :D

Ale w tym semestrze musimy chodzic na wszystkie wyklady no na wszystkich sprawdzaja obecnosc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odkopujemy. I znów mamy sesję. Dziś mam pisemny egzam z miernictwa elektr. Trzymać kciuki. Do zaliczenia mam architekturę komputerów, elektrotechnikę, matematykę, filozofię, e-biznes i fizykę.

 

Matma - całki, granice, pochodne itp, chyba pierwszy raz w życiu pójdę na korki, bo mało z tego rozumiem.]

 

 

A jak, programowanie już dawno, teraz też mam zaliczenie... znowu :(.

Edited by Spylon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Technologia chemiczna na Polibudzie w Krk:

Aparatura chemiczna jutro termin "0"

Chemia fizyczna (masakra)

Chemia organiczna

Ekonomia

Ekologia

Elektrotechnika

Piekny zestaw nie ma co. Nie zazdroszcze.

 

U mnie tak to wyglada:

-Wytrzymałość materiałów

-Hydromechanika (wykład + laborki)

-Mechanika

-Termodynamika

+ jakies tak pierdółki

 

Ehhhh zachciało się 2go kierunku......... :mur:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też niewesoło....

 

Usługi teleinformatyczne - miejmy nadzieje, że formalność

Teoria systemów - oby dał te same zadania co poprzednim grupom :P

Projekt na programowanie obiektowe - god deam it, kiepsko to widze :/ (implementacja popularnych algorytmów aproksymacji)

+ Test z wykładu Programowanie Obiektowe

Matematyka (równania różniczkowe, całki podwójne, potrójne + zastosowanie, elementy analizy wektorowej)

Rachunek prawdopodobieństwa - katastrofa

Fizyka ćiwczenia

Na pocieszenie jeszcze Fizyka wykład

Miernictwo elektroniczne II

Sieci komputerowe

na dokładke egzamin z CCNA

 

Eh :P

Edited by Ghazi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już nawet mam wstępny plan z datami kół, zaliczeń i egzaminów na czerwiec... będzie ciekawie :P

04.06 - Interfejsy Systemów Elektronicznych (z), Inżynieria Mikrofalowa (k)

09.06 - Metody Przetwarzania Obrazów (k), termin oddania projektu z baz danych (p)

11.06 - Języki Projektowania HDL (k)

13.06 - Procesory Sygnałowe (kz)

16.06 - kompatybilność Elektromagnetyczna (k)

19.06 - Inżynieria Antenowa (z)

20.06 - ewentualnia powtórka z Procesorów Sygnałowych (z)

23.06 - Konwertery Mocy (z)

25.06 - Sys. Wizualizacji Informacji (z)

27.06 - Technika Laserowa (z)

kiedyś - Czujniki w Sys. Elektronicznych (z)

Cały miesiąc z życia... chciało się na polibudę :ploom:

Edited by hary

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie zaczyna sie od tego tyg... od pon do pt jakies zaliczenie. pozniej luzny tydzien bo tylko z 1 zaliczeniem z mechaniki teoretycznej (banlne) i egzaminy...

z matmy chyba bedzie warunek u mnie jak i u ponad 95% ludzi na roku :/ uwielbiam marleja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porazka znowu trzeba sie uczyc, jeszcze sie ta sesja nie zaczela a juz mam dosc!

Najlepsze jest to ze w piatek zaczynaja sie juwenalia a ja mam w tym tygodniu 4 kola , juz jestem po jedym. A w poniedzialek mam najgorszy egzamin w tej sesji ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie pierwszy egzamin w polowie czerwca, a ostani 26. Chociaz tyle, ze mam juz w indeksie zaliczenia, co i tak jest malym pocieszeniem, bo teraz wlasnie czeka mnie najwiekszy zapierdziel - taki jest juz ukrok studiowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie w ten weekend już ostatni zjazd. Sesja powoli się już zaczęła. Kurde, w niedziele pojechałem na zajęcią i nawet na 5min do sali nie weszłem :lol2: eh, zdarzyło się :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja wczoraj miałem do zaliczenia seminarium dyplomowe i dwa egzaminy. Seminarka na 5, jeden z egzaminów na 3.5.. Drugi narazie nie wiadomo ;)

W sumie mam już trzy wpisy w indexie :)

 

Sesja zaczyna się u mnie 21.06 a w najlepszym przypadku ostatni egzamin będę miał 19.06 (jesli go zalicze), więc sesja może być wolna :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi zostala matma, mechanika teoretyczna, fiza (gosciu przepisuje z semestru ocene) i podstawy ekonomi (raz bylem na zajeciach i przeszkadzalem, a gosciu zwrocil mi uwage ze zawsze tak robie hehe).

czy to mozliwe ze moga zmienic w czasie semestru regulamin i niebedzie warnuku z matmy?? bo zrobili u nas system punktowy i ilus tam punktow mozna niemiec. w piatek byla jakas rada czy cos i ustatlili ze matma to obowiazkowy przedmiot i niemozna wziac z niej warunku... to z czego ja mam wziac z wf-u, jezyka??!! bezsens jak neiwiem. od przyszlego roku od nowa :/

Edited by bamboocha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elektronika, IV sem, PW

 

Sesja zaczyna się we wtorek, a mi z 3 egzaminów zostały dwa :razz: Dostałem się za ciężką prace ( :lol2: ) w czasie semu na zeróweczkę z półprzewodników - jutro, a raczej już dziś. Potem "tylko" SYSE - sygnały i systemy.

 

Po tym co przeżywałem w czasie I roku jestem mile zaskoczony lajtowością zaliczeń - czyżby przez to, że więcej się ucze :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś za lekki ten 4 semestr jak na elektronikę masz :P Ja na 4 semie miałem z 9 egzaminów (co prawda 5 z nich się nazywało 'zaliczenie' ale widocznych różnic między zaliczeniem a egzaminem brak :P).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hary - egzamin w moim rozumowaniu to takie duże koło (czasami OGROMNE :razz: ) w czasie sesji wyznaczonej od 18.06 do końca czerwca (np na PW). Zaliczeń nie liczę, bo to inna bajka. To że mam mało egzaminów to IMO dobrze i sprawiedliwie (a co tam :lol2: ), bo nie wiem jak jest na innych technicznych kierunkach (podejrzewam, że podobnie), ale u mnie przez cały sem zapier**** na labkach równo... "ooo uczysz się do koła? - nie to tylko na wejściówkę na labkę", więc siłą rzeczy na sesji jest mniej materiału do opanowania.

 

Tak czy siak półprzewodniki do przodu, zostały te głupie sygnały :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie połowa egzaminów jest łatwiejsza od zaliczeń, na które bardzo często jest albo więcej materiału, albo zdecydowanie trudniejszy do zrozumienia :P I często zaliczenia mamy praktycznie w sesji, obok egzaminów, dlatego piszę, że u mnie w praktyce bez różnicy (poza nazwą, bo nie wiem, tak się przyjęło, tak musi być, tak ładnie wygląda) :P

 

A co do wejściówek, teraz na 6 semie prawie żadnych, fajny luz, a często bywało tak, że mamy zaliczenia z jakiegoś przedmiotu w jednym semie, a laborki dopiero w drugim, więc na przedmioty nielaboratoryjne i tak trzeba było się osobno uczyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now





×
×
  • Create New...