Jump to content
JMKS

16m Low Clock Challenge (3ghz, 3,5ghz)

Recommended Posts

Myślę, że 3,5GHz dla 45nm będzie OK (nie dlatego, że nie wyciągają wszystkie 4GHz, ale dlatego że może to faworyzować droższe proce z wyższymi mnożnikami - a ma to być bardziej budżetowa rywalizacja ...)

i co jabdny poradzę- mój obecny cepik 4 ghz już nawet spi nie zrobi 1m :lol:

 

Może oddzielny ranking dla umierających 0.45 :lol2:

 

A tak serio fajnie,że ktoś znowu to prowadzi- będzie motywacja do zabicia parki cruciali :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mala poprawka

11'52.735 - Adam83 - A64 X2 5200+ (12 x 249), DFI Infinity SLI-M2/G, mem @ 374MHz 4-4-4-11 (single DDR2)

 

Dołączona grafika

 

ps

prosilbym o pomoc bardziej doswiadczonych kolegow w poprawieniu wyniku,

wynik ten zrobilem na swierzym systemie chyba odpowiednio zoptymalizowanym, troche pamieci mnie blokuja ale moze jest jeszcze jakis sposob zeby poprawic wynik?

Edited by Adam83

Share this post


Link to post
Share on other sites

mala poprawka

11'52.735 - Adam83 - A64 X2 5200+ (12 x 249), DFI Infinity SLI-M2/G, mem @ 374MHz 4-4-4-11 (single DDR2)

 

 

>oberazek<

 

ps

prosilbym o pomoc bardziej doswiadczonych kolegow w poprawieniu wyniku,

wynik ten zrobilem na swierzym systemie chyba odpowiednio zoptymalizowanym, troche pamieci mnie blokuja ale moze jest jeszcze jakis sposob zeby poprawic wynik?

pomogłem ?

 

jest sposób więcej tweaków ;)

Edited by FatAlbert

Share this post


Link to post
Share on other sites

dla zabicia czasu

45nm 3,5GHz

16 i 32 M DFI P35T2R E8400

Dołączona grafika5'51.750 - Racuch - E8400 (7x500), DFI P35-T2R (P35) , mem @ 600MHz 5-5-5-15 (4x1GB DDR2)

Dołączona grafika12'47.750 - Racuch - E8400 (7x500), DFI P35-T2R (P35) , mem @ 600MHz 5-5-5-15 (4x1GB DDR2)

 

 

:wink:

Edited by Racuch

Share this post


Link to post
Share on other sites

kat 45nm

 

32M 3,5GHz

12'27.318 - Yotomeczek - E8400 (7x500), DFI P35-T2RS (P35) , mem @ 625MHz 5-4-4-4 (dual DDR2) | screen

 

 

16M 3,5GHz

5'43.296 - Yotomeczek - E8400 (7x500), DFI P35-T2RS (P35) , mem @ 625MHz 5-4-4-4 (dual DDR2) | screen

 

16M 3GHz

6'29.953 - Yotomeczek - E8400 (6x500), DFI P35-T2RS (P35) , mem @ 625MHz 5-4-4-4 (dual DDR2) | screen

Edited by yotomeczek

Share this post


Link to post
Share on other sites

kat 65 nm

 

6'37.750 - Opson6667 - E6750 (8x437), Foxconn P35A (P35) , mem @ 546MHz 5-4-4-10 (dual DDR2) | screen

 

Niestety z FSB 500 procek nie da rady, więc kapa :( Wszystkie tweaki chyba wykorzystałem jakie znam, i takie których nie znałem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra, znowu skok o kilka pozycji :D

 

kat 65 nm

 

6'10.156 - Opson6667 - E6320 (7x500), EVGA nForce 790i Ultra SLI, mem @ 937MHz 7-7-7-17 1T (dual DDR3) | screen

ty sie uspokuj bo bede musial odpalac E6750 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

AMD 2,5GHz

 

13'01.219 - >PePeK< - Athlon64 X2 6000+ (10 x 250), DFI Infinity SLI-M2/G, mem @ 499MHz 4-4-3-5 (dual DDR2) | SCREEN

AMD 3GHz

 

10'56.656 - >PePeK< - Athlon64 X2 6000+ (10 x 300), DFI Infinity SLI-M2/G, mem @ 599MHz 5-4-4-5 (dual DDR2) | SCREEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

12'42.844 - kretfr - Athlon64 LE-1640 (8 x 312), DFI Infinity SLI-M2/G, mem @ 500MHz 4-4-3-3 (dual DDR2) | SCREEN

 

LSC=1, mft zone 4, disablelastaccess 1, disable8dot3 1, Royal Theme, ConservativeSwapfileUsage=1, 2.1GB D > C > D - wszystko :wink:

 

EDIT:

 

Zapomniałem o memsecie, screen poprawie dzisiaj w nocy lub jutro, bo teraz proca katuje.

Edited by kretfr

Share this post


Link to post
Share on other sites

2501MHz xD Nie łapie się, haha :D

 

Ale prawie jesteś lepszy, nie da się ukryć, gratki.

Ja teraz się nie poprawię bo raz, nie mam proca, dwa, nie mam pamięci, trzy, zapomniałem jak to się robi. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

2501MHz xD Nie łapie się, haha :D

Tutaj chciałem zaproponować drobną zmianę w regulaminie. Z biosu ustawiam 312 x 8 (2496MHz), ale przez niedokładność płyty głównej, która daje 312.7MHz, musiałbym za każdym razem przed uruchomieniem Super Pi obniżać taktowanie Clockgenem o ten 1MHz, który raczej nikogo nie zbawi. Byłbym za zmianą "tolerancji" mhz w regulaminie.

 

Co wy na to?

 

EDIT:

 

12'41.844 - kretfr - Athlon64 LE-1640 (8 x 312), DFI Infinity SLI-M2/G, mem @ 500MHz 4-4-3-3 (dual DDR2) | SCREEN

 

LSC=1, mft zone 4, disablelastaccess 1, disable8dot3 1, Royal Theme, ConservativeSwapfileUsage=1, 2.1GB D > C > D - wszystko icon_wink3.gif

 

Poprawiłem screen (i nie tylko :lol:)

Edited by kretfr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj chciałem zaproponować drobną zmianę w regulaminie. Z biosu ustawiam 312 x 8 (2496MHz), ale przez niedokładność płyty głównej, która daje 312.7MHz, musiałbym za każdym razem przed uruchomieniem Super Pi obniżać taktowanie Clockgenem o ten 1MHz, który raczej nikogo nie zbawi. Byłbym za zmianą "tolerancji" mhz w regulaminie.

 

Co wy na to?

 

a jak ktoś da 2502 to powie, ze skoro 2501 można to czemu nie 2502 ;)

 

edit:

 

poprawiels całą sekunde? To zejdz na 39.xxx :D

Edited by kszonek

Share this post


Link to post
Share on other sites



Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...