Skocz do zawartości
nrl

Deus Ex 3

Rekomendowane odpowiedzi

  W dniu 5.06.2010 o 08:40, Aquarium napisał(a):

Mi wystarczy żeby wykorzystali pierwotny interfejs i mechanikę DX, a nie próbowali na siłę ulepszać coś co sprawdziło się wyśmienicie - vide druga część.

 

W Dx2 nie tyle ulepszali, co wykastrowali wszystko co najlepsze - zabili ten tytuł w bardzo bolesny sposób. Mam nadzieję, że przy Dx3 pracowali już bardziej kompetentni ludzie. A trailer syci :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trailer ma moc, ale na co zwróciłem uwagę - OST (muzyka w podkładzie), jeżeli będzie tak dobra jak jest w trailerze to będzie "coś" ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zyciu nie widzialem tak dobrego trailera gry, wystarczylo pare sekund i mialem szczeke na biurku. Widok panoramy "swietlnej metropolii" miazdzy! Jesli gra zapewni taki klimat jak ten 3minutowy trailer to bedzie wysmienicie. Muzyka jest genialna (oby w grze prezentowala podobny poziom).

 

ps. tez chce takie okulary :D

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 5.06.2010 o 22:46, Carson napisał(a):

W zyciu nie widzialem tak dobrego trailera gry, wystarczylo pare sekund i mialem szczeke na biurku. Widok panoramy "swietlnej metropolii" miazdzy! Jesli gra zapewni taki klimat jak ten 3minutowy trailer to bedzie wysmienicie. Muzyka jest genialna (oby w grze prezentowala podobny poziom).

 

ps. tez chce takie okulary :D

 

 

dodatkowo całość urywa jaja przy samej [gluteus maximus]. już czekam na 2011

 

ps. za muze odpowiada michael mccann (twórca soundtracku do splinter cell double agent )

Edytowane przez moe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby gry były takie jak trailery czy intra, to Diablo 2 czy też Warcraft 3 byłyby najlepszymi grami na świecie B-) Trailer jest bardzo zachęcający, ale zamiast filmiku wolałbym stronę samych faktów dot. gry.

Deus Ex nie miał super trailera, a był ekstra grą.

 

A ja chce, żeby nie udziwniali interfejsu. Żeby wersja na PC była w pełni przystosowana do pieca, żeby w "inventory" chodziło się myszką. Żeby było czuć surować, szorstkość, brud świata. Chce, żeby dodali wiele smaczków jak w DX1.

 

Niestety na dzisiejsze standardy (graczy) taka koncepcja gry jest chyba nierealna.

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro akcja w DX3 jest 25 lat przed DX1 to dlaczego świat gry na trailerze wygląda jakby akcja była ze 100 lat po?

Już za to minus, drugi za Square w czołówce - kojarzy mi się automatycznie z grami dla dzieci.

To tyle jeśli chodzi o trailer, teraz tylko czekać na grę i oby była tak jak ktoś już napisał przynajmniej w 50% tak dobra jak DX1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda ładnie, brzmi ok i w ogóle zapowiada się bardzo ciekawie. Oby tylko nie spieprzyli tej gry...

 

Co prawda filmik nie pokazuje za dużo samych dialogów i ogólnie interakcji z NPCami, głównie są pokazane sposoby na eliminację przeciwników lub ich omijanie. Co cieszy to zapowiedź, że do takiego magazynu będzie można wejść na kilka sposobów. Sporo elementów z pierwszego Deus Exa, zwłaszcza "moce" bohatera jak podnoszenie ciężkich skrzyń/beczek, cloak, speed enhancement i sporo innych.

 

Nowością są: sposób pokazania rozmowy, wykańczanie przeciwników z bliska i system ukrywania się za przeszkodami. Co prawda krycie się za przeszkodami było chociażby w Mass Effect, ale dla serii Deus Ex jest to nowość... I prawdę mówiąc trochę się tego obawiam, czy w DE:HR się to sprawdzi. Prowadzenie rozmów będzie zapewne podobne do tego, co zobaczyliśmy w ME.

Natomiast co do wykańczania przeciwników z bliska to tu jestem trochę zaskoczony. Wykańczanie jednego przeciwnika jest jak najbardziej ok, ale wykańczanie dwójki przeciwników na raz jest już trochę przesadzone. Wygląda to niestety tak: bohater skacze blisko dwójki przeciwników, wciska "skilla" i widzimy animację gdzie Adam wykańcza przeciwników bez żadnej trudności.

 

Chciałbym zobaczyć więcej rozmów, rozwój postaci i więcej fabuły. Jestem również ciekaw czy team odpowiedzialny za nowego Deusa weźmie na poważnie to co się działo w pierwszej części, tak aby stworzyć spójny świat. Oby tylko nie spieprzyli tej gry, tak jak to Bethesda zrobiła z Falloutem. :-|

 

BTW: Scena w magazynie, a dokładniej walka z tym robotem, wygląda jak żywcem wycięta z Ghost in the Shell. Jak to oglądałem to mi się morda cieszyła. :lol2: ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada sie bardzo smakowita gierka. Faktycznie scena walki z robotem niczym w GitS :D

 

Sposob pokazania rozmowy jest chyba taki sam, jak w jedynce, tam tez kamera przechodzila do freefly. Ogolnie IMHO jest to dobra metoda, bo pozwala pokazac mimike i gestykulacje bohatera oraz interakcje miedzy rozmowcami.

Krycie sie za przeszkodami w TPP - to bylo raczej nieuniknione, biorac pod uwage, ze obecnie taki sposob prowadzenia akcji jest "trendy".

Wykanczanie przeciwnikow, choc widowiskowe, faktycznie jest zbyt latwe. Mam nadzieje, ze zostanie to w jakis sposob ograniczone, np. bedzie mozna to zrobic tylko bedac niewykrytym (znienacka).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 22.06.2010 o 19:28, costi napisał(a):

Sposob pokazania rozmowy jest chyba taki sam, jak w jedynce, tam tez kamera przechodzila do freefly. Ogolnie IMHO jest to dobra metoda, bo pozwala pokazac mimike i gestykulacje bohatera oraz interakcje miedzy rozmowcami.

Fakt, w jedynce już były różne ujęcia bohaterów rozmowy.

Szkoda że nie widzieliśmy jak wyglądają same dialogi, czy jest to podobnie jak w ME, czy może old-school. Głowa osoby siedzącej przed kamerzystą wszystko przysłoniła niestety.

 

  W dniu 22.06.2010 o 19:28, costi napisał(a):

Krycie sie za przeszkodami w TPP - to bylo raczej nieuniknione, biorac pod uwage, ze obecnie taki sposob prowadzenia akcji jest "trendy".

Gears of Wars, Mass Effect... Tak, krycie się za przeszkodami stało się "trendy". W ME nie było to złe, więc w Deusie pewnie się do tego przyzwyczaimy. Krycie się może być w porządku, ale będzie znacznie ułatwiać grę.

 

  W dniu 22.06.2010 o 19:28, costi napisał(a):

Wykanczanie przeciwnikow, choc widowiskowe, faktycznie jest zbyt latwe. Mam nadzieje, ze zostanie to w jakis sposob ograniczone, np. bedzie mozna to zrobic tylko bedac niewykrytym (znienacka).

Poczekamy i zobaczymy, ale byłoby głupstwem, gdyby te finishery działały, gdy bohater został już wykryty, bo gra wtedy byłaby naprawdę za łatwa.

 

Tak oglądam jeszcze raz ten filmik i jest strasznie dużo przejść z FPP do TPP (finishery, wchodzenie po drabinkach, krycie się) i trochę to jest podobnie jak z VATSem w Fallout 3. Na początku wygląda to fajnie, ale po pewnym czasie zaczyna się to nudzić, żeby później już tylko irytować. Poza tym trochę głupio wygląda, gdy Adam strzela przeciwnikowi w łeb, włącza cloak i wykańcza kolejnego gościa, finisher i Adam już bez cloaka. Meh.

 

-----

 

Dla wszystkich, którzy nie zdążyli:

Megaupload z filmikiem

Enjoy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem filmiki i przyznam, że nawet na obecnym etapie trzeci Deus Ex robi naprawdę niezłe wrażenie :) Bardzo obawiałem się, że po tragicznej drugiej części, trzecia będzie równie „wysokich lotów”, a tu proszę - gameplay syci. Jeżeli mechanizmy rozgrywki oraz dialogi będą na poziomie oryginału, to Human Revolution może być tegorocznym kozaczkiem. O walkę też się nie martwię, bo (wyłączając finiszery) wygląda IMO nieźle. Biorąc pod uwagę, że prezentowana wersja pewnie była Alfą, jestem dobrej myśli. Plansza w Hongkongu też wygląda jakoś dziwnie znajomo :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 23.06.2010 o 07:44, Caleb napisał(a):

Jeżeli mechanizmy rozgrywki oraz dialogi będą na poziomie oryginału, to Human Revolution może być tegorocznym kozaczkiem.

Tegorocznym to nie. Premiera ma nastąpić na początku przyszłego roku. ;)

 

Trailer robi wrażenie, co do tego chyba nie ma nikt wątpliwości. Wszystko ładnie zrobione, dobry voice acting, jest napięcie podczas oglądania i tak dalej, ale bardzo ważną rolę odgrywa też muzyka. I tutaj ciekawostka - autorem muzyki do Deus Ex: Human Revolution jest Michael McCann, który na koncie ma muzykę do Splinter Cell: Double Agent. Dobra wiadomość dla osób, którym spodobała się muzyka z trailera, to możliwość ściągnięcia tego utworu z oficjalnej strony DE: HR.

 

Deus Ex: Human Revolution - Icarus, by Michael McCann, enjoy!

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 24.06.2010 o 17:31, Crosis napisał(a):

Tegorocznym to nie. Premiera ma nastąpić na początku przyszłego roku. ;)Trailer robi wrażenie, co do tego chyba nie ma nikt wątpliwości. Wszystko ładnie zrobione, dobry voice acting, jest napięcie podczas oglądania i tak dalej, ale bardzo ważną rolę odgrywa też muzyka. I tutaj ciekawostka - autorem muzyki do Deus Ex: Human Revolution jest Michael McCann, który na koncie ma muzykę do Splinter Cell: Double Agent. Dobra wiadomość dla osób, którym spodobała się muzyka z trailera, to możliwość ściągnięcia tego utworu z oficjalnej strony DE: HR.Deus Ex: Human Revolution - Icarus, by Michael McCann, enjoy!

 

A tu calkiem niezly fanowski kawalek

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=NbGiNrKo0VE&feature=related

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=622KQZ7YOLw&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=pl_PL&feature=player_embedded&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=622KQZ7YOLw&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=pl_PL&feature=player_embedded&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=622KQZ7YOLw&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=pl_PL&feature=player_embedded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="385"></embed></object>

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wisza na sieci filmiki z "gameplaya" z targów... nie podoba mi się to :( W grze ma być jakoby mnóstwo walki wręcz tylko co to za walka jak wskakujemy miedzy kilku kolesi, naciskamy 1 klawisz i oglądamy megaPRO animację? Nie lubię smęcić i wróżyć z fusów ale fajnie by było, gdyby gierka pozwalała na nieco indywidualizmu w wykańczaniu niemilaków (zabijanie skakaniem po głowach rulez :P )

Edytowane przez sledziq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...