Skocz do zawartości
nrl

Deus Ex 3

Rekomendowane odpowiedzi

Mi wystarczy żeby wykorzystali pierwotny interfejs i mechanikę DX, a nie próbowali na siłę ulepszać coś co sprawdziło się wyśmienicie - vide druga część.

 

W Dx2 nie tyle ulepszali, co wykastrowali wszystko co najlepsze - zabili ten tytuł w bardzo bolesny sposób. Mam nadzieję, że przy Dx3 pracowali już bardziej kompetentni ludzie. A trailer syci :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość potfur

Trailer ma moc, ale na co zwróciłem uwagę - OST (muzyka w podkładzie), jeżeli będzie tak dobra jak jest w trailerze to będzie "coś" ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zyciu nie widzialem tak dobrego trailera gry, wystarczylo pare sekund i mialem szczeke na biurku. Widok panoramy "swietlnej metropolii" miazdzy! Jesli gra zapewni taki klimat jak ten 3minutowy trailer to bedzie wysmienicie. Muzyka jest genialna (oby w grze prezentowala podobny poziom).

 

ps. tez chce takie okulary :D

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zyciu nie widzialem tak dobrego trailera gry, wystarczylo pare sekund i mialem szczeke na biurku. Widok panoramy "swietlnej metropolii" miazdzy! Jesli gra zapewni taki klimat jak ten 3minutowy trailer to bedzie wysmienicie. Muzyka jest genialna (oby w grze prezentowala podobny poziom).

 

ps. tez chce takie okulary :D

 

 

dodatkowo całość urywa jaja przy samej [gluteus maximus]. już czekam na 2011

 

ps. za muze odpowiada michael mccann (twórca soundtracku do splinter cell double agent )

Edytowane przez moe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez gameplay movie to ja nie wysuwam wstępnych ocen.

 

Jakby Dx3 był podobny chociaz w 50% do jedynki to bedzie sukces. Oby nie uproszczali. Plusem może być klimat bo jak bedzie taki jak na trailerze to bedzie zajebiście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby gry były takie jak trailery czy intra, to Diablo 2 czy też Warcraft 3 byłyby najlepszymi grami na świecie B-) Trailer jest bardzo zachęcający, ale zamiast filmiku wolałbym stronę samych faktów dot. gry.

Deus Ex nie miał super trailera, a był ekstra grą.

 

A ja chce, żeby nie udziwniali interfejsu. Żeby wersja na PC była w pełni przystosowana do pieca, żeby w "inventory" chodziło się myszką. Żeby było czuć surować, szorstkość, brud świata. Chce, żeby dodali wiele smaczków jak w DX1.

 

Niestety na dzisiejsze standardy (graczy) taka koncepcja gry jest chyba nierealna.

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro akcja w DX3 jest 25 lat przed DX1 to dlaczego świat gry na trailerze wygląda jakby akcja była ze 100 lat po?

Już za to minus, drugi za Square w czołówce - kojarzy mi się automatycznie z grami dla dzieci.

To tyle jeśli chodzi o trailer, teraz tylko czekać na grę i oby była tak jak ktoś już napisał przynajmniej w 50% tak dobra jak DX1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda ładnie, brzmi ok i w ogóle zapowiada się bardzo ciekawie. Oby tylko nie spieprzyli tej gry...

 

Co prawda filmik nie pokazuje za dużo samych dialogów i ogólnie interakcji z NPCami, głównie są pokazane sposoby na eliminację przeciwników lub ich omijanie. Co cieszy to zapowiedź, że do takiego magazynu będzie można wejść na kilka sposobów. Sporo elementów z pierwszego Deus Exa, zwłaszcza "moce" bohatera jak podnoszenie ciężkich skrzyń/beczek, cloak, speed enhancement i sporo innych.

 

Nowością są: sposób pokazania rozmowy, wykańczanie przeciwników z bliska i system ukrywania się za przeszkodami. Co prawda krycie się za przeszkodami było chociażby w Mass Effect, ale dla serii Deus Ex jest to nowość... I prawdę mówiąc trochę się tego obawiam, czy w DE:HR się to sprawdzi. Prowadzenie rozmów będzie zapewne podobne do tego, co zobaczyliśmy w ME.

Natomiast co do wykańczania przeciwników z bliska to tu jestem trochę zaskoczony. Wykańczanie jednego przeciwnika jest jak najbardziej ok, ale wykańczanie dwójki przeciwników na raz jest już trochę przesadzone. Wygląda to niestety tak: bohater skacze blisko dwójki przeciwników, wciska "skilla" i widzimy animację gdzie Adam wykańcza przeciwników bez żadnej trudności.

 

Chciałbym zobaczyć więcej rozmów, rozwój postaci i więcej fabuły. Jestem również ciekaw czy team odpowiedzialny za nowego Deusa weźmie na poważnie to co się działo w pierwszej części, tak aby stworzyć spójny świat. Oby tylko nie spieprzyli tej gry, tak jak to Bethesda zrobiła z Falloutem. :-|

 

BTW: Scena w magazynie, a dokładniej walka z tym robotem, wygląda jak żywcem wycięta z Ghost in the Shell. Jak to oglądałem to mi się morda cieszyła. :lol2: ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada sie bardzo smakowita gierka. Faktycznie scena walki z robotem niczym w GitS :D

 

Sposob pokazania rozmowy jest chyba taki sam, jak w jedynce, tam tez kamera przechodzila do freefly. Ogolnie IMHO jest to dobra metoda, bo pozwala pokazac mimike i gestykulacje bohatera oraz interakcje miedzy rozmowcami.

Krycie sie za przeszkodami w TPP - to bylo raczej nieuniknione, biorac pod uwage, ze obecnie taki sposob prowadzenia akcji jest "trendy".

Wykanczanie przeciwnikow, choc widowiskowe, faktycznie jest zbyt latwe. Mam nadzieje, ze zostanie to w jakis sposob ograniczone, np. bedzie mozna to zrobic tylko bedac niewykrytym (znienacka).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sposob pokazania rozmowy jest chyba taki sam, jak w jedynce, tam tez kamera przechodzila do freefly. Ogolnie IMHO jest to dobra metoda, bo pozwala pokazac mimike i gestykulacje bohatera oraz interakcje miedzy rozmowcami.

Fakt, w jedynce już były różne ujęcia bohaterów rozmowy.

Szkoda że nie widzieliśmy jak wyglądają same dialogi, czy jest to podobnie jak w ME, czy może old-school. Głowa osoby siedzącej przed kamerzystą wszystko przysłoniła niestety.

 

Krycie sie za przeszkodami w TPP - to bylo raczej nieuniknione, biorac pod uwage, ze obecnie taki sposob prowadzenia akcji jest "trendy".

Gears of Wars, Mass Effect... Tak, krycie się za przeszkodami stało się "trendy". W ME nie było to złe, więc w Deusie pewnie się do tego przyzwyczaimy. Krycie się może być w porządku, ale będzie znacznie ułatwiać grę.

 

Wykanczanie przeciwnikow, choc widowiskowe, faktycznie jest zbyt latwe. Mam nadzieje, ze zostanie to w jakis sposob ograniczone, np. bedzie mozna to zrobic tylko bedac niewykrytym (znienacka).

Poczekamy i zobaczymy, ale byłoby głupstwem, gdyby te finishery działały, gdy bohater został już wykryty, bo gra wtedy byłaby naprawdę za łatwa.

 

Tak oglądam jeszcze raz ten filmik i jest strasznie dużo przejść z FPP do TPP (finishery, wchodzenie po drabinkach, krycie się) i trochę to jest podobnie jak z VATSem w Fallout 3. Na początku wygląda to fajnie, ale po pewnym czasie zaczyna się to nudzić, żeby później już tylko irytować. Poza tym trochę głupio wygląda, gdy Adam strzela przeciwnikowi w łeb, włącza cloak i wykańcza kolejnego gościa, finisher i Adam już bez cloaka. Meh.

 

-----

 

Dla wszystkich, którzy nie zdążyli:

Megaupload z filmikiem

Enjoy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem filmiki i przyznam, że nawet na obecnym etapie trzeci Deus Ex robi naprawdę niezłe wrażenie :) Bardzo obawiałem się, że po tragicznej drugiej części, trzecia będzie równie „wysokich lotów”, a tu proszę - gameplay syci. Jeżeli mechanizmy rozgrywki oraz dialogi będą na poziomie oryginału, to Human Revolution może być tegorocznym kozaczkiem. O walkę też się nie martwię, bo (wyłączając finiszery) wygląda IMO nieźle. Biorąc pod uwagę, że prezentowana wersja pewnie była Alfą, jestem dobrej myśli. Plansza w Hongkongu też wygląda jakoś dziwnie znajomo :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mechanizmy rozgrywki oraz dialogi będą na poziomie oryginału, to Human Revolution może być tegorocznym kozaczkiem.

Tegorocznym to nie. Premiera ma nastąpić na początku przyszłego roku. ;)

 

Trailer robi wrażenie, co do tego chyba nie ma nikt wątpliwości. Wszystko ładnie zrobione, dobry voice acting, jest napięcie podczas oglądania i tak dalej, ale bardzo ważną rolę odgrywa też muzyka. I tutaj ciekawostka - autorem muzyki do Deus Ex: Human Revolution jest Michael McCann, który na koncie ma muzykę do Splinter Cell: Double Agent. Dobra wiadomość dla osób, którym spodobała się muzyka z trailera, to możliwość ściągnięcia tego utworu z oficjalnej strony DE: HR.

 

Deus Ex: Human Revolution - Icarus, by Michael McCann, enjoy!

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tegorocznym to nie. Premiera ma nastąpić na początku przyszłego roku. ;)Trailer robi wrażenie, co do tego chyba nie ma nikt wątpliwości. Wszystko ładnie zrobione, dobry voice acting, jest napięcie podczas oglądania i tak dalej, ale bardzo ważną rolę odgrywa też muzyka. I tutaj ciekawostka - autorem muzyki do Deus Ex: Human Revolution jest Michael McCann, który na koncie ma muzykę do Splinter Cell: Double Agent. Dobra wiadomość dla osób, którym spodobała się muzyka z trailera, to możliwość ściągnięcia tego utworu z oficjalnej strony DE: HR.Deus Ex: Human Revolution - Icarus, by Michael McCann, enjoy!

 

A tu calkiem niezly fanowski kawalek

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=NbGiNrKo0VE&feature=related

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=622KQZ7YOLw&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=pl_PL&feature=player_embedded&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=622KQZ7YOLw&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=pl_PL&feature=player_embedded&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=622KQZ7YOLw&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=pl_PL&feature=player_embedded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="385"></embed></object>

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wisza na sieci filmiki z "gameplaya" z targów... nie podoba mi się to :( W grze ma być jakoby mnóstwo walki wręcz tylko co to za walka jak wskakujemy miedzy kilku kolesi, naciskamy 1 klawisz i oglądamy megaPRO animację? Nie lubię smęcić i wróżyć z fusów ale fajnie by było, gdyby gierka pozwalała na nieco indywidualizmu w wykańczaniu niemilaków (zabijanie skakaniem po głowach rulez :P )

Edytowane przez sledziq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...