yuucOm Napisano 10 Grudnia 2008 Zgłoś Napisano 10 Grudnia 2008 Savey są kompatybilne. Mi stalker w ogole prawie nie wywala ;]. Róbcie więcej formatów a na pewno to pomoże. Ja siedzie na tym samym systemie od 2 lat i jest cacy (po prostu dbam o niego i nie instaluje syfów i o co najważniejsze nie zmieniam sterów i innych krapów jak tylko nowe wyjdą ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgf1 Napisano 19 Grudnia 2008 Zgłoś Napisano 19 Grudnia 2008 Moze ktos wkleic z jakimi parametrami odpala sie gre? (link w menu start) Odtworzylem system z ghosta, przez exe gra sie nie odpala, a nie chce mi sie przeinstalowywac calej i na nowo mody wrzucac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 19 Grudnia 2008 Zgłoś Napisano 19 Grudnia 2008 Moze ktos wkleic z jakimi parametrami odpala sie gre? (link w menu start) Odtworzylem system z ghosta, przez exe gra sie nie odpala, a nie chce mi sie przeinstalowywac calej i na nowo mody wrzucac... Nie wiem czy o to chodzi: "C:\Program Files\Deep Silver\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrEngine.exe"Tutaj masz dodatkowo listę prawie wszystkich komend jakie można dodać do exe'ka :). http://www.tweakguides.com/ClearSky_9.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgf1 Napisano 19 Grudnia 2008 Zgłoś Napisano 19 Grudnia 2008 Dzieki juz dziala, trzeba bylo we wlasciwosciach folderu dac rozpocznij w: D:\Games\S.T.A.L.K.E.R Domyslnie bylo w: D:\Games\S.T.A.L.K.E.R\bin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quo Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 (edytowane) ktos sie orientuje czy juz na tyle zpatchowali ta gre, ze sie oplaca wydac na nia kase ? ponoc niesamowicie zabugowana byla jak jest teraz ? Edytowane 5 Stycznia 2009 przez quo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GenghisKhan Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 pwiem tak mialem pirata pierw - ani razu gra nie wywalila do pulpitu - za to mialem jazdy z questami juz na początku kupilem oryginała - questy smigaja pieknie za to zaliczam przy quickload'ach wywalenia do pulpitu - pewnie wina visty 64bit :P tak czy siak - WARTO! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 powtórzę się ale u mnie od 1.5.04 gra jest stabilna jak skała. tak warto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
costi Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 Skoro juz przy tym jestesmy, to jakie mody warto zainstalowac? Warto by wrocic do CS i w koncu to przejsc :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 No trochę modów jest ;). Zależy też od upodobań. Ja np nie mogłem znieść skina FN 2000 (gorszy niż w SoC) wiec sobie go podmieniłem. Basix Monstrosity CS (v.2.5) - kompilacyjny mod Terrain Pack (v1.0) - lepszy teren ;). Zapewne moda na latarke masz ;) S.H.A.R.P.E.R. - FULL version - 832 textures! - szczerze: mi ten mod jakoś nie pasuje. Niektóre tekstury robią sie "ziarniste". I podstawa jeżeli chodzi o grafe to modyfikacja user.ltx ;). Ja troche czasu spędziłem zanim znalazłem dla siebie idealne ustawienia (głównie problem z bloomem albo zbyt ciemnymi cieniami w dzień). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
costi Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 Grafa to problem drugorzedny, to sie da latwo na screenach obadac, bardziej natomiast interesuja mnie mody wplywajace (w pozytywnym sensie, oczywiscie ;) ) na realizm i grywalnosc, a takze latajace bugi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reloop Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 (edytowane) powtórzę się ale u mnie od 1.5.04 gra jest stabilna jak skała. tak warto. Czy jest jakiś konkretny powód, że grasz na 1.5.04, a nie na 1.5.07? Pytam, gdyż gram na 1.5.07 i gra tez jest bardzo stabilna, ale może coś na grywalności tracę? Edit. Argh, źle przeczytalem, jest napisane 'od 1.5.04' a nie 'na 1.5.04'. Edytowane 5 Stycznia 2009 przez reloop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 (edytowane) jak wrzuciłem 1.5.07 to wszystko było pięknie aż mnie po 30 min nie wywaliło do pulpitu :lol2: wcześniej tego nie było. 10 stycznia ma pojawi się 1.5.08 ; najlepiej dać 1.5.05 z 1.5.07 niektórzy właśnie raportują błędy no chyba, że chcesz obsługę dx10.1 to wtedy 07 jest konieczny /// 1.5.07 Zmiany w rozgrywce: 1. Poprawiono błąd, który powodował, że zraniony przewodnik nie chciał nigdzie doprowadzić gracza 2. Zwiększono liczbę przedmiotów na sprzedaż u handlarzy 3. Dodano możliwość ulepszenia SVDm 2 u mechanika Wolności 4. Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie gry podczas rozmowy z ranioną postacią 5. Naprawiono błąd, który powodował niemożliwość ukończenia fabuły w Jantarze (drzwi do bunkra Sacharowa były zamknięte) 6. Zwiększono liczbę pieniędzy u handlarza bandytów 7. Poprawiono rozmieszczenie magazynów wojskowych na mapie PDA. 8. Dodano możliwość wczytania ostatnio zapisanej gry poprzez wciśnięcie spacji po śmierci gracza. Ulepszenia generowania grafiki: 1. Dodano wsparcie dla DX10.1 2. Dodano MSAA dla obiektów z alphą ("alpha-to-coverage" dla DX10.0, zmodyfikowane "alpha-to-coverage" dla DX10.1 o większej wydajności, natywne DX10.1 o lepszej jakości). 3. Dodano nowy poziom jakości dla cieni (ultra) 4. Dodano nową technikę map cieni (która korzysta z DX10.1 w przypadku dostępności), która przyspiesza generowanie wysokiej jakości snopów światła na topowych układach graficznych i wysokich rozdzielczościach 5. Dodano wysokiej jakości snopy światła dla DX9 Gra wieloosobowa: 1. Poprawiono różne błędy związane z serwerem i klientem 2. Dodano szczegółowe dane serwera 3. Zmieniono plik zrzutu serwera (online-dump). Zrzut zapisywany jest teraz do pliku online_dump.ltx. 4. Dodano zmianę konfiguracji klawiszy skrótem LCtrl +LShift. tu masz patche : http://stalker.funday.pl/download.php?action=subcat&id=1 Edytowane 5 Stycznia 2009 przez LPKorn3324 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariuszDW Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 Ciekawe ile patch'y upłynie zanim będzie w tej grze multi-core pod Vistą. Trzy rdzenie leżą, jeden na full. Co za nędza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GenghisKhan Napisano 7 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 7 Stycznia 2009 Ciekawe ile patch'y upłynie zanim będzie w tej grze multi-core pod Vistą. Trzy rdzenie leżą, jeden na full. Co za nędza.no dokladnie mam 4870 i gram max w 1680x1050 a to troche mało a i czasem potrafi zamulić... quad sie marnuje a gdyby odrobine zoptymalizowali to by chodzilo niewiele wolniej od SoC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 8 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 8 Stycznia 2009 (edytowane) S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky v1.5.08 fixes : Zmiany w rozgrywce 1. Dodano możliwość zapisywania zrzutów ekranu z gry gracza dla administratorów wywoływaną poprzez komendę konsoli (make_screenshot, screenshot_all). 2. Naprawiono błąd związany z banowaniem graczy. 3. Naprawiono błąd związany z zapisywaniem rangi i ilości gotówki gracza podczas restartu kolejki (jeśli gracz zamknął aplikację poprzez menadżera zadań, po czym połączył się ponownie). 4. Poprawiono ogólną stabilność rozgrywki sieciowej. ---> http://www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp?id=1952 ---> http://worthplaying.com/article.php?sid=58727 <<< ŻAL.GSC >>> Edytowane 8 Stycznia 2009 przez LPKorn3324 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 8 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 8 Stycznia 2009 Aż tak ciężko tą gre zoptymalizować pod wiele jaj ? Śmieszne rzeczy naprawili a ważne bugi (AI !!) zostawili i tyle. Ja uwielbiam stalkera (i SoC i CS) ale mi sie wydaje ze GSC wykorzystało może z 20% potencjału... W dodatku mogli by zrobić do tego zajebiste multi ale im sie po prostu nie chce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GenghisKhan Napisano 9 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 9 Stycznia 2009 mi sie wydaje ze gra chodzi nieco stabilniej - wczesniej strasznie wywalalo do pulpitu - i chyba czas ładowania ciut sie skórcił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
focus_ Napisano 16 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 16 Stycznia 2009 Czy ktoś mógłby mi użyczyć save'ów do tej gry? Mam na myśli oczywiście te save'y które sa kompatybilne z edycją 1507. Potrzebuję do testów kart graficznych - jak to zwykle w moim przypadku ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GenghisKhan Napisano 16 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 16 Stycznia 2009 wystarczy ze przedostaniesz sie za bagna do kondoru i juz mozna testowac - same bagna tez niezle obciazaja system:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaraczek Napisano 18 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2009 Witam. Dopiero co zakupilem gre, zainstalowalem ja, zainstalowalem najnowszego patcha i teraz mam pytanie. Czy na najnowszym patchu takze trzeba instalowac audio hotfixa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 19 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 19 Stycznia 2009 tak, ta łata jest dla audio wersji PL i żadnej patch zewnętrzny tego nie poprawia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek06 Napisano 31 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 31 Stycznia 2009 witam, otóż mam problem jestem w podziemiach, a właściwie to już sama końcówka, odkręciłem wodę, i jestem już na schodach gdzie sie wychodzi z płomieniami i co i [gluteus maximus] dochodzę prawie do samej góry schodów, i sie blokuje tzn nie da sie dalej iść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dromas Napisano 4 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 4 Lutego 2009 Mam pytanie czy te patche do STALKER'a Czyste Niebo, sa w rodzaju poprawek czy dodatkow? Czy wystarczy zainstalowac jednego najnowszego patcha i po sprawie, czy tez nalezy sciagnac i zainstalowac wszystkie, poczawszy od 1.5.04??? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astro Napisano 4 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 4 Lutego 2009 Patche czyli poprawki do gry ,wystarczy że ściągniesz najnowszego i zainstalujesz ,nie ma konieczności wrzucania wcześniejszych. Najnowsza łatka jest oznaczona numerkiem 08. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alienth Napisano 5 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2009 Witam Was koledzy :) Możecie mi polecić jakiegoś kompletnego moda, który zbliży rozgrywkę w Clear Sky do tej jaką zaprezentował mod Oblivion Lost w SoC ? Przeglądałem StalkerFiles.com, ale niczego sensownego nie znalazłem <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 8 Lutego 2009 Najnowsza łatka jest oznaczona numerkiem 08.Warto wspomnieć, że bugi wielkości słoni nadal występują po zaaplikowaniu tego patcha. Przyznam, że gdyby to nie był STALKER, a jakaś inna strzelanka, to olałbym ten tytuł ciepłym moczem. Specjalnie odłożyłem sobie tą pozycję na później, by po zainstalowaniu łatek przejść całość z uśmiechem na ćwarzy. Niestety: -Bugi -bugi -celność wrogów i ich wytrzymałość -i bugi skutecznie psuły rozgrywkę. Całe szczęście, że klimatu nie zyebali. Dla samego łażenia po strefie byłem gotów wciskać co minutę f5 i f9 (buheheh). Nie pamiętam innej gry, w której ginąłbym tak często - a grałem na normalnym poziomie trudności :lol: I nie pamiętam też gry, przy której tak ryłem ze śmiechu (np. gdy bandyci lewitowali do mnie w powietrzu z rozpostartymi rękoma) ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość chronicsmoke Napisano 8 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 8 Lutego 2009 (edytowane) To niestety muszę powiedzieć, że chyba z Tobą jest coś nie tak. Stalker to nie jest zwykły FPS tu trzeba szybko myśleć i nie lecieć na pałę tylko posnajpić, poskradać i uważać, żeby nas nie zaszli. Celne strzelanie po łbach też się przydaje. Z drugiej strony naprawdę idzie się wczuć w granie. Ja stalkera przeszedłem na najtrudniejszy poziomie trudności, dopiero na Oblivion Lost robi się ostro. Jak by tylko ta gra była bardziej dopracowana no ale nie ma co gdybać. Edytowane 8 Lutego 2009 przez chronicsmoke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 8 Lutego 2009 (edytowane) To niestety muszę powiedzieć, że chyba z Tobą jest coś nie tak.Yhm... Celne strzelanie po łbach też się przydaje.Yhy. Strzelanie po łbach które nic nie daje? Bandyci którzy obrywają x strzałów w głowę i ściągają mnie jednym z 5kilometrów? Jasne, coś ze mną nie tak :lol2: Dziwne, że z podstawką nie miałem najmniejszych problemów. Edytowane 8 Lutego 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 8 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 8 Lutego 2009 ja po patchu 03 widzę 1 buga na godzinę więc nie wiem jak można narzekać na błędy / u mnie headshot = death , celność wrogów i owszem jest zabójcza choć w dobie gier gdzie celownik sam nakierowuje się na przeciwnika to chyba zaleta prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 8 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 8 Lutego 2009 ja po patchu 03 widzę 1 buga na godzinę więc nie wiem jak można narzekać na błędy / u mnie headshot = death , celność wrogów i owszem jest zabójcza choć w dobie gier gdzie celownik sam nakierowuje się na przeciwnika to chyba zaleta prawda?Ale homing nade'y średnio mi sie podobają ;]. Ja nie wiem skąd oni mają taką celność z tymi granatami ;d. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...