Skocz do zawartości
°°°

S.t.a.l.k.e.r - Czyste Niebo

Rekomendowane odpowiedzi

Savey są kompatybilne. Mi stalker w ogole prawie nie wywala ;]. Róbcie więcej formatów a na pewno to pomoże. Ja siedzie na tym samym systemie od 2 lat i jest cacy (po prostu dbam o niego i nie instaluje syfów i o co najważniejsze nie zmieniam sterów i innych krapów jak tylko nowe wyjdą ;].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos wkleic z jakimi parametrami odpala sie gre? (link w menu start)

Odtworzylem system z ghosta, przez exe gra sie nie odpala, a nie chce mi sie przeinstalowywac calej i na nowo mody wrzucac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos wkleic z jakimi parametrami odpala sie gre? (link w menu start)

Odtworzylem system z ghosta, przez exe gra sie nie odpala, a nie chce mi sie przeinstalowywac calej i na nowo mody wrzucac...

Nie wiem czy o to chodzi:

"C:\Program Files\Deep Silver\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrEngine.exe"

Tutaj masz dodatkowo listę prawie wszystkich komend jakie można dodać do exe'ka :).

 

http://www.tweakguides.com/ClearSky_9.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pwiem tak

mialem pirata pierw - ani razu gra nie wywalila do pulpitu - za to mialem jazdy z questami juz na początku

kupilem oryginała - questy smigaja pieknie za to zaliczam przy quickload'ach wywalenia do pulpitu - pewnie wina visty 64bit :P

 

tak czy siak - WARTO!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No trochę modów jest ;). Zależy też od upodobań. Ja np nie mogłem znieść skina FN 2000 (gorszy niż w SoC) wiec sobie go podmieniłem.

 

Basix Monstrosity CS (v.2.5) - kompilacyjny mod

Terrain Pack (v1.0) - lepszy teren ;).

Zapewne moda na latarke masz ;)

S.H.A.R.P.E.R. - FULL version - 832 textures! - szczerze: mi ten mod jakoś nie pasuje. Niektóre tekstury robią sie "ziarniste".

 

I podstawa jeżeli chodzi o grafe to modyfikacja user.ltx ;). Ja troche czasu spędziłem zanim znalazłem dla siebie idealne ustawienia (głównie problem z bloomem albo zbyt ciemnymi cieniami w dzień).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grafa to problem drugorzedny, to sie da latwo na screenach obadac, bardziej natomiast interesuja mnie mody wplywajace (w pozytywnym sensie, oczywiscie ;) ) na realizm i grywalnosc, a takze latajace bugi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powtórzę się ale u mnie od 1.5.04 gra jest stabilna jak skała. tak warto.

Czy jest jakiś konkretny powód, że grasz na 1.5.04, a nie na 1.5.07? Pytam, gdyż gram na 1.5.07 i gra tez jest bardzo stabilna, ale może coś na grywalności tracę?

 

Edit. Argh, źle przeczytalem, jest napisane 'od 1.5.04' a nie 'na 1.5.04'.

Edytowane przez reloop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wrzuciłem 1.5.07 to wszystko było pięknie aż mnie po 30 min nie wywaliło do pulpitu :lol2: wcześniej tego nie było. 10 stycznia ma pojawi się 1.5.08 ; najlepiej dać 1.5.05 z 1.5.07 niektórzy właśnie raportują błędy no chyba, że chcesz obsługę dx10.1 to wtedy 07 jest konieczny ///

 

 

1.5.07

 

Zmiany w rozgrywce:

 

1. Poprawiono błąd, który powodował, że zraniony przewodnik nie chciał nigdzie doprowadzić gracza

2. Zwiększono liczbę przedmiotów na sprzedaż u handlarzy

3. Dodano możliwość ulepszenia SVDm 2 u mechanika Wolności

4. Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie gry podczas rozmowy z ranioną postacią

5. Naprawiono błąd, który powodował niemożliwość ukończenia fabuły w Jantarze (drzwi do bunkra Sacharowa były zamknięte)

6. Zwiększono liczbę pieniędzy u handlarza bandytów

7. Poprawiono rozmieszczenie magazynów wojskowych na mapie PDA.

8. Dodano możliwość wczytania ostatnio zapisanej gry poprzez wciśnięcie spacji po śmierci gracza.

 

Ulepszenia generowania grafiki:

 

1. Dodano wsparcie dla DX10.1

2. Dodano MSAA dla obiektów z alphą ("alpha-to-coverage" dla DX10.0, zmodyfikowane "alpha-to-coverage" dla DX10.1 o większej wydajności, natywne DX10.1 o lepszej jakości).

3. Dodano nowy poziom jakości dla cieni (ultra)

4. Dodano nową technikę map cieni (która korzysta z DX10.1 w przypadku dostępności), która przyspiesza generowanie wysokiej jakości snopów światła na topowych układach graficznych i wysokich rozdzielczościach

5. Dodano wysokiej jakości snopy światła dla DX9

 

Gra wieloosobowa:

 

1. Poprawiono różne błędy związane z serwerem i klientem

2. Dodano szczegółowe dane serwera

3. Zmieniono plik zrzutu serwera (online-dump). Zrzut zapisywany jest teraz do pliku online_dump.ltx.

4. Dodano zmianę konfiguracji klawiszy skrótem LCtrl +LShift.

 

tu masz patche : http://stalker.funday.pl/download.php?action=subcat&id=1

Edytowane przez LPKorn3324

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile patch'y upłynie zanim będzie w tej grze multi-core pod Vistą. Trzy rdzenie leżą, jeden na full. Co za nędza.

no dokladnie

mam 4870 i gram max w 1680x1050 a to troche mało a i czasem potrafi zamulić... quad sie marnuje a gdyby odrobine zoptymalizowali to by chodzilo niewiele wolniej od SoC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky v1.5.08 fixes :

 

Zmiany w rozgrywce

 

1. Dodano możliwość zapisywania zrzutów ekranu z gry gracza dla administratorów wywoływaną poprzez komendę konsoli (make_screenshot, screenshot_all).

2. Naprawiono błąd związany z banowaniem graczy.

3. Naprawiono błąd związany z zapisywaniem rangi i ilości gotówki gracza podczas restartu kolejki (jeśli gracz zamknął aplikację poprzez menadżera zadań, po czym połączył się ponownie).

4. Poprawiono ogólną stabilność rozgrywki sieciowej.

 

---> http://www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp?id=1952

---> http://worthplaying.com/article.php?sid=58727

 

 

<<< ŻAL.GSC >>>

Edytowane przez LPKorn3324

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aż tak ciężko tą gre zoptymalizować pod wiele jaj ? Śmieszne rzeczy naprawili a ważne bugi (AI !!) zostawili i tyle. Ja uwielbiam stalkera (i SoC i CS) ale mi sie wydaje ze GSC wykorzystało może z 20% potencjału... W dodatku mogli by zrobić do tego zajebiste multi ale im sie po prostu nie chce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś mógłby mi użyczyć save'ów do tej gry? Mam na myśli oczywiście te save'y które sa kompatybilne z edycją 1507. Potrzebuję do testów kart graficznych - jak to zwykle w moim przypadku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, otóż mam problem jestem w podziemiach, a właściwie to już sama końcówka, odkręciłem wodę, i jestem już na schodach gdzie sie wychodzi z płomieniami i co i [gluteus maximus] dochodzę prawie do samej góry schodów, i sie blokuje tzn nie da sie dalej iść

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy te patche do STALKER'a Czyste Niebo, sa w rodzaju poprawek czy dodatkow?

Czy wystarczy zainstalowac jednego najnowszego patcha i po sprawie, czy tez nalezy sciagnac i zainstalowac wszystkie, poczawszy od 1.5.04???

 

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patche czyli poprawki do gry ,wystarczy że ściągniesz najnowszego i zainstalujesz ,nie ma konieczności wrzucania wcześniejszych. Najnowsza łatka jest oznaczona numerkiem 08.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Was koledzy :)

 

Możecie mi polecić jakiegoś kompletnego moda, który zbliży rozgrywkę w Clear Sky do tej jaką zaprezentował mod Oblivion Lost w SoC ?

Przeglądałem StalkerFiles.com, ale niczego sensownego nie znalazłem <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najnowsza łatka jest oznaczona numerkiem 08.

Warto wspomnieć, że bugi wielkości słoni nadal występują po zaaplikowaniu tego patcha.

Przyznam, że gdyby to nie był STALKER, a jakaś inna strzelanka, to olałbym ten tytuł ciepłym moczem.

Specjalnie odłożyłem sobie tą pozycję na później, by po zainstalowaniu łatek przejść całość z uśmiechem na ćwarzy.

Niestety:

-Bugi

-bugi

-celność wrogów i ich wytrzymałość

-i bugi

skutecznie psuły rozgrywkę. Całe szczęście, że klimatu nie zyebali. Dla samego łażenia po strefie byłem gotów wciskać co minutę f5 i f9 (buheheh). Nie pamiętam innej gry, w której ginąłbym tak często - a grałem na normalnym poziomie trudności :lol: I nie pamiętam też gry, przy której tak ryłem ze śmiechu (np. gdy bandyci lewitowali do mnie w powietrzu z rozpostartymi rękoma) ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

To niestety muszę powiedzieć, że chyba z Tobą jest coś nie tak. Stalker to nie jest zwykły FPS tu trzeba szybko myśleć i nie lecieć na pałę tylko posnajpić, poskradać i uważać, żeby nas nie zaszli. Celne strzelanie po łbach też się przydaje. Z drugiej strony naprawdę idzie się wczuć w granie. Ja stalkera przeszedłem na najtrudniejszy poziomie trudności, dopiero na Oblivion Lost robi się ostro.

 

Jak by tylko ta gra była bardziej dopracowana no ale nie ma co gdybać.

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To niestety muszę powiedzieć, że chyba z Tobą jest coś nie tak.

Yhm...

 

Celne strzelanie po łbach też się przydaje.

Yhy. Strzelanie po łbach które nic nie daje? Bandyci którzy obrywają x strzałów w głowę i ściągają mnie jednym z 5kilometrów? Jasne, coś ze mną nie tak :lol2:

Dziwne, że z podstawką nie miałem najmniejszych problemów.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja po patchu 03 widzę 1 buga na godzinę więc nie wiem jak można narzekać na błędy / u mnie headshot = death , celność wrogów i owszem jest zabójcza choć w dobie gier gdzie celownik sam nakierowuje się na przeciwnika to chyba zaleta prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja po patchu 03 widzę 1 buga na godzinę więc nie wiem jak można narzekać na błędy / u mnie headshot = death , celność wrogów i owszem jest zabójcza choć w dobie gier gdzie celownik sam nakierowuje się na przeciwnika to chyba zaleta prawda?

Ale homing nade'y średnio mi sie podobają ;]. Ja nie wiem skąd oni mają taką celność z tymi granatami ;d.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...