Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

ULI, a co powiesz na klasycznego Rapida? ;)

To była biznesowa Octavia.

 

Świnki nikt tutaj nie chciał, bo brzydka była. Ale mamuta może by ktoś wziął. ;]

Tu sama biedota z dieslami, a na XUPie nikt się nie zniży do pojemności 1.6. Ja się raz wygłupiłem i do tej pory odnoszą się tam do mnie pogardliwie.

 

Wolałbym nowe Toledo... wiesz, luksus w standardzie... czy jakoś tak.

Prestiż w standardzie. Rapid z innym znaczkiem. Prestiż. Rapid. Prestiż.

[musk_rozpiżdżon.gif]

 

Dzień dobry, poproszę VAGa 1.8 TFSI z pakietem stylistycznym "Skoda A4". Albo nie, pakiet "Audi Octavia", nie będę tyle za znaczek przepłacał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mijałem takiego Rapida na drodze, z początku nie wiedziałem co to, ale jak zobaczyłem napis Rapid to pierwszą myślą było "ULLISSES" :D

Cieszę się, że o mnie myślisz. Niedługo będzie Mikołaj - możesz mi wysłać jakieś fajne auto. Wprawdzie rocznikiem się nie jeździ, ale szukaj czegoś powyżej 2004 - najlepiej nowe. Nowa Mazda 6, Kia Optima, Mondeo 2014 - te klimaty. Już nie będę Cię naciągał na BMW z serii Fxx. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wracajac do tych partaczy co robili mi samochod. 

Zrobilismy dzisiaj test wrzenia plynu hamulcowego z korka. 150oC.

150oC
150oC

Panowie z becar na bemowie szukujta sie na duza ugode bo samochod czeka inaczej na rzeczoznawce i bedziemy brac plyn z tloczka gdzie na 99% temp. wrzenia bedzie sporo nizsza podobno... 

A tak w ogole to musze wrzucic jeszcze troche bo robie generalke silnika zawiasu i pare innych szpeji zeby zrobic troche wiekszego hot hatcha...
Pierwszy cylinder trzyma tylko 11 bar, a tak to 7.8-9.5.  
 

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To była biznesowa Octavia.

Nie wiem gdzieś Ty się uchował, ale nic dziwnego, że nie zrobiłeś kariery w biznesie. Gdzieś Ty widział auto biznesowe z jedną parą drzwi?

 

Tu sama biedota z dieslami, a na XUPie nikt się nie zniży do pojemności 1.6. Ja się raz wygłupiłem i do tej pory odnoszą się tam do mnie pogardliwie.

Myślałem, że ładnie się odbijesz jakimś 3.0 przynajmniej, ale 2.4 to już jest ok.

W sumie retoryka, ale wziąłeś manuala, tak?

 

Dzień dobry, poproszę VAGa 1.8 TFSI z pakietem stylistycznym "Skoda A4". Albo nie, pakiet "Audi Octavia", nie będę tyle za znaczek przepłacał.

Albo wie pan co, idę do Forda - tył Mondeo przypomina Astona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzieś Ty się uchował, ale nic dziwnego, że nie zrobiłeś kariery w biznesie. Gdzieś Ty widział auto biznesowe z jedną parą drzwi?

Dwudrzwiową Octavię ostatnio widziałem na zdjęciach przedstawiających lata 70. i to wczesne.

Kariery w biznesie i tak nie zrobię z moim ryjem i manierami.

 

Myślałem, że ładnie się odbijesz jakimś 3.0 przynajmniej, ale 2.4 to już jest ok.

W sumie retoryka, ale wziąłeś manuala, tak?

Większych silników nie było. Land Cruiser ma, Pajero na rynek arabski i rosyjski też, ale za drogie.

Manual, automat w GV jest jakąś archaiczną czterobiegową abominacją.

 

Albo wie pan co, idę do Forda - tył Mondeo przypomina Astona.

Albo nie, wezmę Insignię, to przecież i tak wszystko jedno, na parkingu pod marketem swojego będę szukał klikając pilotem wśród dziesiątek tych korpoklonów.

 

Na Teneryfie takie coś mi się zdarzyło jak bujaliśmy się germańską zarazą marki Rdzopel - podchodzę do pojazdu, smyram pilotem a tu mruga taka sama zaraza tylko parę stanowisk obok. Nigdy wcześniej nie jeździłem samochodem tak dalece bezpłciowym, żeby go nie rozpoznać jako "swojego".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu sama biedota z dieslami, a na XUPie nikt się nie zniży do pojemności 1.6. Ja się raz wygłupiłem i do tej pory odnoszą się tam do mnie pogardliwie.

A czy ktoś na XUPie ma w ogóle 2l i wyżej? wayne 1,2(wow, ta moc ;) ), ja 1,6, Ty 1,6(aktualnie :P ), Maciek 1,8, KWS 1,8, slavoka nie licze, bo śmiga traktorem, krecik też chyba ma wynajętego traktora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większych silników nie było. Land Cruiser ma, Pajero na rynek arabski i rosyjski też, ale za drogie.

Tzn myślałem o innym aucie.

 

Manual, automat w GV jest jakąś archaiczną czterobiegową abominacją.

No to gra - wybrałeś mniejsze zło.

 

Na Teneryfie takie coś mi się zdarzyło jak bujaliśmy się germańską zarazą marki Rdzopel - podchodzę do pojazdu, smyram pilotem a tu mruga taka sama zaraza tylko parę stanowisk obok. Nigdy wcześniej nie jeździłem samochodem tak dalece bezpłciowym, żeby go nie rozpoznać jako "swojego".

Przesadzasz. Może ta, obok której stałeś, wyjechała z tej samej wypożyczalni?

 

A czy ktoś na XUPie ma w ogóle 2l i wyżej? wayne 1,2(wow, ta moc ;) ), ja 1,6, Ty 1,6(aktualnie :P ), Maciek 1,8, KWS 1,8, slavoka nie licze, bo śmiga traktorem, krecik też chyba ma wynajętego traktora.

Ja mam 2.5, ale mnie wykopaliście z listy gości, jak przestałem Was odwiedzać...

Chyba downsizing Was dopadł. A tyle na niego psioczenia na forum. Hipokryzja i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzieś Ty się uchował, ale nic dziwnego, że nie zrobiłeś kariery w biznesie. Gdzieś Ty widział auto biznesowe z jedną parą drzwi?

 

 

Sąsiad biznesmen jeździ czarnym Camaro 2010. IMHO bardzo dobrze pasuje do czarnego garnituru. Na pewno lepiej niż STI z ogromnym spojlerem jakie miał wcześniej.

 

http://www.mobile.de/pl/marka/chevrolet/model/camaro/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:chevrolet,mdl:camaro,frn:2010-01,frx:2012-12,ccn:5001,exc:black,dmg:false/pg:vipcar/193996060.html

Edytowane przez Kilokush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś na XUPie ma w ogóle 2l i wyżej? wayne 1,2(wow, ta moc ;) ), ja 1,6, Ty 1,6(aktualnie :P ), Maciek 1,8, KWS 1,8, slavoka nie licze, bo śmiga traktorem, krecik też chyba ma wynajętego traktora.

Łącznie z trudem uzbieramy tego na Mustanga.

 

Przesadzasz. Może ta, obok której stałeś, wyjechała z tej samej wypożyczalni?

Z tej samej, ale mimo to byłem niemile zaskoczony sam sobą.

 

Ja mam 2.5, ale mnie wykopaliście z listy gości, jak przestałem Was odwiedzać...

Chyba downsizing Was dopadł. A tyle na niego psioczenia na forum. Hipokryzja i tyle.

Ja nikogo nie wykopywałem, ale widocznie kogoś zdrzaźniły twoje pomysły na zakładanie LPG do Ferrari.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Przesadzasz. Może ta, obok której stałeś, wyjechała z tej samej wypożyczalni?

 

 

Nie jest rzadkoscia zeby obok siebie stalo 10 pand czy cors ... Ba mielismy przypadek ze na 1 kluczyk dwie mrugaly :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś na XUPie ma w ogóle 2l i wyżej? wayne 1,2(wow, ta moc ;) ), ja 1,6, Ty 1,6(aktualnie :P ), Maciek 1,8, KWS 1,8, slavoka nie licze, bo śmiga traktorem, krecik też chyba ma wynajętego traktora.

 

Będę o tym pamiętał za każdym razem czytając komentarze w stylu: "tylko 290 KM z 5.7L? G*wno!" 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś na XUPie ma w ogóle 2l i wyżej? wayne 1,2(wow, ta moc ;) ), ja 1,6, Ty 1,6(aktualnie :P ), Maciek 1,8, KWS 1,8, slavoka nie licze, bo śmiga traktorem, krecik też chyba ma wynajętego traktora.

Na XUPie byłem raz czy dwa więc chyba się nie łapie, z pojemnością 1995cm3 też słabo :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w połowie lat 90 bmw wyciągało 100km z litra. G. or not G.?

Coś chyba zmyślasz.

 

I co ile KM Vanos do wymiany?

Na pewno nie za czasów pierwszego właściciela. Chyba że ktoś się uparł, że będzie nim jeździł aż zardzewieje.

Poza tym nie rozumiem, w czym problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś chyba zmyślasz.

 

Na pewno nie za czasów pierwszego właściciela. Chyba że ktoś się uparł, że będzie nim jeździł aż zardzewieje.

Poza tym nie rozumiem, w czym problem.

E30 320is - 2,0 192KM

E36 M3 - 3,2 321KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może zejdźmy na ziemię i porównajmy normalne samochody z tego samego segmentu i mniej więcej cenowo.

 

Dodge Charger 2006 V6 3.5L 250KM = 71,4

Dodge Charger 2006 V8 6.1L 425KM = 69,7

 

Cadillac STS 2005 V6 3.6L 306 KM = 85

Cadillac STS 2005 V8 4.6L 324 KM = 70

 

BMW E60 2003 I6 3L 231 KM = 77

BMW E60 2003 V8 4.8L 367 KM = 76,5

 

Merc 2002 E500 5L 306 KM = 61,2

Merc 2002 E-klasa V6 3.5L 272 KM = 77,7

 

Zaraz ktoś wyskoczy z Ferrari i innymi wyżyłowanymi jednostkami z egzotyków to taka ciekawostka. W 355 wymiana paska rozrządu zajmuje 40 roboczogodzin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To porównuj chociaż te same roczniki, a nie wyskakujesz z jakimiś cenami:

 

BMW E60 2006 I6 2.5L 218 KM = 87.2

BMW E60 2006 I6 3L 258 KM = 86

 

A co do większych pojemności to dlaczego nie:

 

BMW E60 2006 V10 5L 507 KM = 101,4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie mogę sobie wsadzić moje 74KM z 1l? I fajnie jest puszczać suche dane.  Bo wyzwaniem jest pokazanie przebiegu krzywych mocy i momentu ;] 

Co z tego że mam 99KM skoro dostęp do nich zaczyna się tuż przed czerwoną kreską a maks momentu dopiero na 3800? ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A poniżej 3800 to niby momentu nie ma? Akurat wolnossące silniki z zasady generują dość płaską krzywą momentu oferując 80-90 % max momentu w niemal całym zakresie obrotów.

 

Np "wyżyłowane" silniki hondy oferują wysoki moment o płaskim przebiegu nawet jesli peak tego momentu wypada wysoko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przebijam.

Lancia 1985

272KM Z 1000ccm

142KM z 1000ccm w wersji ulicznej.

 

Motosport pokazuje, że każdy producent potrafił, ale nie każdemu się opłacało.

 

Stare BMW E36 325 Turbo - 100KM z 1 cylindra, silnik seryjny, 240KM z litra. Problem? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie mogę sobie wsadzić moje 74KM z 1l? I fajnie jest puszczać suche dane.  Bo wyzwaniem jest pokazanie przebiegu krzywych mocy i momentu ;] 

Co z tego że mam 99KM skoro dostęp do nich zaczyna się tuż przed czerwoną kreską a maks momentu dopiero na 3800? ;]

Wczoraj widziałem odcinek Zakup kontrolowany z Nissanem GTR, Ferrari Italia.....Kornacki doradzał kierowcy KRĘĆ GO WYŻEJ

Więc dziwi mnie Twoje pytanie.

Owszem kręcone V8 to inne doznania dźwiękowe:)

 

Swoją drogą niezła ta codzienność za kierownicą na ppc;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E30 320is - 2,0 192KM

E36 M3 - 3,2 321KM

320iS nie ma 100KM z litra.

M3 Cię ratuje - nie wiedzieć czemu zdawało mi się, że tam jest 3.6 litra.

 

Co z tego że mam 99KM skoro dostęp do nich zaczyna się tuż przed czerwoną kreską a maks momentu dopiero na 3800? ;]

Dokładnie.

 

Stare BMW E36 325 Turbo - 100KM z 1 cylindra, silnik seryjny, 240KM z litra. Problem?

Możesz podać oznaczenie silnika? ;]

 

Swoją drogą niezła ta codzienność za kierownicą na ppc;)

Chyba rzadko tu zaglądasz - to jest codzienność na PPC. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...