KrzychuG Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 Klasycznie, jak to u DICE. Mozna sie spodziewac patch do patcha, tym bardziej, ze sam Gustav Halling na twitterze oficjalnie stwierdzil, ze fruwanie na MAVie jednak wciaz nie jest naprawione i bedzie mozna odkryc co skopia nastepnym razem. Niekonczaca sie przygoda ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 wiedzialem ze L85A2 ma potencjal ;P Skoncze farme w minecraft i sobie poszczelam ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 Gustav Halling @gustavhalling MAV Exploiting is against the rules of conduct. You shouldn't be suprised if your stats are wiped after being found MAV exploiting. Nie udalo im sie poprawic to chociaz zaczna staty czyscic. Ladny cyrk. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 Mogli chociaż zrobić coś na wzór friendly fire gdy ktoś stanie na MAV'ie. Skoro mav potrafi (potrafił - nie wiem jak jest teraz, nie używam tego) zabić wroga to powinien zabijać też sojuszników. I po sprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 Co w tym takiego niezwyklego? Exploit to exploit, to jakas moda na narzekanie chyba. :blink: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krudki Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) Ktoś po nowym patchu też ma windowsowy błąd "BF3.exe has stopped working" Check online... / close program ? :x Solved: Restart pomógł :P Edytowane 29 Marca 2012 przez krudki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) Sprawdziłem MAV, nie da rady (przynajmniej mi się nie udało) wynieść się w powietrze na nim. Niezależnie jaka pozycja - stojąc, kucając, leżąc. DMG rakiet przeciwko MBT jest chyba bez zmian. Strzelając w przedni pancerz jedna rakieta zostawia 76-79% HP, w bok 73-78%, w tyl 44-48%. Nie wiem jak javelin. Własny ping widać ;D Edytowane 29 Marca 2012 przez vinoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) Co w tym takiego niezwyklego? Exploit to exploit, to jakas moda na narzekanie chyba. :blink: To, ze kwestia sporna bylo to, czy jest to exploit czy nie. Na mapach z pojazdami latajacymi mozna sie bylo dostac w rozne miejsca i bez MAVa i nikt na to nie narzekal. Fakt, ze MAV znacznie to ulatwial badz pozwalal na wykorzystywanie np. na Teheranie, ale ciekawe jest, ze jeszcze przed wydaniem patcha na PS3 na twitterze potwierdzali, ze zostalo to poprawione. Teraz z kolei sie wypieraja i ratuja ewentualnym czyszczeniem statystyk. Troche to nie w porzadku, majac na uwadze dosc spore opoznienie tego patcha i szeroko zakrojone testy. Mi osobiscie jest to bez znaczenia, sam z tego nie korzystalem, ale jednak milo by bylo jakby zdecydowali sie na jedno rozwiazanie i poprawili to raz a dobrze, a nie robili z siebie i przy okazji z graczy idiotow. Nie kazdy sledzi twittera a na battlelogu nie widze zadnej oficjalnej informacji na ten temat. Swoja droga, ciekawe ile jeszcze takich niespodzianek na L85 z odpowiednimi dodatkami pojawilo sie po patchu. Edytowane 29 Marca 2012 przez KrzychuG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 Trudno narzekać że za pomocą helikoptera można się gdzieś wysoko dostać :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=1AmDGjPGgdQ&feature=youtu.be Takie male porownanie niektorych zmian przed i po. Edytowane 29 Marca 2012 przez KrzychuG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 nie wiem co ma wspolnego latanie na niskiej wysokosci z namierzaniem przez stingera. mam heli na linii wzroku = namierzam. Ten patch powinien sie nazywac Helicopter Buff. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 To co FAMAS już jest do [gluteus maximus]? A co dopiero się do niego przyzwyczaiłem, hmm :-| No nic trzeba będzie się przeprosić z M16, chyba, że polecacie coś innego. Czasami widziałem ludzików biegających z KH2002, dobre to to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 ja dzis gralem z AEK 971 i nadal jest spoko, troszke wiekszy odrzut ale nie nabijesz sobie guza jak FAMASem ;) AEK>M16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) AEK ma wolniejszy time to kill, więcej trzeba się nastrzelać na dystans co mnie np. bardzo denerwuje, ale ma świetny reload ;D imo M16A3 najlepsza broń. Bierz M16 i pozostań przy niej. Chyba jedyna, której nie ruszyli i przypuszczą że nigdy nie zmienią jej parametrów. Pozostałe pewnie znowu zmienią, bo znów zaczeli narzekać na balans broni. AS VAL został ponoć mocno poprawiony, na EAUK zaczeli już płakać ;] Jeszcze raz nie uwzględnione w changelogu poprawki. Tym razem trochę więcej tego (link) THE BUZZ: It seems there are a few extra additions with this latest Battlefield 3 patch that DICE failed to mention in its official notes. MP1st has kindly collected all of these hidden updates into one easy to manage list. Graphical Tweaks: No blind color mode, but all the icons seem to be much easier to see Possible slight camera and animation changes: Heli’s and jets seem to explode and break up a lot more smoothly More saturation Less blue tint Easier to see icons Audio Tweaks: Can hear footsteps, reloading as well as voiceovers much more clearly User Interface Tweaks: Minimap has more focus on team function icons (heal, repair, flags) Icons for vehicles on spawn screen Easier to see what spawn point is selected on map when selecting spawn Other squad leader objectives are marked on flags Movement Tweaks: Much better responsiveness (Even better with AA turned off) Noticeably faster repositioning from prone to standing or crouching position No more “supercrawl” or “superworm” Vehicle Tweaks: Moved AA on Kharg (US on carrier, Russian at air strip) Faster vehicle spawn (Mainly air vehicles) Attack helicopter on non-B2K maps respawn in 30 seconds instead of 80 seconds You can fly through poles from half way and up Can spawn into AA guns Jets guided missiles can take out a tank and nearby infantry in 2-3 hits Below Radar has been buffed Stinger takes about 2 or less seconds to lock onto and fire, missiles seem to move slightly faster, 1 hit disable Havoc is noticeably easier to control All air vehicles now start with flares as a minimum Scout heli on Sharqi Rush added for attackers Jeep horns have been added Ground vehicles can be locked onto even when no person was or is in it Jets have reduced bullet damage Multiple players spawning into same jet/heli seems better Air radar is reduced in effectivity, only jets and helicopters are visible and if one uses ECM jammer or below radar, they’ll be invisible on the air radar Equipment and Attachment Tweaks: Laser marker or maybe guided missile range seems to have been increased Red laser designator can be seen from tanks and heli’s as well as SOFLAM’s now Tactical light nerf Greater recoil when suppressed Squad Tweaks: Can change squad without leaving the current squad. Visible squads now only at 3: Can create new squads There is a much longer period in which you can be revived Ribbons and Medal Tweaks: Nemesis medal reduced to 30 ribbons Suppression reduced from 7 to 4 MCOM Attacker reduced from 3 to 2 MCOM Defender reduced from 4 to 2 Anti-Explosive increased from 2 to 3 Air Warfare reduced from 6 to 5 Match and Map Tweaks: Can now quit between rounds Shorter game start countdown No minimum player count: Players can move around right away, points begin to count after 8 players join Match Making option in multi player, seems to be for esport/organized scrims on custom servers Separate customizations for US and RU 5-flag Wake Island: Conquest Assault Added ladder to Sharqi TV tower On Grand Bazaar Rush, the attackers get a tank after the first set of objectives, instead of the second Changed the out-of-bounds: Noshar Canals Server Tweaks: Custom Servers Over 1000 ticket custom servers on console Conquest Assault browser filter added Other Tweaks: Additional Dogtags have been added (A-91 and M26 dog tags. As well as a tag for the game ‘Syndicate’) US Assault/Medic’s arms are now darker-skinned to reflect character model Shortcut bundles added Przed patchem zrobiłem screeny z caspian, bazaar i nie widzę żadnej różnicy w kolorach. Coś im się chyba pochrzaniło. Niebieski filtr na metrze również wygląda identycznie. Bug z rakietami AA http-~~-//www.youtube.com/watch?v=zaYQiSG-71c&hd=1 Edytowane 29 Marca 2012 przez vinoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 Faktycznie FAMAS leży i kwiczy, jak na razie M16, później się zobaczy :wink: pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba66 Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 Mi ściąga się 1,8gb.Nice... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 W końcu F-35 można polatać, cieszy też buff "rocket pads", a że troszkę delikatniejsi jesteśmy, dobra zamiana. Smuci: Faster vehicle spawn (Mainly air vehicles) Attack helicopter on non-B2K maps respawn in 30 seconds instead of 80 seconds ... to po co się męczyć jak zniszczenie pojazdów nie przynosi wymiernych efektów. Ta gra i tak jest już za prosta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carek Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 Mi ściąga się 1,8gb.Nice... Będziesz musiał do tego jeszcze patcha pobrać ;). Widzę jakiegoś buga w dostawaniu medalu adwersarza... w ciągu jednej rundy dostałem ich 3, każdy dał po 10k pkt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) AEK ma wolniejszy time to kill, więcej trzeba się nastrzelać na dystans co mnie np. bardzo denerwuje mas zjakies stare info;p TTK (symthic): All 1 m 10 m 20 m 30 m 40 m 50 m 60 mM16A3 227 315 331 346 437 452 467M16A4 227 315 331 346 437 452 467M416 242 337 353 370 467 483 500AEK-971 202 284 301 318 402 420 437AK-74M 279 386 403 419 528 545 562F2000 213 299 316 332 420 436 453FAMAS 182 256 272 288 363 379 395KH2002 227 315 331 346 437 452 467 Patch notes nie zawieraja zadnych informacji na temat zmian obrazen albo rpm dla tych broni wiec jest nadal aktualne. Zmienil sie odrzut glownie adwersarz ^^ musze sobie zobaczyc w slowniku co to znaczy... nemesis? Edytowane 29 Marca 2012 przez ZlyDzien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sens Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 A u mnie po update ciemność :mur: Widać za długo działało poprawnie... Wiecie może o co biega? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr@bollo Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 A u mnie po update ciemność :mur: Widać za długo działało poprawnie... Wiecie może o co biega? komus chyba pomogl restart :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sens Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 Restartowałem już kilka razy... Teraz usiłuję to zdeinstalować i przeinstalować.. niestety nie można tego usunąć :lol2: :lol2: Kpina jakaś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) Naprawa instalacjiw Origin nie pomaga? Rozumiem, że nie masz RU wersji? mas zjakies stare info;p Ta tabela podaje TKK przy 100% trafieniach. Uwzględnij teraz recoil itp. strzelając na dystans, bo o to mi chodziło głównie. Zarówno mi jak i moim znajomym prościej jest ubić kogoś na średnie i duże odległości używając M16A3 niż AEK. Jakoś lepiej nam się "prowadzi" M16. Z bliska to kwestia refleksu, więc różnica tych 20ms na nic się nie przyda. AEK też jest bardzo dobrą bronią, zresztą to jest indywidualna sprawa. Ja od siebie na prawdę polecam M16A3, tymbardziej tak jak pisałem, broń nie modyfikowali i nie powinni. DICE pisało, że jest to tak jakby wzorzec, wg. którego ustalają parametry innych broni dla assaulta. Edytowane 29 Marca 2012 przez vinoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 imo tez 2 najlepsze bronie jakimi gralem assault. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) Proszę o usunięcie posta. Edytowane 29 Marca 2012 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) U mnie obyło się bez problemu i patch pobierał się z prędkością większą niż deklaruje TP :blink: Tak czy siak cieszy poprawiony interfejs a szczególnie wybieranie drużyny. jeśli chodzi o bronie to osobiście nie zauważyłem różnicy - póki co nie grałem za wiele, głownie m39 emr, przy którym nie grzebali. PS. Gdzie ustawia się rodzaj minimapy? Edytowane 29 Marca 2012 przez kaijitsu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) Czyzby ograniczyli magazynek w MG36 ?? Z Famasem to samo ograniczyli do 26 pestek :/ Edytowane 29 Marca 2012 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 Ja rozumiem, że FAMAS był zbyt celny, ale teraz to przegięli w drugą stronę. Nie idzie tym w ogóle strzelać, mimo foregripa. Pojedynczy strzał i jesteśmy w kosmosie, chłopaki z DICE nie potrafią znaleźć złotego środka ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sens Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 Mam wersję RU. Zrobiłem formata całego dysku z systemem i grami :D Ściągam grę od nowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) Niepotrzebnie, bo i tak będziesz mial znów czarny ekran. Musisz wgrać paczkę językową tak jak przy poprzednich patchach (link) Edytowane 29 Marca 2012 przez vinoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...