Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

Jak mnie w tej grze dobijają słabej jakości textury mam w opcjach ustawione wszystko na Very High a i tak jak się podejdzie do niektórych skał, ścian, popatrzy na podłoże lub niektóre obiekty to aż rzygać się chcę totalnie nie pasuje to do tej gry nawciskali całą masę wodotrysków dosłownie efekty specjalne na efektach specjalnych a textury nie wiele lepsze od tych z pierwszego Far Cry. Zna się może ktoś z Was na budowie CryEngine 2 ? Kurna może jest jakaś komenda albo opcja na przerobienie piliku ini żeby w grze były lepszej jakości textury? Normalnie aż mnie odrzuca od monitora jak się im bliżej przyglądam. Jak można było w „Nexgenowej” grze dać w wielu miejscach słabej jakości textury? Crytek chwali się najlepszą grafiką szkoda że nie idzie ona w parze z texturami.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej nie pie..... głupot , textury są bardzo dobre. Tylko na radkach gra ustawia textury niższej jakości , jak to ma miejsce na kartach 256mb u nvidii.

 

http://www.crysis-online.com/forum/index.p....html#msg276548 - tutaj masz jak wymusić textury lepszej jakości , działa także na kartach 256mb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prosze bardzo pierwszy z brzegu w grze jest tego cała masa

[/url]

 

detale Very High DX10 1280x1024 AFx16 i taka kupa a mam na karcie 512MB

Tylko na radkach gra ustawia textury niższej jakości

Wiec w czym problem ?

 

@up

Co to za mod? :D

Edytowane przez bociczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zwłaszcza te textury głazów i podłoża urzekają u mnie tak samo biednie to wygląda.

 

Dołączona grafika

 

 

Poza tym w grze nie ma takich drzew i roślinności nawet takiej mapy nie ma no ale dobra mniejsza o to. Napisze mi ktoś co trzeba zrobi żeby włączyć lepszej jakości tekturki skoro twierdzicie że Crytek zablokował je na kartach ATI po to żeby gra wypadła lepiej na sprzęcie NVIDII co uważam że jest nie w początku bo nawet jak bym miał 2 fps to ja chce o tym decydować na jakich ustawieniach i detalach gram. To napisze mi ktoś jak to obejść bo angielskiego niestety znam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bociczek pięknie Ci dziękuje fajny patent z tym tłumaczeniem za pomocą google nie wiedziałęm że się tak da. Wracając do tematu okazuje się że jednak na GeForce 8800GTS 640 też są takie nieciekawe texturki

 

Dołączona grafika

 

Fotka zapożyczona stąd http://www.crymod.com/filebase.php?fileid=491

 

I oto mi właśnie chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Nie masz co robić chyba ? Weź przejdź Crysisa i szukaj na każdej mapie słabych tekstur. No i pokaż mi gre z tak dużymi otwartymi terenami gdzie są lepsze tekstury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby mieć super tekstury trzeba wyłączyć pom , bo przy włączonym pomimo zapodania anizo gra wygląda tak gdyby anizo nie działało , ale działa bo wydajność spada. Po drugie trzeba wyłączyć streaming textur , wtedy zapotrzebowanie na pamięć na grafice rośnie ok. 100-120mb.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I oblivion i stalker są dla mnie dużo lepszymi grami niż Crysis ale ludzie - ta gra narazie pod względem graficznym jest najlepsza. Sam ma packa od Quarla i textury są super ale nie lepsze niż w Crysis ;]. Gry nawet nie przeszedłem bo NUDĄ wiało ale technicznie nie ma narazie gry (i nawet sie nie zanosi na taką - FC2 imo gorszy graficznie jak narazie) która by wyglądała lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porównanie ustawień graficznych w Crysis

 

Texture Quality:

 

Low

Medium

High

Very High

 

Jest tak jak myślałem po między trybem Low a Medium nie widać kompletnie żadnej różnicy dopiero po przestawieniu detali na High textury robią się wyraźnie ładniejsze ale tutaj również po między trybem High a Very High różnica jest nie zauważalna.

 

Auto podgląd z wszystkich ustawień

 

Objects Quality:

 

Low

Medium

High

Very High

 

W tym przypadku największą różnicę widać po między ustawieniami Low a Medium co daje się bardzo wyraźnie zauważyć po roślinności pokrywającej tropikalną wyspę oraz wyrazistości krajobrazu w oddali po między detalami High a Very High różnice są już naprawdę subtelne ale dają się zauważyć

 

Auto podgląd wszystkich ustawień

 

Shadows Quality:

 

Low

Medium

High

Very High

 

Już na pierwszy rzut oka widać różnicę między ustawieniami niskimi a średnimi. Na ustawieniach niskich cieni w ogóle nie dojrzymy, na średnich cień pokrywają zdecydowaną większość terenu, na wysokich ustawieniach cień rzucają wszystkie obiekty w grze i są bardziej wyraziste. Cieniowanie na Very High wygląda podobnie do niższego trybu lecz wyróżnia się miękkimi krawędziami i subtelniejszymi przejściami.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na lajtowym oc spokojnie można pograć 1280*1024 AF*8 High , very high da rade pograć na 1024*768 przynajmniej na początkowych misjach fps był w granicach 30-45fps. Nowe sterowniki zrobiły robote oraz podmianka nazw plików :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...