Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

hej, 2 sprawy...

 

1. po podkreceniu grafy i wlaczeniu benchmarka na 10 loop'ow zauwazylem pewna rzecz. otoz z kazdym kolejnym loopem wynik byl minimalnie gorszy od poprzedniego (o okolo 0,02-0,05 fps) czy to normalne??

 

2. nie moge zainstalowac patcha 1.2; wyskakuje blad "nie mozna otworzyc pakietu poprawek, skontaktuj sie z........" ma ktos pomysl jak to odpalic??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem małe porównanie Crysis 1.1 i crysis 1.21.

Trzy grafy były testowane na p5b dlx i 6420@3.2 i 2gb ram Vista 32bit.

Konfig 4.26 i patch w singu i Vista 64bit.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

GTS

Radek był na 7,12 testowany

4 pozycje na 1.1 a patch1.21 macie opisany chyba na wykresie.4.26 to nowy konfig(patch 1.1) tak samo jak patch 1.2

teraz chyba zrozumiale.

Edytowane przez Maxforce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

Zrobiłem małe porównanie Crysis 1.1 i crysis 1.21.

Trzy grafy były testowane na p5b dlx i 6420@3.2 i 2gb ram Vista 32bit.

Konfig 4.26 i patch w singu i Vista 64bit.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

GTS

Radek był na 7,12 testowany

no to gdzie to porownanie patha 1.1 i 1.21???,jak obydwa sa z 1.21 z ta roznica ze pierwszy high a drugi very high,dorzuc jeszcze 1.1 bo innaczej nie ma sie do czego odniesc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jaśniej jak nie kapujecie napisów,4 pozycje na 1.1 a patch1.21 macie opisany chyba na wykresie.4.26 to nowy konfig(patch 1.1) tak samo jak patch 1.2

Edytowane przez Maxforce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli generalnie porownujemy ze soba niebieski i pomaranczowy, bo one sa na tym samym konfigu, ale jeden 1.2, a drugi 1.1 tak? Jasne to to nie jest :-P

Edytowane przez Daamain

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gregor,mam podobny sprzet do Ciebie,chce se kupic jeszcze tego samego 88GT.Ile fps masz na 1280x1024? :P

EDIT: Wielkie dzieki :)

Edytowane przez Spiety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pełna lista zmian i po prawek w POLSKIEJ wersji językowej

 

Patch 1.1

 

Poprawki

 

*Poprawiono: Potencjalne zawieszenie gry w D3D10

*Poprawiono: Pomarańczowe bloki, które pojawiały się po wczytaniu na słabym komputerze stanu gry wykonanego na mocnym komputerze.

*Poprawiono: Zmienne uszkodzenia pojazdów przy ostrzele z LAW-a.

*Poprawiono: Rozdzielczość odbić pod D3D10; poprawka wyświetlania odbić przy kilku procesorach graficznych.

*Poprawiono: Wyciek pamięci w trybach pełnoekranowego antyaliasingu.

*Poprawiono: Możliwość włączenia nieskończonej amunicji.

*Poprawiono: Wycieki pamięci pod D3D10 przy zmianie trybu ekranu.

*Poprawiono: Optymalizacja trybu wieloosobowego

*Poprawiono: Kiedy gracz zadawał cios wręcz podczas odtwarzania animacji podniesienia broni, jego broń pozostawała w podniesionej pozycji.

*Poprawiono: Zawieszenie gry podczas wczytywania stanu poziomu właśnie wyeksportowanego z edytora.

*Poprawiono: Wirtualna klawiatura nie funkcjonowała poprawnie po podłączeniu kontrolera do gry.

*Poprawiono: Użytkownicy mogli stracić możliwość rozglądania się za pomocą prawego drążka.

*Poprawiono: Ustawienie domyślnej rozdzielczości uniemożliwiało wybranie ostatnio używanej rozdzielczości ekranu.

*Poprawiono: Błąd przy zmianie rozdzielczości w D3D10

*Poprawiono: Problemy z głębią pola oraz kroplami wody pod D3D10

*Poprawiono: Zawieszenie gry przy ostrzeżeniu o braku funkcji liczbowej.

 

Aktualizacje

 

*Dodano: Opcje interfejsu rozmycia oraz synchronizacji pionowej

*Zoptymalizowano: Rozmycie

*Zoptymalizowano: FSAA (Pełnoekranowy antyaliasing)

*Zoptymalizowano implementację dźwięku

*Włączono obsługę synchronizacji pionowej pod D3D10

*Nowe pliki testowania wydajności komputera dla programu testującego procesor.

*Chroniona hasłem zdalna sesja http/xmlrpc

*Oznaczono zmienne używane w trybie debug jako oszustwa

 

*F12 (zrzut z ekranu) działa teraz także w trybie ograniczonym

 

 

Usprawnienia

 

*Zmniejszono obrażenia obszarowe LAW-a przeciwko piechocie w trybie walki o władzę

*Nieznacznie zmniejszono szybkość pocisków rakietowych w rozgrywkach wieloosobowych

*Wyłączono bryły brzegowe przy wieżyczkach automatycznych na pojazdach, aby zapobiec problemom z wykrywaniem trafień z LAW-a

*Zmniejszono promień wybuchu granatu w rozgrywce wieloosobowej

*Ograniczono teselację wody, aby zapobiec oszukiwaniu w trybie wieloosobowym

*Usprawniono działanie wielu procesorów graficznych przy zmianie mapy głębokości

 

Patch 1.2

 

Optymalizacja i stabilność gry

 

 

*Naprawiono szereg luk w pamięci tworzących się podczas korzystania z pełnoekranowego antyaliasingu (FSAA).

*Dokonano optymalizacji rozmycia ruchu obiektów w trybie DX10 przy ustawieniach na bardzo wysokim poziomie.

*Usprawniono niszczenie obiektów w trybie DX10. Wraz z przedmiotami znikają również wszelkie plamy, które zostały na nie nałożone.

*Naprawiono szereg luk w pamięci powstających podczas generowania roślinności i obliczeń fizycznych dla niszczonych obiektów.

*Naprawiono błąd w trybie okna, gdzie kursor na ekranie mapy lub modyfikacji broni wychodził poza obszar gry.

*Naprawiono lukę w kodzie serwera, która mogłaby się przyczynić do jego zawieszenia.

*Naprawiono błąd triangulacji SI w edytorze, który kończył się nagłym zamknięciem aplikacji.

 

 

Ogólne poprawki

 

 

*Dodano nowe efekty dla pojazdów roztrzaskujących się na kawałki po zamrożeniu.

*Jeśli gracz strzela podczas czołgania się, nie będzie miał możliwości ruchu.

*Naprawiono błąd, w którym gracz wysiadał z samolotu przy zamkniętym tylnym włazie, niezależnie od zajmowanego miejsca.

*Prowadzenie ognia ciągłego z karabinu maszynowego samolotu w trybie trzeciej osoby nie powoduje już, że maszyna zaczyna opadać.

*Naprawiono błąd, gdzie kamera w trzeciej osobie dla pojazdu przestawała działać, ponieważ gracz zmieniał wartość parametru “ControlledTurret”, korzystając z zamontowanego działka.

*Poprawiono jakość odgłosów pływania, które były identyczne na powierzchni, pod wodą i podczas poruszania się w różnych kierunkach.

*Żaby nie blokują już perspektywy gracza po ich podniesieniu.

*Naprawiono błąd, w którym po podniesieniu przedmiotu w trybie bez broni ramiona gracza nagle pojawiały się i znikały.

*Naprawiono stopień odnawiania się energii podczas obliczania obrażeń od tonięcia.

*Podczas wspinania się po drabinie energia zamaskowanego gracza będzie spadać szybciej. Poprzednie zużycie było identyczne, jak w przypadku stania nieruchomo.

*Kursor myszy po podłączeniu kontrolera nie zostaje już usunięty na stałe.

*Naprawiono błąd podczas przywracania wartości domyślnych dla kontrolera, kiedy to funkcja Force Feedback pozostawała wyłączona.

*Naprawiono jeden z błędów podczas gry na kontrolerze: przyciski Wstecz i Wyczyść wszystko nie działały prawidłowo.

*Naprawiono działanie przycisku Wstecz, na ekranie klawiatury, jego naciśnięcie nie kasuje już pierwszego znaku w polu wyświetlacza.

*Na ekranie klawiatury naprawiono przycisk Wyczyść wszystko, który nie działał w przypadku wyświetlanego tekstu.

*Wodospady są już widoczne podczas przebywania pod wodą.

*Po podłączeniu kontrolera wirtualna klawiatura działa już prawidłowo.

*Naprawiono błąd, przez który gracze nagle tracili możliwość rozglądania się przy pomocy prawego drążka.

*Postać gracza nie kontynuuje już czołgania leżąc na dachu bunkra, gdy przycisk odpowiadający za ruch do przodu zostanie zwolniony.

*Kursor myszy zniknie, gdy gracz włączy opcję wirtualnej klawiatury.

*Naprawiono błąd, przez który ustawienia klawiszy nie były zapisywane, dopóki gracz nie wznowił gry.

*Naprawiono siatki/ogrodzenia z drutów kolczastych, przez które nie można było strzelać.

*Naprawiono nieprawidłowe wyświetlanie zbioru szczegółów (LOD1) dla słupa wysokiego napięcia.

*Naprawiono błąd, w którym gracz otrzymywał obrażenia na skutek działania systemu ragdoll.

*Oddzielono szybkość w podstawowym trybie poruszania się od bieżącego poziomu energii skafandra. Bieg wciąż ją pochłania.

*Naprawiono brak odgłosu przeładowania strzelby, karabinu snajperskiego i karabinu Gaussa podczas korzystania z celownika.

*Rozwiązano problem z pojazdami, które miały zamontowaną broń obcych (MOPO). Dźwięk przeładowania tej broni był słyszalny dla wszystkich graczy na mapie.

*Dodano możliwość przewijania zawartości wyszukiwarki za pomocą kółka myszy.

 

 

Bronie

 

*Dodano nowe dźwięki podczas „przegrzewania się” broni obcych (MOPO/MOAK), zarówno w wersji przenośnej, jak i dla pojazdów.

*Od tego momentu ładunki C4 będą prawidłowo przytwierdzane do drzwi.

*Ładunków C4 nie da się już zamontować na powierzchni wody.

*Naprawiono błąd, przez który gracze mogli zmniejszyć czas pomiędzy strzałami z broni obcych (MOPO), stojąc w pobliżu krańca mapy.

*Naprawiono błąd podczas korzystania z dwóch pistoletów w edytorze lub grze uruchomionej z parametrem „devmode”: gdy gracz przełączał się do trybu trzeciej osoby, ramiona były widoczne na ekranie.

*Naprawiono błąd polegający na wymuszaniu strzelania przez gracza zaraz po przeładowaniu broni: odbywało się to poprzez naciśnięcie i przytrzymanie spustu jeszcze w trakcie sekwencji zmiany magazynku.

*Widok ładunków wybuchowych, zamontowanych na północnokoreańskich czołgach, stojących w składzie z amunicją, nie wychodzi już na pierwszy plan, niezależnie od kierunku patrzenia.

*Animacja strumienia lodu z broni obcych (MOPO) nie przebija się już przez ściany czy tunele.

*Pociski granatnika nie są już niewidzialne.

*Gracz z dwoma pistoletami będzie teraz zamrażany prawidłowo, dodatkowa broń również.

*Zamrożenie gracza korzystającego z broni obcych (MOPO) spowoduje teraz prawidłowe wstrzymanie jej działania.

*Granat nanozakłócający nie będzie już wpływał na czasową nietykalność po reanimacji.

*Naprawiono błąd z nieprawidłowym stosowaniem limitu min (zwykłych i przeciwpiechotnych).

*Dodano animację pustej miny.

*Pozycja graczy korzystających z tłumików nie jest ujawniana wrogom, dopóki odległość pomiędzy nimi nie jest mniejsza, niż 5 metrów.

*Podczas czołgania się z wybranym karabinem snajperskim widok modyfikacji broni nie będzie częściowo ucięty.

*Naprawiono błąd podczas korzystania z dwóch pistoletów, kiedy to broń w prawej ręce nie była automatycznie przeładowywana po opróżnieniu magazynka i zmianie na inną.

*Celownik dla wyrzutni pocisków taktycznych nie znika po zbliżeniu i oddaleniu widoku w trybie zwykłego celowania.

*Dodano brakujące animacje dla karabinu FY71 i PM podczas przytrzymywania wroga i wykonywania ataku rękoma.

*Naprawiono błąd, gdzie gracz upuszczał ostatnio podniesiony pistolet, mimo że było w nim najwięcej amunicji.

*Zmieniono skalę pocisku granatnika, aby polepszyć widoczność.

*Dodano smugę dymu dla pocisków granatnika, aby polepszyć widoczność.

*Poprawiono losowe wartości obrotu pocisku z granatnika, które wyglądały mało realistycznie.

*Poprawiono zasięg wybuchu pocisków granatnika, aby były bardziej skuteczne w walce przeciw graczom nie zasiadającymi w pojazdach.

*Zmniejszono prędkość lotu pocisku granatnika, aby ułatwić celowanie.

*Minimalnie zwiększono pierwotny czas widoczności pocisku z granatnika.

*Usprawniono działanie rakiet kierowanych podczas celowania pomiędzy zastępczymi punktami kolizji gracza. To powinno zmniejszyć ilość przypadków, w których rakiety omijały swoje cele.

*Usprawniono działanie wskaźnika interfejsu dla granatów. Teraz gracze mogą śledzić jeden granat własny i jeden wrogi. Te pierwsze widnieją na ekranie jako niebieskie punkty, te drugie zaś jako czerwone.

*Naprawiono szereg błędów, w wyniku których wskaźnik interfejsu dla granatów nie działał w grze wieloosobowej.

*Dodano nową ikonę dla wskaźnika granatów.

*Poprawiono działanie zestawu naprawczego podczas przywracania sprawności obracającym się wieżyczkom.

*Dodano nowy efekt podczas wybuchu pocisku z broni unikalnej.

*Poprawiono błędy w efektach wizualnych dla niektórych rodzajów broni, kiedy to eksplozje ich pocisków nie były wyświetlane.

*Przesunięto celownik szturmowy nieco dalej od kamery, poprawiając widok zewnętrzny podczas celowania.

 

Pojazdy

 

 

*Dodano ograniczenia widoku z pierwszej osoby dla helikopterów, samolotów i tylnych siedzeń w transporterze.

*Naprawiono błędną ikonę „ostrzału własnego” w samolotach podczas gry wieloosobowej.

*Po zniszczeniu helikoptera efekt ruchu powietrza wywołanego przez ten pojazd nie będzie już widoczny.

*Usunięto szereg błędów, przez które gracze wychodzący z pojazdów mogli się zaklinować w pobliskich ścianach.

*Naprawiono błąd polegający na wystrzeliwaniu pocisków smugowych przez działo przeciwlotnicze jedynie z luf znajdujących się po lewej stronie.

*Usunięto błąd, przez który ustawienia ostrzału własnego nie wpływały na model kolizji pojazdów.

*Od tej chwili nie da się uszkodzić części pojazdu bardziej, niż w 100 procentach.

*Podczas gry wieloosobowej tryb strzału po zmianie miejsc w czołgu Gaussa będzie teraz wyświetlany prawidłowo.

*Poprawiono sterowanie pojazdami podczas hamowania i przyspieszania.

*Poprawiono zadawanie obrażeń dla graczy potrąconych przez pojazdy poruszające się z niewielkimi prędkościami.

*Zmniejszono mnożnik dla obrażeń zadawanych podczas zderzeń pojazdów w grze wieloosobowej.

*Zwiększono płynność widoku podczas zmiany siedzeń w pojazdach.

*Dodano obrażenia od zderzeń ze ścianami dla wozów cywilnych.

*Zmniejszono obrażenia dla ciężarówek podczas zderzeń przy niewielkich prędkościach.

*Dodano nowy efekt dla pojazdów latających podczas strzelania z pocisków.

*Światła będą teraz wyłączane po opuszczeniu pojazdu przez gracza.

*Działo samolotu posiada teraz odpowiednie dźwięki wydawane podczas jego podnoszenia i opuszczania.

*Naprawiono błąd podczas naprawiania pływającego transportera - wymagało to znacznie więcej czasu, niż w przypadku pozostałych pojazdów.

*Naprawiono potencjalny błąd podczas obracania wieżyczki czołgu. Istniało ryzyko utraty synchronizacji pomiędzy klientami a serwerem w momencie, gdy drugi gracz przejmował kontrolę nad pojazdem.

*Samoloty są teraz podatne na ostrzał z dział innych tego typu maszyn.

*Dodano wejście na wieżyczkę dla strzelca od strony dachu ciężarówki.

*Naprawiono błąd podczas kupowania amunicji na wyznaczonym do tego obszarze. Jeśli gracz siedział w pojeździe, amunicja do niego mogła być błędnie oznaczona na szaro jako niedostępna.

*Trzykrotnie zwiększono zakres widoczności nazw graczy z własnej drużyny podczas korzystania z pojazdów.

*Dopracowano ułożenie rąk postaci gracza na drążkach sterujących poduszkowca.

*Wyłączono eksplozję pojazdu po przekroczeniu określonej prędkości, jeśli nie ma w nim gracza.

*Zablokowano kamerę w widoku trzeciej osoby, gdy gracz korzysta z broni zamontowanej na pojeździe, a ustawienia poziomu trudności pozwalają na korzystanie z takiej broni również kierowcy.

*Poprawiono efekt eksplozji, kiedy to nie było słychać wybuchu samolotu bądź helikoptera.

*Dodano dźwięk dla przegrzewania się dział w helikopterach i samolotach.

*Naprawiono źle obliczone przegrzewanie się dział w samolotach.

*Znacznie zwiększono obrażenia dla samolotów i helikopterów zadawane przez artylerię przeciwlotniczą.

*Poprawiono obrażenia zadawane artylerii przeciwlotniczej przez rakiety.

*Usunięto szereg błędów, z powodu których gracze nie mogli zostać nagrodzeni poprzez dodanie punktów prestiżu za zabijanie wrogów lub ukarani za śmierć kolegów z drużyny.

 

Tryb dla pojedynczego gracza

 

 

*Naprawiono błąd występujący wtedy, gdy gracz nie wypełni zadania „Eskortuj Proroka na zewnątrz kuli” (problemy z ponownym wczytaniem gry).

*Wczytanie stanu gry, gdzie gracz znajdował się w pozycji leżącej będzie się teraz odbywało prawidłowo (poprzednio pozycja gracza była zmieniana na inną).

*Naprawiono błąd wyświetlania efektu osłony żołnierzy wroga po zapisaniu i wczytaniu gry, w momencie gdy gracz trzymał jednego z nich w uścisku.

*Naprawiono błąd pojawiający się po ręcznym zapisaniu gry podczas przebywania w menu. Nowy stan gry nie pojawiał się na liście od razu.

*Gracz nie może już rzucać granatami podczas sekwencji przerywnikowych.

*Gracz nie może już wnosić wrogów w kadr sekwencji przerywnikowych.

*Naprawiono błąd polegający na zniknięciu cienia gracza po wczytaniu stanu gry.

*Poprawiono perspektywę widoku gracza, dostosowującą się do linii horyzontu po wczytaniu gry.

*Hełmy dla personelu marynarki na górnym pokładzie lotniskowca pasują teraz do rozmiaru głów postaci.

*Dodano brakującą teksturę u podstawy przejścia prowadzącego na dach szkoły (klatka schodowa w wiosce).

*Papier na podkładkach do pisania nie jest już odwrócony do góry nogami.

*Poprawiono zachowanie SI korzystającej z karabinu maszynowego (zarówno stacjonarnego jak i montowanego na pojazdach).

*Zwiększono obrażenia zadawane w walce wręcz (zarówno przez gracza, jak i SI).

*Zwiększono obrażenia zadawane przez większość broni gracza i zmniejszono siłę ognia broni SI.

*Pociski gracza nie będą odbijały się od hełmów, jeśli zostaną wystrzelone w trybie celowania.

*Zmniejszono o połowę energię potrzebną do okładania pięściami podczas trybu maksymalnej siły.

*Dopracowano zakres kąta odchylenia pionowego broni dla SI.

 

 

Tryb wieloosobowy

 

 

*Poprawiono efekt śmierci, gdy ujawniał się on jedynie w przypadku oddalonych graczy.

*Administrator serwera może teraz usunąć hasło za pomocą komendy „sv_password 0”.

*Klienci z ustawionym hasłem mogą się teraz prawidłowo podłączać do serwerów, gdzie tego hasła nie ma.

*Rozwiązano problem z wartościami zmiennych w grze, które nie wracały do wartości domyślnych po ponownym wczytaniu mapy.

*Naprawiono błąd fabryki pojazdów, kiedy to ich znacznik nie był widoczny dla graczy. Zakupiony pojazd będzie teraz widoczny w postaci niebieskiej ikony.

*Rozwiązano problem z wynikami, które zmieniały się po zakończeniu rozgrywki.

*Rozwiązano rzadko występujący problem z nieprawidłowym ogłoszeniem degradacji gracza.

*Komendy radiowe będą teraz prawidłowo odgrywane w postaci komunikatu głosowego.

*Rozwiązano problem z trybem obserwatora, kiedy to gracz mógł przenikać przez górną część obiektów.

*Rozwiązano problem z odgrywaniem efektów roztrzaskanych pojazdów dla klientów.

*Naprawiono błąd podczas stania na plecach kucającego kolegi z drużyny, co powodowało przenikanie się modeli postaci.

*Usunięto błąd menu wyposażenia, kiedy to gracz nie mógł zakupić min, jeśli co najmniej jedna z nich nie znajdowała się już w jego ekwipunku.

*Naprawiono błąd w postaci brakujących podpisów dla wersji francuskiej szkolenia opisującego tryb PowerStruggle.

*Gracze nie mogą już tworzyć i zapisywać list przedmiotów, których nie daje się kupić, w tym wielokrotnych zestawów wyposażenia.

*Gracz nie może już tworzyć list przedmiotów przekraczających możliwości jego udźwigu.

*Rozwiązano problem z graczami przechodzącymi w tryb obserwatora, kiedy to automatycznie włączał się maksymalny pancerz.

*Naprawiono komunikat szkolenia ostrzegający gracza o wrogiej bazie, który był odgrywany zbyt późno.

*Rozwiązano problem z komunikatem szkolenia, który włączał się zbyt wcześnie, gdy gracz docierał do fabryki pojazdów latających.

*Gracz nie otrzymuje więcej darmowego granatu po zużyciu całej amunicji do granatnika i zakupieniu innej broni.

*Naprawiono błąd mogący wywołać ujemne naliczanie amunicji.

*Rozwiązano problem podczas rozkładania min przeciwpiechotnych. Jeśli gracz położył dwie sztuki, a następnie podniósł jedną z nich, jego broń nie przełączała się z powrotem na minę.

*Zabici gracze nie mogą już popełniać samobójstw.

*Menu wyposażenia nie zmienia się już w menu broni, gdy podczas gry zostanie włączony alarm.

*Po zajęciu danego miejsca przy jednoczesnym korzystaniu z PDA następowało automatyczne przejście na pierwszą stronę interfejsu tego urządzenia. Ów problem został wyeliminowany.

*Gracze nie otrzymają blokady za zabijanie kolegów podczas rozgrzewki.

*Gracze mogą teraz podnosić odnawiające się modyfikacje dla broni obcych (MOPO).

*Umożliwiono przewijanie listy graczy w tabeli wyników po zakończeniu gry.

*Rozwiązano problem ze znikającymi rękoma postaci w momencie, gdy gracz próbował rzucić granatem, jednocześnie trzymając dwa pistolety.

*Podczas chwytania przeciwnika przez gracza, który trzymał w rekach dwa pistolety prawa ręka nie zniknie już z ekranu.

*Rozwiązano problem ze spadochronem, który po rozłożeniu nie był widoczny dla innych graczy w trybie PowerStruggle.

*Rozwiązano problem z komunikacją głosową, która nie działała prawidłowo na serwerach innych, niż dedykowane.

*Dopracowano widok z kamery obserwatora lepiej przystosowanej do poruszania w poziomie.

*Opóźniono ręczne przełączanie się do trybu obserwatora zaraz po śmierci postaci.

*Naprawiono błąd, przez który obserwatorzy nie widzieli nazw graczy na ekranie interfejsu.

*Filtrowanie mapy nie pozwala już na wpisywanie nieskończonej ilości znaków.

*Usunięto możliwość podświetlania graczy na tablicy wyników dla rozgrywek Instant Action.

*Naprawiono błąd z przechodzeniem do domyślnego widoku punktacji gracza po naciśnięciu klawisza Tab.

*Wyeliminowano szereg problemów z pociskami, które nie powodowały pojawienia się efektów wizualnych i dźwiękowych podczas eksplozji.

*Dodano kolory drużyn do komunikatów o zabitych.

*Kupno amunicji do PM i karabinu SCAR sprawia, że w każdym magazynku pojawia się już odpowiednia ilość naboi.

*Minimalnie zwiększono obrażenia od amunicji zapalającej dla karabinu FY71.

*Gracz zabity przez kolegę nie będzie więcej upuszczał broni na ziemię.

*Naprawiono błąd, przez który ikona flagi kwatery głównej wroga znikała bez powodu.

*Dodano ograniczenia oraz ochronę zmiennych w konsoli, które można by wykorzystać do oszukiwania.

*Dodano serię ostrzeżeń pojawiających się podczas dołączania do serwerów w przypadku nieprawidłowej wersji mapy lub brakujących plansz.

*Dodano brakujące wartości do systemu sterowania ruchem sieciowym.

*Usunięto problem z zabijaniem graczy przez miny przeciwpancerne ustawiane nad pojazdami.

*Ikona wyrzutni taktycznej pojawiająca się w przypadku wrogich graczy korzystających z tej broni zniknie, o ile przeciwnik skorzysta z maskowania.

 

 

Nowe opcje

 

 

*Dodano automatyczne wyrównywanie stanu osobowego w drużynach. Gracze po śmierci będą przenoszeni na stronę przeciwną, jeśli równowaga zostanie zaburzona.

*Dodano multipróbkowanie dla cieni.

*Dodano efekty dla pojazdów roztrzaskujących się po zamrożeniu.

*Wyświetlacz dla klawiatury Logitech G15 jest teraz w pełni obsługiwany, zarówno w trybie dla pojedynczego gracza, jak i w grze wieloosobowej.

*Dodano swobodne obracanie dla widoku obserwatora.

*Dodano obsługę zbliżenia dla widoku obserwatora.

*Dodano opcje wczytywania modyfikacji z poziomu menu głównego.

*Zaimplementowano dodatkowe odgłosy dla pocisków, zarówno w trybie dla pojedynczego gracza, jak i w grze wieloosobowej. Strzały w głowę podczas zmagań sieciowych będą wyróżniane osobnym dźwiękiem.

*Poprawiono efekt interfejsu gdy postać gracza jest ciężko ranna oraz wskaźniki kierunkowe dla odniesionych obrażeń.

*Zaimplementowano dodatkowe odgłosy informujące gracza o trafieniu wroga. Można je wyłączyć za pomocą komendy "g_useHitSoundFeedback 0".

*W trybie dla pojedynczego gracza można teraz ogłuszać przeciwników, potrącając ich podczas biegu w trybie szybkości.

*Dla lepszej czytelności dodano wartości liczbowe do pasków energii w trybie PowerStruggle.

*Pozwala na wczytywanie własnych plików wytycznych (objectives.xml) w odpowiednim katalogu poziomu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

22-65 , ale tak średnio to 30. Dramatu nie ma da się spokojnie grac w very high w 1280x1024 bez aa z af z gry na maxa.

Zarzuciłbyś Swoim cfg na very high (wszystkimi plikami) pod dx9 czy tylko grasz na dx10 ? Bo przy takich ustawieniach to może byłoby 22-65 fps przy 1024x768 + AFx8 ;]. Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę do jakiejś uprzejmej osoby z tego forum moglibyście zrobić screena na którym widać podłoża najlepiej takie

 

Dołączona grafika

 

chce porównać czy jest różnica w jakości textur na kartach NVIDII i ATI czy mi się po prostu wydaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zarzuciłbyś Swoim cfg na very high (wszystkimi plikami) pod dx9 czy tylko grasz na dx10 ? Bo przy takich ustawieniach to może byłoby 22-65 fps przy 1024x768 + AFx8 ;].

Dx 9.0 Wszystko max 1280x1024 oprócz cieni (na high) i ciężko zobaczyć 22 fps - cały czas praktycznie 27-35 , w budynkach znacznie więcej.

http://www.uploading.com/files/FHM1JXL9/CVarGroups.rar.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dx 9.0 Wszystko max 1280x1024 oprócz cieni (na high) i ciężko zobaczyć 22 fps - cały czas praktycznie 27-35 , w budynkach znacznie więcej.

http://www.uploading.com/files/FHM1JXL9/CVarGroups.rar.html

Miód malina ;). To na 1024 powinno być jeszcze ciut lepiej. Wielkie dzięki Gregor1230.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że tutaj tez mozna pisać o problemach technicznych dotyczacych samej gry.

Gra się uruchamia poprawnie, działa doskonale. Problem mam z edytorem Sandbox 2, o którym bardzo mało sie pisze na forach. Po naciśnieęciu ikony Editor.exe na ułamek sekundy pojawia się logo Sandbox, po czym znika i dalej nic się nie dzieje. W Menedźerze zadań nie ma procesu editor.exe. Szczerze wątpie, że problem tkwi w sprzęcie. Na pewno jest to błąd wynikający z konfiguracji Windowsa. Podczas uruchamania nie wyświetla się żaden błąd (co wolałbym), ale po prostu komputer zachowuje się, jakbym nic nie właczył.

Edytora przeinstalowywałem kilka razy, ale to nie pomogło.

Mam windowsa xp 32bit i mimo ,iż progrem nie obsługuje 32bitowych systemów, to działa na nich bez zarzutu, co jest napisane w pliku readme. Wielu ososbom z gorszym sprzętem od mojego i z takim samym windowsem edytor uruchamia się poprawnia. Na dwóch anglojęzycznych forach wiele osób deklarowało ten sam problem, ale nikt nie potrafił pomóc.

może wśród polskich fachowców znajdą sie lepsi. Bardzo prosze o jakiekolwiek wskazówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może was to zaciekawi spadku wyraznego niema

2008-03-29 15:40:10 - AssassinsCreed_Dx10

Frames: 642 - Time: 19005ms - Avg: 33.781 - Min: 33 - Max: 36

 

2008-03-29 15:45:23 - AssassinsCreed_Dx9

Frames: 765 - Time: 20617ms - Avg: 37.105 - Min: 36 - Max: 38

1920x1200 wsio max ustawienia,ciekawe co na to twórcy Crysis bo tylko tam grafy padają jak muchy.Coraz mniej mi się crysis podoba,oby więcej takich tytułów jak wyżej wychodziło pod dx10.

No tylko czekać na następne łaty do crysisa-muła.

Edytowane przez Maxforce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W crysisie nie tyle grafy padają, co całe konfigi.

 

Dużo więcej złożonych elementów (głownie roślinkek), na których symulowana jest fizyka. Trzeba to wszystko na żywca szybko wczytywać, rozmieszczać na scenie i przy interakcji obsługiwać.

Trochę zbyt ambitni byli. O ile singla da się dość komfortowo przejść, to w multi wydajność bidna.

 

Dlatego w sieci pykam w UT3 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W crysisie nie tyle grafy padają, co całe konfigi.

 

Dużo więcej złożonych elementów (głownie roślinkek), na których symulowana jest fizyka. Trzeba to wszystko na żywca szybko wczytywać, rozmieszczać na scenie i przy interakcji obsługiwać.

Trochę zbyt ambitni byli. O ile singla da się dość komfortowo przejść, to w multi wydajność bidna.

 

Dlatego w sieci pykam w UT3 :D

No sorki ale twoim tokiem rozumowania to moj proc 4.2ghz i 4gb ramu nie radzi sobie ??Jak byk widać że silnik jest skopany gry i jest zależny od mocy grafy a raczej zależny od nastepnych patch bo przejscie z 1.1 na 1.21 owocuje skokiem wydajnosci paru FPS ale to nadal mało. Edytowane przez Maxforce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem jak toto chodzi na twoim procku

Silniczek tej gry faktycznie jest trochę dziwny. Nie wiem, czy akurat skopany, może bardziej wszestronny, a przez to wymagający. Na AMD miałem ok 75% użycia procka, na obcnym E2140 zeszło bliżej 50%, a z drugiej strony fps'ów jakimś cudem sporo przybyło. W tym tygodniu będę miał E8200 to sobie też obczaję.

 

To co pisałem wyżej można porównać do mp3-ójek. Na pierwszy rzut oka 128kb/s ładne gra. To po co dużo większe pliki, z wyższą jakością, zajmujące więcej miejsca? Dopiero jak się zaczniesz wsłuchiwać, porównywać, to zauważasz jakieś braki. Tak samo - uważam - tutaj. Taki AC, czy CoD4 też pięknie wyglądają, ale o ile mniej wymagające. Jednak jak się przyjrzeć z bliska, to Crysis oferuje graficznie więcej. Różnego rodzaju "drobiazgi", które nie rzucają się w oczy, nie olśnewają na screenach, a zabierają zasoby komputera. Pierwsze co przychodzi do głowy to pewnie te wszystkie palmy, które można ściąć na dowolnej wysokości. Napewno są to bardzrdziej złożone modele niż w takim AC i na dodatek dużo więcej ich jest. I tym wszystkim trzeba jakoś zarządzać.

We wszystkich grach są graficzne uproszecznia. W Crysisie porwali się na troszeczkę mniej uproszczeń i trzeba za to zaplacić

 

Co do multi, ustawiam sobie 1024, cienie na średnie, reszta HIGH (Vista/DX9) no i mam średnio te 50fps - aż nadto do podziwiania widoczków. Tyle, że jak coś się dzieje - nawet pojedynek 1 vs 1, strzelanie, uniki to jakoś te fps'y dziwnie lecą na łeb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko czy gra ktoś z tym modem http://www.crymod.com/thread.php?threadid=13790 . W sumie wygląda fajnie, ale mocy zaczyna brakować, więc może ktoś ma coś zastępczego, bo bez moda z grafą na high to zupełnie inna gra :sad: pzdr

Edytowane przez chemiczny_ali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym modem wszystko wygląda świetnie. Odpalałem crysisa na 40''FullHD w 1920x1080 i gdyby nie to, że jest ze 4FPS to grafika wygląda obłędnie. Wszystko ostre i dokładne jak brzytwa. Szkoda, że do takiej rozdzielczości potrzeba niezłego monstera. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko czy gra ktoś z tym modem http://www.crymod.com/thread.php?threadid=13790 . W sumie wygląda fajnie, ale mocy zaczyna brakować, więc może ktoś ma coś zastępczego, bo bez moda z grafą na high to zupełnie inna gra :sad: pzdr

grałem z tym modem i mogę polecić, super jakość obrazu bez strat wydajności :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W kwestii silniczka tej gry i udziału proca - kolejny epizodzik w moim konfigu: nowo nabyty E8200

 

Dla przypomnienia starsze wyniczki (Vista DX9 HIGH/1280x1024):

 

X2@2.8Ghz - 27fps

E2140

@2664 - 32.26fps

@3000 - 35.91fps

 

E8200

@3000 - 45fps

 

Dodatkowo 1024x768 Custom

E2140@3000 - 50fps

E8200@3000 - 65fps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...