Jump to content
Sign in to follow this  
nrl

Doom 4

Recommended Posts

id Software today announced that it has begun production on Doom 4, and is now in the process of expanding its internal team of developers to work on the shooter sequel.

 

"Doom is part of the id Software DNA and demands the greatest talent and brightest minds in the industry to bring the next installment of our flagship franchise to Earth," said id Software CEO Todd Hollenshead.

 

"It's critical for id Software to have the best creative minds in-house to develop games that meet the standards synonymous with our titles."

 

Though no further details on the game were released, the studio will likely make use of its new id Tech 5 engine for the project.

 

id Software lead artist Kevin Cloud recently told Shacknews that one of the strengths of the company's new engine is its cross-platform performance.

 

"You don't even have to worry about how it's going to look on PS3 or 360. Right now we've got it running cross-platform running 60 hertz, and it looks really good," said Cloud. "In terms of what artists are available to achieve--it's something you have to see for yourself. I can say this, but you still won't get it until you see it."

 

The company will be hosting the 13th annual QuakeCon convention on July 31.

Dołączona grafika

 

pierwsze zdjęcie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciemność widzę...

 

A dokładniej, chyba link do obrazka coś się piiip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wszyscy załapali widzę :lol2:

 

Tak po za tym to, WOOHOOO :gitarzysta2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh. Ma ktoś moda na latarkę , bo coś ledwo widać ;)

 

 

No ciekaw jestem co teraz wymyślą. Grywalność zawsze w tej serii była na wysokim poziomie. Oby tego nie spartolili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

qqrydza sie wkurzy, że znowu na xboxa będzie :D

Hehe... Widzę, że łapiesz w locie. A co do zapowiedzi... pięknie. Nowy silnik Carmack'a.

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przydałby się nowy engine... od zawsze ID było wyznacznikiem w branży ale teraz to chłopaki z Epic królują

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

 

Nareszcie ;o. (chociaż już jakiś news o d4 był w 2007r ale to była tylko plotka ;p).

Oby była ta sama mechanika,użycie broni i klima jak w d3 i d3roe a biore w ciemno. Dla mnie d3 i d3roe to na równi z hl1 + h1of najlepsze fpsy w historii ;].

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przydałby się nowy engine... od zawsze ID było wyznacznikiem w branży ale teraz to chłopaki z Epic królują

Przecież będzie nowy engine,

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie, ale D4 to przed czy po RAGE? Bo rozumiem ze tamten projekt jest caly czas aktualny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rage wyjdzie raczej pierwszy. Pokaz enginu jest oparty właśnie na mapach z Rage, a do Dooma nie mają jeszcze nawet pełnej ekipy programistów.

 

A propo screenów z Dooma, najciemniejszy screen z Rage jaki znalazłem ;):

Dołączona grafika

Edited by alCatraz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm ciekawe czy ten silnik będzie pod DX czy dalej pod OpenGL, czy raczej tylko pod konsole jest tworzony? Carmack'a silniki jak dotąd były bardzo solidne i przy tym ładne jak na tamte czasy. D3 do dziś wygląda całkiem przyzwoicie. . Jednak ta grywalność i klimat, którego nigdy mało. :)

Edited by Devil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm ciekawe czy ten silnik będzie pod DX czy dalej pod OpenGL, czy raczej tylko pod konsole jest tworzony? Carmack'a silniki jak dotąd były bardzo solidne i przy tym ładne jak na tamte czasy. D3 do dziś wygląda całkiem przyzwoicie. . Jednak ta grywalność i klimat, którego nigdy mało. :)

na twe wszystkie pytania ;]

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Id_Tech_5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze opengl - nie ma miejsca dla krapa dx10 - i w sumie dobrze, przynajmniej vista nie bedzie potrzebna ;].

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo dobrze że opengl :) zawsze tak było z id software ... i nie trzeba będzie się głowic jak to na linuksie emulować :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooo, myślałem że tylko na Mafię 2 będę czekał.

Każda z części Dooma jest świetna i z 4 też inaczej być nie może i nie będzie.

Czekamy więc do lipca na więcej informacji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo dobrze że opengl :) zawsze tak było z id software ... i nie trzeba będzie się głowic jak to na linuksie emulować :D

O o tym zapomniałem :). Przecież zawsze kolesie z Id sami robili porty pod linuxa. Przynajmniej oni o tym nie zapominają (no i panowie z Epic). OpenGl > all :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe tylko czy grafika jak w każdym Doomie będzie na najwyższym poziomie bo jeśli to silnik cross-platformowy to może nie być "Wow" po pierwszym odpaleniu które w Doomie zawsze było.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe tylko czy grafika jak w każdym Doomie będzie na najwyższym poziomie bo jeśli to silnik cross-platformowy to może nie być "Wow" po pierwszym odpaleniu które w Doomie zawsze było.

Silnik D3 tez byl cross-platformowy. Zresztą, gierka powstaje w OpenGL, więc siłą rzeczy jest to gra cross-platformowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silnik D3 tez byl cross-platformowy. Zresztą, gierka powstaje w OpenGL, więc siłą rzeczy jest to gra cross-platformowa.

Tylko, że chronicsmoke chodziło o to, że gra wyjdzie na konsole co może mieć wpływ na znaczne obniżenie jakości grafiki w wersji PC nie zapominajmy, że gra wyjdzie nie wcześniej niż w 2010 roku na konsole obecnej generacji, a chyba każdy wie, że w 2010 roku to karty graficzne jak i procesory będą znacznie szybsze od dzisiejszych, której i tak już generują lepszą grafikę niż konsola o zadowalającym fps.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zapominaj o czyms takim jak plik *.cfg, który zawsze był w poprzednich produkcjach Id i można było tweakować grafę jak chciałeś. Nie bój się zawczasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zapominaj o czyms takim jak plik *.cfg, który zawsze był w poprzednich produkcjach Id i można było tweakować grafę jak chciałeś. Nie bój się zawczasu.

cfg wszystkiego nie załatwisz jeśli sam engine będzie miał ograniczenia przecież nie mogą dorzucić obsługi za bardzo zaawansowanych instrukcji np. być może z dx11 jeśli ma to być engine cross-platformowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czym się martwicie, czy pan Carmack kiedyś zawiódł? Obraz na pewno będzie stać na najwyższym poziome, poza tym przecież grafika nie jest najważniejsza :wink: Na tym filmiku widać, że engine jest bardo porządny, dodatkowo tak wyglądał rok temu, a do premiery znając punktualność ludzi z id to zostały nam jeszcze 4 lata :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czego się obawiasz, odkąd pamiętam to dla Id nowy silnik miał być ich popisem ich możliwości, wiec na 100% nie będą go zubożali. Jakie Dx11, chłopie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czym się martwicie, czy pan Carmack kiedyś zawiódł? Obraz na pewno będzie stać na najwyższym poziome, poza tym przecież grafika nie jest najważniejsza :wink: Na tym filmiku widać, że engine jest bardo porządny, dodatkowo tak wyglądał rok temu, a do premiery znając punktualność ludzi z id to zostały nam jeszcze 4 lata :lol2:

Ale to Doom a tu grafika jest bardzo ważna. Mam nadzieję, że w wersji na PC minimum będą ładniejsze tekstury.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.