Skocz do zawartości
nrl

Doom 4

Rekomendowane odpowiedzi

ahaha, pomyliłem się o cały rok :D Jak to fajnie przeczytać własny komentarz z 2011 :D

No cóż, w 3 bardzo przyjemnie się grało, aż niedawno zakupiłem na PS3 (1 i 2 z działającym multi <3). Niby powinno wyjść w tym roku, także obstawiam 2 kwartał 2015 :D :D

Update: A nie, nie pomyliłem się o rok, obstawiałem 2014 :D

Edytowane przez Drunk_ZoZol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z dawnego ID software już niewiele zostało także nie napalał bym się zbytnio :wink2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Garść informacji z pokazu zamkniętego:

http://www.polygon.com/2014/7/17/5913883/doom-4-quakecon-reveal

 

 


 

The stream is off and it's Doom 4 time. First up: the trailer we saw a few weeks ago. Next: exec producer Marty Stratton.

"The game is called Doom, not Doom 4. It's an origin game, reimagining everything about the originals."--Stratton

"The game begins just outside of a massive research facility on the surface of Mars."--Stratton

Today's reveal will focus on combat, which is what the team has been focusing on.

First combat mechanic: demons. Mechanical, corrupt, hell knights.

Second mechanic: guns. Conventional guns. "Big" guns. The double barrel shotgun got a round of applause.

Doom will focus on high-speed movement and run-and-gun. Just like the old days.

Just saw some stills of an exterior, street-size level. Some combat will be hand-to-hand.

There will be a live gameplay demo on stage.

Doom will run on idTech 6, according to Stratton. Will support 1080p, 60 frames per second.

Gameplay demo getting started. Tons of gray steel walls, flames, and a shotgun that is comically large.

A key feature will be stunning enemies with a shot, then smashing their face with your boots. It's happened five times already.

A new twist on finding the yellow keycard: year off a corpse's arm and use it to open a handprint scanner.

Breaking: barrels just exploded. Repeat, we have exploding barrels.

Doesn't look like health regenerates. Enemies drop health when you squish them.

A demon just ripped the player's arms off and beat him to death with them. The room is breaking out into a standing ovation.

An adorable custodial droid is trying to clean up all the blood. It is not succeeding.

The player is now exploring a dank, Mars cave system. This looks like some of the atmospheric horror from Doom 3.

The hand-to-hand kill moves are varied and fantastically gory. And here comes the chainsaw.

There's a huge variety of enemies on display. Small demons swarming with giant bullet-sponges.

And the demo ends with the reveal of the giant, horned demon we saw in the teaser. An explosive demo, and more than we thought we'd see.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykopuję 

 

 

Jaram się jak kebab na kurs pilotażu.

 

 

SK..... :D :D :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

haha :D

będzie się działo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie :D. Po klimatycznym Doom3 i udanym, moim zdaniem Q4, czekam na powrót klasycznych FPS'ów, oby przebiło Wolfenstein the New Order.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też czekam na Doom 4.

 

To już tyle lat od Doom 3.

Edytowane przez leven

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby nie skończyło się to jak DNF , temat ma już 7 lat więc zapewne od tylu lat ( jak nie więcej ) pracują nad grą .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grę przerwano i od nowa produkcja ruszyła.

 

Jak klimat pozostanie z Doom3, a potworki będą ładnie skrojone w DX11, to palce lizać.

  • Downvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W DX 11 ? To przecież OpenGL ma być..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak, to ma być na silniku Id Tech 6 :>

 

sorry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beznadzieja. Gdzie się podział klimat z 3, gdzie poczucie strachu i napięcie były nie do zniesienia.

Pokazali rozwałkę rodem z jakiegoś Serious Sama czy Painkillera. Totalnie nie tędy droga.

 

Robią też multi nie wiadomo na co. Rynkiem rządzi CS:GO i pewnie niedługo nowy UT.

 

Jestem rozczarowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie. Potwory wyskakiwały z ciemnych zaułków i był element zaskoczenia. Tu widać wszystko na dłoni i trochę IMO jest za jasno jak na DooM'a. Bardziej by to do nowego Quake'a pasowało niż do serii DooM. Ale zagrać się zagra jak będzie jakaś promocja na GOG/Steam.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak "napiętej" atmosfery mi nie przeszkadza (pierwsze 2 doom-y też jej nie miały), gorzej z tym @%#$&* kółkiem do wyboru broni. No i finishery - akurat uwierzę, że reszta potworów ot tak będzie sobie czekała, aż Ty skończysz z jednym z nich. A cyberdemon wygląda jak jakiś diabełek z tępą miną.

 

Dobrze chociaż, że wciąż są apteczki, amunicja itp, a nie jakaś denna regeneracja.

Edytowane przez Dammeron
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doom zdobył tak na prawdę popularność w dwóch pierwszych częściach.

To na trójkę najwięcej osób narzekało, że ciemna, że nie potrzebne skradanie i klimat grozy.

Mnie też się bardziej podobała 3 od dwóch poprzednich ale rozumiem podejście twórców.

Na tym suchym ostatnio wypizdowiu FPS taka dzika frajda z rozwalania hordy diabełków będzie na pewno bardzo miodna.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna rozwałka, ale jak dla mnie to za dużo się dzieje na ekranie, chyba już się zestarzałem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kółko do wyboru broni tak sobie wygląda, na ekranie dużo się dzieje ale może gameplay podrasowali na potrzeby E3, żeby było bardziej widowiskowo. Za to muzyka w tle brzmi genialnie - wie ktoś kto za nią odpowiada?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj przestańcie narzekać.

 

Zobaczcie jak fundament gry czyli mechanika FPS-a jest zrobiona, movement + strzelani/recoil. No aż się chce postrzelać i grać. Co by nie mówić złego o byłych dziełach jeszcze ID Software to zawsze fundament mieli dopracowany w najmniejszych detalach a to najważniejsza rzecz w grze co daje radość z gry a nie katorgę. Szkoda, że dzisiaj większość developerów ma na to wyj*bkę.

Edytowane przez ojejku
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jak co ale strzelania id nigdy źle nie zrobił, w RAGE bardzo przyjemnie używało się każdej broni, Nowy Wolf pokazał, że stary styl rozgrywki daje dużo przyjemności dzisiaj. Jeśli DOOM 4 dorówna tym grom jestem spokojny.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie troszke rozwala IQ przeciwnikow na tych filmikach.

Czekaja az sie je zmieli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie byłem fanem DOOM-a ale mnie przekonali. Strzelanie w tej grze wygląda świetnie, aż czuć siłę każdego pocisku. Dawno się tak nie cieszyłem na FPS-a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do przyszłego roku doszlifują na pewno ;-) A koleś pewnie grał na Easy :D

 

Edytowane przez Tom Ha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda OK tylko  te finish scenki takie jakieś sztuczne. Przydałby się typowy strafe z 1 i 2 :wink2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doom 4 powinien się pojawić w tym roku w czerwcu.

 

Cytat:

 

"

W lutowym wydaniu magazynu Game Informer zagości obszerna zapowiedź gry DOOM, zaś artwork z nią związany ozdobi okładkę periodyku. Tam też opublikowane zostaną nowe screeny, które możemy podziwiać już dziś w sieci. 

Choć magazynu nie ma jeszcze w sklepach, to już teraz na forum NeoGAF wypunktowano treść zapowiedzi. Można dowiedzieć się stamtąd, m.in. że demony będą miały słabe i bardziej wrażliwe na obrażenia punkty, takie jak miejsca łączenia kończyn, itp. Bronie takie jak BFG czy piła łańcuchowa nie będą podstawowymi i użyjemy ich jedynie w określonych okolicznościach, zaś pozostałe gnaty będzie można modyfikować i ulepszać. Nie zabraknie także systemu rozwoju bohatera, opierającego się na standardowym zwiększaniu udźwigu, czy punktów HP, ale pojawią się też specjalne perki w postaci "run", przynoszące określone bonusy.

Wspomniano także co nieco o trybie multiplayer, a konkretnie dwóch trybach - Warpath (przejmowanie punktów na mapie) i Clan Arena (odpowiednik Last Man Standing), a także silniku idTech 6, który zdaje się być jedynie usprawnioną wersją swojego poprzednika (zastosowanego m.in. w RAGE czy Wolfenstein: The New order).

Jeśli chodzi o datę premiery, to wg danych z Game Informera jest to wiosna 2016. Ostatnio francuski oddział Amazonu stwierdził jednak, iż będzie to końcówka czerwca, a więc początek lata"

 

Źródło:  http://www.miastogier.pl/wiadomosc,32506.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SP bez fabuły czysta rozwałka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Finishers in Doom - Bethesda, why?!

 

Zamiast zrobić fajną klasyczną strzelankę, znowu będzie pokazówka w stylu "popatrzcie na to, a teraz na to!"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I dokładnie tak było na jakichś pokazach. Jak był finiszer, to gawiedź w gacie robiła i trzeba było pampersy zmieniać. Mnie to jakoś nie zachwyciło, po kilku razach powtarzalność kłuje w oczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ten DOOM ma nawiązywać do pierwszych dwóch części, to finiszerom, fabule i qte mówimy stanowcze NIE! Nic nie ma prawa stać między mną, a krwawą rozpierduchą, a już na pewno nie jakieś semi-epickie wypierdy grafika, który chciał zabłysnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.