Skocz do zawartości
cavarr

Forza 3

Rekomendowane odpowiedzi

Nowy filmik - stream (wywiad + gameplay) dla mnie must have

 

smaller size

 

http://gamevideos.1up.com/video/id/25061

 

larger size

 

http://gamevideos.1up.com/video/id/25061/bigger

 

i kolejny filmik (do wyboru rozne rozdziałki)

 

http://www.gamersyde.com/news_forza_3__cam...ps-8195_en.html

Edytowane przez ZATOICHI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fury wyglądają niesamowicie. Trasy też nieźłe (ładne widoczki). Nie grałem w żadną Forze, więc nie wiem jakiego modelu jazdy się spodziewać, ale zakładam, że będzie równie dobry. Chociaż już na filmiku widać jak auto reaguje. Trzeba będzie kupić dobrą kierę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a kierownica Fanatec-a jest przesadnie droga (a podobno wcale nie jest lepsza niz G25)

Obszyta włoską skórą kierownica będąca reprodukcją tego co masz w porsche....nie wydaje mi się aby cena była przesadnie droga ^^

Można spokojnie do listopada sobie na taką kierownicę kasę odłożyć. Jak by to kosztowało 3000 to by mozna było mowić ze jest przesadnie droga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz dochodzi jeszcze kwestia tego czy ktos w ogole chce przeznaczac tej wielkosci sume na cos takiego jak kierownica do konsoli. I nie jest to kwestia czy da sie odlozyc czy nie. Mi osobiscie zwisa czy kierownica jest imitacja tego co jest w Porsche, Ferrari czy w Fiacie 126p - za takie hajsy i tak JA bym tego nie kupil. Chociaz nie da sie ukryc, ze wyglada to bardzo zacnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obszyta włoską skórą kierownica będąca reprodukcją tego co masz w porsche....nie wydaje mi się aby cena była przesadnie droga ^^

Można spokojnie do listopada sobie na taką kierownicę kasę odłożyć. Jak by to kosztowało 3000 to by mozna było mowić ze jest przesadnie droga.

 

 

 

Idąc tym tokiem rozumowania, można by powiedzieć, że długopis za 1500zł jest tani, bo można odłożyć na niego do listopada. IMO cena tej kierownicy jest nieuzasadniona. G25 też jest obszyta skórą, jest rewelacyjną kierownicą, ma bardzo dobre pedały, no i ma shifter (trochę kiepawy) i kosztuje 800zł. Tylko ta polityka Microsoftu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapominacie o jednym. Ta kierownica nazywa się Porsche 911 Turbo S Wheel LIMITED EDITION. Tylko 3000 sztuk zostanie wyprodukowanych i jak każda limitowana edycja jest droższa od normalnego produktu. Nie porównujcie tej kierownicy do normalnych produktów Logitecha czy innych firm bo to nie ma sensu.

 

edit:

Forza 3 multi na Kotaku + kupa nowych screenów

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika

Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejne info:

High Rollers hit the Circuit: Sports-Utility Vehicles and Luxury Sports Cars Cruise onto “Forza Motorsport 3”

 

“Forza Motorsport 3” fans will be treated to a taste of luxury this season, as Turn 10 unleashes new sports cars and introduces Sports-Utility Vehicles that are sure to change up the game. The formidable line-up will hit the circuits when “Forza Motorsport 3” launches this October on Xbox 360.

 

Typically, SUVs conjure visions of gas guzzling, road hogging hunks of metal that seem to run counter to everything that one pictures when they think of cars in a racing game. However, Turn 10 sees SUVs for their full unbridled potential. From the Range Rover Supercharged to the Porsche Cayenne Turbo S, fans will be able to race, ride, tune and create unique designs on the wide open canvasses that the SUV’s provide. Starting with a collection of Sport Luxury SUVs factory engineered as pure performance machines we invite you to take these stealthy, upgradeable and tunable vehicles and transform them into legit racers. Best of all, with the upgraded Livery editor and full color spectrum to choose from, players will have the opportunity to expand their new designs and reflect their inner “Forza” artist on some of the world’s most impressive sport utility vehicles.

 

New luxury sports cars also join the race. From the BMW M5 to the hand-built, custom tuned Mercedes SL 65 Black Series, “Forza Motorsport 3” will ignite the passion in drivers who crave speed and power combined with luxury style. Included among the entire roster of new SUV’s and sports cars are the following new additions to “Forza Motorsport 3”:

 

2009 Audi Q7 V12 TDI

2009 BMW X5 xDrive48i

2009 BMW M5 E60

2009 Cadillac CTS-V

2008 Chrysler 300C SRT-8

2009 Jaguar XKR-S

2008 Land Rover Range Rover Supercharged

2009 Mercedes ML 63 AMG

2009 Mercedes SL 65 AMG Black Series

2009 Pontiac G8 GXP

2009 Porsche Cayenne Turbo S

2008 Volkswagen Touareg R50

 

I screeny:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

edit:

Oraz najnowszy Forza Pitpass Report: VIP Style

Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Forza 3 - dla tych co myśleli, że nie ma odpowiednika g25 na xboxa uprzejmie informuję o firmie fanatec. Osobiście odkładam już hajs na kiere + pedały (w tym sprzęgło) oraz skrzynia 6 stopniowa. 1,500 złotych - ale każdy fan wyścigów doceni ten wydatek xD

(mowa oczywiscie o Porsche 911 Turbo S limited edition). Do forzy jest to dla mnie pozycja obowiązkowa.

Witam w klubie. Myślałem, że Driving Force GT mi styknie, ale dla tej gry kupię x'a i kierę.

 

 

Wiesz dochodzi jeszcze kwestia tego czy ktos w ogole chce przeznaczac tej wielkosci sume na cos takiego jak kierownica do konsoli. I nie jest to kwestia czy da sie odlozyc czy nie. Mi osobiscie zwisa czy kierownica jest imitacja tego co jest w Porsche, Ferrari czy w Fiacie 126p - za takie hajsy i tak JA bym tego nie kupil. Chociaz nie da sie ukryc, ze wyglada to bardzo zacnie.

Jak nie chce, to niech jeździ nawet na klawiaturze albo na kierownicy z Biedronki. Płacisz tu za jakość, no i markę - Porsche to Porsche. Moja siostra ma fioła i kupuje produkty agd designed by Porsche. Coś w tym jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie chce, to niech jeździ nawet na klawiaturze albo na kierownicy z Biedronki. Płacisz tu za jakość, no i markę - Porsche to Porsche. Moja siostra ma fioła i kupuje produkty agd designed by Porsche. Coś w tym jest.

Hmm, za jakość i markę? To co powiesz na to, że Tiger w butelce "Porsche design' kosztuje srednio 3 razy mniej niz taka sama pojemnosc Red Bulla? A sklad taki sam, smak prawie taki sam. Podobnie sytuacja ma sie z butami Adidasa, zwykle buty z odpowiednim napisem i cena automatycznie leci w gore 1/3. Szkoda tylko, ze sam produkt wcale nie rozni sie jakosciowo od takich samych wyrobow Nike czy Pumy. Widac zatem, ze zdobycie licencji i sprzedawanie produktow lansowynych haslem "Porsche design" nie oznacza automatycznie wysokiej jakosci. Ja wybieram energetyka Tigera ze wzgledu na roznice w cenie, a nie ze wzgledu na butelke. Czyli podsumowujac: jesli logo producenta idzie w parze z jakoscia jaki prezentuja samochody w realu to ok, ale jesli mam placic 50% extra za "Porsche design" to fuck that.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...design i wykonanie

Nie. Cena :wink: sprawia wrażenie, że masz coś wyjątkowego. To taki sam badziew z chin jak wszystko inne. Czujesz się wyjątkowy. O to chodzi w sprzedaży. Edytowane przez Przemol^N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze więc, macie racje. Następnym razem, jak będę chciał kupić auto i stanę przed wyborem pomiędzy Oplem, a Audi - sięgnę pamięcią do tych mądrości. Taki sam badziew z Niemiec, tylko z innym logiem ;) Wy jesteście tego zdania, że nie warto płacić 2x tyle, ja twierdzę inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No proszę Cię, nie porównuj plastikowej butelki bo napoju do kierownicy. Zresztą, wystarczy spojrzeć.

A czemu nie? O to mi wlasnie chodzilo, ze teraz wszystko moze byc "Porsche design" i nie jest to zaden wyznacznik high-endu, wystarczy wylozyc troche kabzy na stol i kupic licencje. Zreszta napisalem, ze jesli jakosc idzie w parze z cena to ok, ale jesli za logo ma sie placic 30 czy iles tam % extra, a sam produkt nie rozni sie niczym od czegos powszechnie dostepnego "bez loga" no to chyba cos jest nie tak. Porownanie moze nie do konca trafione, ale to tak jakbys mial do wyboru Toyote Aygo i Citroena C1 i placil 20% wiecej za Toyote, bo przeciez "japonczyk" mimo tego, ze oba samochody to blizniacze konstrukcje, schodzace z tej samej tasmy produkcyjnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zreszta napisalem, ze jesli jakosc idzie w parze z cena to ok, ale jesli za logo ma sie placic 30 czy iles tam % extra, a sam produkt nie rozni sie niczym od czegos powszechnie dostepnego "bez loga" no to chyba cos jest nie tak.

Tylko, że w przypadku kierownicy Fanateca jakość idzie w parze z ceną i produkt różni się znacznie od "czegoś powszechnie dostępnego bez loga" czyli kierownic MS i Logitecha. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz, ten tekst:

"Tylko, że w przypadku kierownicy Fanateca jakość idzie w parze z ceną i produkt różni się znacznie od "czegoś powszechnie dostępnego bez loga" czyli kierownic MS i Logitecha. "

 

sugeruje, że kierownica Fanteca wyróżnia się jakoś znacznie w kwestiach technicznych i jakościowych. Bo przecierz są kierownice Logitecha i MS, które można podpiąć do Xa. Jak widać przyjemność podpięcia czegoś do Xa wcale nie kosztuje extra 700zł.

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz, ten tekst:

"Tylko, że w przypadku kierownicy Fanateca jakość idzie w parze z ceną i produkt różni się znacznie od "czegoś powszechnie dostępnego bez loga" czyli kierownic MS i Logitecha. "

 

sugeruje, że kierownica Fanteca wyróżnia się jakoś znacznie w kwestiach technicznych i jakościowych. Bo przecierz są kierownice Logitecha i MS, które można podpiąć do Xa. Jak widać przyjemność podpięcia czegoś do Xa wcale nie kosztuje extra 700zł.

Czego nie rozumiesz? Kierownica Fanateca znacznie różni się w kwestiach technicznych i jakościowych od kierownicy Microsoft Wireless cośtam i Logitech DriveFX - jedynych kierownic na iksa. I ta różnica (skóra, wykonanie, shifter, sprzęgło, itd) + edycja limitowana kosztuje ekstra 700zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, w tym przypadku, to już jest ponad 1000zł.

Po prostu kieronica Logitech ze swoim G25 jest w porównywalna do Fanateca, a kosztuje 700zł mniej. Poza tym, cena nie jest wyższa, ze względu na możliwość podłączenia do Xa, ponieważ ta kierownica była oferowana dużo wcześniej, gdy o Forzie 3 nie było nawet słychać, a cena była ta sama. Więc nie staraj mi się wiskać argumentu z Xem. Mógłbyś za to troszkę się zorientować w temacie samej kierownicy i znaleźć argumenty przemawiające za tą kierownicą, takie jak: 300mm koło kierownicy, możliwość dostosowania siły FF i kątu obrotu z poziomu samej kierownicy, wyświetlacz pokazujący te dane, podświetlane przyciski, shifter 6+1 (w G25 tylko 6), dodatkowy shifter sekwencyjny (w G25 shifter działa w dwóch trybach: H i sekwencja). Wyjdzie na to, że zaraz sam obalę swoje argumenty:) Nadal uważam, że cena jest za wysoka - za 1000-1100 byłoby uzasadnione. Dużo ciekawsza wydaje się wersja Clubsport z rewelacyjnymi pedałami.

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

thuGG Tobie to jak dziecku trzeba tłumaczyć pewne sprawy.

Chłopaki porównują kierownicę do wyrobu MS oraz Logiutecha ze swoim drive fx - nie wiem po co wyskakujesz z g25 ktorego sie nie da podpiąć do xboxa.

To jeszcze powiedz czym się tak znacznie różni od takiej G25 za 800zł?

Owszem kierownica jest jak to sam nazwałeś PORÓWNYWALNA ale nie posiada:

 

- Original Porsche 911 Turbo steering wheel design

- Licensed by Porsche Lizenz- und Handelsgesellschaft mbH

- Authentic metal Porsche logo on wheel

- Hand stitched leather wheel manufactured according to Porsche quality standards

- Powerful Mabuchi RS 550 Motor as used in RC cars delivers extra strong ForceFeedback effects

- Additional 2 Force Feedback actuators in the wheel simulate motor vibrations

 

Poza tym przewertuj fora internetowe. Wielu ludzi, którzy żyją symulatorami uważają kierownicę fanateca za bardziej precyzyjną zarówno pod względem sterowania jak i force feedback'u. Po za tym kierownica lepiej "leży w dłoni" nie ślizga się (Hand stitched leather wheel manufactured according to Porsche quality standards robi swoje ;) ) i stwarza większy realizm choć to zapewne jest kwestią gustu aczkolwiek nie ukrywam, że zasiadając u kumpla do g25 kierownica wydała mi się nienaturalnie duża (choć kumpel w hondzie civic z 96 roku ma większą xD )

Uwierz, że nie na daremno dopłaca się te 700 złotych a różnica jest odczuwalna (opinie użytkowników, którzy mieli obie na testach) ale trzeba by się przekonać osobiście - ja im wierzę na słowo ;)

Edytowane przez apo5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

apo5, tak się składa, że ja właśnie źyję simracingiem. I nie pierdziel mi tu, że kierownica obszyta skórą ręcznie będzie się mniej ślizgać w dłoni niż obszyta skórą, ale nieręcznie. Co do precyzji to G25 ma optyczny potencjometr, już bardziej precyzyjnie się nie da. Faktem jest, że Fanatec ma bardzo silny silnik FF, tylko co z tego skoro i tak w każdej kierownicy ustawia się siłę tak żeby nie wyrywała rąk, a G25 również tak potrafi.

 

TO są wyłącznie hasła marketingowe, nie mające nic wspólnego z odbiorem kierownicy:

- Original Porsche 911 Turbo steering wheel design

- Licensed by Porsche Lizenz- und Handelsgesellschaft mbH

- Authentic metal Porsche logo on wheel

- Hand stitched leather wheel manufactured according to Porsche quality standards

 

Licencja Porsche nie daje jej +2 do precyzji czy czegokolwiek:P

Ogólnie kierownica Fanateca jest lepsza od G25, ale nie aż tyle lepsza, żeby płacić za nią prawie 2 razy więcej. Szkoda, że użytkownicy X360 są do tego zmuszeni jeśli chcą mieć dobrą kierownicę, a wszystko przez idiotyczną politykę MS w sprawie peryferiów.

 

Czytam własnie o tej kierownicy i jeśli chodzi o FF to wcale i pedały to wcale nie jest tak różowo:

http://www.lfsforum.net/showthread.php?p=702415#post702415

http://www.lfsforum.net/showthread.php?p=703540#post703540

http://www.lfsforum.net/showthread.php?p=700475#post700475

http://www.lfsforum.net/showthread.php?p=702732#post702732

http://www.lfsforum.net/showthread.php?p=706010#post706010

http://www.lfsforum.net/showthread.php?p=708059#post708059

 

 

 

 

Im więcej czytam o niej, tym bladziej wypada. FF jest jednak gorszy niż w G25, standardowe pedały są takie sobie.

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...