tymej Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2012 (edytowane) Za wiki: miarą rozrzutu może być (...) rozstęp (i może tu jest problem), porównujemy kusza vs łuk które w efekcie dają ten sam dps. Mi właśnie chodziło o różnicę strzał krytyczny vs niekrytyczny, ze względu ma stwierdzenie, że większy rozrzut spowoduje smierć GC. Pasyw różnicę jeszcze powiększa. Łuk ma sam w sobie większy rozrzut, kusza pośrednio przez crit dmg. Porównując krytyczne między kusza-łuk, niekrytyczne k-ł to kusza ma mniejszy rozrzut, krytyczne do niekrytycznego to łuk, co nadrabia AS. Jak już to 718-1472 zachowując dps. Edytowane 19 Września 2012 przez tymej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2012 porównujemy kusza vs łuk które w efekcie dają ten sam dps. i to jest powodem twojego bledu. Uwzgledniasz predkosc ataku ktora nie ma kompletnie zadnego wplywu na rozrzut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2012 możesz mieć rozrzut 850-20000000 i ciągle będzie on na korzyść kuszy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymej Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2012 (edytowane) Dobra, na zakończenie: "Ja muszę być pewny że onehituje moba" - jednocześnie pompując różnicę między crit hit a noncrit hit. Jeżeli chciałoby się mieć pewność, to chyba najlepszym wyborem byłaby kusza z mnóstwem "czystego" dps, dexem i AS lub sytuacja gdzie mamy 100% CC bez SS. Mówienie tego i jednoczesne rzucanie monety pt. wejdzie czy nie wejdzie crit... Weźmy na przykład Mantykorę z dwoma socketami. Braki dpsu [tego na broni] nadrobi właśnie crit dmg. Tylko to raczej nie da pewności oneshotowania przy 50% crit chance. Edytowane 19 Września 2012 przez tymej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanko Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2012 Wypadła mi dzisiaj taka kusza: Jak myślicie ile to może być warte na AH? Nie mam rozeznania w sprzęcie strzelającym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2012 Jak myślicie ile to może być warte na AH? Nie mam rozeznania w sprzęcie strzelającym. dlatego AH zawiera wyszukiwarke ktora pomaga rozwiazac ten problem. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2012 Jak zaproponujesz 5 baniek, to dopiero sprawdzi czy warto teraz tylko chciał się pochwalić ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 (edytowane) Dobra, na zakończenie: "Ja muszę być pewny że onehituje moba" - jednocześnie pompując różnicę między crit hit a noncrit hit. Jeżeli chciałoby się mieć pewność, to chyba najlepszym wyborem byłaby kusza z mnóstwem "czystego" dps, dexem i AS lub sytuacja gdzie mamy 100% CC bez SS. Mówienie tego i jednoczesne rzucanie monety pt. wejdzie czy nie wejdzie crit... Weźmy na przykład Mantykorę z dwoma socketami. Braki dpsu [tego na broni] nadrobi właśnie crit dmg. Tylko to raczej nie da pewności oneshotowania przy 50% crit chance. Miałem kuszę z 1,4k dps.. mimo wszystko ją zamieniłem .teraz kusza z 1065dps robi większy dmg... czy ty tego nie potrafisz policzyć? Ale żeby nie wyjść na ignoranta, przeliczę obrażenia stosując się do twojej jakże pomocnej rady. Kupuję kuszę z dużym DPS i dexem. Kusza ma rozrzut 1000-1500 obrażenia (nie DPS!) Podnoszę dexa na 3000!!! i wtedy GOŁY HIT NON CRIT wyniesie minimalnie (pomijam wartości ze skilla!) 37000 Aktualnie mam 16000 Czyli boostujac dexa o 1300, dmg kuszy o 50% nic nie zyskuję. Czy teraz juz widzisz dlaczego patrzy sie na CD? Zmniejsza taka kusza "rozrzut" o którym mówi tymej, nie zapewnia większego przeżycia bo minimalny noncrit hit i tak nie zonehituje nigdy moba, NIGDY (akt 3-4) Jak widzisz twoja rada jest bezużyteczna. A o rozrzucie w buildzie nie dyskutujmy. U mnie obrażenia minimalne są 200 x mniejsze od maksymalnych 2000 podstawowy cios z bolasa (ten pierwotny, nie wybuch po 1 sekundzie!) 400000 crit z pułapki Ale jakoś sobie radziłem. xavier78 tutaj może się wypowiedzieć moim zdaniem, bo to on kiedyś z 2800 dexa biegał i łukiem...jak widać, już tego nie robi. Nie dorabiaj jakiejś nędznej teorii tymej do swojego dropu. Edytowane 20 Września 2012 przez HeatheN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier78 Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 Fakt, kusza lepiej się sprawdza(również uważam iż posiada mniejszy rozrzut), zgadza się biegałem z łukiem - do czasu zakupu kuszy :) , już nie wróciłem do łuku i nie wrócę... Ale jeszcze jedno @tymej ma łuk z "odrzutem" i ten afix może powodować zakłamanie w odczuciu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 (edytowane) Tak tylko tymej nie użwa najlepszego skilla do odrzutu (pętający strzał) a jedynie kuli błyskawic...która ma o wiela niższą szansę na aktywacje KB. Przy BoL KB nie jest tak spektakularny Edytowane 20 Września 2012 przez HeatheN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 (edytowane) troche za duzo o DH to ja sie moze pochwale postepem u barba do zmiany jeszcze mieczyk .. mam lepsze portki niz te które nosze (kolo 40 vit wiecej) ale musialem kombinowac bo przy zmianach itemow stracilem caly radius do zbierania health globow i kasy i musialem isc na kompromis... w kazdym razie przy takich resach i ~55k HP mozna sie krecic z tym 1k LoH bez wiekszych problemow. tylko jak jakis molten sie zdarzy perfidny to szybki swap broni na ta ktora tam sie wylania na dole screena i mam dodatkowe 850 loh ( a dps spada o mi na niej tylko o 5k) Edytowane 20 Września 2012 przez Chaos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 mozesz chciec kupic pas z 3% LL. Przetestuj najpierw wybierajac pasyw z 3%LL. Mi wyszlo ze jest porownywalne z 600LoH z amuletu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 chce kupic ;] ale to juz jakis z 200str IK Tribal Biding ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 (edytowane) W ramach ciekawostki wrzucam swojego barba, na którego wydałem ~12kk. Tez pozwala bezzgonnie się kręcić przez cały a3 Edytowane 20 Września 2012 przez kkNd! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 :o Nieźle to wszystko potaniało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 Taki barb co ma god mode I kosi packi w solo grze tak w 15s to jest jedno, ale jednak jest różnica jak się wyda więcej na solidny damage. Dopiero czuć imbą jak elitepack pada po jednym przejeździe ww, bez skręcania i nawracania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 (edytowane) Tylko taki barb jest pewnie więcej wart niż wszystkie nasze postacie razem wzięte barb warty "tylko" kilkaset kk, poczuje prędzej imbę, jak zobaczy co z tymi elitkami robi dobry dh A na mojego wydałem mniej niż wydaję na pojedyńcze rzeczy dla DH.... Mimo to pozwala sporo szybciej farmić a3 Inna sprawa, że mając tylko barba dawno temu dałbym sobie spokój z diabło... Totalnie nie nadaje się do gry zespołowej, a samemu nudno Edytowane 20 Września 2012 przez kkNd! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 Tak dużo aż nie musisz wydać, najważniejsze to osiągnąć ostatni breakpoint na tornadach. Inna broń offhand niż 11 ias dagger w ogóle nie ma racji bytu moim zdaniem. Do tego dokładasz dość iasu na 10 tick/sekundę i jest miazga. Nie rozumiem ludzi używających jakiejś wolnej broni na offhand, to jak obniżanie sobie obrażeń z tornad o połowę (podobnie jak loha). Nikomu chyba nie chce się tego czytać :wink: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6037344497 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 Z ostatnim progiem jest troche problemu... mam przedostatni i wyglada na to ze bez ias na sztylecie nawet z extra amu i andy tam nie wskocze. to troche jak uzyskiwanie 200fcr na sorc w d2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 http://img21.imageshack.us/img21/9989/infographiclarge.png Smutne, ale prawdziwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 Zgadzam się, szczególnie w temacie gemów. Już nawet oleje w D1 były ciekawsze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 (edytowane) No niestety tak jest, sad but true. Już o tym dawno Kripp wspominał w sowim monologu. Zatrważajace jest to, że zaraz po premierze wszyscy zauważyli ta fundamentalnie źle zaprojektowana mechanikę, a blizzard przez X lat nie potrafił zauważyć, przecież chwalili się, że tyle to testowali, po nocach grali, nie tylko dział QA ale i sami developerzy? No i co ? Jedyne dla mnie wytłumaczenie, to że na niespełna rok/0.5 roku przed premiera (gry, czy tez bety), mechanika wygladała zupełnie inaczej i w ostatni rok została przeprojektowana do takiej formy jaka to dzisiaj mamy. Stad też nie mieli czasu na przetestowanie tego i zauważenie fundamentalnie błędnych założeń w mechanice gry? Edytowane 21 Września 2012 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6572970237 sprint nerf :D NARESZCIE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymej Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 (edytowane) Kilka wybranych: Resplendent Chests will now operate similarly to Elite packs in Inferno difficulty Major in-game events will now grant one stack of Nephalem Valor when completed by a level 60 character in Inferno difficulty Followers, pets, and summoned creatures will no longer attack enemies that are in an idle state unless the player is within 10 yards of the enemy (gobliny) An additional sortable column has been added to the results window Players can now search for +Damage on off-hand items (AH) When searching for items to purchase, an option to "autofill" stats based on what the player is currently wearing has been added Similarly, when selling an item, a "Find Similar" button has been added to allow players to quickly search for items currently up for auction that have similar stats Jeweler Designs that drop in the world will now show up as Rare quality (yellow) to make them more visible on the ground The location of Legendary items will now be marked by a column of light as well as a ping on the mini-map the first time they drop, and a new sound has been added Items below iLevel 58 no longer drop in Inferno difficulty Square-quality gems no longer drop in Inferno difficulty Edytowane 21 Września 2012 przez tymej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaffVeyda Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 Jakis powiew swiezosci.Dobrze ze chociaz itemy lvl 51 nie beda lecialy na inferno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 Sporo interesujących zmian, aczkolwiek mam poważne wątpliwości co do nerfowania mnicha, w poprzednim patchu niby poprawili skille, żeby było na co zużywać spirita, ale za dużo z tego nie wyszło. A teraz jeszcze obcinają skille defensywne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 Affixes on items will now roll their level based on the level of the monster killed (rather than the item’s level) To ciekawe, czyli wszystko co leci w a1 ma affixy jak ilvl 61 (nie gorsze, nie lepsze). Level 56 item będzie mógł mieć np 60 all res, ale archon armor z a1 też max tylko do 60 resów, bo to affix level 61. A w a3, wszystkie itemy będą mieć affixy level 63, czyli np. armory po 80 all res, niezależnie czy to jest doom armor czy archon. Gigantyczna zmiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier78 Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 "Skill Rune – Trail of Cinders Reduced damage from 1500% to 300% weapon damage over 3 seconds Trail can now stack" No pozamiata... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymej Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 (edytowane) "Trail can now stack" --- Zrobiłem dwa miniruny zamieniając Vaulta na coś innego i jakoś dziwnie. Chyba wrócę do runy, której używałem wcześniej. Na plus, że teraz można ucieć z jailera tym. Edytowane 21 Września 2012 przez tymej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezar1125 Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2012 (edytowane) Mają osłabiać mnicha?? Przecież teraz żeby nim farmić III akt to trzeba wydać tryliony złota... Już myślałem, że się zbliżam do optimum i będzie komfort a kilka elit wyleczyło mnie z tego przekonania. 830 resów to za mało, 32k dps za mało, ale żeby to zwiększyć to trzeba chba kupić z 50kk złota na allegro... Ktoś kiedyś wspominał o tanim buildzie WD na III akt - jakieś propozycje? Edit: Zastanawiałem się jeszcze nad zmianą broni - na dużo mniejszy dps (ok 850) ale z LOH (ok 500) i socketem. Ułatwi grę czy nie bardzo? Edytowane 21 Września 2012 przez cezar1125 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...