panzar Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 ponoć oficjalna lista samochodów i torów w shifcie. Aston Martin - 2006 DBR9 Audi - 2009 R8 LMS - 2008 R8 - 2008 RS 4 - 2007 S3 - 2007 TT 3.2 quattro - 2006 S4 BMW - 2009 M3 GT2 (E92) - 2009 M3 - 2008 135i Coupé - 2007 Z4 M Coupé - 2000 M3 (E46) - 1992 M3 (E36) Bugatti - 2008 Veyron 16.4 Chevrolet - 2010 Camaro SS - 2006 Cobalt SS - 2006 Corvette Z06 Dodge - 2008 Viper SRT10 - 2006 Challenger Concept Ford - 2010 Shelby GT500 - 2010 Vaughn Gittin Jr's Falken Tire Mustang GT - 2007 Focus ST - 2006 GT - 2006 Need For Speed Shelby Terlingua - 1996 Ford Escort RS Cosworth Honda - 2006 Civic Si - 2000 S2000 Infiniti - 2003 G35 (V35) Koenigsegg - 2006 CCX Lamborghini - 2008 Gallardo LP560-4 - 2007 Murciélago LP640 - 2007 Reventón Lexus - 2007 LF-A Concept Lotus - 2007 Exige S - 2006 Elise 111R Maserati - 2005 MC12 GT1 Mazda - 2008 MX-5 - 2006 RX-8 - 1995 RX-7 Mclaren - 1994 F1 Mercedes-Benz - 2007 SLR McLaren 722 Edition - 2007 SL65 AMG Mitsubishi - 2008 Lancer EVOLUTION X - 2006 IX MR-edition Nissan - 2009 GT-R SpecV (R35) - 2009 370Z (Z34) - 2006 350Z (Z33) - 2008 GT-R (R35) - 2000 Silvia Spec.R AERO (S15) - 1999 Skyline GT-R (R34) - 1997 200SX (S14) - 1992 240SX (S13) - 1972 Skyline 2000GT-R Pagani - 2010 Zonda R - 2006 Zonda F Porsche - 2009 Porsche 911 GT3 RSR - 2008 Porsche 911 GT2 - 2007 Porsche Cayman S - 2006 Porsche 911 GT3 RS - 2004 Porsche Carrera GT Renault - 2008 Mégane RS Scion - 2008 tC Seat - 2007 Leon CUPRA Subaru - 2006 Impreza WRX STi Toyota - 1986 Corolla GTS (A86) Volkswagen - 2008 Scirocco - 2006 Golf GTI Track List: - Autopolis International Racing Course - Ambush Canyon - Brands Hatch - Dakota - Ebisu Circuit - Glendale - Hazyview - Mazda Raceway Laguna Seca - London - Miytomi - Nordschleife - Road America - Rustle Creek - Silverstone - Circuit de Spa Francorchamps - Tokyo - Willow Springs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 Zapowiada sie ciekawie, tylko po obejrzeniu filmiku z poprzedniej strony zastanawiam sie czy to prowadzenie nie jest za bardzo "efektowne" bo drazni widok nadsterownosci w kazdym zakrecie, kazdym autem i przy kazdej predkosci. Ciekaw jestem czy z czasem pojawia sie inne oficjalne trasy do sciagniecia, bo o nieoficjalnych nawet nie ma co marzyc, chociaz gra ma aspiracje do symulacji... kto wie moze cos z tego bedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_OskaR Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 Jak nie będzie tak dennego sterowania jak w GRIDzie, a także buraków, które uniemożliwiają ukończenie wyścigu, bo nagle gra zapomniała, że korzystamy kontrolera innego niż klawiatura :huh: rzeczywiście będzie to ciekawa propozycja. Ciekawe, czy będzie zjazd do boksów - wskaźnik temperatury powietrza w oponach chyba widziałem, więc jest nadzieja :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 Zapowiada sie ciekawie, tylko po obejrzeniu filmiku z poprzedniej strony zastanawiam sie czy to prowadzenie nie jest za bardzo "efektowne" bo drazni widok nadsterownosci w kazdym zakrecie, kazdym autem i przy kazdej predkosci. Ciekaw jestem czy z czasem pojawia sie inne oficjalne trasy do sciagniecia, bo o nieoficjalnych nawet nie ma co marzyc, chociaz gra ma aspiracje do symulacji... kto wie moze cos z tego bedzie.Szczerze to na mało którym filmie widziałem nadsterowność , praktycznie zawsze podsterowność i to nawet samochody z tylnim napędem. Takie zachowanie jest możliwe , jeżeli włączone jest TC w innym przypadku fizyka w grze jest spartaczona na maxa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 Jak nie będzie tak dennego sterowania jak w GRIDzie, a także buraków, które uniemożliwiają ukończenie wyścigu, bo nagle gra zapomniała, że korzystamy kontrolera innego niż klawiatura :huh: rzeczywiście będzie to ciekawa propozycja. Ciekawe, czy będzie zjazd do boksów - wskaźnik temperatury powietrza w oponach chyba widziałem, więc jest nadzieja :lol2: Pijesz do Grida? Przechodzilem go nz padzie bez problemow - oryginal. Wiem , ze demo mialo problem z padem , cos tam nie chcial poprawnie smigac , ale z fullem jest wsio ok. Szczerze to na mało którym filmie widziałem nadsterowność , praktycznie zawsze podsterowność i to nawet samochody z tylnim napędem. Takie zachowanie jest możliwe , jeżeli włączone jest TC w innym przypadku fizyka w grze jest spartaczona na maxa.TC? Z TC o ile sie orientuje to auto dobrze , nawet bardzo , trzyma sie drogi - traction control. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 (edytowane) Dlatego napisałem , że wtedy nawet tylni napęd nie nadsterowny tylko podsterowny , nie zarzuci tyłu , ale też możesz pomarzyć o drifcie :wink: , ewentualnie jeżeli tc jest bardzo delikatne to jeszcze ujdzie. Edytowane 13 Września 2009 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 (edytowane) Dlatego napisałem , że wtedy nawet tylni napęd nie nadsterowny tylko podsterowny , nie zarzuci tyłu , ale też możesz pomarzyć o drifcie :wink: , ewentualnie jeżeli tc jest bardzo delikatne to jeszcze ujdzie.Side , z tego co sie orientuje to w autach wyscigowych TC nie umozliwi Ci zadnego slizgu : a w NFS: http://www.youtube.com/watch?v=BtmRstZ_zkM&hd=1 To jest bzdura. Tutaj przy zakretach koles od razu jedzie "driftem". Przy wylaczonym TC slizgi moga byc przy ciasnych zakretach i wyjsciach z nich (nie przy tym co na filmiku) , czego najlepszym przykladem sa filmiki z reala i FIA GT , gdzie auta przy wyjsciu z zakretow i z tylnym napedem trzeba kontrowac: Nie jest to po prostu wina sterowania padem? Moze serio kiera bedzie lepiej. Edytowane 14 Września 2009 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 Jest nadsterowność , ale lekka. Poza tym w każdy producent samochodów ustawia inny poziom tc - dozwolony poślizg lub masz możliwośc regulacji agresywności tc. Na tym filmiku samochód zachowuje się tak jakby miał jeszcze lekkie tc lub włączony jakiś inny system. A te samochody co masz w grze to są samochody fabryczne , a nie przygotowane pod wyścigi to nie jest gtr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Ale co wy się kłócicie? Ta gra nie ma być simem więc gadanie o fizyce można sobie odpuścić. Wersja na klocka lata już po torrentach więc są i gameplye http://xboxonline.valhalla.pl/index.php?sh...2078&st=420 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Ale co wy się kłócicie? Ta gra nie ma być simem więc gadanie o fizyce można sobie odpuścić. Wersja na klocka lata już po torrentach więc są i gameplye http://xboxonline.valhalla.pl/index.php?sh...2078&st=420 Kto tu mowi o simowosci? Po prostu dziwne jest to ciagle wpadanie w poslizg , nie pamietam by w Gridzie to bylo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_OskaR Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Pijesz do Grida? Przechodzilem go nz padzie bez problemow - oryginal. Wiem , ze demo mialo problem z padem , cos tam nie chcial poprawnie smigac , ale z fullem jest wsio ok.Nie wiem, czy chodzi o ten sam problem - bo wykrywanie pada to jedno, a sama jakość sterowania to niestety drugie. W GTR2 czy GTL była taka fajna opcja pozwalająca uzależnić siłę sterowania od prędkości - do pada to rozwiązanie się przydawało (zwłaszcza na bardzo długich łagodnych łukach). Można było całkiem przyjemnie pograć - i to bez żadnych ułatwiaczy. W GRIDzie jakoś tego nie widać - w rezultacie zamiast płynnie pokonywać zakręt, jedziemy prosto i szarpiemy na boki, żeby korygować to jazdy - jak tak ma wyglądać jazda, to już lepiej grać na klawiaturze. Do poprzednich NFSów w sumie wystarczyła klawiatura - po co komu analogowe gałeczki, skoro nawet szarpiąc na boki (czyli sterując jak na klawiaturze), samochodu nie da się wyprowadzić z równowagi? No - grało się fajnie, można było poszaleć, ale to jest jazda typowa dla arcadówek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 W gridzie to masz opóżnienie między ruchem pada/kiery , a tym co widzisz na ekranie :lol2: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) W gridzie to masz opóżnienie między ruchem pada/kiery , a tym co widzisz na ekranie :lol2: . Fizyka też nie daje zbyt dużo przyjemności w prowadzeniu auta :wink: Edytowane 14 Września 2009 przez chronicsmoke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) Tutaj to na każdym nawet minimalnym zakręcie jest drift - http://www.youtube.com/watch?v=EhFjkCglYnI To samo - http://www.youtube.com/watch?v=A-0V0vvc9wY Na szczęście ma być demo na przełomie września/października więc się sprawdzi co i jak. Teraz i tak bym się za tą grę nie zabierał bo jest DiRT 2, a niedługo Forza. Edytowane 14 Września 2009 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Tak jak mowilem - efektownosc, w koncu czyms musza przyciagnac dzieciaki do tej gry, ktora ma aspiracje do symulacji wiec bedzie ble dla fanow plastikowych arcade z czym mielismy stycznosc w ostatnich czesciach, ale tu w kazdym zakrecie jedziesz bokiem wiec bedzie wielkie "wow" slyszane z ust 13 latkow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Niestety też zauważyłem ze samochód driftuje na większości zakrętów a to nie jest fajne i zdeka zniechęca do gry... Tego za bardzo nie lubię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_OskaR Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Tutaj to na każdym nawet minimalnym zakręcie jest drift - http://www.youtube.com/watch?v=EhFjkCglYnI To samo - http://www.youtube.com/watch?v=A-0V0vvc9wY Na szczęście ma być demo na przełomie września/października więc się sprawdzi co i jak. Teraz i tak bym się za tą grę nie zabierał bo jest DiRT 2, a niedługo Forza. Na tym drugim filmiku to w sumie dość dobrze widać, że ktoś ma problemy z jazdą na zakręcie - prosto, ostro w lewo, prosto, ostro w lewo - a przecież mamy długi łuk - powinno wystarczyć lekkie skręcenie kół w lewo - przy okazji można jechać szybciej, bo autko tyle nie szura. Chyba, że sterowanie po prostu jest tak denne, że pozostaje albo kiera, albo klawiatura (albo tylko klawiatura). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) Przeciez to filmik z konsoli, wiec koles gra na zalosnym padzie, ktory co widac po tym filmiku w ogole nie nadaje sie do wyscigow. Podobnie zapewne bedzie na klawiaturze, wiec kierownica bedzie jedynym rozsadnym rozwiazaniem - i slusznie, od tego ona jest! Edytowane 14 Września 2009 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Pad od Xa nie jest żałosny. To, że ktoś nie potrafi ogarnąć pada, wcale nie znaczy że nie da się na nim grać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malyna Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 oceny: metacritic video recka: wyglada na to ze jednak dobra giera ; o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Przeciez to filmik z konsoli, wiec koles gra na zalosnym padzie, ktory co widac po tym filmiku w ogole nie nadaje sie do wyscigow. Podobnie zapewne bedzie na klawiaturze, wiec kierownica bedzie jedynym rozsadnym rozwiazaniem - i slusznie, od tego ona jest! Zapomniales chyba o tym ze pady sa takze analogowe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Nie zapomnialem, gralem na padzie z X'a wiele razy, owszem mozna na tym grac, ale nie w takie gry - moja opinia, a to ze koles nie potrafil na nim grac w ogole to osobna kwestia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luisam Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Sterowanie da się przeboleć, gorzej jest z inteligencją przeciwników, którzy chyba zupełnie nie widzą nas na trasie, na wąskich torach prawie niemożliwe jest przejechanie wyścigu bez stłuczki, choć sami staramy się jak możemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_OskaR Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Nie zapomnialem, gralem na padzie z X'a wiele razy, owszem mozna na tym grac, ale nie w takie gry - moja opinia, a to ze koles nie potrafil na nim grac w ogole to osobna kwestia.Ja też grałem na padzie - w GTR2 i GTL - i dało się jechać na Curva Grande na Monzie, cały czas przyspieszając (co przy wyłączonych wspomagaczach, na klawiaturze, nie byłoby możliwe). A w końcu te gry chyba prędzej można nazwać symulatorami, a kiera to rzecz praktycznie obowiązkowa - nawet pomimo tego faktu, twórcy pomyśleli o posiadaczach padów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) ta efektowność i uślizgi to są bajery przy po włączanych wszystkich wspomagaczach, moim zdaniem bardzo fajnie to zrobili teraz przynajmniej coś się dzieje jak się jedzie na wspomagaczach ;). na jednym z filmików koleś wyłączył te bajery i jazda :D @luisam obejrzyj jakieś powtórki z wyścigów WTCC na miejskim torze ;) jak jest ciasno to nikt tobie nie ustąpi grzecznie miejsca i tyle. nawet na szerokim torze czegoś takiego się nie praktykuje bo w końcu jest walka o pozycje i nikt nie ma zamiaru dawać ciała ;) a AI jest chyba na zadowalającym mnie poziomie bo jednak są momenty kiedy na twój ruch reagują przeciwnicy. Edytowane 14 Września 2009 przez prznar1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) http://www.gtplanet.net/forum/showthread.p...0148&page=3 Na tym forum jeden z użytkowników piszę, że jest jakiś Pro mode w połączeniu z którym po wyłączeniu wszystkich wspomagań gra się robi bardziej realistyczna i cięższa od Forzy 2. http://www.youtube.com/watch?v=PMuW6-TjkvE 1:02 macie opis wszystkich trybów wspomagań Edytowane 14 Września 2009 przez chronicsmoke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla2 Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 bardziej realistyczna i cięższa od Forzy 2 Tutaj chyba trochę przesadził.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kronox55 Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 mi się wydaje, że model jazdy będzie dobry, w końcu goście od gtl i gtr2 przy tym siedzieli, tylko wszyscy jeżdżą z asystami. ile ten nfs będzie kosztował w sklepie normalnym ? zastanawiam się czy nie kupić z gram.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralfo Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Tutaj chyba trochę przesadził.... A co? Testowałeś już że wiesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) Proponuje zamknac temat do jutra, bo jutro i tak wiekszosc juz bedzie miala gre i podzieli sie wrazeniami i zobaczymy czy nasze oczekiwania sie sprawdza czy nie :) I tak juz myslac dniem jutrzejszym, fajnie by bylo gdyby kazdy kto bedzie mial cos do powiedzenia po zagraniu w shifta napisal rowniez czy gra na kierze/padzie/klawiaturze z asystami on/off. Edytowane 14 Września 2009 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...