Jump to content
RaKLeZ

Battlefield: Bad Company 2

Recommended Posts

Wiec kupujac klucz za 70 zl i gre za 120/140zl- kalkulacja jest taka ze placisz za nosnik i pudelko 60/70zl.

 

Ech, no nie przesadzajmy. 02 marca czyli nawet przed premierą w Media wersję pudełkową kupiłem za 99zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...analogiczna do bt2...

 

ptysiu drogi ;) ciągle piszesz o jakimś bt2, nie wiem co to ale się domyślam że chodzi Ci o BF2. Nazwa w tytule ma jakby dwa człony Battle - Field (pole bitwy) stąd własciwy skrót nazwy BF2. bt2 nigdy nie było czegoś takiego, nie ma i nie będzie :-P

Share this post


Link to post
Share on other sites

O klucze z EA bym sie nie martwil, zwlaszcza jak sprzedaje ktos z etykieta super sprzedawca i 2k pozytywnych komentarzy. Tak swoja droga przescigaja sie w cenach na allegro. Jak ja kupowalem 1.5 tyg temu najtaniej bylo za 83, a teraz widze sa za 68zl ehehhe. A to jest taka sama gra tylko bez nosnika, instrukcji i pudelka. Jest wszystko to co w polskiej pudelkowej wersji z dubbingiem wlacznie. Niekiedy wersja elektroniczna jest nawet lepsza od pudelkowej - sa specjalne wersje limited z wieksza iloscia broni odblokowanych od samego poczatku. Wiec kupujac klucz za 70 zl i gre za 120/140zl- kalkulacja jest taka ze placisz za nosnik i pudelko 60/70zl.

 

A tak swoja droga to jak czasami wejde na allegro wieczorem i szybko lukne to widze ze tych kluczy schodzi w tysiacach.

 

Ostatnio była aukcja na allegro, gościu proponował kontakt do typka, co handluje hurtowo kluczami właśnie z ea store i pewnie tam się większość sprzedawców zaopatruje. Nie muszę mówić, skąd taki hurtownik te klucze pozyskuje. Może się okazać, że po jakimś czasie, miesiąc-dwa konto zostanie zablokowane, więc nie warto chyba oszczędzać te 20-30zł i narażać się na utratę wypieszczonego profilu.

 

ptysiu drogi ;) ciągle piszesz o jakimś bt2, nie wiem co to ale się domyślam że chodzi Ci o BF2. Nazwa w tytule ma jakby dwa człony Battle - Field (pole bitwy) stąd własciwy skrót nazwy BF2. bt2 nigdy nie było czegoś takiego, nie ma i nie będzie :-P

 

Już go kiedyś upomniałem o beton2, kilka postów popisał poprawny skrót "bf2" po czym spowrotem wrócił to swojego. :D

ptyś-high5

Share this post


Link to post
Share on other sites

 a ja widzialem jak Ptys pisal BD2 ;) BaD2 :P

 

ale z Wami jest sie ciezko zgadac na granie moge pisac juz 10 raz o tym samym, a Wy nadal nic, i nic, tylko to samo piszecie co ja i [gluteus maximus] blada... Moze kuzw okazcie troche meskiej konkretnosci i na jakis dzien/godzine sie zmowimy co :sad: ?

Edited by ChS

Share this post


Link to post
Share on other sites

przed chwilką włączyłem grę, wyszedł nowy update, wchodzę na serwer, a tak brak krzyżyka celowania, dzieciak próbuje odpalić single player i nie może bo gra się wysypuje, sytuacja analogiczna do bt2 kolejne patche i gra coraz gorzej działa, dopiero po 1.5 roku opanowali sprawę, dodam tylko że wyszukiwarka serwerów nadal działa beznadziejnie, zanim lista się odpali można kawę sparzyć, do tego nadal serwery z niby wolnymi slotami są pełne, czyli trzeba czekać kolejne minuty zanim się na któryś wbijemy, beznadzieja powinni mi połowę kasy wrócić

 

krzyzyk to jak ktos napisał hc właczony

SP - po każdym paczu musisz niestety zaczynać odnowa, bo niekompatybilne savy są....

 

wczoraj widziałem pierwszy raz aimbot+wallhack, u mnie w druzynie, kolo Wittmanx7 sie zwał, 37/4, cxały serwer na niego kur... bo nie było admina niestety. Połączenie nicku i cheater w google doprowadziło mnie do strony z hackami do BF:BC2 bety....wiec gnój robi to od dawna(hack - aimbot, wallhack, enemy base spawn itp)

 

lekki hardcore ale co mi tam(uwaga gore) odnośnie czitowania :)

 

Cheater’s Brain Stabbed in Wallhack Brawl | Sankaku Complex

 

ostrzegam że osoby wrażliwer raczej nie powinny oglądać :)

Edited by Gregu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe tylko jak długo. :D

W ea downloader miała być możliwość pobierania przez rok.

 

Teraz to jest chyba jak na Steam, że masz to już na zawsze (mam tak Mass Effect 2, Bad Company 2 - można sobie wpisać klucz z retaila - i niedługo mi się pojawi Battlefield 1943). A jemu to zniknęło parę dni po zakupie.

 

Chyba miał klucz gdzieś z Azji a EA nie lubi jak się takie rejestruje w Europie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cheaterów jest pełno chociaż w grze tego typu ciężko wykumać kto nim jest (szybka akcja). Niestety jest ich coraz więcej, wystarczy wpisać odpowiednie słowa na youtube i są efekty. Cała rzesza onanizujących się małolatów :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze nie natknąłem się na żądnego cheatera, a przynajmniej nie na kogoś kto by się bardzo mocno wyróżniał na serwerze albo takiego co by mnie kosił non stop.

 

Ja kilka razy trafilem, w tym raz na jakiegos inzyniera, ktory mial k/d rzedu 34/3, admin sie nim zajal. W Call of Duty latwiej bylo wysledzic rozne oszustwa ze wzgledu na kill cam, ktory pokazywal jak gra twoj przeciwnik i tryb spectactora. Obie te opcje sa na forum EA wedlug uzytkonikow do dodania wiec moze kiedys beda ;-)

Edited by KrzychuG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie nie wiecie ale zapytam: znacie może jakiś myk na zmianę wersji językowej gry bez przeinstalowywania?

 

Jesli chodzi Ci o kwestie gadane to mozesz w opcjach zmienic dialogi. A jesli o tekst to zmiana w rejestrze klucza:

 

"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\Battlefield Bad Company 2" zmieniasz wartosc "Language" na Polish lub English (UK) i "locale" na pl lub en_UK / en_US.

 

Zaleznie od tego jaka wersje masz, pewnie PL :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodziło mi o wszystko, a miałem wersje EN ale kampanię sobie przejdę na PL skoro jakieś śmieszne teksty są... bo zacząłem wcześniej na EN to drętwe dialogi mieli.

 

Zmiana w rejestrze działa. :) Wszystko jest teraz po polsku. W 7 x64 klucz jest w:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Electronic Arts\Battlefield Bad Company 2

 

Lol, trochę mięsem rzucają widzę.

 

Dzięki.

 

 

Fajny plakat jest w nowym CDA. 102x81

 

Dołączona grafika

 

Edited by borsuczy_król

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajnie to zjebali gre nowym patchem...

Nie co ze nie zlicza pts po smierci to wywala gre co 15 min

Nie tylko mi

Dopiero co gralismy z chlopakami i co chwila ktoremus gra wywalala do pulpitu albo poprostu sie wieszala

 

 

Na dodatek te cioty ktore siedza na spownie i tylko czekaja na graczy ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziwne to, ale mi punktow po smierci nie zliczalo od samego poczatku (od premiery). U mnie nic nie wywala narazie. Wywalalo po drugim patchu w momencie gdy wyszukiwalem serwow only na RUSH... i wteedy zwiecha i widze pulpit. Po 3'e lacie nic sie nie dzieje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie po patchu nic nie wywala ale chyba coś jest nie tak bo serwer na którym często gram i zawsze o tej porze był pełen dziś świeci pustkami. Zawsze jak nawet były 2 osoby po kilkunastu minutach się zapełniał,a dzisiaj biegaliśmy we 2 przez jakieś 20 min i nikogo. Później dołączyłem do jakiegoś polskiego serwera HC i sami snajperzy nosz kur#@ tryb HC i 70% kampi po krzakach... Co zauważyłem to co 5 min wyświetla mi się komunikat, ze kogoś zbanowali za aimbot'a fajnie, ze banuja ale po co mi to wiedzieć?

Edited by KAX_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wywalic mnie wywalilo od czasu patcha tylko raz, dzisiaj, w trakcie ladowania mapy po prostu gra sie wylaczyla, punkty po smierci zlicza jakos losowo, raz sa, raz ich nie ma. Dzisiaj niestety znowu trafily mi sie dwa serwery, gdzie z mojej druzny, ktora akurat zaczela przegrywac 8 graczy sobie powedrowalo do druzyny przeciwnej, a admin zajmowal sie wykopywaniem najlepszych graczy i mimo uwag olewal to, ze w jednej jest graczy 8 a w drugiej 24... Chcialem sobie pograc z kims z friendlisty, to mimo, ze serwer nie byl full (wg friendlisty) to przy polaczeniu twierdzil ze jest, kilka prob z rzedu i to samo, po czasie mi sie menu zaczelo przywieszac, grr. Z kolei podczas samej rozgrywki, na serwerze HC po odpaleniu mapy i wylaczeniu nie moglem sobie postrzelac, brak reakcji jakiejkolwiek, dopiero po respawnie zadzialalo.

Edited by KrzychuG

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też nic nie wywala do pulpitu.

 

Właśnie zabił mnie koleś z drużyny, ponieważ miałem M95, a on M24. Powinno być jak w COD4 - strzelasz do członka drużyny i dzielisz z nim obrażenia.

 

 

Na dodatek te cioty ktore siedza na spownie i tylko czekaja na graczy ;/

 

W dzień jest ciężko z tym. W późniejszych godzinach mniej takich ludzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydałem na gierkę 139 zł ;/ i ciągle mnie wywala fuc.. ;/ co uda mi się w końcu wbić na jakiś serwer gdzie grają ludzie z forum to 1 gra i wywala do pulpitu :D:D jee pięknie Postawie od nowa system ale patche to będę mi się ściągać z 2 h ;/ Byłem na jakimś polskim serwerze to miałem szczęście że ludzie grali dosyć normalnie ale jakoś cienko :P

 

Też mam tak że serwer niby np: 26/32 osoby a mi pokazuje że serwer pełny ;/ Jedyne co mnie masakruje psychicznie to jak trafie na serwer po 10 min szukania gdzie 70 % graczy to snajperzy i siedzą i lamią i lamią.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja proszę o wyrozumiałość moderatorów i administratorów i nie banowanie mnie za pytanie:

 

W CoD:MW2 z legalnymi uczciwymi graczami którzy mieli pełną wersję gry mogły grac normalnie osoby z nielegalną wersją gry, i aż człowieka żal ściskał, że zapłacił 120 zł, a lamy mogły za free grać ze mną, i nie było skrakowanych serwerów , bo jak wiadomo brak dedyków i IWnet robił swoje i łączył legalnych z nielegalnymi.

 

Jak wygląda sprawa w BF'e? Możliwość gry mają tylko osoby, którzy mają oryginalna wersję gry prawda? No bo co myślicie, że cheater gra na oryginalnej wersji gry? Jak oni to omijają, skoro trzeba wpisać klucz normalnie przy rejestracji, który jest indywidualnie przypisywany do każdej osoby?

 

Proszę o nie banowanie mnie, tylko z tego względu, że jestem ciekawy jednej sprawy, czy oni mogą grać z nami..

Share this post


Link to post
Share on other sites

podobny wynik widzialem wczoraj, wpadam na serwer, granat pod nogi i koniec rundy...pech, ale czytam: Cheater!!!!

 

siedze tam dalej, zaczyna sie runda, kolo co w poprzedniej miał 150/3 w ciagu pierwszych 2 min robi wynik 11/0, jak sie zaczela jazda na lokalu na niego to wylaczyl(ale jeden kolo go nagrywał wiec ma dowod na czitowanie, byl przy nim cały czas). I nagle zaczał nmormalnie ginąc, wynik w 5 min 16/6, ba, nawet obj sie dało zrobić

 

dodam ze dostalem hs z gol z 2 konca mapy w 2 min gdzie to nie jest możliwe w zaden sposób bez czita...

 

byli admini ale mogli kupe, bo niby serwer z pb a nie był właczony, zresztą z tego co wiem te hacki mają rozmywanie guida w locie więc....nawet zbanować go nie mogli lokalnie na serwer.

 

Ogółem - jeśli dice/ea nic z tym nie zrobi, to wlasnie hacki zabiją tę grę, plus base rape, bo to co sie czasem dzieje to przegięcie, na niektórych mapach nie zejdziesz ze spawna nawet(zwłaszcza na HC, na zwyklych oberwiesz kule i gnasz dalej, hc-1 kula i trup)

Podejrzewam ze ten problem na konsolach nie istnieje...wiec konsolowcy mają kolejny argument za swym sprzętem...

 

@UP

to jest tak... jak wydajesz 100USD na HACK po to by pokazac jaki jesteś masta pro(czytaj- powciach!iać normalnych ludzi) to ci zwisa ban na giere za 30USD, stać cie na kupno kolejnej...i zrobienie 38 lvl w 1 dzień....

 

update, watek o banie dla delikwenta: BC2 Hacker... - Game Servers Forum

Edited by Gregu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...