majk3l Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 Witam Chcialem poznać wasze opinie o wymianach gwarancyjnych przez producentów. Jak podchodzą do tematu i dlaczego nieuczciwie. Z mojego dotychczasowego doswiadczenia mogę powiedzieć, że GIGABYTE ssie, a np. GAINWARD ROX. Ale po kolei: Sapphire Oddałem wiele 5850/5870 i żadnych problemów. Zawsze grzecznie wracały w terminie takie same karty. Tyle że dopiero co wyprodukowane. GAINWARD Odesłałem im kiedyś 8800GTS 512 - pare dni przez terminem 2 lat - i po niecałym tygodniu wraca nowiuśki BOX GTX 260 ! Wypas - obecny odpowiednik wydajnościowy karty z tamtego okresu. i teraz uwaga: GIGABYTE: Odesłałem im kiedyś 8800GTS 512 - jeszcze przed minięciem nawet 2 lat (a dają przecież 3) i wymienili na... GeForce 9800GT 512...żal. Nawet nie skomentuje Analogicznie GTX 285 wymienili na 5770! To już uznałem za skandal. Grafika która kosztowała 1500zł została wymieniona na taką która od nowości kosztowała 700... Niemal analogicznie jak powyżej. SZOK Ale ostatnio jak mi ich poplecznicy z firemki pod tytułem "Icom" wymienili 8500GT na GeForce 210 to juz całkiem się zdenerwowałem. Jakie macie doswiadczenia w tym temacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 (edytowane) Trochę jest to wszystko naciągane. Do 24 miesięcy to sklep ma przymus rozliczania się z klientem, a nie serwis producenta. W większości wypadkach tak się dzieje. Sklep co prawda wysyła sprzęt do serwisu autoryzowanego, ale to właśnie do sklepu należy ostateczne zdanie czy CI dadzą nową kartę, dadzą naprawioną itp. Różnie to bywa. Inna sprawa wygląda jak sprzęt ma gwarancję door to door. Wtedy za wszystko odpowiada producent od pierwszego dnia zakupu sklep nie ma nic do gadania. Zupełnie inny jestt fakt, że ludzie dają sobie wciskać niby lepszy sprzęt zamiast tego który im padł. W rzeczywistości, może karta nowsza ale mniej wydajna. ALe to wina ludzi, że się tak dają.... Edytowane 21 Lipca 2010 przez Grinch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 majk3l ty pomagasz tym GPU zejsc z tego swiata jakos? Mialem wiele kart Graficznych, zawsze OC ile wlezie....jedna kupilem tylko walnieta... jedna padla.. Ale u ciebie wyglada ze albo im pomagasz, albo masz ogromnego pecha... 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 Jeśli o Gigabyte chodzi to mam z nimi dużo do czynienia i raz czy dwa spaprali naprawę jakiegoś sprzętu ale z podkulonym ogonem przyjęli reklamację z powrotem i zrobili co musieli. Gainward należy do Palita więc Palit o wszystkim decyduje. Sapphire siedzi cicho i robi co do niego należy, wywiązuje się tak, jak powinien każdy producent. Jeśli chodzi o Gigabyte to stawiam, że właśnie ICom robił Cię w konia, to nie są ich, jak to nazwałeś poplecznicy tylko zwykły sklep ze współpracą partnerską. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaRoN Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 Serwis WE. Zawsze szybko i sprawnie. Gwara OCZ realizowana przez eXtremeMem również ++. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 Extrememem stara się jak może i nawiązuje coraz lepsze warunki współpracy z OCZ-em, większość produktów wymieniana jest od ręki, te które wymagają głębszych oględzin realizowane są do 14-tu dni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PMichalak Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 Ja najlepiej pamiętam jak serwisowałem 2 razy zasilacz BeQuiet w cooling.pl. Dwa razy zostawał wymieniony na nowy, bez żadnych pytań, dodatkowo zawsze dostawałem nową gwarancje. Serwis LG też jest niezły, ja i mój brat musieliśmy korzystać z niego parę razy i zawsze wymieniali na nowe, ale pewnie są przyzwyczajeni, że ich produkty szybko się sypią. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 ASUS Serwis notebooka w Szczecinie, gwarancja door-to-door. Wizyta dwukrotna, obie bardzo szybkie, przyjemne i w pełni skuteczne. Polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stolara Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 LG, dwa razy padł mi monitor CRT i dwa razy naprawili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_gringo_dado Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 Lenovo - wymiana chłodzenia, klawiatury i napędu DVD w laptopie, czas od odbioru przez kuriera do przywiezienia sprowrotem naprawionego (gwarancja door to door) 7 (słownie siedem) dni. Gigabyte - nigdy problemu nie robili, dwie karty graficzne, jedna uwalona z mojej winy - zwrócili pieniądze, druga zwyczajnie siadła - wymienili na nową. Wszystko w mniej niż 14 dni. Samsung - bez problemów, wymiana na nowe, troszke dłużej, ale i tak sprawnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majk3l Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 Chyba zapomniałem zaznaczyć, że mam na myśli karty graficzne i ewentualnie płyty główne, ale to szczegół. Skoro już temat wszedł na wszystko to niech będzie. @HeatheN - naprawdę sporo tego przerzucam :-D @ Bumel Przypadek z ICom to swoją drogą. Jak najbardziej wydymali mnie. Ale ogólnie GIGABYTE ssie na maxa, robi co chce i na nic nie zwarza. Według mnie najbardziej z tych wszystkich firm i szukam właśnie potwierdzenia tej tezy. @Grinch - to zależy, bo zawsze gwarantem jest producent. A te 24 mies wynikają z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży i jest to tzw. niezgodność towaru z umową. I to jest jakby inna bajka= taka furtka. Ale zawsze lepiej skorzystać z gwrancji producenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZlyUser Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 bo zawsze gwarantem jest producent. Błąd. Gwarantem jest ten który udziela gwarancji. Moze to byc sprzedawca, dystrybutor jak i producent co jest najczestszym przypadkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majk3l Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 (edytowane) Tak może byc, a kto powiedział, że nie. Ale jak sprzedawca bierze towar z legalnych źródeł (czytaj -od PL dystrybutorów) to ZAWSZE gwarantem jest producent/ ewentualnie serwis producenta załatwiany przez dystrybutora. Edytowane 21 Lipca 2010 przez majk3l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 (edytowane) Macie rację. Chodziło mi o zwrócenie uwagi, że nie zawsze jakoś obsługi w momencie uszkodzenia sprzętu wynika z jakości serwisu producenta. Dlatego chciałbym, abyśmy mieli tego świadomość. W moim przypadku przy wymianie produktów firmy Winfast otrzymałem od gwaranta - producenta gorsz (nie sprawną) kartę graficzną. Potem z inicjatywy sklepu dostałem równie słabą grafikę. Dopiero sklep po interwencji rzecznika praw konsumentów, zadeklarował wymianę na to co sobie wybiorę (oczywiście w ramach rozsądku). Edytowane 21 Lipca 2010 przez Grinch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tagasu Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 Hmm rok temu oddawałem na gwarancję starą płytę na s478 Asrock'a (o dziwo miałem jeszcze 2 miechy gwarancji) i żadnych problemów - od oddania do sklepu po przysłanie nowej od producenta minęło 9 dni, czyli naprawdę szybko. Jak widać nawet takie starocie walają im się po magazynach ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 Bo cały czas tym handlują. To jedyne płyty dostępne w sprzedaży na 478. Bagatella kosztują ok 220-260zł. Porypane to równo :D Też z nimi nigdy nie miałem problemów. Uwalona śrubokrętem płyta Intela wróciła z Action również bez problemu. Wkurzała mnie już niemiłosiernie, klient mi co trochę wracał. Zrobiłem więc sobie pokaz sztucznych ogni i po tygodniu przyszła nowa, koniec problemów ;) Za to przy okazji zapytam. Nie wiecie czy jest szansa oddać grafę Palita bez stickera z SN? Action odrzucił :( A oni mają takie szajskie te naklejki że to odpada pod wpływem temp. Za to kod kreskowy i inne stickery jeszcze są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majk3l Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 Za to przy okazji zapytam. Nie wiecie czy jest szansa oddać grafę Palita bez stickera z SN? Action odrzucił :( A oni mają takie szajskie te naklejki że to odpada pod wpływem temp. Za to kod kreskowy i inne stickery jeszcze są. Dokładnie - z palita odpada. Jak zgubiłęś to kaplica. Trzeba za wczasu podklejać - choćby kropelką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camis Opublikowano 24 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2010 GIGABYTE Miesiąc przed końcem gwary padła mi 8800GT, wysłałem jako niezgodną z umowa. Po niecałych 2 tygodniach dostałem zwrot kaski za kartę ) kolo 700zl (nowa w sklepie ~300) :E No ale w tym przypadku sklep odpowiada a nie producent. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majk3l Opublikowano 24 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2010 GIGABYTE Miesiąc przed końcem gwary padła mi 8800GT, wysłałem jako niezgodną z umowa. Po niecałych 2 tygodniach dostałem zwrot kaski za kartę ) kolo 700zl (nowa w sklepie ~300) :E No ale w tym przypadku sklep odpowiada a nie producent. Dokłądnie - zwrot dostałeś od sklepu. Choć często producent też robi zwrot kaski do sklepu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Dostałem od Powercolora nową kartę. Minus, że reklamowałem ją dwa razy i dopiero po drugim stwierdzono usterkę. Ale ogólnie warunki gwarancji dotrzymane i plus się należy. Próbowałem reklamować sapphire po zbankrutowaniu sklepu. Nie dałem rady, nie znalazłem w ogóle punktu obsługi a na zagraniczne maile nawet nikt nie raczył odpisać. Tak, że sapphira już więcej nie kupię. Ale to było dawno ;) HiS zjarał mi się miesiąc po gwarancji ;) co za niefart, potem przyjrzałem się i karta była źle wykonana. Bubel. Mieli farta, że się wcześniej nie usmażyła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HucK Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Logitech: 1. X-230, kilka dni i gotowe 2. Z-2300 2 razy naprawiane, zawsze w błyskawicznym tempie. (1-2 dni) 3. MX-518 2 dni w serwisie Przesyłka kurierem na ich koszt zawsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teraw Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Ja oddawałem na gwarę dwie płyty Gigabytea. Za jedną dostałem zwrot gotówki, drugą bardzo szybko i sprawnie wymienili na nową, więc jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Asus ATi Radeon 2900XT zepsuł się po półtora roku od zakupu czyli prawie 2 lata od premiery - wymienili na innego naprawionego Asus-a 2900XT (pamięci szlag trafił) sprzedałem kumplowi nacieszył się tym 3 tygodnie niepodkręcana i znowu pamięci padły wymienili na nową 3870x2 sprzedana działa najprawdopodobniej do dzisiaj. Asus P5WDH Deluxe (czy jakoś tak) padł bios na tyle że nie dało się go przywrócić nawet według tego trybu awaryjnego z instrukcji naprawili odesłali na dodatek miałem złamaną tą plastikową blokadkę przy PCI-Express to wlutowali nowy slot. Dysk Seagate z "super" serii 7200.11 500 GB padł mimo wgranego "poprawkowego biosu" dostałem inny naprawiany po miesiącu naprawiany zaczął dziwnie pracować padł 2 tygodnie później dostałem kolejny naprawiony działa już rok czasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 1 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2010 Dzień po terminie upywu gwarancji zgłosłem ,że w MSI Wind U100 pękają mi boki obudowy. Przyjeli, naprawili, po ok 7-8 dniach roboczych byl u mnie spowrotem z wymieniona polowa obudowy na nowa. Chyba nawet przy okazji przeczyscili wiatraczek bo ciszej chodzi :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 17 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2010 be quiet! Wysłałem 450W Dark Power Pro, po dwóch tygodniach wrócił nowy Straight Power 480W. Niby odpinane kable zostały, 30W więcej ale mimo wszystko klasa niżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 17 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2010 MSI Wind U100. Dwukrotnie w serwisie. Pierwszy raz: niesprawna kamerka, kurier odebrał w środę, w piątek netbook był z powrotem w domu. Drugi raz: sprzęt padł całkowicie, kurier odebrał we wtorek, oddal we czwartek następnego tygodnia. Dłużej niż z pierwszym razem, jednak w dalszym ciągu rozsady termin naprawy. Tym razem była naprawa płyty głównej. Co do serwisu MSI to trzeba pamiętać, że samodzielnie możemy wysyłać tylko laptopy, AIO itp. Podzespoły jak płyty główne, karty graficzne serwisuje się poprzez sklep. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majk3l Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 eXtremeMem To co oni tam wyprawiają na serwisie to woła o pomstę do nieba. Około 20 sierpnia wysłałem na gwarancję 5970. Wku*wiony, że tak długo zatelefonowałem około ósmego, ale Pan z serwisu zapewniał, że w piątek będzie u mnie. Następnie za tydzień dostałem pismo, że 17. mają dostawę takich kart i przepraszają za długi czas oczekiwania. Dziś wiadomo który mamy. Towaru ani widu. 31.08 wysłałem GTSa 250 na gwarancyjną wymianę.Tak samo miesiąc mija, a jedyne co sie dowiedziałem o tej karcie, to że trzeba czekać, wiec: eXtremeMem - najgorsza gwarancja Kiedyś miałem podobny problem - miesiąc czasu wymieniali zasilacz OCZ na nowy, gdzie w cenniku od zawsze jest napisane, że zasilacze OCZ są wymieniane od ręki! Bez czekania! ŻAL po prostu! Widzę, że u nich to powszechne, a niby dystrybutor komponentow high end: Korespondencja z dystrybutorem eXtremeMem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...