KrzychuG Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Z prockiem nie patrzylem, ale GPU obciaza w 100%, do tego stopnia, ze przy pierwszych kilku probach jedyne co widzialem to reset sterownika po kilku sekundach gry. Z iloscia FPS jak widac jest roznie. Ja nie zauzywalem ani poprawy ani pogorszenia (cos miedzy 60 a 100), znajomemu z kolei gra dziala duzo gorzej niz wczesniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Gra dalej siedzi na jednym rdzeniu. To się już chyba nigdy nie zmieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@TI Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Dawno nie miałem tak głupiego losowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2012 A ja lubię jak jest tyle arty. Umiem się chować i nawet jak jadę heavy to nastawiam się na 100% czajenia się w pozycji osłoniętej, spotowanie, walkę defensywną, jeżeli mam w mirę szybki czołg to czasem jakieś podjazdy pod arty jak się da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) cienie mi rozwalają grafe na tescie. Po wyłączeniu jest ok. Pozostaje wrażenie laga(brak celownika serwerowego) dzis znow to samo, robie 2.5-5k dmg pattonem a team nadal wdupia. win ratio z 60% w ciagu 2 dni spadło do 40...czolg nie jest zły, tylko ludzie (w teamie)ciach!y.... Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez Gregu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo.k Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Pograłem Tygrysem II i jak dla mnie ten czołg jest "za miętki" :) Wymaksowany łyka większość strzałów , a najlepsze działo uważam za zbyt słabe. Bardzo dużo strzałów jest albo odbite albo za "zero" albo słyszy się komunikat "tym go nie przebijemy". Jak na swój tier lub wyższy ten czołg jest zbyt delikatny :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Heh, ja wczoraj zrobiłem T43, pierwsza bitwa ze słabszym działem i 7 strzałów-krytyków pod rząd za 0....po wymaksowaniu jest już lepiej, ale i tak lepiej mi się grało kv13. pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2012 T43 bez 100mm to jest padaka, ale T44 daje rade. ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacp3r Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Tiger II słaby??? :P Dla mnie jest to jeden z fajniejszych czołgów, jakimi grałem. Hull down i jazda z koksem ;) Działo topowe jest fajne, bo: jest szybkie, celne, fajnie się przebija. Nie patrz po dmg, ponieważ rekompensatę otrzymujesz w postaci większej ilości HP. Przez sporą ilość gier (nie pamiętam i nie sprawdzę, od tygodnia nie gram) jeszcze, żaden is-3 (jakieś miękki się zrobiły) nie dał mi rady ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 IS-3 to lekki śmiech. Już parę razy widziałem kolesi wypadających na mnie i równie szybko się cofających :lol: Nadrabia zwinnością, ewentualnie szczęściem do dobrych osłon (żeby dziób się w końcu na coś przydał). Za to KW-5 na dystansie nie kminię. Jak to jest, że patafian z 400 metrów potrafi mi trzy razy pod rząd zadać obrażenia (ustawiałem się pod klasycznym niemieckim kątem), a ja mam tylko "{tutaj tekst mega wypas epickiego trafienia}" + 0hp, albo ding od prostopadłego do mnie w tym momencie boku wieży (Tak, ciach!a, ding! Nie mylić z "tym go nie pokonamy"). Chwilę później ding ode mnie zrobił T28 :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 kv-5 po patchu to jest błąd w grze, odbija 8/10 pocisków ładowanych w różne miejsca najczęściej prostopadle. Ja teraz dobijam je najchętniej z wysokości, od góry wchodzi w miarę dobrze, T34 strzał już za trzecim razem 120mm pocisk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Najlepsze, że jak się poskarżysz WG, to dostaniesz klasyczne "Working As Intended". Btw, ile peny miało działo T34 zaraz po przejściu na premium? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 tyle samo zdaje się...tylko rof spadł z 5 czy 6 na 4s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ns5 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 http://worldoftanks.eu/news/3606-behind-lines-pl/ powodzenia ;D 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Ahahahah, o kurde, trzeba przysiąść do GW pantery :lol: Ostatnio takie mi na niej wychodzą akcje, że głowa mała. Trzeba będzie tylko ogarnąć bluzgi... to zdecydowanie najtrudniejszy element w tej grze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@TI Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Jak zapisać/nagrać powtórkę bitwy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Włącz w ustawieniach (nie pamiętam w której zakładce) nagrywanie replayów. Od tego momentu każdą bitwę będziesz miał w {katalog gry}/replays UWAGA! Jak piszę każdą, to mam na myśli każdą. W związku z tym, że plik replaya to ~1MB, szybko zacznie się zmniejszać ilość miejsca na dysku. Ja mam nawyk czyszczenia replayów i screenshotów co tydzień/dwa. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Powodzenia z niszczeniem 3 arty czolgiem/td... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 easy....wystarczy bat i ogarniety kierowca :P Czołg oznacza dowolny czołg, może być lekki, ciężki, średni. Najłatwiej zdaje sie byłoby amx 13 90. Wpaść w połowie bitwy jak już flanki przerzedzone i uwalić 3 arty na 6 strzałów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Przemyślałem sprawę, trochę lipa będzie dla czołgistów. Dlaczego? Już tłumaczę: Scenariusz 1: - na mapie są cztery wrogie artylerie - w Twoim teamie są cztery artylerie - co najmniej jedna robi od początku za countera... konkurs ma gdzieś, bo jeden kill więcej na łatwym celu to żaden problem - do przeciwnej bazy wpada Twój skaut, wszystkie arty przechodzą w tryb grzania do wrogich art - pozamiatane Scenariusz 2: - jakimś cudem wroga artyleria przeżywa ostrzał ze scenariusza 1-go - wpadasz do bazy topowym czołgiem i zaczynasz kosić - jedna, druga... w tym momencie obrywasz kulkę od trzeciej, którą (razem z pozostałymi) docina reszta teamu i Twoja artyleria... zawsze tak jest przy końcu bitwy - pozamiatane Scenariusz 3: - giniesz gdzieś na początku bitwy - pozamiatane Scenariusz 4: - jesteś skautem - pozamiatane Artyleria będzie mieć zdecydowanie łatwiej: - przeżywasz pierwszych 5 minut, po czym pamiętasz o zmianie miejsca zamieszkania po strzałach i - tagujesz cel z niepełnym HP, albo jakiegoś meda do 7 tieru (dla żabojadów + HT + TD, bo miękkie jak cholera). - jak nic wcześniej go nie zdejmie, masz kill W ostateczności można trollować niewidocznych kamperów - od kiedy ślady wystrzałów są widoczne, strzelanie do wielkokalibrowych krzaków stało się dziecinnie łatwe :lol: Parę razy już miałem akcję - "krzak strzela -> robię counter -> widzę żółte info o fragu i wtedy dopiero widzę do czego strzelałem". Ewentualnie robię za konfederata, bo krzak przeżywa ostrzał. Właściwie, to to jest genialna taktyka dla artylerii na obronę bazy na Kampinovce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 (edytowane) Ten motyw z zabiciem 3 czolgow artyleria zrobilem za 3 razem, ale zabicie 3 arty wydaje sie byc raczej malo wykonalne. Trzeba miec niezlego farta + jakis dziwny zbieg okolicznosci. Edytowane 23 Sierpnia 2012 przez kelcior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Mam nadzieję, że na IV tierowej arcie też mi szybko pójdzie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilaHD Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 (edytowane) Przemyślałem sprawę, trochę lipa będzie dla czołgistów. Dlaczego? Już tłumaczę: ..... Scenariusz dla arty , właśnie przerobiłem dwa razy. Jest 6 art w teamie (GwType E grałem) wszyscy wiedzą o konkursie, nikt nie strzela do celów do póki nie są pewni, że wezmą cel na jeden strzał. Robi się śmiesznie W końcu jak krąg się zacieśnia wszyscy walą gdzie się da ale jest za późno, bo ani 3 celów się nie zbierze ani się nie przeżyje. Mam nadzieję, że na IV tierowej arcie też mi szybko pójdzie:) Wątpię, żeby na takim niskim tierze zrobili bitwy z 8 artami, ale kto wie. Dla wysokich tierów każdą grę mam z minimum 6 artami na team. Edytowane 23 Sierpnia 2012 przez ShaoLee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Ja na bitwie II i IIII tier, miałem po 3 arty na drużynę, więc wszystko jest w tej grze możliwe. Ale właśnie sobie przypomniałem, że na mojej arcie jest to nie wykonalne, bo z najlepszym działem, mam aż 14 pocisków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Trzeba strzelac uważnie. A zrobienie 3 killi na IV-tierowej arcie jest banalne na Grille z ulepszonym działem. Nawet mi się udało na niej Top Guna zrobić ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Szkoda, że na serwerze testowym swołocz nie pojmuje, że test polega na sprawdzeniu nowej fizyki gry / : ehhh - jeśli istnieje taka możliwość, to WG powinno wyłączyć obrażenia zadawne przez strzały, bo do niektórych nie da się przemówić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trawienny Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 (edytowane) A ja wlasnie gram artami tieru 3 i powiem Wam tam ubic 4 fragi to nie problem. Gra duzo nowych wiec o to ze ktorys z moich artylerzystow zgarnie mi cele sie raczej nie martwie. Tak samo przeciwnicy nie wiedza jeszcze o tym ze trzeba sie chowac bo mozna dostac bombe z nieba. Szkoda tylko ze nieczesto sie zdazaja 4 arty w teamie EDIT: http://worldoftanks.eu/news/3375-new-giftshop-packages/ Edytowane 23 Sierpnia 2012 przez Trawienny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiisiio Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 ok, to jeszcze powiedzcie jak się nagrywa powtórki :D 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 ok, to jeszcze powiedzcie jak się nagrywa powtórki Wlaczasz w opcjach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Szkoda, że na serwerze testowym swołocz nie pojmuje, że test polega na sprawdzeniu nowej fizyki gry / : ehhh - jeśli istnieje taka możliwość, to WG powinno wyłączyć obrażenia zadawne przez strzały, bo do niektórych nie da się przemówić. RU maja nasrane pod deklem. to widac. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...