rzymo Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2015 Wolne miejsce na pcb może równie dobrze oznaczać, że ta sama płytka będzie wykorzystana pod inny model karty. Co masz na myśli pisząc inny? Całkowicie nowy, czy jednak coś z serii 96x? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ekoludek Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2015 Witam serdecznie. Moje dwa GTX - y 980 g1 gaming nie pracują tak jak powinny. Nie wiem czy cos je blokuje czy sa wadliwe, ale nie uzywają pelnej mocy kiedy potrzeba. GPU usage oscyluje miedzy 50 a 70 % w scenach kiedy potrzebne mi są FPSy. Zamieszcze tutaj link do video z CRYSIS 3 prezentujący zuzycie rdzeni ( 2 wartosc po Temperaturze), oraz zuzycie CPU. https://www.youtube....h?v=dFl2z_HxLnE https://www.youtube.com/watch?v=9H4EGh2RKe8&feature=youtu.be battlefield 4 To samo dzieje sie w Dragons age inquisition oraz battlefieldzie 4. Far Cry 4 jako jedyny chodzi tak jak powinien. Sa sceny w ktorych karty pracuja przy 90% obciazenia i to bardzo stabilnie, ale wtedy kiedy potrzeba zeby tak pracowaly to nie chca. Oto pełna specyfikacja mojego komputera: i7 4790k 4.00 ( stock). GTX 980 SLI g1 gaming ( karty byly kupowane w roznym czasie wiec moga sie roznic wersja BIOSU, w nvidi powiedziano mi ze to nie ma znaczenia) 2x 4 096 MB Kingston DDR3 @ 667 MHz z97 gaming 5 MSI EVGA 850 Supernova. Windows 8.1 27" SD390 Mega DCR Full HD LED Monitor - link http://www.samsung.c...n/LS27D390HS/EN Jesli to istotne podaje moje wyniki z FireStrike test normal : Grafics score 29991 Physic score: 11377 Combined : 6645 OGÓLNY WYNIK : 18782 podaje link : http://www.3dmark.com/fs/3778382 Valley test:FPS 116Score - 4854Min FPS - 35Max fps - 168Heaven :Fps - 130score 3290min fps - 10Max fps - 242Fire Strike 18782 scoreGrafic score - 29991Physics score - 11377Combined - 6645 Pytanie: Czy jest to typowy bottleneck? Czy monitor moze miec cos z tym wspolnego? Dodam iż kombinowałem juz z opcjami w nvidia panel ( wysoka wydajnosc, tryb jednomonitorowy itd....) nic nie pomogło. Jezeli potrzebujecie wiecej video z innych gier aby zbadac sprawe dajcie znac to wrzuce. Bardzo prosze was o pomoc. Pozdrawiam serdecznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) Beta Evolve3,5GB ram nic więcej nie chce użyć, gra wywala się pod koniec pierwszego meczu, albo w drugim z braku pamięci. PF off. 8GB i 4Gb na karcie to za mało do grania na 1600x1200 w max detalach w grach w 2014/2015 roku LOL ! Edytowane 17 Stycznia 2015 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scratix Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2015 U mnie w FHD było ok stałe 60fps. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2015 PF on czy off? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scratix Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) On 6 GB, jedynym wyjściem żeby nie wywalało z gry bez swapu jest dokupienie kolejnych 8 GB RAM. Edytowane 17 Stycznia 2015 przez scratix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xardas228 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) Tak, na forum guru3d doszli do tego że być może 12GB ramu wystarczy do obsłużenia 4GB VRAM, w innym wypadku pozostaje swap. Czy w takim wypadku w informacjach dotyczących karty graficznej nie powinna oprócz zasilacza znaleźć się wymagana pamięć ram ? Doszli też do tego że pamięć która nie jest wykorzystywana w grze jest wykorzystywana w innym celu np. nadwyżki z 3500, 3700 Bodajże pisali też coś o problemach w 32bitowych aplikacjach. Szczerze mówiąc ciężko mi wyciągnąć wniosek z tamtego tematu, może komuś innemu się uda. Edytowane 17 Stycznia 2015 przez xardas228 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) U mnie przy 16g ramu problemy występują tylko w 4k jeżeli mam wyłączonego swapa. Lipa jest w takich tytułach jak -AC Unity (to nie dziwi ;-) ) -Dragon Age Inqusition -Battlefiled 4 Natomiast żadnych problemów nie mam chociażby w -Crysis 3 -Tomb Raider -Metro 2033 + Metro 2033 Redux -Metro Last Light + Metro LL Redux -Diablo 3 ;-) -AC Black Flag Edytowane 17 Stycznia 2015 przez Gosu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) Nvidia zabrala juz w sprawie vramu jakies stanowisko? Czy dalej spekulacje itp? PS. gosu, jak mozesz pisac w sygnaturce "moje unikaty" skore je sprzedales? Zyjesz w matrixie czy jak? Edytowane 17 Stycznia 2015 przez Quave 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scratix Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) Wiem że nie bardzo na temat ale, mam teraz problem z 3dmarkiem nie mogę przejść żadnego z testów bo wywala mi komunikat "window_focus_lost: Display resolution changed" nie ważne czy karta jest po OC czy nie. A jeszcze 2 dni temu wszystko było ok. Myślę że to może być wina ostatniej aktualizacji do MSI Afterburner. Ma ktoś rozwiązanie? Jednak myślę że to wina braku VRAM bo czasami wywali mi info o zmianie schematów kolorów W7. Ale czemu wcześniej było wszystko ok a teraz nagle się posypało? Tak jak sądziłem to wina najnowszej aktualizacji do MSI Afterburner która wywala 3dmarka. Po zamknięciu programu wszystko śmiga jak należy, także czasami nie aktualizujcie go. Edytowane 17 Stycznia 2015 przez scratix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2015 Akurat ta informacja od aero to wina sterów od nv i nie ma to kompletnie nic wspólnego z vram, da się to naprawić, ale to bez znaczenia :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) Nvidia zabrala juz w sprawie vramu jakies stanowisko? Czy dalej spekulacje itp? PS. gosu, jak mozesz pisac w sygnaturce "moje unikaty" skore je sprzedales? Zyjesz w matrixie czy jak? 1. Są u moich znajomych i je odwiedzam, a skoro długi czas były w moim posiadaniu to są moimi unikatami, owszem. Sam fakt że takie karty miałem w posiadaniu jest dla mnie wart odnotowania, ma to wartość kolekcjonerską. 2. Oczywiście że żyję w Matrixie, z tym że mam doskonałą świadomość tego jak on działa. A czy tobie mówi coś określenie "Nowy Porządek Świata", grupa Bilderberg, "Disclosure Project". Informacje jakie są ukrywane przed społeczeństwem itp.? Świat to generalnie Matrix. 3.Również się odwdzięczyłem :) 4.Masz swoje zdanie i nie ma problemu. 5.Koniec offtopu :) Edytowane 17 Stycznia 2015 przez Gosu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cri5t Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) Tak, na forum guru3d doszli do tego że być może 12GB ramu wystarczy do obsłużenia 4GB VRAM, w innym wypadku pozostaje swap. Czy w takim wypadku w informacjach dotyczących karty graficznej nie powinna oprócz zasilacza znaleźć się wymagana pamięć ram ? Doszli też do tego że pamięć która nie jest wykorzystywana w grze jest wykorzystywana w innym celu np. nadwyżki z 3500, 3700 Bodajże pisali też coś o problemach w 32bitowych aplikacjach. Szczerze mówiąc ciężko mi wyciągnąć wniosek z tamtego tematu, może komuś innemu się uda. Parę userów ze sporą liczbą postów i uważających się za tamtejszą szlachtę strollowała tamten temat doszczętnie, zmieniając jego sens diametralnie, co w efekcie doprowadziło do zamknięcia tematu na czym Bóg wie czemu cholernie im zależało... Boże co za obłąkani ludzie. Co do zależności między ilością ramu a vram-u to chyba głupszej teorii to oni wysnuć nie mogli, grrrr co za typy... Przykładem może być choćby to, że GTX 980 bez problemu wykorzystuje pełne 4GB Vramu bez względu na ilość ramu w pc; tu masz nawet dowód https://www.youtube.com/watch?v=HSp9NXx4C_8 - autor gameplay-u ma 8GB ram-u i jakoś jego 980-tka nie ma problemu z zaadresowaniem całej pamięci. Edytowane 17 Stycznia 2015 przez Cri5t Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xardas228 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Czyli patrząc po zachowaniu tamtych "ludzi" ich forum nie jest raczej warte uwagi. Osobiście braku vramu ani w shadow of mordor ani w ac unity nie odczuwam, ale już w skyrimie tak. Ciekawi mnie czy nvidia się wypowie w tej sprawie kiedykolwiek. Edytowane 18 Stycznia 2015 przez xardas228 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cri5t Opublikowano 18 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2015 Również nie zauważyłem jakichś większych problemów z mikroprzycięciami, no może z wyjątkiem FC4 (po ostatnim patchu jest dużo lepiej), no ale to gra od UBI... W twoim przypadku problemu szukałbym jednak w Skyrimie nie zaś w karcie, tym bardziej gdy mówimy o modach, które mogą bywać problematyczne. Nie mniej jednak, w dalszym ciągu frapuje mnie różnica w konsumpcji pamięci video tych dwóch kart i czym jest ona spowodowana. Może to bug, który lada moment zostanie wyeliminowany przez nową wersję sterowników, a być może taki był zamysł inżynierów Nvidia od początku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ekoludek Opublikowano 18 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2015 1. Są u moich znajomych i je odwiedzam, a skoro długi czas były w moim posiadaniu to są moimi unikatami, owszem. Sam fakt że takie karty miałem w posiadaniu jest dla mnie wart odnotowania, ma to wartość kolekcjonerską. 2. Oczywiście że żyję w Matrixie, z tym że mam doskonałą świadomość tego jak on działa. A czy tobie mówi coś określenie "Nowy Porządek Świata", grupa Bilderberg, "Disclosure Project". Informacje jakie są ukrywane przed społeczeństwem itp.? Świat to generalnie Matrix. 3.Również się odwdzięczyłem :) 4.Masz swoje zdanie i nie ma problemu. 5.Koniec offtopu :) Przepraszam że sie wtrącam, ale widzę ze masz w miarę podobny zestaw do mojego. Czy mogłbys zobaczyc moj post ktory zamiescilem wyzej? Czy problememe moze byc u mnie RAM i brak Oc procka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 18 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2015 Przepraszam że sie wtrącam, ale widzę ze masz w miarę podobny zestaw do mojego. Czy mogłbys zobaczyc moj post ktory zamiescilem wyzej? Czy problememe moze byc u mnie RAM i brak Oc procka? Jak dla mnie problemy ze sterami i tyle. Bo sam nieraz przy procku na 4.8 mam niskie użycie GPU a fps mały. Sporo już o tym było pisane, musimy czekać aż Nvidia się ogarnie z tematem. Chociaż możesz spróbować procka pociągnąć trochę jeszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 Co masz na myśli pisząc inny? Całkowicie nowy, czy jednak coś z serii 96x? Pewnie coś pokroju 970SE ;] Trzy dni i będzie jasno widać że karta nadaje się dla niewymagającego gracza pod 720p :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemtin1 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Uwaga uwaga, moja szklana kula mówi że to monstrum będzie miało: 1024 procesory strumieniowe, 80 jednostek teksturujących oraz 32 ROP. (Specyfikacja gtx965M chociaż niby to GM204 więc kto wie..) Edytowane 19 Stycznia 2015 przez GeMtin1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 No, nie do końca, ale kula daleko nie chybiła :> 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemtin1 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Haha wiedziałem że 1280/80/48 i 650zł tylko sobie jaja robie :banana: Edyta, każdy wie ze 1024/64/32 128bit 2gb 899zł no ale warto pomarzyć :> Edytowane 19 Stycznia 2015 przez GeMtin1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 Skromna ta 960-ka, a szumu koło niej, jak przy 970-ce Mało pamięci na PCB. Szyna skromna, ale nie ma co płakać, bo L2 duże. Jak cena nie przekroczy 800-850zł, to będzie łakomy kąsek. Czekam na reckę Naszego forumowego speca :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 GM206-300-A1 "Maxwell" • Taktowanie układu: 1177MHz, Boost: 1240MHz • Pamięć: 2GB GDDR5, 1750MHz, 128bit, 112GB/s • Jednostki shadera/TMUs/ROP: 1024/64/32 • Moc obliczeniowa: 3410GFLOPS (Single), 100GFLOPS (Double) • Technologia: 28nm • Pobór mocy 120W (TDP), brak danych (stan spoczynku) • DirectX: 12.0 • OpenGL: 4.4 • OpenCL: 1.2 • Model shadera: 5.0 • Interfejs: PCIe 3.0 x16 • Typ: Dual-Slot • Złącza: DVI, HDMI 2.0, 3x DisplayPort 1.2 • Zewnętrzne zasilanie: 1x 6-Pin PCIe • Cechy szczególne: 2-Way-SLI • Gwarancja: trzy lata • Uwaga: HDMI 2.0 bez HDCP 2.2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xBum Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 Wersje z 3GB vramu, szyną 192bit i zasilaniem 1x8pin bym kupił, a tej wersji raczej nie zakupię, zobaczymy jak wyjdzie w grach na full hd ale na ultra raczej nie ma co liczyć. Musieliby zrobić cenę w okolicach 800zł, żeby był sens kupienia tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 NVIDIA launches GeForce GTX 960 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xBum Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Nie wiem czy tylko ja to tak widzę, ale 960 to taki ucięty na pół 980, mam nadzieję, że z ceną zejdą więcej niż przez pół :D Nie rozumiem polityki asusa z zasilaniem, tj. w gtx970 w strixie mamy tylko jedną kość 8pin, tutaj dadzą jedną 6pin, nie wiem ile groszy więcej kosztuje te 2pin więcej ale więcej na tym stracą niż zyskają.(jak to mówią, oszczędny dwa razy traci) Edytowane 20 Stycznia 2015 przez xBum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 Ciekawe jak będzie wyglądać cenowo opcja 2xGTX960 . Choć 2GB VRAM i 128-bit szyna nie daje dużej nadziei w SLI . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 750Ti z 128bit szyną jest OK, ale GTX960 już nie. Tym bardziej, że będzie tylko 2 GB pamięci na pokładzie. To jest kompletnie niepoprawnie przemyślana konstrukcja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obijak Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 Liczę,że te parametry podawane dla GTX 960, to podpucha mająca wzbudzić szum koło produktu. Coś jak wojna o kształt telefonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^BerZerK^ Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 Z racji wykonywanej pracy część z was ma dostęp do cenników hurtowych. Widzicie je (czyli 960) na hurtowniach? Ja mogę tylko abcdatę obserwować ale tam echo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...