Caleb Napisano 2 Marca 2009 Zgłoś Napisano 2 Marca 2009 (edytowane) Pograłem trochę w betę z 2004 i gierka miodzio pod wieloma kwestiami od klimatu (co oczywiste) po lokacje. Kurde, gdyby nie ogólna rozsypka techniczna byloby naprawde milo. Moze mam do STALKERA zbyt duzy sentyment, ale wiele bym tytulow olal, aby w zamian na kilkanscie godzin wrocic ponownie do odswiezonej Zony. Jeżeli jest szansa na wzbogacenie tej bety i wydanie nieoficjalnej wersji - pobieram to od razu :) Edytowane 2 Marca 2009 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carson Napisano 2 Marca 2009 Zgłoś Napisano 2 Marca 2009 Nie no full nie ma nawet podjazdu do tego co widac w tej becie :lol2: Ogromne levele, genialny ambient muzyczny no po prostu klimat sie wylewa z ekranu (jak za czasow trailerow ze stalkera). Wystarczy to zobaczyc: ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vENiZE Napisano 10 Marca 2009 Zgłoś Napisano 10 Marca 2009 Czy istnieje w Stalkerze jakiś autosave co dany okres czasu czy po wykonaniu zadania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 10 Marca 2009 Zgłoś Napisano 10 Marca 2009 Nie no full nie ma nawet podjazdu do tego co widac w tej becie :lol2: Ogromne levele, genialny ambient muzyczny no po prostu klimat sie wylewa z ekranu (jak za czasow trailerow ze stalkera). Wystarczy to zobaczyc: 3237136[/snapback] Czy istnieje w Stalkerze jakiś autosave co dany okres czasu czy po wykonaniu zadania? W sumie nie. Jest autosave podczas przejścia na inny obszar i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jake79 Napisano 11 Marca 2009 Zgłoś Napisano 11 Marca 2009 moze w koncu zobaczymy stalkera takiego jakiego widzielismy kilka lat temu w klimatycznych trailerach :) Tylko kiedy to będzie? Gdyż czas nie działa tu raczej na korzyść :wink: W każdym razie zgadzam się, że potencjał został zupełnie rozmieniony na drobne. Pierwotne zamierzenie było tej miary, że gdyby zostało zrealizowane to historia gier miałaby mocny punkt orientacyjny...a tak, to nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vENiZE Napisano 15 Marca 2009 Zgłoś Napisano 15 Marca 2009 Warto instalować jakieś mody oprócz SWO i OL (pierwsze podejście)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Duelist Napisano 16 Marca 2009 Zgłoś Napisano 16 Marca 2009 Raczej graficzne tylko, float32 i bump mapy, coś takiego było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinii Napisano 16 Marca 2009 Zgłoś Napisano 16 Marca 2009 Plus mod na leprze odglosy broni i otoczenia + jakis mod zwiekszajacy realizm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vENiZE Napisano 17 Marca 2009 Zgłoś Napisano 17 Marca 2009 Witam, Na początku gry nie mogę poradzić sobie z zadaniem 'Oczyść teren z mutantów'. Idę we wskazane miejsce, ale tam nic nie ma. Dookoła tylko biegają psy, a w trochę większej odległości spaceruje sobie inny stalker. Zabiłem wszystkie psy, nawet zabiłem stalkera - i nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kudl4ty Napisano 17 Marca 2009 Zgłoś Napisano 17 Marca 2009 A to chyba jakiś bug, bo jak grałem pierwszym razem też mi się nie udało. Jak przechodziłem po raz kolejny grę, to chyba to zaliczyłem -_- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vENiZE Napisano 17 Marca 2009 Zgłoś Napisano 17 Marca 2009 (edytowane) Ale 'mutanty' to nie są dzikie zwierzęta (które w gruncie rzeczy nie wyglądają ani nie zachowują się jak normalne) tylko jakieś człeko-podobne kreatury? Nie zauważyliście problemów, gdy naraz aktywujecie za dużo zadań? Może problem leży w tym, że od początku wziąłem wszystkie zadania. Edytowane 17 Marca 2009 przez vENiZE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kudl4ty Napisano 18 Marca 2009 Zgłoś Napisano 18 Marca 2009 Wydaje mi się, że te mutanty to były albo te przerobione świniaki, aalbo psy...głowy nie dam :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekk13 Napisano 18 Marca 2009 Zgłoś Napisano 18 Marca 2009 Ja zrobiłem tą misje mutanty to ogólnie musisz rozwalić te psy i te świnie dokoła bazy Sidorowicza :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artuditu Napisano 18 Marca 2009 Zgłoś Napisano 18 Marca 2009 Witam, Na początku gry nie mogę poradzić sobie z zadaniem 'Oczyść teren z mutantów'. Idę we wskazane miejsce, ale tam nic nie ma. Dookoła tylko biegają psy, a w trochę większej odległości spaceruje sobie inny stalker. Zabiłem wszystkie psy, nawet zabiłem stalkera - i nic. Właśnie o te psy chodzi. Wybij wszystkie i zadanie będzie zrobione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekk13 Napisano 21 Marca 2009 Zgłoś Napisano 21 Marca 2009 Jak przejść przez ten tunel?Rzucam tymi metalami przed siebie i i tak zostaje porażony :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 21 Marca 2009 Zgłoś Napisano 21 Marca 2009 przez ten czyli który ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zwykły User Napisano 21 Marca 2009 Zgłoś Napisano 21 Marca 2009 Pewnie przez ten w kordonie pod nasypem kolejowym. Z tego co pamiętam a było to dawno, robisz tak: podchodzisz do tego 1 wyładowania jak najbliżej i czekasz aż strzeli, śmigasz kawałek i jest następne(znów czekasz aż strzeli) i podchodzisz znów do następnego. Chyba w środku gdzie jest ten kontener czy to rozbita rura musisz czekać dłużej i wtedy biegniesz(ale czekasz jak strzeli zawsze). No i niczym nie rzucasz tylko czekasz aż samo strzeli i zniknie a pojawi się następne(musisz bardzo blisko podchodzić ale nie za blisko). Jakoś tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astro Napisano 21 Marca 2009 Zgłoś Napisano 21 Marca 2009 Zapewne chodzi o tunel pod torami w kordonie , generalnie to nie ma potrzeby tamtędy iść ,możesz przejść pod uszkodzonym mostem ,lub przez tory na prawo od drogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 21 Marca 2009 Zgłoś Napisano 21 Marca 2009 Nie ma potrzeby ale tam często leży artefakt który znosi zmęczenie ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekk13 Napisano 21 Marca 2009 Zgłoś Napisano 21 Marca 2009 Zapewne chodzi o tunel pod torami w kordonie , generalnie to nie ma potrzeby tamtędy iść ,możesz przejść pod uszkodzonym mostem ,lub przez tory na prawo od drogi. Tam jest wojsko :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Firekage Napisano 21 Marca 2009 Zgłoś Napisano 21 Marca 2009 Idz na prawo wzdluz torow , tam jest dziura w plocie i przejdziesz bez problemow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szela Napisano 22 Marca 2009 Zgłoś Napisano 22 Marca 2009 Panowie, mam zamiar powrocic do tej gry po dosc dlugim czasie. I tak przegladam rozne strony o stalkerze w poszukiwaniu modow i nie wiem ktory/e z nich zainstalowac. Moze polecicie jakies waszym zdaniem najlepsze mody ulepszajace wyglad gry i usprwniajace gameplay? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Powerslave Napisano 22 Marca 2009 Zgłoś Napisano 22 Marca 2009 Ja wrocilem tydzien temu, ale gralem od Jantaru, mody: S.W.O. (S.T.A.L.K.E.R. WEATHER OVERHAULED) v3.0 - obowiazkowo Argus texture pack 1.0.7 Sound overhaul 1.07 Clear skyish weapon positions sp vehicles enhanced v1.0 Wczesniej gralem na Faiakes 2.4. Mozesz tez sprobowac S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (by OLP Team), ale tu chyba trzeba, lub przynajmniej warto grac od poczatku bo podobno zmienia bardzo wiele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 22 Marca 2009 Zgłoś Napisano 22 Marca 2009 +Weapon_retexture_part1_1.1 +Sky4CE_MOD_v1.77.rar (dodaje Parallax Occlusion Mapping - wygląda to pr0) +Particle enhancement v1.0 +Improved Ground Bumpmaps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szela Napisano 22 Marca 2009 Zgłoś Napisano 22 Marca 2009 (edytowane) No wlasnie zamierzam zaczac gre od nowa na angielskiej wersji jezykowej spatchowana do wersji 1.0003 lub 1.0004 bo widze ze reszta patchy poprawia tylko MP. A sa tu jakies mody poprawiajace dzialanie broni? Bo z tego co pamietam nie za ciekawie to wyglada w podstawie. Edytowane 22 Marca 2009 przez Szela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Powerslave Napisano 22 Marca 2009 Zgłoś Napisano 22 Marca 2009 +Weapon_retexture_part1_1.1 +Sky4CE_MOD_v1.77.rar (dodaje Parallax Occlusion Mapping - wygląda to pr0) +Particle enhancement v1.0 +Improved Ground Bumpmaps Juz jest razem z S.W.O. (S.T.A.L.K.E.R. WEATHER OVERHAULED) v3.0 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 23 Marca 2009 Zgłoś Napisano 23 Marca 2009 racja / Szela - http://stalker.filefront.com/files/Stalker...shot_in=0#files - kilka modów 'na bronie' choć ja generalnie odradzam. Ustawienia w czystej wersji gry są jak dla mnie bardzo dobre. Jeżeli poprzez "poprawę działania broni" masz na myśli, że zaczną one nagle zadawać dużo większe obrażenia, zasięg i stabilność to uważaj: jednąz zalet tej gry jest właśnie to, że bronie zachowują się dosyć realistycznie (co może sprawiać problem w czasach gdy pistoletu w grach można używać niemalże do trybu snajperskiego;)) i szkoda pozbawiać się tego klimatycznego elementu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość chronicsmoke Napisano 23 Marca 2009 Zgłoś Napisano 23 Marca 2009 haha pamiętam te stękanie "głupia jest ta gra z 50m nie mogę kogoś z pistoletu trafić" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Firekage Napisano 23 Marca 2009 Zgłoś Napisano 23 Marca 2009 haha pamiętam te stękanie "głupia jest ta gra z 50m nie mogę kogoś z pistoletu trafić"Grajac mialem odmienne odczucia - kalachem z kilometrow sciagalem headszotem , gdy z bliska czesto typa trafic sie nie dalo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Powerslave Napisano 23 Marca 2009 Zgłoś Napisano 23 Marca 2009 Ale nie da sie ukryc ze czasami z 5m pakujac caly magazynek (i nie mowie o pistolecie) w kolesia ledwo sie go ranilo, a czasami mozna bylo zaserwowac przeciwnikowi slynny head z [gluteus maximus] z kilometra;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...