Jump to content
Sign in to follow this  
nrl

Resident Evil 4

Recommended Posts

@kiewas

Mozesz nie spojlerowac? Jest sporo ludzi czytajacych ten temat i niekoniecznie chca sie zaglebiac w fabule gry przed zagraniem w nia. Do tego sluzy taki magiczny przycisk SPOIL i wyglada tak:

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Tu powinna znalezc sie tresc Twojego posta :mur:

sorki, wtopiłem :(

 

A co do grania na klawa+mysz to ludzie odpowiedzialni za konwersję raczej jakoś to rozwiążą :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troszkę ot, troszkę o grze :)

Ojej, Sialala :)

Strasznie wszystko do siebie bierzacie, wszędzie sami obrażalscy. Wpierw należy zastanowić się nad sobą, później atakować innnych.

 

Czytam bardzo dobrze, za to Ty źle napisałeś i nie umiesz się przyznać.

"Gdy juz czulem sie taki niepokonany na ziemie sprowadzil mnie typ, ktory ziewajac obil mi mordke, a zycie uratowala mi panna w czerwonej sukience" - w pierwszej wersji zawarte było wszystko, prócz "na ziemie sprowadzil mnie typ, ktory ziewajac obil mi mordke", czyli brzmiało "Gdy juz czulem sie taki niepokonany ... zycie uratowala mi panna w czerwonej sukience". Przypomnę Ci to zdanie "gdy juz czulem sie taki zwyciezki i niepokonany - moja skore uratowala kobieta w czerwonej sukni raniac wielkiego typa, ktory robil ze mna co chciał"

Czyli Ty byłeś nieźle bity, ale czułeś się niepokonany i zwycięzki (mimo tego, że ciągle byłeś bity), ale na szczęście uratowała Cię laska. Można się czuć przegranym, wtedy fajnie, że Cię ratują, nie można ratować kogoś, kto jest niepokonany i zwycięski, no rozumiesz :)

Źle sformułowałeś, a zganiasz na mnie.

 

W Paintbala nie bawiłem się nigdy (nie "grałem", w to się nie gra), ale od małego latałem z karabinami kupionymi na odpuście ;)

Nie mów mi, że będąc pod ostrzałem zatrzymasz się aby celować do kolesi (momentalnie stajesz się łatwym celem), miast biec za zasłonę strzelając (chociaż byle jak) w kierunku wroga ? Chodzi o zasłonienie się, o to, że wróg się wystraszy i aż tak bardzo nie wychyli i nie będzie pewien siebie (tak, poczuje się zwycięsko hehe).

 

Przeszedłem Resa 2, na innych troszkę się pobawiłem. Nie dałem rady ze względu na bzdurne otwieranie drzwi (po co czekać, nie lubię czekać). Te strzelanie ze stójki ma na celu albo zwiększenie poziomu trudności, albo po prostu programiści nie potrafili stworzyć sensownego chodzenia połączonego ze strzelaniem (już w Alone in the Dark, heh, też grałem, mam duży staż) i tak zostało.

Zdecydowanie lubie gdy mam szybką postać, gdy mogę strzelać biegać, uniki robić, a nie gdy mój "chopek" stoi i strzela pyk.....pyk....pyk gdy na niego sadzi 10 psów.

Pozdrawiam, szanujcie opinie innych i nie bierzcie wszystkiego do siebie tak, jakbym wam po pustym domu chodził :)

Ps. Przyznaj się, Sialala, że ja mam razję i koniec P

Edit: literówka

Edited by KZI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miejmy nadzieję, że gra szybko na pc wyjdzie ;)

Pozdrawiam wszystkich !

Sialala - :wub: , nie kłóćmy się ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj znowu pogralem troszke i w koncu mialem bossa (i potem drugiego, a za niedlugo po nim takze i trzeciego :) ) i... coz moge powiedziec: gra robi sie z kazdym krokiem coraz ciekawsza. Walki z bossami rzadza. Na szczescie nie sa za trudne (jak sie oszczedza amunicje ;) ) - sa za to niesamowicie widowiskowe. Przebijaja chyba nawet bossow z God of War - gdzie nie sadzilem, ze powiem kiedys, przed wyjsciem nextgenowych gierek z bossami cos takiego. Na walentynki zona dostanie chyba troche krwi z Residenta ;) - taki bede romantyczny :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta gra jest genialna! Przeszedłem ją 4 razy i teraz gram 5 tym razem na PRO. Ten poziom to prawdziwa masakra i hardkore! Tu dopiero czuć przerażający klimat osaczenia, to jest właśnie survival. Ciekawe czy uda mi się przejść grę na pro bo na razie jest strasznie ciężko. A grę uważam za genialną bo naprawdę rzadko kiedy jakaś giera sprawia że gram w nią po kilka razy pod rząd! Pokłony dla skośnookich ludków z Capcomu!

 

A tu jest fantastyczny klip, fajnie ktoś dopasował podkład do obrazu.

 

http://video.google.com/videoplay?docid=88...resident+evil+4

Edited by nadmundo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta gra jest genialna! Przeszedłem ją 4 razy i teraz gram 5 tym razem na PRO. Ten poziom to prawdziwa masakra i hardkore! Tu dopiero czuć przerażający klimat osaczenia, to jest właśnie survival. Ciekawe czy uda mi się przejść grę na pro bo na razie jest strasznie ciężko. A grę uważam za genialną bo naprawdę rzadko kiedy jakaś giera sprawia że gram w nią po kilka razy pod rząd! Pokłony dla skośnookich ludków z Capcomu!

Grales dodatkowy scenariusz kobietka? Dla mnie miodzk + pare zaskoczen co do fabuly ukonczonej gry podstawowej. Jakie stroje najbardziej lubisz? Chicago Gangsterka z lat 30 rzadzi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grales dodatkowy scenariusz kobietka? Dla mnie miodzk + pare zaskoczen co do fabuly ukonczonej gry podstawowej. Jakie stroje najbardziej lubisz? Chicago Gangsterka z lat 30 rzadzi :D

Grałem, masz rację z tym miodzikiem! Ta lasencja strasznie mi się podoba i chyba sobie figurkę kupię i postawię

na monitorze :D W Separate Ways bardzo mi się podobało że znajdujemy kurtkę Leona, ta nowa mapa na końcu z tymi działkami, fajne gadżety ma Ada i w ogóle ten tryb jest kapitalny i grałem w niego prawie 5 godzin! Jak skończę grę na pro to znów zagram Adą. Co do strojów to Chicago Gangsterka jest najlepsza, kapitalna jest animacja jak Leon przeładuje piąty raz Chicago Typewritera. Ashley wygląda sexy w stroju numer 2 :D Ale jak jest w tej zbroi to wtedy jest dużo łatwiej ją chronić i to mi się bardzo podoba. Bardzo mi się też podobał filmik końcowy w Separate. Widać że Ada nie jest do końca zimną suką i być może czuje coś do Leosia. Chciałbym żeby oboje wystąpili w piątce. Zresztą zakończenie na to wskazuje. Fajnie by też było gdyby w piątce kontynuowali wątek z RE2 i REC:V.

Edited by nadmundo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym żeby oboje wystąpili w piątce. Zresztą zakończenie na to wskazuje. Fajnie by też było gdyby w piątce kontynuowali wątek z RE2 i REC:V.

I ja na to licze ze bedzie kontynuacja. W REC: Veronica gralem raz u kumpla wiec DC'ku troszke moge nie zrozumiec co bylo dalej bo za krotko. Teraz bede mogl nareszcie pograc w 4 jak wyjdzie na PC. Szkoda ze REC:V nie wyszla na PS2 bo mam mozliwosc pozyczenia konsolki praktycznie kazdego dnia.. :mur:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda ze REC:V nie wyszla na PS2 bo mam mozliwosc pozyczenia konsolki praktycznie kazdego dnia.. :mur:

:D :D :D

 

Jakby Ci to powiedzieć... REC:V wyszła na PS2 jakiś czas po premierze na Makarona! Mam tą wersję na PS2, grałem w nią dwa razy i gierka jest po prostu kapitalna! Ta wersja dostała jeszcze X w nazwie bo niby coś tam pozmieniali lekko, ulepszyli itd. Jak masz taką możliwość to bierz szybko konsolę od kumpla i graj! Jak chesz orginał to pełno tego jest na Allegro, sam kupiłem tam Veronicę za 45zł. A jak chesz kopię zapasową to daj znać na priv a dam ci linka.

 

A tutaj dowód że nie ściemniam :D

 

http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=3658

http://www.gamespot.com/ps2/adventure/resi...ca10/index.html

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Niestety widzę złe wieści dla czekających na RE4 PC :mur:

Dzisiaj zmienili datę na stronie UbiSoftu, jeszcze rano był 28 kwiecień, teraz jest JUNE...

 

http://www.ubi.com/UK/Games/Info.aspx?pId=4363

Edited by nadmundo

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to musze sobie 3 część załatwić, bo jej nie skończyłem. W jedynke tylko na playu gralem, bo u mnie na kompie to zapi!@#a jak szalone ;/ LUDZIE NIE MOGE SIE JUŻ DOCZEKAC TEJ 4 !!!! :D Roznosi mnie ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeby wszystkie gry mialy takie wymagania :rolleyes:

Video Card: 128 MB DirectX® 9.0c-compliant AGP or PCI Express graphics card (256 or higher for High Graphics Detail support)

no jezeli faktycznie jakosc grafiki potwierdzi te wymagania, to sie zgodze, ale osobiscie jakos bardzo w to watpie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sądząc po poprzednich konwersjach to bedzie tylko wyższa roz textur, ale obym sie mylił

Obyś się mylił, bo...? Jakiś argument? Widzialeś tą grę na żywo? Wygląda doskonale. Mało która gra na PC wygląda lepiej mimo tych wszystkich shaderów, dynamicznych i miękkich cieni itp itd. Z wyższej rozdzielczości texturami gra będzie wygladać doskonale nawet jeśli nie zaadaptują do niej nawet pół shaderka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktos wie co sie dzieje z portem na pc? Na stronie ubi data wydania to caly czas maj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktos wie co sie dzieje z portem na pc? Na stronie ubi data wydania to caly czas maj...

tyż czekam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktos wie co sie dzieje z portem na pc? Na stronie ubi data wydania to caly czas maj...

przeniesiony na wrzesien ;[

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzie ty to masz napisane??

No w maju juz raczej tego nie wydadza. Cos ktos pisal o firmie dotrzymujacej terminow, jaka jest UBI chyba? Czy mi sie tak tylko wydawalo?

 

BTW: nie moge sie juz doczekac wydania tej gry, zeby poczytac narzekania, ze sterowanie do niczego (jesli nic nie zmienia), ze zagadki za proste, ze nie ma Quick Save, ze gra za krotka (choc ponizej 8 godzin chyba sie nie da zejsc na Easy), ze malo zroznicowane lokacje (bo wszystko sie dzieje w obrebie jednej wioski i zamku w tejze), ze Leon nie skacze jak Prince of Persia, ze przeciwnicy malo zroznicowani, ze walki z bossami sprowadzaja sie do wciskania odpowiedniej kombinacji klawiszy itp itd ;)

No i ze konsolowa, odmozdzajaca i w ogole przereklamowana ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Release Date: USA -13/09/2006 , UK - 01/09/2006

Edited by tripsta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Release Date: USA -13/09/2006 , UK - 01/09/2006

Jaka firma dopuscila sie czegos takiego bo napewno nie ubisoft

 

Release Date: USA -13/09/2006 , UK - 01/09/2006

Jak ja tego nie nawidze !! I znow mam pytanie.Skad oni wiedza,ze zdarza na 13 a nie np na 7?? Najbardziej mnie denerwuje przesuwanie premier.Wqrza to znacznie bardziej niz na maxa niedopracowany tytul

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Wqrza to znacznie bardziej niz na maxa niedopracowany tytul" i tu bym się nie zgodził... oj hydro, hydro, faktycznie taki nonkonformista z Ciebie,co ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.