Skocz do zawartości
Gość kev

F.e.a.r.

Rekomendowane odpowiedzi

Sciagalem 7 godzin w tym czasie scrreny przegladalem trailerow sie naogladalem wiedzialem ze ma DUZE wymagania zainstalowalem obejrzalem intro podniecilem sie klimatem grafika (dosyc szczegolową) nastepnie znalazlem sie w aucie narazie widze wszystko dziala plynnie wychodze ciach doczytka ide znow wychodze za rogu znow ledwo ale jakos poszlo schodze na dol drabiną i jeszcze jedna jestem w korytarzu troszke sie boje ide dalej a na koncu jakies dziecko nagle przebiega mi droge "klatwa" mi sie przypomina film mi pasil wiec giera tym bardziej bedzie choc sa rozne a jednak cos ich wiaze podchodze do jakis drzwi slysze kogos otwieram door i strzelam obraz sobie stoi tylko dzwiek idzie slysze jak gnat daje czadu slysze tez jak enemy dostaje po [gluteus maximus] ale do kur... nedzy niee widac tego a gralem na minimum-SZLAK mnie trafia bo te gry co teraz robią to robią na sprzet sezon 2006/2007 jak moh pa wyszlo myslalem ze to tylko takie lekkie przegiecie i ogromne nie dopracowanie ze strony coderow a to byl poczatek armagedonu juz widze gta4 cod2 inne ciekawe tytuly :mur: :mur: :mur: :cry: :cry: podstawa to 3ghz 2gb ramcu i grafa 7800 i nawet to nie wystarczy pierd.... zapuszczam gta 3

 

pozdro :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

 

ps:podziwiam fry cry ktory pomimo ogromnych terenow zre tylko 1gb ramcu lub riddicka co jeszcze mniej a graficznie cudowna jedna i druga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sciagalem 7 godzin w tym czasie scrreny przegladalem trailerow sie naogladalem wiedzialem ze ma DUZE wymagania zainstalowale...slysze kogos otwieram door i strzelam obraz sobie stoi tylko dzwiek idzie slysze jak gnat daje czadu slysze tez jak enemy dostaje po [gluteus maximus] ale do kur... nedzy niee widac tego a gralem na minimum-SZLAK

1596104[/snapback]

Fajnie, więcej spojlerów to nie mogłeś dać. Jesteś zajebisty. N/C

 

Co do gry - gra działa płynniej niż beta MP z przed 2/3 miechów. Gra się bardzo fajnie - szkoda że tak krótko. Gra nie oferuje nic poza tym co już widzieliśmy, ale łączy wszystkie gry fpp w jedno:

 

*bullet time

*efekty

*shadow'sy

*nutke grozy

*odpadające cześci ciała (czemu nikt nie powróci do sof 2? czemu ?)

 

Zajebisty mix, ciekawe co z tego wyjdzie w final wersji.

Edytowane przez Nexer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra w sumie nie jest taka straszna, na pewno bardziej sie balem grajac w Dooma3.

 

A co do nieodpadajacych czesci ciala... Nie zauwazyliscie, ze odlatujacych raczek i nozek nie mozemy sobie poogladac odkad wprowadzili technologie RagDoll? Mi sie wydaje, ze albo technologia ta nie pozwalala na taki gore (co sie chyba zmienilo w FEAR) albo poprostu tworcy gier chcieli pokazac jak dobrze zaipletowali RagDoll'a i bardziej chcieli sie pochwalic super realistycznym zachowaniem ciala niz jego niszczenie (vide HL2, FarCry)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najwieksze bzdury gadaja Ci, ktorzy maja blade pojecie o programowaniu. I bardzo dorbze, ze sa takie firmy jak monolith ktore w [gluteus maximus] maja za przeproszeniem po xyz latach stare FEJKWOWANE silniki z "cieniami" jak Max Payne2, gdzie postac rzuca cien i byes.

 

W F.E.A.R. mamy prawdziwe cienie z wielu(!) zrodel swiatla, a kazdy kto programuje silniki 3D wie ile potrafi zwolnic wrzucenie chcoby jednego wiecej zrodla swiatla.

 

To dzieki takim posunieciam gracie w coraz bardziej wypasione gry i nie stoicie w miejscu.

 

Osobiscie silnik podoba mi sie bardzo, a takze qmplomzekipy,ktorzy tworza swoj slinik (w ww.artefactengine.com ).

 

Wiec przestancie biadolic,bo to ze Max Payne 2 wyglada ladnie to zasluga tylko i wylacznie textur, FEAR przynosi nowe, nie uzywane jako real technologie z cieniami od wielu zrodel swiatla i innymi real-time liczonymi efektami.

 

i fajnie,.

 

ps. na moim sprzecie smiga dobrze.

 

w przeszlosci gralosie w quake 1 majac 5-20 FPS i przechodzilo sie po kilkanascie razy. A teraz sie narzeka ze gr ma 20-40 FPS.lol.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie wez mnie nie rozwalaj, fear nawet z wylaczonymi cieniami ludzia chodzi kiszkowato a co dopiero z cieniami.

 

A Max Payne mimo juz starego enginu nadal wyglada dobrze i w dniu premiery chodzil plynnie na gf2mx, zreszta czesc druga opartan na nowszej wersji silnika miala niewiele wieksze wymagania jak na swoje czasy.

a swoja drogo to engine MAX-FX raczej nie jest cienki, zreszta byl wykorzystywany chociaz by do serii benchmakow jakmi sa 3Dmarki

 

zobacz chociaz Riddicka, opartego na autorskim silniku starbreeze

wyglada naprawde ladnie i jest technologicznie zawansowany.

A potrafi plynnie chodzic juz na radeonie 9550.

Edytowane przez daFojtek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja apropo tych soft shadows - jak nawet bedzie poprawione to w full ze wlaczenie ich nie bedzie tak zwalniac gry to i tak bede gral z off - przeciez takie rozmycie cieni jest nierealne, no mi sie to nie podoba. Cien ma ostre brzegi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Male uzupelnienie mojej wczorajszej wypowiedzi. Tlumacze za Kevinem Stephensem (Dyr techniczny Monolithu):

 

1. Engine FEAR w duzej czesci bazuje na udoskonalonym 1szym lithtech'u! Fizyka i duze czesci oprawy a-v zostaly napisane jednak od nowa.

2. Optymalizacje (z racji na cykl wydawniczy nie wiem czy sa one JUZ w demie, nie sadze...) FEAR beda dotyczyc jeszcze: 'material rendering system', 'normal maps' dla modeli postaci i efektow czasteczkowych, wolumetrycznych miekkich cieni. Nic wiecej nie powiedzial- zobaczymy jak te opt. odbijaja sie na pamieciozernosc tytulu.

3. 3dm2k5 i FEAR. Zalecane przez Stephensa wymagania dla plynnej (takiego slowa uzyl, mial na mysli 60 czy np 40fps? Nie wiadomo) to 1GB ram, a64 3500+ lub podobny i... 5000pkt na def. test. To dla rozdz 1024x768@high naturalnie. Wyglada na to, ze od 6800GT mozna bedzie sobie plynnie pograc w tym trybie.

 

Krotki wywiad konczy sie wnioskiem- skoda, ze developerzy nie podaja czesciej wynikow w markach jako wymagania gier. W koncu 3dmarki to juz standard w branzy.

 

W sumie racja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co Ty za głupoty piszesz? Rozejrzyj się. Tylko cienie rzucone z bliskiej odległości są ostre.

1596538[/snapback]

 

spokojnie spokojnie, zgadzam sie ze z bliskiej sa bardziej ostre ale nie rozmywaja sie jak na tych screenach, no chyba ze inne oczy mamy inaczej widzimy swiat ;)

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najwieksze bzdury gadaja Ci, ktorzy maja blade pojecie o programowaniu. I bardzo dorbze, ze sa takie firmy jak monolith ktore w [gluteus maximus] maja za przeproszeniem po xyz latach stare FEJKWOWANE silniki z "cieniami" jak Max Payne2, gdzie postac rzuca cien i byes.

 

W F.E.A.R. mamy prawdziwe cienie z wielu(!) zrodel swiatla, a kazdy kto programuje silniki 3D wie ile potrafi zwolnic wrzucenie chcoby jednego wiecej zrodla swiatla.

 

To dzieki takim posunieciam gracie w coraz bardziej wypasione gry i nie stoicie w miejscu.

 

Osobiscie silnik podoba mi sie bardzo, a takze qmplomzekipy,ktorzy tworza swoj slinik (w ww.artefactengine.com ).

 

Wiec przestancie biadolic,bo to ze Max Payne 2 wyglada ladnie to zasluga tylko i wylacznie textur, FEAR przynosi nowe, nie uzywane jako real technologie z cieniami od wielu zrodel swiatla i innymi real-time liczonymi efektami.

 

i fajnie,.

 

ps. na moim sprzecie smiga dobrze.

 

w przeszlosci gralosie w quake 1 majac 5-20 FPS i przechodzilo sie po kilkanascie razy. A teraz sie narzeka ze gr ma 20-40 FPS.lol.

1596477[/snapback]

Ales specjalisto wytlumaczyl.

Toz to same tajemnice ujawniles :)

 

Spojrz na silnik D3, Riddicka ile tam zrodel swiatla jest i czy cienie nie sa w real time liczone ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najwieksze bzdury gadaja Ci, ktorzy maja blade pojecie o programowaniu. I bardzo dorbze, ze sa takie firmy jak monolith ktore w [gluteus maximus] maja za przeproszeniem po xyz latach stare FEJKWOWANE silniki z "cieniami" jak Max Payne2, gdzie postac rzuca cien i byes.

 

W F.E.A.R. mamy prawdziwe cienie z wielu(!) zrodel swiatla, a kazdy kto programuje silniki 3D wie ile potrafi zwolnic wrzucenie chcoby jednego wiecej zrodla swiatla.

 

To dzieki takim posunieciam gracie w coraz bardziej wypasione gry i nie stoicie w miejscu.

 

Osobiscie silnik podoba mi sie bardzo, a takze qmplomzekipy,ktorzy tworza swoj slinik (w ww.artefactengine.com ).

 

Wiec przestancie biadolic,bo to ze Max Payne 2 wyglada ladnie to zasluga tylko i wylacznie textur, FEAR przynosi nowe, nie uzywane jako real technologie z cieniami od wielu zrodel swiatla i innymi real-time liczonymi efektami.

 

i fajnie,.

 

ps. na moim sprzecie smiga dobrze.

 

w przeszlosci gralosie w quake 1 majac 5-20 FPS i przechodzilo sie po kilkanascie razy. A teraz sie narzeka ze gr ma 20-40 FPS.lol.

1596477[/snapback]

 

Koles ma racje z tym, ze kiedys gralismy w gry ze slideshow'em i nie narzekalismy, a teraz to narzekamy na 30fps. Sam kiedys tak gralem i w pewnym momencie na bardzo starym kompie gragac w niektore gry mialem po 8fps i nie przeszkadzalo mi to (wiem, ze lol, ale taka prawda). Po tym jak zmienilem kompa to czasanu 30fps jest dla mnie za malo. W sumie wolalbym zeby nadal 15fps to bylo dla mnie high fps bo zobaczcie ile bym na sprzecie zaoszczedzil :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CONGRATULATIONS xxxx xxxx !

 

You have won a beta version of F.E.A.R.!

Please connect to www.feargamebeta.com <http://www.feargamebeta.com/> to

download the game.

 

:D

 

Szkoda tylko ze to nie ja a kumpel wygral :mur:

 

Wersja beta zajmuje 516mb.. :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pinni3 W far cry instincts raczej sobie nie pograsz wiec sie nie napalaj bo wychodzi tylko na xboxa. a co do css to bym nie napisał „to tylko”, bo jeszcze jest B2 który chyba teraz króluje wśród gier sieciowych fpp. Teraz prey wg. mnie będzie znacznie lepszy od feara ale to są kompletnie inne gry o kompletnie innej tematyce.

1593272[/snapback]

hmm no czytalem gdzies ze ma wyjsc na pc...a jednak - tylko XBOX :( a szkoda Edytowane przez pinni3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CONGRATULATIONS xxxx xxxx  !

 

You have won a beta version of F.E.A.R.!

Please connect to www.feargamebeta.com <http://www.feargamebeta.com/> to

download the game.

 

:D

 

Szkoda tylko ze to nie ja a kumpel wygral :mur:

 

Wersja beta zajmuje 516mb.. :blink:

1597349[/snapback]

Moze jakis rusek cos zmajstruje, zeby mogli pograc tez inni... B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie wole grac bez SS z racji super plynnosci.Po mojemu gra ma dobry silnik i jestem z niego w pelni zadowolony.Po mojemu nie musi byc juz nic bardziej optymalizowane,no moze ew by nie bylo az tylu doczytek na giga ramu co by nie bylo ze mysle tylko o sobie :) Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie wole grac bez SS z racji super plynnosci.Po mojemu gra ma dobry silnik i jestem z niego w pelni zadowolony.Po mojemu nie musi byc juz nic bardziej optymalizowane,no moze ew by nie bylo az tylu doczytek na giga ramu co by nie bylo ze mysle tylko o sobie :) Pozdro

1597874[/snapback]

Co masz na myśli super płynność? Jaką miałeś min. wartość fps? Na jakich ustawieniach grałeś i jakie są te Twoje optymalizacjie? Pochwal się, niech każdemu gra płynie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj w robocie przeczytalem caly ten topic z nudy i postanowilem obczaic gierke

 

konfig jak w podpisie z tym ze giga ramcu

wszystko dalem na max .. i gra kulała sobie tak sredniawo .. po wyłaczeniu SS da sie spokojnie grac gdyby nei te doczyty ... zeby gra wciagala 1gb ramu .. nawet wyswietlil mi sie komunikat ze za malo virtualne :P

 

ale co do samej gry .. uwazam ze jest swietna ..

klimat doom3 i hl2 w jednym. Osoboiscie bylem mile zaskoczony. Calkiem ciekawe podejscie do tematu FPP. Pozlepiali to co najlepsze z kilku gier. Z dooma wzieli klimacik, z Hl2 wzieli spoosb na budowe plansz .. uzyskali podobny ale mroczniejszy klimacik niz z Hl2. Z Maxa Payna wzieli schizy ;]

podobaja mi sie tez efekty zwolnienia. Dziury w scianachtez daja fajny efekcik.

Ale najbardziej zaskoczyli mnie przeciwnicy .. Porafia przelazil pod przewróconymi polkami przeczołgiwac sie przeskakiwac niskie przeszkody. Dodaje to grze smaczka.. A nie jak w wiekszosci gier obłaza wszystko w koło i wiesz którą droga pojdzie przeciwnik i mozesz mu wywalic strzal na czuja zanim go zobaczysz..

 

Mi gra sie bardzo podoba i czekam na pelna wersje ... jesli na DFI ruszy kombinacja 2x512 i 2x256 to sprawdze jeszcze dzis jak to chodzi na 1.5gb ramu.

 

P.S: a co do SS to wydaje mi sie ze ten rodzaj ciieniowania jest o wiele realistyczniejszy niz takie statyczne ostre cienie.. (bodajze Jordi stwierdzil inaczej) tyle ze zzera to troche mocno grafike ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja to stwierdzilem hehe ;), i dalej swojego zdania nie zmienie, jakos bardziej podoba mi sie gra gdy ma SS off, owszem niektore cienie sa moze ladniejsze gdy sa tak rozmyte ale wiekszosc podoba mi sie gdy jest bardziej "ostra" dlatego bede gral z SS off, nawet gdy poprawia ten mega drastyczny spadek po wlaczeniu SS.

bo bez SS moge spokojnie pograc w 1290x960 z wszystkim max i 4xAA 16xAnizo

 

pozdrowka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli gra zachowa poziom z dema to bedzie to hit. Nie zapominajmy jednak, ze jest to "tylko" demo, ktore ma nas zachecic do kupna pelnej wersji gry. Co do wymagan to na moim sprzecie troche rwalo w rozdzialce 1024x768 ustawienia na medium. Mam nadzieje, ze silnik zostanie jeszcze troche zoptymalizowany i przynajmniej na medium detail sobie pogram w w/w rozdzialce bez zadnych przyciec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli gra zachowa poziom z dema to bedzie to hit. Nie zapominajmy jednak, ze jest to "tylko" demo, ktore ma nas zachecic do kupna pelnej wersji gry. Co do wymagan to na moim sprzecie troche rwalo w rozdzialce 1024x768 ustawienia na medium. Mam nadzieje, ze silnik zostanie jeszcze troche zoptymalizowany i przynajmniej na medium detail  sobie pogram w w/w rozdzialce bez zadnych przyciec.

1599124[/snapback]

to jak narazie demo bardziej zniechęciło niz zachęciło do zakupu gry :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli super płynność? Jaką miałeś min. wartość fps? Na jakich ustawieniach grałeś i jakie są te Twoje optymalizacjie? Pochwal się, niech każdemu gra płynie.

1598216[/snapback]

1024x768x32 detale wszystkie na maximum wlacznie z texturami.Non FSAA,Anizo x4 i non soft shadows i mam praktycznie ciagle miedzy 30 a 50 klatek,zadko spada nizej.Tyle chyba wystarczy do pelni szczescia,ale spoko: pod koniec tygodnia bedzie jeszcze lepiej a poki co styknie :) Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1024x768x32 detale wszystkie na maximum wlacznie z texturami.Non FSAA,Anizo x4 i non soft shadows i mam praktycznie ciagle miedzy 30 a 50 klatek,zadko spada nizej.Tyle chyba wystarczy do pelni szczescia,ale spoko: pod koniec tygodnia bedzie jeszcze lepiej a poki co styknie :) Pozdro

1599537[/snapback]

Ale chwaliłeś się, że znalazłeś sposób na doczyty w przypadku 128mb kart graficznych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...