Jump to content
Sign in to follow this  
grzegrz

Tomb Raider Legend

Recommended Posts

Ukazało się demo z możliwością włączenia trybu next - gen :

 

One level set in Bolivia

NVIDIA and Eidos Interactive have released an updated demo for Tomb Raider: Legend, this time with next-gen graphics enabled, allowing you to try out the game developed by Crystal Dynamics studio and by the Lara Croft's original creator, Toby Gard. For the best visual experience, NVIDIA recommends an NVIDIA GeForce 7800 or better graphics card. Please note that users must have 84.43 or newer drivers.

Download @GAMERSHELL.COM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wreszcie jest demko z NG, tylko coś późno wypuścili ;)

Edited by JROX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego odświeżyłem temat, pamiętałem, że kilka osób nie mogło się doczekać dema z trybem NG. Chociaz teraz nie wiem jakie to ma znaczenie skoro polska edycja Tomb Raider'a nie ma tego trybu :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepiej niech nowy Tomb Raider wyjdzie a nie jakies update do dema :P przeciez kazdy na swiecie juz chyba ta gre przeszedl :P nie no zartuje oczywiscie ale nie moge sie doczekac az wyjdzie kolejna czesc :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja czekałem i co? Eidos dał ciała (sorry że się tak wyrażam). Miał być PATCH do demka a nie CAŁE demko :mur:. Drugi raz tego samego ściągać nie będę. Mogą mnie cmoknąć :angry: . Wiem że to tylko 400 pare mega ale to i tak robienie gracza w balona (a szybkiego netu nie mam więc...).

Edited by TrueVanDal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja czekałem i co? Eidos dał ciała (sorry że się tak wyrażam). Miał być PATCH do demka a nie CAŁE demko :mur:. Drugi raz tego samego ściągać nie będę. Mogą mnie cmoknąć :angry: . Wiem że to tylko 400 pare mega ale to i tak robienie gracza w balona (a szybkiego netu nie mam więc...).

Więc... nie zagrasz, nie takie rzeczy odwalaja, ale trzeba sie z tym pogodzic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Więc... nie zagrasz, nie takie rzeczy odwalaja, ale trzeba sie z tym pogodzic.

Już się z tym pogodziłem :(. Teraz czekam jakiś rok/półtora aż gierka potanieje i kupuję (:lol: mój nowy sposób na granie na oryginałach ;) ). Nara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W końcu zmieniłem mojego GeForca 6800GT na coś nieco szybszego czyli Radeona X1900GT gra chodzi zauważalnie szybciej jest tylko jedno, ale... ktoś ukradł słońce :blink: poniżej screeny do porównania:

 

Te pochodzą z GeForca 7900GT na 6800GT wyglądało tak samo, oprócz prędkości oczywiście :lol2:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

A ten z mojego X1900GT - pytanie co się stało z oświetleniem?

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Pytanie, co się stało z oświetleniem, czy tak jest na każdym radeonie serii x1900 da się coś z tym zrobić?

Edited by m40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze wylacz AA bo ponoc zeby byl HDR nie mozna miec AA. A w ogole Wam tez haczy NextGen nie zaleznie od ustawionych detali ? O_o

Share this post


Link to post
Share on other sites

A w ogole Wam tez haczy NextGen nie zaleznie od ustawionych detali ? O_o

Było już o tym mówione wiele razy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W końcu zmieniłem mojego GeForca 6800GT na coś nieco szybszego czyli Radeona X1900GT gra chodzi zauważalnie szybciej jest tylko jedno, ale... ktoś ukradł słońce :blink: poniżej screeny do porównania:

 

Pytanie, co się stało z oświetleniem, czy tak jest na każdym radeonie serii x1900 da się jakoś to włączyć?

Moze wylacz AA bo ponoc zeby byl HDR nie mozna miec AA. A w ogole Wam tez haczy NextGen nie zaleznie od ustawionych detali ? O_o

To nie jest wina AA pozatym przecie tylko Radeony mogą równocześnie wyświetlać AA i HDR... to jest wina cieni poniżej screeny z opcją Shadows ustawiona na OFF, jak widać oświetlenie wraca do normy tylko cieni nie ma, gdy je włączymy wszystko jest ciemne tak jak na screenach które wyżej przedstawiłem.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

SHADOWS OFF

 

Mam najnowsze stery C6.6 i gra jest spatchowana do 1.2

Edited by m40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze wylacz AA bo ponoc zeby byl HDR nie mozna miec AA. A w ogole Wam tez haczy NextGen nie zaleznie od ustawionych detali ? O_o

Zainstaluj nowego patcha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już kiedyś o tym pisałem. Po wymuszeniu AA w sterach dostajemy sporego kopa w grze ale niestety ginie nam oświetlenie. Wyłącz AA w sterach i wszystko wróci do normy.

 

Pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już kiedyś o tym pisałem. Po wymuszeniu AA w sterach dostajemy sporego kopa w grze ale niestety ginie nam oświetlenie. Wyłącz AA w sterach i wszystko wróci do normy.

 

Pozdro.

W sterach nie mam nic wymuszone bo nie zainstalowałem CCC, a jak już to jest on "pod kontrolą aplikacji" wszystko ustawiam w opcjach w grze, próbowałem już z wyłączaniem AA z poziomu gry, ale to nic nie dało... słońca brak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mój pierwszy post . . .

 

Ja też sobie mykam po NG w TRL. Też jest ciemno. A mam karte GF 7900 GT. A jak wyłącze AA to raczej większych zauważlnych różnic nie ma. Poprostu silnik NG po pierwsze jest niedorobiony, dlatego tak tnie i są małe bugi i jest tak ciemno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak owszem jest ciemniej niz bez NextGen ale nie tak jak u kolegi. To faktycznie wyglada tak jakby bylo wymuszone AA z poziomu sterow albo NextGen z ps2.0 <_< IMHO komus z taka grafa NextGen z ps2.0 nie jest potrzebny :lol: Sprawdzal ktos jak tam NG na nowych betach 91.33 ? W ogole jakie sa aktualnie najlepsze stery pod TRL ?

 

EDIT: A tak btw witaj na forum :D

Edited by Pawel7332

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym zaczal od zmiany sterow w przypadku ATI i najnowszego patcha. To ze cienie sa wlaczone i jest tak ciemno swiadczy ze gra jest zabugowana. Nie wiem jak to u mnie dziala z P.S 2.0 ale napewno mam o wiele jasniej. Moze zmiana gammy z poziomu sterow cos da. Chociaz to troszke dziwne..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym zaczal od zmiany sterow w przypadku ATI i najnowszego patcha. To ze cienie sa wlaczone i jest tak ciemno swiadczy ze gra jest zabugowana. Nie wiem jak to u mnie dziala z P.S 2.0 ale napewno mam o wiele jasniej. Moze zmiana gammy z poziomu sterow cos da. Chociaz to troszke dziwne..

Mam najnowsze stery Catalyst 6.6 próbowałem też na 6.4, patch najnowszy 1.2 i nic, za ciemno, oczywiście można podnieść jasność, ale nie o to chodzi... może to jakiś bug który ATI rozwiąże dpoero w następnych sterach...oby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polski NextGen - komunikat Cenegi

 

Cenega Poland, wyłączny partner firmy Eidos Interactive w Polsce informuje, iż prace programistyczne związane z implementacją tzw. trybu Next Generation w polskiej wersji gry Tomb Raider: Legenda trwają. „W chwili obecnej robimy wszystko, aby finalna poprawka jak najszybciej trafiła do graczy. Już teraz możemy zdradzić, iż przygotowaliśmy atrakcyjny gadżet dodawany do rozsyłanych płyt z aktualizacją gry.” - skomentował Adam Piesiak, PR Manager firmy Cenega Poland. Cenega Poland pragnie przypomnieć, iż zachodnioeuropejska wersja gry Tomb Raider: Legenda została wyposażona w opcje grafiki o podwyższonej jakości - tzw. Next Generation, która jest możliwa do uzyskania tylko na niektórych kartach graficznych najnowszej generacji. Wschodnioeuropejska wersja gry, w tym także i polska, zostanie w nią zaopatrzona w najbliższym czasie. Wszyscy użytkownicy, którzy zakupili polską wersję gry i będą chcieli dokonać uzupełnienia otrzymają je bezpłatnie.

Źródło: traider.pl

 

 

Ciekawe co to za gadżet i czy w przyszłości TRL + NG dla PL będzie na jednej płytce :?:

Edited by Grimlock

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zagralem, zaskoczylem sie niesamowicie jak po 8 godzinach wyskoczyly napisy koncowe i stwierdzilem, ze gra na pewno nie zasluguje na zachwyty ani na 9tki w gazetach.

Nic mnie nie zaskoczylo pozytywnie, zero innowacyjnosci, durne levele z motorami, POPy byly lepsze, klimatyczniejsze.

Patrze z punktu widzenia zwyklego gracza, nie milosnika TR, dla mnie: 6-7/10

Edited by thuGG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Źródło: traider.pl

Ciekawe co to za gadżet i czy w przyszłości TRL + NG dla PL będzie na jednej płytce :?:

Może tak zrobią przy okazji jakiejś reedycji w tańszej serii (np. Super Seller). Ale pewnie nadel bedzie oddzielnie gra i oddzielne patch tyle że może wrzucą to na jedno DVD i po instalce automatycznie załączy się instalka patcha. Nawet ma to swoje plusy. Osoby ze słabszym sprzętem nie musza instalować całej masy plików z których i tak nie skorzystają lub skorzystać nie będą chcieli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zauważyliście, że Lara w misji w Kazachstanie ma kolczyk w pępku :wink:

 

Trochę słabo widać, ale nie mam Tomba w pracy, więc nie zrobię screena, a z domu zapomniałem wrzucić na forum:

 

Dołączona grafika

Edited by Grimlock

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe no faktycznie. ;) Jakos wczesniej nie zwrocilem uwagi. No moze ze zwykle na czym innym skupialem Wieksza uwage :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

i tutaj komputer zamiast skupiać się na czymś... naturalnym... ;p musi opieprzać się z kolczykiem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam problema <_< Wlasnie ukonczylem wszystkie Time Triale, mam wszystkie sekrety nawet w Croft Manor, wszystkie stroje i te bajery ale nadal mam 99% <_< O co tu chodzi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam problema <_< Wlasnie ukonczylem wszystkie Time Triale, mam wszystkie sekrety nawet w Croft Manor, wszystkie stroje i te bajery ale nadal mam 99% <_< O co tu chodzi ?

... że będzie następna część :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

helo,

a ja mam taki problem, ostatnio sobie zakupilem tego dziforsa co go mam w sigu, no i niby wszystko ladnie,cacy,Elo :P .. ale gdzieniegdzie pojawiaja sie mi bugi w trybie nextgen ... np znikajace/migajace tekstury? raczej grafa sie nie przegrzewa i wszedzie indziej nic takiego sie nie dzieje ... wgrany patch 1.2 .. teraz siedze w pracy - jak wroce do domu sproboje jeszcze przeinstalowac ... hm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.