Skocz do zawartości
Demonik

Playstation 3

Rekomendowane odpowiedzi

To takie zboczenie tego forum! :D

Tak, wiem. Siedzisz na tym forum już dłuższy czas i jestem pewien, że poznałeś już różne wypowiedzi na ten temat i zauważyłeś jak się szybko zmieniają stanowiska pod wpływem czasu... czy... czego tam jeszcze innego, o czym nawet nie mam ochoty za bardzo ochoty pisać. Ktoś piszący, że grafa jest ważna, był na ogół traktowany w sposób dość niemiły w stylu: jesteś głupi i masz wszy bo gameplay jest ważny a grafika to mi nie fika.

Teraz to już jest "przystawianie" się do jednego piksela niemalże. To jakaś "panaroja" urastająca do olbrzymich rozmiarów w dodatku popadająca w skrajną przesadę.

Rozumiem, wymagania i oczekiwania ale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem. Z tych osob co tu widze, ze sie czepiaja pojedynczych pikseli itp to raczej nie deklarowała nigdy ze dla nich grafika jest nie wazna. Mnie tam osobiscie troche bawi dyskusja czy gora jest 2d czy 3d, gdy i tak ekstra wyglada lub ze lepiej zeby T5:DR sie nie pokazał bo ma denną grafe. Fakt, dyskutuje tez na temat grafy, ale z drugiej strony to tez jest taki topic, o konsoli, a nie o danej grze - ocenia sie tutaj oprocz mozliwosci, ktore są juz znane mniej wiecej (czyli funkcje jak dash, sciaganie filmow etc.), rowniez moc jako taką, czyli tez grafę, fizykę, AI, wiec normalne ze predzej czy pozniej dyskusja schodzi na grafe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na IGN Boards pojawiły się informacje na temat Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots powstającego (na razie?) na PlayStation 3. Wszystko to pochodzić ma z wywiadu jakiego udzielił Hideo Kojima dla GamePro. W serwisie jednak nie ma śladu tego wywiadu. Być może znajduje się on w saym magazynie. Póki co traktujcie to jako plotkę.

 

Historia MGS4 osadzona jest tuż przed wybuchem trzeciej wojny światowej. Dla odpowiedniego designu gry pewne elementy wyprzedzą czasowo swoją epokę (dla przykładu Kojima podał Nikite z MGS'a).

 

Hideo wypowiadał się już o tym, że brakuje mu wibracji w SIXAXIS (pad PS3). Jak się jednak dowiadujemy szef Kojima Productions udał się z prośbą o przywrócenie tej funkcji do Kena Kutagariego.

 

Gracz musi być stale skoncentrowany. Nigdy nie wiadomo co nas w danej chwili zaskoczy.

 

Jak wiemy każdą z broni będzie można optymalizować, dodając różne gadżety. Taką bronią można wymieniać się np. za pośrednictwem sieci.

 

Są ludzie którzy nie przepadają za długimi cutscenkami w MGS'ach. Hideo mówi, że do tej pory nie chciał skracać wstawek, gdyż miałoby to wpływ na część emocjonalną gry. Tym razem jednak będzie myślał nad skróceniem ich.

 

Tak jak informowano nas przy okazji MGS: Portable Ops, MGS4 będzie się odwoływał do produkcji z PSP.

 

A oto co Kojima miał do powiedzenia na temat pracy z Cell'em - myślę, że jest trudna oczywiście. Jednak jeśli byłaby prosta i łatwa, wtedy w jaki sposób można by wybić się ponad inne tytuły. Myślę że PS3 było trudne do pracy... ale tak samo było z PS2.

 

Octocam ma stanowic jeden z głównych sposobów na skrycie się przed przeciwnikiem. Aby jednak zbytnio nie ułatwiać nam tego zadania Kojima Productions pracują nad odpowiednią optymalizacją AI żołnierzy. Gdy są przestraszeni to szukają Snake'a dość powierzchownie. Jeśli czują się pewnie będą to robili skrupulatnie.

 

Hideo ujawnił także, iż usunięto "przyklejanie się" plecami do ściany. Poza ta zdarza się rzadko na polu walki. Nikt nie może sobie pozwolić na taki luz. Usuwając ten ruch, rozgrywka staje się bardziej realna. Snake może się chować za czymś, wychylić się zza tego i oddać strzał. Oczywiście wiąże się z tym więcej akcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego cytatu zastanowiła mnie tylko jedna wypowiedź:

 

Hideo wypowiadał się już o tym, że brakuje mu wibracji w SIXAXIS (pad PS3). Jak się jednak dowiadujemy szef Kojima Productions udał się z prośbą o przywrócenie tej funkcji do Kena Kutagariego.

Że co? Sony doda vibrę? :) Nie sądzę, że tak się stanie mimo proźby szefostwa Kojimy. Kiedyś myślałem, że może jakieś podróby sixaxis będą miały vibrę ale wtedy musieli by zaimplementować do konsoli tą funkcję czyli i tak musieli by wykorzystać patent i za niego zapłacić więc na jedno wychodzi co wsadzenie go od początku. A teraz kiedy milion konsol już wyszło mieli by dokładać vibrę? Na pewno Ci co kupili upomnieli by się o swoje! ;) Jest to plan nie realny. Zastanawia mnie tylko jedno. Czemu nie wymyślili swojego patentu do vibry? To chyba była by jedna z łatwiejszych rzeczy ale znów podniosło by cenę konsoli więc tak czy tak vibry nie będzie. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A oto co Kojima miał do powiedzenia na temat pracy z Cell'em - myślę, że jest trudna oczywiście. Jednak jeśli byłaby prosta i łatwa, wtedy w jaki sposób można by wybić się ponad inne tytuły.

Tekst jak dla mnie kompletnie bez sensu... Albo ktos przekrecil cytat, albo Kojima probuje sie nobilitowac na zasadzie "patrzcie, jaki jestem pr0, jak na trudnej w programowaniu PS3 to osiagnalem" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są ludzie którzy nie przepadają za długimi cutscenkami w MGS'ach. Hideo mówi, że do tej pory nie chciał skracać wstawek, gdyż miałoby to wpływ na część emocjonalną gry. Tym razem jednak będzie myślał nad skróceniem ich.

Nie skracać! ;). Jak komuś się dłuży niech sobie "przeklika" ;). A tak na poważnie. Jeżeli rzeczywiście cutscenki miałyby być skrócone do rozsądnego minimum to przynajmniej w zamian oczekuję większej dawki gameplay'u. IMO pewnym mankamentem MGSów jest to, że stosunkowo krótko się GRA. Z oglądaniem filmików i słuchaniem dialogów w Codecu ten czas ZNACZNIE się wydłuża ale to już nie gra tylko pasywne oglądanie (ale np. fajnie że w MGS3 podczas scenek dali czasami możliwość oblookania akcji z oczy "Sneja"). Nie powiem, scenki lubię bardzo w Metalach ale kiedy przechodzę grę po raz n-ty ich oglądanie staje się zbędne (znam je na pamięć :P) i wtedy wychodzi, że samej rozgrywki jest mało (pewnym remedium jest ciekawa rozgrywka ale to tylko półśrodek). Także krótsze scenki okej ale więcej gry w zamian ;). Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apropo trojwymatowosci gor :-)) sa tak samo trojwymiarowe jak panorama raclawicka, Malsumis a twoj dowod na trojwymiarowosc gor jest zabawny :)))

A w zasadzie porownanie GTHD do panoramy raclawickiej jest jak najbardziej trafne :-)) w kolo namalowane tlo o to co do srodka od tego tla trojwymiarowe :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

Panowie dajcie juz spokoj z wykrywaniem gor 3d/2d w GT hd :)

 

Zycze Wszystkim aby w nowym roku znalezli swoje wymarzone ps3 pod poduszka ,w lodowce ,w skarpecie albo w kominie ;) ...hm moze jednak pojde do sklepu :lol2:

 

"Sczesliwego Nowego Roczku !! 2007"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Do your PS2 games look too jaggy on the PS3? Here's a semi-fix...

All right, so currently my PS3 is connected to my TV via the HDMI and those cruddy composite cables -- the yellow, white, and red. Why both? Because my TV has channels dedicated to both. When I run a PS2 game on the HDMI channel, yeah, it looks bad. So what do I do? Go to my Display Settings and swap the PS3 back onto the 480i channel -- the channel most PS2 games were probably meant to be seen in. I think that's the problem -- PS2 games didn't plan on getting their resolutions increased so drastically. Anyway... so I swap it back to 480i and re-load the PS2 game and guess what? The text is gorgeous and the graphics look fine. I think. They don't look perfect, but it's a lot better than the HDMI shows...

[update: As I continue to screw around with different games, if you crack out any 2D-centric titles (Atelier Iris 2 in my case), the graphics actually look better with HDMI. The backgrounds have a few splotchy points, but the sprites are much, much sharper.]

Tek Jansen's Explosive Gaming Experience! czyli PS3 Blu Ray vs Xbox 360 HD DVD vs DVD

Overall this test was to see what next gen game system player is superior, and based on these tests, I would have to say that the 360 add on is the clear winner. Movies on the Blu Ray do look great, but with color levels that are more even allowing for greater levels of clarity, HD DVD just looks better, even over component cables.

 

When it comes to the format war, I would prefer the winner to be HD DVD, as I feel that they have more of an understanding of what consumers (and movie geeks) are looking for in a "next gen" format. I respect that Blu Ray looks and sounds great, but to me HD DVD feels more next gen with not only the great picture and sound, but also things like IME and U Control. Sony's half assed attempt to match this with the shoddy Blu Wizard almost feels like a joke, and I am almost insulted as a hardcore movie fan.

 

If you have a PS3, I would hesitate before buying the 360 add-on, but only for a second. If you are a movie fan, then you owe it to yourself to check out the other side and make your own decision on who you are going to back in the war.

Foty z Final Fantasy XIII więcej...

Dołączona grafika

 

oraz scany

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

to juz bylo jakis czas temu-no ale moze wczesniej ktos nie przeczytal ;)

 

co do FF13 to bedzie z pewnoscia system-seller'sem, aczkolwiek ze wskazaniem na Japonie

 

i jeszcze znalazlem cos takiego

 

Sony szukuje bardziej multimedialną konsolę PlayStation 3?

 

Wyekwipowana w nowoczesne gadżety multimedialne, jak czytnik płyt DVD nowej generacji, konsola ma zostać przygotowana jeszcze lepiej do pełnienia swych multimedialnych funkcji. Miałaby być to oferta dopasowana do oczekiwań użytkowników chcących by zabawka Sony pełniła głównie rolę centrum multimedialnego, a nie konsoli do gier. Specjalnie przygotowana wersja urządzenia miałaby kosztować nawet do 2,5 tys. dolarów.

 

Urządzenie, w którym pierwsze skrzypce grać mają możliwości odtwarzacza mediów cyfrowych miałoby być, zgodnie z doniesieniami japońskich źródeł, wyposażone m.in. w system zapobiegający wibracjom w napędzie Blu-ray, wpływający na jego wyciszenie, 512 MB pamięci XDR, bardziej zaawansowany zasilacz oraz rozdzielone wyprowadzenie cyfrowego obrazu i dźwięku.

 

"Zorientowana na multimedia" konsola PlayStation 3 ma też wyglądać nieco inaczej od swego pierwowzoru. Pozwalać ma to na lepsze dopasowanie urządzenia do innych gadżetów elektroniki konsumenckiej. Mimo innej konstrukcji zewnętrznej i nieco zmienionym podzespołom wewnątrz urządzenia, sprzęt nadal pozostawać ma, pisze serwis X-Bit Labs, pełnosprawną konsolą do gier. Nowość, dodaje strona, może trafić na rynek jako urządzenie oferowane przez Sony, a nie, odpowiedzialny za konsole oddział SCEI (Sony Computer Entertainment Inc.).

to byla wersja z PClab a ponizej z X-Bit labs

 

Sony to Introduce “Multimedia-Oriented” PlayStation 3.

Sony Promises Third PlayStation 3 Version for Video Enthusiasts for $2500

 

Category: Multimedia

 

by Anton Shilov

 

[ 12/29/2006 | 09:20 AM ]

 

Sony Computer Entertainment Inc.’s PlayStation 3 is already a multimedia powerhouse with advanced processing capabilities as well as support of one of the next-generation digital video disc format. However, Sony is mulling to create a version of the console that would appeal more to those wishing to use the PlayStation 3 not as a gaming machine on the first place, but as a primary video player.

 

The “media-centric” PlayStation 3 will feature capabilities of consumer electronics devices and will be more focused on digital media content playback, rather than on gaming. Based on claims reportedly made by executives of Sony Computer Entertainment Inc., PC Watch web-site reports that the PlayStation 3 “media-centric”-edition will feature anti-vibration mechanism on the Blu-ray disc drive, 512MB XDR memory, more advanced power supply unit and two HDMI connectors to divide audio and video data.

 

The third version of the PlayStation 3 will also have a new design that matches other consumer electronics products and is unlikely to be totally similar to the currently sold PlayStation 3 gaming machines. Still, all the games for the PlayStation 3 should play absolutely well on the device.

 

According to comments reported to had been made by executives of Sony Computer Entertainment Inc., the PlayStation 3 game machine is unlikely to be sold by SCEI, but more probably to be supplied by Sony itself under Sony brand.

 

Given that in the consumer electronics industry manufacturers do not subsidize hardware in hope to compensate their losses by selling many games, it is highly likely that the console, which currently costs $840 to manufacture, will be sold at a premium price. The Japanese web-site noted an executive at SCEI as saying that the price range could be from ¥200 to ¥300 thousand ($1680 to $2520).

 

Sony PlayStation 3 console is based on the Cell processor developed by IBM, Sony and Toshiba, the RSX graphics chip by Nvidia Corp. and will be equipped with Blu-ray optical disk drive. There are two versions of the PlayStation console available today: one is equipped with 20GB hard disk drive and priced at $499, another features 60GB hard drive, card reader and some other improvements and is offered for $599.

z tej wiadomosci wynika kilka zagadek-zaawansowany zasilacz i 512 mb xdr

a najlepsza jest cena 2500 $ :)

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to panowie z paradox pocisneli :rolleyes:

 

motorstorm został złamany i obraz krąży po sieci. Pewien polak, co ma ps3 pisze na forum psx-extreme, ze wystarczy obraz 12GB wypalic na plyci BluRay, wlozyc do konsoli i grac :blink: Zero zabezpieczeń, zero chip'ow, zmieniania firmware'u, a co najwazniejsze brak utraty gwarancji :D

 

smutne jest to, ze pewnie wyjdzie nowy update od sony tak jak to robili z psp i skonczy sie dzien dziecka ;)

 

no i jeszcze jest mały szkopuł. Pomijając cene za nagrywarke blu-ray, takie coś:

 

Dołączona grafika

 

kosztuje 51 zł :rolleyes:

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość wortigern_outlaw

smutne jest to, ze pewnie wyjdzie nowy update od sony tak jak to robili z psp i skonczy sie dzien dziecka

ale posiadacze psp poradzili sobie z tym przeciez, napewno wyjdzie jakis emulator nowego softu i po sprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

no to panowie z paradox pocisneli :rolleyes:

 

motorstorm został złamany i obraz krąży po sieci. Pewien polak, co ma ps3 pisze na forum psx-extreme, ze wystarczy obraz 12GB wypalic na plyci BluRay, wlozyc do konsoli i grac :blink: Zero zabezpieczeń, zero chip'ow, zmieniania firmware'u, a co najwazniejsze brak utraty gwarancji :D

 

smutne jest to, ze pewnie wyjdzie nowy update od sony tak jak to robili z psp i skonczy sie dzien dziecka ;)

wynika z tego jasno ze sony cala pare w zabezpieczenia antypirackie wladowalo tylko w plyty ,dzieki czemu ps3 zostalo pozbawione kontroli zgodnosci z orginalnym softem-no ale to chyba dobrze? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wynika z tego jasno ze sony cala pare w zabezpieczenia antypirackie wladowalo tylko w plyty ,dzieki czemu ps3 zostalo pozbawione kontroli zgodnosci z orginalnym softem-no ale to chyba dobrze? ;)

Zalezy dla kogo. ;) Na pewno nie dla producentow. Jesli piractwo bedzie na wieksza skale, a Sony nie zadba o zabezpieczenia, z PS3 moze stac sie to samo co z PC, wiekszosc gier bedzie portami z innych kosol, przynoszacych wieksze zyski. Ale to tylko moja opinia na ten temat. :)

 

Pozdrawiam wszystkich i zycze Szczesliwego Nowego Roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co myslicie o tej aukcji : http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=154171454 ?

 

W sumie cena nie jest zla a korci mnie strasznie ;)

 

Martwi mnie tylko sprzedajacy , jak na razie nie odpisal na maila a poprzednie komentarze za ksiazki nie uspokajaja... :huh:

900$ to niezła cena? No jak tam chcesz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

599$ to bedzie na naszym rynku jakies 599Euro , przynajmniej bardzo czesto taki przelicznik sie sprawdza . 600 Euro to jakies 2300zl wiec 500zl roznicy nie jest tak straszna doplata biorac pod uwage , ze sprzet u nas pojawi sie najwczesniej za jakies 4-5 miesiecy ;)

 

Kreci mnie strasznie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co to jest ku.fa Zbaszynek 0_O

 

jakby sie zgodził na odbior osobisty to nie widze problemu dla kogos kto kase ma, a doczekac sie nie moze. Ja bym tam nie wydał jednak 500 zł wiecej tracąc odtwarzacz filmów bl-r, za ktorego glownie sie placi w PS3, nie majac gwarancji (bo pierwszy raz slysze by sony miało miedzynarodową dla PlayStation) i tymbardziej kupujac sprzet, na ktorego poki co za duzo gier nie ma.

 

a konwertera zadnego nie potrzeba, bo wpinasz kabel od europejskiego zasilacza PC, włączasz do pradu i wszystko chodzi. Moze mu o taki "konwerter" chodzi :lol2:

 

w jap to mają ceny :) w przeliczeniu PS3 20GB to 1250zł, 60GB to 1750zł, a w dniu premiery wersje 60GB można nawet było dostać za 1575 zł :rolleyes: Za taką cene to mozna sobie kupic. Heh, zeby u nas były takie ceny.

 

a gry, nowe w sklepach w dniu premiery po 125-160 zł :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

z x360 nie gorzej. Core z 2ma grami (PGR3, NNN) za 575 zł... :blink:

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprzęt w kazdym kraju jest chyba ten sam. Nie ma juz podziału na NTSC i PAL, nie podziału na rózne napiecie w konsoli itd. Ciekawe czy dałoby sie podmienic caly firmware konsoli na europejski i wtedy czy by sie ta konsola niczym nie rozniła od kupionej w uropie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Własnie filmy to jedyny problem. Skoro jest już BR to pasowało by go wykorzystać. :) W sumie teraz z filmami i tak jest słabiutko więc może zaryzykuję licząc na to, że jak już filmy będą w sensownych ilościach to wtedy będzie zmodowany firmware i problemu nie będzie? :) A może poczekam jeszcze trochę? W sumie tak bardzo mi się nie spieszy bo nie mam jeszcze LCDka. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

o kutfa, ale nas w pupe pakują

przecież takie coś powinno być karalne

nie ma sie czym podniecac bo ceny dotycza Japoni i zostaly specjalnie ustalone dla tego kraju (ps3 ,x360)

Europa odpowiednio doplaci ;) -a komu sie ceny europejskie nie podobaja to niech sie wybierze do KKW i po sprawie :) ,jesli ktos sie wybiera ja jedna wezme bo na B-R leje goracym....wszycy wiedz czym ;)

 

ps.istnieje regionalizacja gier-ale dotyczy tylko gier z ps1 i ps2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma sie czym podniecac bo ceny dotycza Japoni i zostaly specjalnie ustalone dla tego kraju (ps3 ,x360)

Europa odpowiednio doplaci ;) -a komu sie ceny europejskie nie podobaja to niech sie wybierze do KKW i po sprawie :) ,jesli ktos sie wybiera ja jedna wezme bo na B-R leje goracym....wszycy wiedz czym ;)

wiem, że chodzi o Japonię ;) i właśnie to mnie wnerwia, Japończycy chyba jednak mają trochę wiecej kasy na gadżety niż większość z nas, do tego kupują 2 razy taniej a potem się dziwią, że piractwo kwitnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

75 milionów PS3 sprzedanych do 2010 roku pokonując ponownie M$ i Nintendo?

 

http://www.next-gen.biz/index.php?option=c...48&Itemid=2

http://home.businesswire.com/portal/site/g...amp;newsLang=en

 

 

odnosnie złamania ps3... nie chce mi sie tłumaczyc ;P

 

Here is what I can 100% confirm thus far: Paradox DO have a PS3 iSO Loader already. It works by running the PS3 iSOs from the HDD via an exploit/security vulnerability in Firmware v1.00-1.10. Newer versions may work as well, however, speaking with them these are the only versions they have confirmed to me thus far as exploitable/fully working with it.The good news is, similar to PSP we won't have to open our $600 PS3 consoles to be able to run PS3 back-up images... nor will we have to mess with expensive Blu-ray burners or BRD media. The bad news is, as soon as news (specific tech info) of the actual exploit is public $ony will patch it IMMEDIATELY and it will be useless until another is found. This is obvious of course, but stock PS3's here in the US are already coming shipped with 1.10 firmware versus 1.00 so I'm sure it won't be long until they get shipped with even higher from the factory. Finally, as to why else is Paradox waiting on releasing their loader? Well, unofficially speaking (since it's all just rumors anyway until something tangible is released) I've heard two reasons as follows:1) They are waiting for the EUR PS3 launch before they share their PS3 exploit(s) publically since THEY (Paradox) are primarily a EUR release group... meaning their members wish to get as low of "stock FW" version as possible upon launch, versus releasing the exploit(s) now and then being stuck with 3.xx firmware with even more hole patches/protection for their families and friends, etc which wouldn't likely run PS3 iSOs for some time yet.2) They are waiting on more GOOD games to come out for PS3 before sharing the exploit(s). This is because if they do it now, then $ony developers will simply update their $DK's/libs/etc and the new games will not work with their exploit(s) anyway... and the current limited number of PS3 games on the market (to them) simply aren't "worthy" of being exploited publically yet.Finally, if someone else (another release group, etc) were to publically release the PS3 exploit information or exploit itself then Paradox would likely share theirs at that time as well (similar to how they did the PS2 Machine ID changer when CORE released their BETA one). However, Paradox simply doesn't wish to be "first" in doing so until THEY are ready (again, after the EUR PS3 launch) unless similar info is already public by someone else.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...