Skocz do zawartości
Mariusz Wróblewski

Xbox 360

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę mnie to zaczęło zastanawiać. Jeżeli X360 ma 3 rdzenie to czy używanie wszystkich naraz powoduje zwiększone wydzielanie ciepła? Tak by wychodziło (jak jeden rdzeń pracuje a reszta "śpi" to nie pobierają tyle prądu i się nie nagrzewają) . Wiekszość gier które wyszły do tej pory chyba tylko z jednego rdzenia korzystały a więc teoretycznie mniej ciepła wydzielały. Jeżeli to prawda to w nowszych grach może rzeczywiście prawdopodobieństwo przegrzewania się iXa wzrasta :unsure: . Czekam na dalsze doniesienia w tej sprawie ale i tak z góry zakładałem że przy ewentualnym zakupie brałbym pod uwagę wersję z "mniejszym" CPU ;). Nara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie to zaczęło zastanawiać. Jeżeli X360 ma 3 rdzenie to czy używanie wszystkich naraz powoduje zwiększone wydzielanie ciepła? Tak by wychodziło (jak jeden rdzeń pracuje a reszta "śpi" to nie pobierają tyle prądu i się nie nagrzewają) . Wiekszość gier które wyszły do tej pory chyba tylko z jednego rdzenia korzystały a więc teoretycznie mniej ciepła wydzielały. Jeżeli to prawda to w nowszych grach może rzeczywiście prawdopodobieństwo przegrzewania się iXa wzrasta :unsure: . Czekam na dalsze doniesienia w tej sprawie ale i tak z góry zakładałem że przy ewentualnym zakupie brałbym pod uwagę wersję z "mniejszym" CPU ;). Nara.

Jakieś źródło z którego to wyczytałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś źródło z którego to wyczytałeś?

Biję sie w pierś bo niestety nigdzie czegoś takiego nie znalazłem. Jeżeli wprowadziłem tym kogoś w bład to przepraszam. Zwracam jednak uwagę na słowo "chyba" w moim poście (co od razu znaczy że sam nie jestem pewien). Mimo to raczej dziwne byłoby żeby pierwsze gry wykorzystywały od razu wszystkie rdzenie? Tzn. jestem w stanie sobie to wyobrazić ale teraz powstaje pytanie, gdzie tą moc 3 rdzeni było widać? Może i były używane ale nie w takim stopniu jak to dopiero nastapi gdy słowo "fizyka w grach" nabierze zupełnie nowego znaczenia. Nara.

 

PS. Z ciekawości postaram się znaleźć coś na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biję sie w pierś bo niestety nigdzie czegoś takiego nie znalazłem. Jeżeli wprowadziłem tym kogoś w bład to przepraszam. Zwracam jednak uwagę na słowo "chyba" w moim poście (co od razu znaczy że sam nie jestem pewien). Mimo to raczej dziwne byłoby żeby pierwsze gry wykorzystywały od razu wszystkie rdzenie? Tzn. jestem w stanie sobie to wyobrazić ale teraz powstaje pytanie, gdzie tą moc 3 rdzeni było widać? Może i były używane ale nie w takim stopniu jak to dopiero nastapi gdy słowo "fizyka w grach" nabierze zupełnie nowego znaczenia. Nara.

 

PS. Z ciekawości postaram się znaleźć coś na ten temat.

Głównie chodzi mi o to, że nie wierzę, aby Dead Rising była pierwszą grą wyciskającą soki z X360 (użycie 3 rdzeni), a cała reszta w poprównaniu do niej jest "tak słaba" że obędzie się na jednym rdzeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Głównie chodzi mi o to, że nie wierzę, aby Dead Rising była pierwszą grą wyciskającą soki z X360 (użycie 3 rdzeni), a cała reszta w poprównaniu do niej jest "tak słaba" że obędzie się na jednym rdzeniu.

Ale też gdzie aż taki power miałby być wykorzystany wcześniej? Może Oblivion i GRAW. Np. te gry które są na PC i na X360 raczej śmigają na jednym rdzeniu. Skoro na PC działają i to dobrze na jednym rdzeniu to czemu na X360 wykorzystywać następne rdzenie, chyba po to żeby odciążyć jeden i podzielić się "pracą". Ale jak pisałem prawdy nie znam i wątpię żebyśmy się dowiedzieli. Szukałem teraz i praktycznie nic nie znalazłem poza kilkoma zapowiedziami SPRZED premiery X360 że pierwsze gry (czy też pierwsza generacja gier) najprawdopodobniej zadowolą się jednym rdzeniem. To ma sens. Czas idzie do przodu i programiści zaczynają wykorzystywać więcej z poweru jakim dysponują.

 

Znalazłem też ciekawe info o Gears of War ale dokładnie nie wiem z jakiego okresu. Było w nim że demo na E3 (i tu lipa bo nie wiem o które chodzi, 2k6? nawet nie pamiętam co na E3 w 2005 roku było puszczane...) było puszczane na jednym rdzeniu, pozostałe działały ale robiły niewiele. Ale ogólnie coś w tym info jest "nie teges". Było tam też że pełna gra będzie już z tych 3 rdzeni korzystać.

 

Podsumowujac, zwisa mi to ile co czego wykorzystuje. Ważne żeby działało. Może problem z Dead Rising tkwi gdzie indziej? Ale nikt nie odpowiedział mi jak jest z tym ciepłem. Czy pełne wykorzystanie np. 3 rdzeni będzie oznaczało większe wydzielanie ciepła niż pełne wykorzystanie jednego czy 2 rdzeni? Na "chłopski rozum" wydaje się że tak ale wolę się zapytać.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@TrueVanDal

 

Z tymi problemami w Dead Rising to wogle są jakieś tylko ploty, w newsie z xboxonline którego zacytował rockers czytamy:

 

"Dosyć niepokojące wieści dochodzą z USA"

 

"Pojawiły się głosy, iż"

 

"Gdyby plotki okazały się prawdą"

 

Dosłownie teksty typu gry.wp.pl, także ja radzę nie siać paniki, szczególnie rockers o czekaniu na nowe wersje konsoli (kiedyś już raz pisałem o tym, że można tak sobie czekać do śmierci). Jak konsola sie przegrzewa to oddaje się ją na gwarancję, sprzęt ma działać (niezależnie od tego ile rdzeni poszczególne gry używają) i tego powinien domagać się każdy klient - proste. Jednak póki nie potwierdzą tych informacji o problemach z Dead Rising ja radzę trochę stonować.

 

PS. @TrueVanDal może o tym, że poprzednie gry wykorzystywały tylko jeden rdzeń przeczytałeś w komentarzu do newsa na xboxonline? Pewnie ten koleś pracował przy tworzeniu większości tytułów na X360 i dlatego taki zorientowany jest :wink:

 

"Skomentowany przez: dmx427 w dniu 15.08.2006 18:01

 

problem wynika ze to jest własciwie pierwsza gra ktora korzysta z 3 rdzeni a programisci sami mowili ze jeszcze nie potrafią ogarnąc mocy tej konsoli wiec mysle ze to jednorazowy przypadek i sądze ze albo patch albo tak jak pisałem wczesniej wersja pal to naprawi ."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

Ale nikt nie odpowiedział mi jak jest z tym ciepłem. Czy pełne wykorzystanie np. 3 rdzeni będzie oznaczało większe wydzielanie ciepła niż pełne wykorzystanie jednego czy 2 rdzeni? Na "chłopski rozum" wydaje się że tak ale wolę się zapytać.

Mam dwurdzeniowego kompa i uruchamiajac gry nie wykorzystujace HT procek rozgrzewa sie do tej samej temperatury, co przy uruchamianiu programow korzystajacych z HT - w jednym i drugim przypadku max to 56-58 stopni w zaleznosci od temperatury w pokoju. Zatem nie sadze, zeby w X360 procek nagrzewal sie duzo mocniej przy korzystaniu z wiecej niz jednego rdzenia. Choc to tylko moje spekulacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Egzeqiutor

 

Moje przypuszczenia bardziej biorę z własnych...przemyśleń (głupio brzmi wiem ;) ). Po prostu na chwilę obecną nie widzę gry która bezwzględnie musiałaby korzystać z kilku rdzeni na raz bo np. jeden by nie wyrabiał. To jeszcze nie tem poziom złożoności. A nawet jeśli tak się dzieje to o wykorzystywaniu full mocy procków w X360 też raczej nie może być mowy na dzień dzisiejszy, jedynie o rozłożeniu zadania na kilka rdzeni. Ale mniejsza o to. Zaś co do samego Dead Rising i ewentualnych problemów z nim to jak szukałem info po necie o te rdzenie to natrafiłem na jakieś żale userów że konsola im się wiesza itp. ale też od razu pojawiały się teksty osób które grały długo, czy to w demo czy w full i problemów nie zauważyły.

 

@sialala

 

Dzięki za jakieś spostrzeżenia.

 

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dwurdzeniowego kompa i uruchamiajac gry nie wykorzystujace HT procek rozgrzewa sie do tej samej temperatury, co przy uruchamianiu programow korzystajacych z HT - w jednym i drugim przypadku max to 56-58 stopni w zaleznosci od temperatury w pokoju. Zatem nie sadze, zeby w X360 procek nagrzewal sie duzo mocniej przy korzystaniu z wiecej niz jednego rdzenia. Choc to tylko moje spekulacje.

To masz w końcu dwurdzeniowego procka czy kompa z prockiem z HT?? Bo przecież mając procka z HT logicznym jest iż bardziej się nie nagrzeje. Mając za to DWA rdzenie logicznym jest iż się bardziej POWINIEN nagrzać.

 

Albo źle napisałeś (tzn masz dwurdzeniowego procka dodatkowo z HT - czyli fizycznie 2 jajka, teoretycznie 4 ) albo się pomyliłeś co do sensu porównania :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

To masz w końcu dwurdzeniowego procka czy kompa z prockiem z HT?? Bo przecież mając procka z HT logicznym jest iż bardziej się nie nagrzeje. Mając za to DWA rdzenie logicznym jest iż się bardziej POWINIEN nagrzać.

 

Albo źle napisałeś (tzn masz dwurdzeniowego procka dodatkowo z HT - czyli fizycznie 2 jajka, teoretycznie 4 ) albo się pomyliłeś co do sensu porównania :)

Poki co jedynym sposobem na wykorzystanie dwoch jajek w tym samym czasie jest uzywanie Hyper Threadingu chyba (?). Zatem: uzywajac programy korzystajace z HT - tak naprawde korzystaja one z dwoch rdzeni. Jesli program nie korzysta z HT - korzysta tylko z jednego rdzenia (z drugiego korzystaja wtedy np. programy dzialajace w tle).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poki co jedynym sposobem na wykorzystanie dwoch jajek w tym samym czasie jest uzywanie Hyper Threadingu chyba (?). Zatem: uzywajac programy korzystajace z HT - tak naprawde korzystaja one z dwoch rdzeni. Jesli program nie korzysta z HT - korzysta tylko z jednego rdzenia (z drugiego korzystaja wtedy np. programy dzialajace w tle).

yyy chyba nie B-) dwa jajka to co innego niz HT. Zapewne inne instrukcje w programie odwołują się do 2 jajek a inne do HT.

 

Myślę iż nie można dać znaku równości między HT a dwoma jajkami. Hmmmmm. No ja tak myśle

 

A nawet jeśli można to nie do końca. Patrz. masz kompa z HT (jedno jajko). jeśli grasz np. w Dooma 3 który nie obsługuje HT to CAŁY Doom korzysta z CAŁEGO 1 jajka. Jeśli natomiast robisz 2 rzeczy naraz (np. gra i kompresja) to procek raczej dzieli zadania między 2 progsy (ale nadal jest to 1 jajko i także 1 jajko jest w CAŁOŚCI wykorzystane. Więc nie zmienia się nic w wydzielanej temperaturze.

Jeśli natomiast masz 2 jajka FIZYCZNIE to zakładając opcje nr 1 (Doom) procek grzeje się tylko "w połowie" (jedno jajko "nieczynne"). Jesli za to odpalisz opcje nr 2 (Doom i kompresja) to jest to dzielone już miedzy 2 jajka i procek grzeje się "w całości" (2 jajka bardziej się grzeją niż 1)

 

jeśli to powyższe to herezje to naprowadzcie mnie na właściwy tor :razz: :razz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Army of Two X360 PS3

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

gra zapowiada się wyśmienicie :] spójrzcie na 8 screen lol

 

The Darkness X360 PS3

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

trochę to wygląda sztucznie jak dla mnie :( mam nadzieję że grafika zostanie trochę urealniona.

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o przegrzewamie się konsoli X360,to z tego co gdzieś wyczytałem wadliwe egzemplarze miały przez nieuwagę montażysty nieodklejoną(!) warstwę ochronną z radiatora CPU-stąd problemy z przegrzewaniem i olbrzymimi problemami ze stabilnością co poniektórych egzemplarzy.

 

X-sy były testowane w specjalnych komorach,mieszczących 120 konsol.Poddawano je skrajnym temperaturom,i różnej wilgotności powietrza.Oczywiście ,to tylko część testów jakie x-pudła(prototypy)przechodziły.Takze rzaczej trudno sobie wyobrazić jakichś masowy pomór 360tek,w wyniku nagłej działalności 3 rdzeni działających na "pełnym gazie".

 

Jeżeli ktoś czeka na "nową" wersję x360 ,to się doczeka

.“Xblade,” “Barcelona” i “Tuscany”,to nazwy kodowe plyt głównych do pierwszego Xboxa.Kolejne wersje zawierały tansze,efetywniejszcze układy scalone.To samo bedzie się działo z X360 tzn., wraz z przejściem na mniejszczy wymiar technologiczny,zmniejszone zostanie zapotrzebowanie na energię, i co za tym idzie przebudowany zostanie układ chłodzenia(bo przecież nie zostawią takiego samego).A specyfikacja konsoli się nie zmieni-co oczywiste.Równierz wiele innych elemetów bedzie moglo zostać zastąpione tanszymi odpowiednikami np.sekcja zasilania GPU/CPU itd.

 

I tyle tak na szybko...ide do pracy.hej!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

yyy chyba nie B-) dwa jajka to co innego niz HT. Zapewne inne instrukcje w programie odwołują się do 2 jajek a inne do HT.

 

Myślę iż nie można dać znaku równości między HT a dwoma jajkami. Hmmmmm. No ja tak myśle

 

A nawet jeśli można to nie do końca. Patrz. masz kompa z HT (jedno jajko). jeśli grasz np. w Dooma 3 który nie obsługuje HT to CAŁY Doom korzysta z CAŁEGO 1 jajka. Jeśli natomiast robisz 2 rzeczy naraz (np. gra i kompresja) to procek raczej dzieli zadania między 2 progsy (ale nadal jest to 1 jajko i także 1 jajko jest w CAŁOŚCI wykorzystane. Więc nie zmienia się nic w wydzielanej temperaturze.

Jeśli natomiast masz 2 jajka FIZYCZNIE to zakładając opcje nr 1 (Doom) procek grzeje się tylko "w połowie" (jedno jajko "nieczynne"). Jesli za to odpalisz opcje nr 2 (Doom i kompresja) to jest to dzielone już miedzy 2 jajka i procek grzeje się "w całości" (2 jajka bardziej się grzeją niż 1)

 

jeśli to powyższe to herezje to naprowadzcie mnie na właściwy tor :razz: :razz:

Oczywiscie, ze masz racje. Ale w podanym przez Ciebie przykladzie wystepuja programy nie wykorzystujace dwoch jajek. Mam fizycznie dwa rdzenie. Grajac w F.E.A.R., ktory korzysta tylko z jednego rdzenia, windowsowy Task Manager pokazuje max wykorzystanie proca 50%. Wlaczenie w tle jakiejs kompresji spowoduje uzycie przez Windowsa drugiego rdzenia w celu podzielenia zadan i wykorzystanie proca w Task Managerze bedzie na poziomie 100%. I teraz HT. 3D Max, AutoCAD, Corel Painter itp korzystaja z HT. Na procku z HT bedzie sie to objawiac przyspieszonym dzialaniem programu. Na procku dwurdzeniowym objawiac sie bedzie wykorzystaniem obydwu rdzeni - jedno zadanie jest wykonywane przez dwa rdzenie, przez co jest robione 2x szybciej. Tak jak ten test szybkosci procka w 3D Marku 2006. Roznica jest niemal rowno dwukrotna. I obojetne, czy gram w FEARa kompresujac cos w tle, czy na kompie hula tylko i wylacznie FEAR - temperatura na procku (maxymalna) jest w obu przypadkach taka sama. I nie pytaj mnie dlaczego ;) Po prostu zauwazam fakty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gorzej jeżeli któregoś pięknego dnia MS dojdzie do wniosku że można zastosować komponenty nieco gorszej jakość żeby dodatkowo zaoszczędzić. Pewnie wszystko powinno chodzić i tak ale...

 

Army of Two kopie zady! Czy mam rozumieć że gra będzie przygotowywana na dwóch graczy? A może co-op po XL ewentualnie z konsolą.

 

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

Army of Two kopie zady! Czy mam rozumieć że gra będzie przygotowywana na dwóch graczy? A może co-op po XL ewentualnie z konsolą.

Z tego co pisali w OPS2 - gra bedzie posiadac TYLKO tryb cooperative, AI ma byc na niespotykana dotad skale, w trybie dla jednego gracza bedziemy mogli grac z komputerowym partnerem - nie bedzie systemu rozkazow, gdyz obaj gracze beda partnerami raczej niz dowodca i podkomendny - mozliwe beda akcje typu komputerowo sterowana postac daje nam sygnal do rozpoczecia ataku, albo zeby ja oslaniac, jesli zostaniemy ranni, komputerowy partner bedzie nas ratowal, zeby wyciagnac zywych z tarapatow - to samo bedziemy musieli my robic, jesli nasz komputerowy wspolkompan bedzie ranny. Do tego mozliwosc gry po sieci w trybie coop, byc moze takze na jednej konsoli, ale to ponoc niepotwierdzone. Ogolnie mocno sie spuszczali nad ta gierka w zapowiedziach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj pogralem troche w demo Saint's Row i przyznam szczerze , ze jakies takie plastikowe mi sie wydalo :-| Nie wiem , moze to przez pozna pore / zly nastroj ale cos mi w nim nie pasuje...

 

PS. Lekkie szarpanie mozna odczuc ale tylko w przypadku , gdy skrecamy i dodatkowo obracamy kamera... Poza tym gra w mojej opinii chodzi bardzo plynnie i nie wiem nad czym ludzie tak placza ? :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

PS. Lekkie szarpanie mozna odczuc ale tylko w przypadku , gdy skrecamy i dodatkowo obracamy kamera... Poza tym gra w mojej opinii chodzi bardzo plynnie i nie wiem nad czym ludzie tak placza ? :blink:

Bo konsole przyzwyczaily ludzi do idealnej plynnosci non stop? To nie PC, ze cieszymy sie, jak gra dziala w 60FPS i od czasu do czasu tylko chrupnie i FPS spadnie do 20. Tutaj te 60FPS powinno byc non stop. Jak nie ma - to albo konsola nie wyrabia (X360? no way!), albo programisci sie nie postarali. W tym przypadku to drugie. Prosta sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie, ze masz racje. Ale w podanym przez Ciebie przykladzie wystepuja programy nie wykorzystujace dwoch jajek. Mam fizycznie dwa rdzenie. Grajac w F.E.A.R., ktory korzysta tylko z jednego rdzenia, windowsowy Task Manager pokazuje max wykorzystanie proca 50%. Wlaczenie w tle jakiejs kompresji spowoduje uzycie przez Windowsa drugiego rdzenia w celu podzielenia zadan i wykorzystanie proca w Task Managerze bedzie na poziomie 100%. I teraz HT. 3D Max, AutoCAD, Corel Painter itp korzystaja z HT. Na procku z HT bedzie sie to objawiac przyspieszonym dzialaniem programu. Na procku dwurdzeniowym objawiac sie bedzie wykorzystaniem obydwu rdzeni - jedno zadanie jest wykonywane przez dwa rdzenie, przez co jest robione 2x szybciej. Tak jak ten test szybkosci procka w 3D Marku 2006. Roznica jest niemal rowno dwukrotna. I obojetne, czy gram w FEARa kompresujac cos w tle, czy na kompie hula tylko i wylacznie FEAR - temperatura na procku (maxymalna) jest w obu przypadkach taka sama. I nie pytaj mnie dlaczego ;) Po prostu zauwazam fakty.

aha no to ok ;) ja mam jednordzeniowca i po prostu nie wiem :) mówiłem tylko logicznie jak powinno być ;) ale ciekawe dlaczego temp. nie zalezy od 1 czy 2 jajek w uzyciu :? przecież jednordzeniowy obciązony w połowie (czyli jakby u Ciebie tylko 1 jajko) będzie chłodniejszy niż w 100%. Ciekawe B-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

ale ciekawe dlaczego temp. nie zalezy od 1 czy 2 jajek w uzyciu :? przecież jednordzeniowy obciązony w połowie (czyli jakby u Ciebie tylko 1 jajko) będzie chłodniejszy niż w 100%. Ciekawe B-)

Tego to ja nie wiem. BTW - najwyzsza zanotowana przeze mnie temperatura wystapila podczas gry w... Civilization IV. Az sprawdzalem obciazenie procka i pokazywalo max 53% (cos tam w tle dzialalo - jakies Skype'y itp.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

oto kilka liczb ktore moga zrobic wrazenie :)

gram.pl

Microsoft o grach i sieci

Czwartek, 17 sierpnia 2006, godzina 11:19, autor: Domek

 

Firma Microsoft opublikowała raport na temat zainteresowania grami i nowymi możliwościami systememu Xbox Live wśród właścicieli Xboksów 360. Jego wyniki są dla giganta z Redmond naprawdę korzystne.

 

Jak informuje Microsoft w rzeczonym raporcie, średnia ilośc gier przypadająca na jednego właściciela jego najnowszej platformy to 4,6. Również zainteresowanie akcesoriami do Xboksa 360 jest nad wyraz duże - średnio 2,9 na egzemplarz konsoli. Takie wyniki z pewnością cieszą inwestorów Microsoftu, bo to przecież właśnie na sprzedaży gier i rozmaitych dodatków aktualnie zarabia oddział firmy, zajmujący się elektroniczną rozrywką (produkcja Xboksów 360 ciągle pochłania olbrzymie fundusze).

 

Street Fighter II Hyper Fighting - jeden z hitów Xbox Live Arcade

 

Z raportu wynika również naprawdę spore zainteresowanie pobieraniem rozmaitych materiałów z sieci wśród właścicieli Xboksów 360. Z usługi Live Marketplace skorzystało już ponad 80% użytkowników Xbox Live, a łączna liczba ściągniętych plików przekroczyła 46 milionów. A co takiego ściągają gracze? 70% z nich "przyznaje się" do pobrania co najmniej jednego teledysku lub zwiastuna gry czy filmu. Zaś aż 65% zdecydowało się na kupno tytułu z Xbox Live Arcade. Ta ostatnia część systemu Xbox Live nie przestaje zresztą zadziwiać - od premiery konsoli kupiono za jej pośrednictwem 8 milionów niewielkich gier!

 

Microsoft nie podaje za to szczegółów na temat sprzedaży samej konsoli, informuje jednak, że do końca roku zamierza dostarczyć do sklepu 10 milionów jej egzemplarzy. Zaś do końca roku fiskalnego, czyli do czerwca 2007, na rynek trafić ma w sumie 13 - 15 milionów Xboksów 360.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem troszkę stronkę GameVideos i trochę dziwne jest, że większość gier na 360 tnie w mniejszym lub większym stopniu ale tnie. A mistrzostwem świata chyba jest fear, tam jest masakra. Można powiedzieć, że zdarza się być płynnie. Spadki tak na oko są poniżej 20fps.

 

http://www.gamevideos.com/video/id/4921

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem troszkę stronkę GameVideos i trochę dziwne jest, że większość gier na 360 tnie w mniejszym lub większym stopniu ale tnie. A mistrzostwem świata chyba jest fear, tam jest masakra. Można powiedzieć, że zdarza się być płynnie. Spadki tak na oko są poniżej 20fps.

 

http://www.gamevideos.com/video/id/4921

 

ja miałem xboxa 360 i potwiedzam twoje słowa, prawie każda gra w minimalnym stopniu sie tnie.

 

Ni jestem żadnym znawcą, ale moim zdaniem tak nei powinno być, w tak mocnej maszynce.

 

Nie tak sobie to wyobrażałem, każdy prawie rok temu trąbil, że na nowego xksa wszystko bedzie działać plynnie w 60 klateczkach, a tu lipa.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem troszkę stronkę GameVideos i trochę dziwne jest, że większość gier na 360 tnie w mniejszym lub większym stopniu ale tnie. A mistrzostwem świata chyba jest fear, tam jest masakra. Można powiedzieć, że zdarza się być płynnie. Spadki tak na oko są poniżej 20fps.

 

2277410[/snapback]

ja miałem xboxa 360 i potwiedzam twoje słowa, prawie każda gra w minimalnym stopniu sie tnie.

 

Ni jestem żadnym znawcą, ale moim zdaniem tak nei powinno być, w tak mocnej maszynce.

 

Nie tak sobie to wyobrażałem, każdy prawie rok temu trąbil, że na nowego xksa wszystko bedzie działać plynnie w 60 klateczkach, a tu lipa.....

No rzeczywiście z tym FEAR to tragedia. @rockers są gry śmigające w 60 klatkach np. PGR3, ale z pewną częścią tak jak własnie z FEAR na filmiku, czy z Saints Row są duże problemy żeby animacja była na stałym poziomie. Jak dla mnie to wyłącznie lenistwo programistów, bo nie wierzę żeby 3 rdzenie i "Radeon X1900" nie potrafiły tego przyzwoicie uciągnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O Army of Two zalożyłem temat w GRY, ale został olany przez stricke PC'towych graczy, gdy sie dowiedzieli ze tylko konsole ;) Oczywiscie teksty, ze CrySis bedzie lepszy musialy sie pojawic, bo to standard. Reszta chyba nie widziala, bo zagladają glownie do tego tematu. Jak chcecie to mozna rozkrecic tamten temat ;) Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

Wlasnie stoi kolo mojego biurka nowiutki x360 w wersji premium , wlasciwie stoi juz tak z 3 dzien a ja go nawet nie rozpakowalem!!! , najgorsze jest to ze sam nie wiem dlaczego ,ale jakos niechce mi sie tego robic!, moze dlatego ze musialbym znowu wszystko podlanczac-te wszystkie przewody itp ,moze to mnie zniecheca? tym bardziej ze na biurku oprocz 2 innych konsol i pc jest jeszcze niezly ..burd....:), na pewno nie jestem zniechecony do samego grania bo gram co dziennie czy na pc , ps2 czy Gacku bo xbox jest obecnie w Polsce , licze ze moze jutro lub poprostu ktoregos dnia mi sie zachce;

 

Solid- niestety jesli jaks gra ma prawo bytu w temacie "gry" to zawsze musi byc w pierwszej kolejnosci w wersji pc bo inaczej kazdy ja oleje,zreszta niewiele gier konsolowo-pc przebilo sie w temacie z tego chociazby powodu ze przebywa w tamtym watku zapewne z 90% posiadaczy tylko i wylacznie kompow wiec cala robota na nic

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...