Jake79 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Serdeczne dzięki :wink: To była ogromna pomoc :twisted: Btw po instalce kilku modów wypada zreinstlować całość per WeIDU.exe i następnie dopiero kontynuować dozowanie kolejnych dodatków (truizm to lekki, ale warto podać). Zachęcam do szerszego dzielenia się własnymi dośwaidczeniami w tym zakresie...BG to niepowtarzalne wyładowanie w świecie gier, warto zatem zadbać o jego udoskonalenie...a jest w czym wybierać. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Ja nie wiem o co Ci kaman, rob poprostu punkt w punkt dokladnie tak jak jest tam napisane, a bedzie dobrze :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2007 (edytowane) ...mały problemik...po zainstalowaniu modów zaproponowanych w BG SAGA + the darkest day, gra wyyraźnie zwalnia w trakcie walki (do kilku klatek) - CO ROBIĆ? Z góry thx za pomoc. ...i jeszcze jeden przy okazji wyszedł...po włączeniu sprzęteowego 3D w BGconfig nie da się grać (obraz skacze, a odświeżanie zjeżdża poniżej 85 Hz), co gorsza nie można wyłączyć tej opcji; przy próbie wyłączenia sprzętowego 3D - zwiecha (pomaga tylko wyłączenie procesu spod menadżera urządzeń). HELP! Edytowane 11 Sierpnia 2007 przez Jake79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2007 (edytowane) Nie wiem czy to pomoze, ale co do odswiezania, to w pliku Baldur.ini w katalogu Balruds Gate 2, znajdz linijke "Display Frequency=85" no i wpisz 85 jesli chcesz miec 85hz, albo jakakolwiek liczbe, zeby Ci pasowalo :) Edytowane 11 Sierpnia 2007 przez DziubekR1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2007 U mnie jest ździebko na odwrót - gra chodzi tak ze 2 razy za szybko. Poinstalowałem sobie mody według powyższej listy, tylko nie ma teraz jak pograć :) Jak macie poustawiane w opcjach - ilość klatek/sek i autom. kontrola szybkości (on/off)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2007 One more problemo... ...po zainstalowaniu BG II z BG SAGA, a nastepnie "na czystym" - " [TDD] The Darkest Day v1.12 + WMpl (PL by klan CoB & Cuttooth) (105.3 mb)" (stąd- http://hrothgar.webd.pl/tawerna/topics16/69.htm ) - wszystko wydaje się o.k. (są podklasy, npc etc.), ALE NIE MOGĘ ZNALEŹĆ POSTACI, KTÓRA ROZPOCZYNA GŁÓWNY WĄTEK (vide :"Paranoid salesman".] Na angielskim forum znalażem opis, w któym podano jedynie współrzędne x.y, z przyporządkowanymi wartościami, które niestety - jako laikowi - za ch##erę mi nic nie mówią... Gdzie znajduje się rzeczony??? (W gospodzie "Pod pięcioma dzbanami" go nie widzę- gdzie dokładnie powinien być (który poziom/piętro, w którym punkcie)?? Przy instalce TDD wychodziło kilka razy "warning", ale ostatecznie "installed succesfully". Nie wiem co robić ; sytuacja jest taka sama przy samym tylko TDD, jak i po dodaniu ToS, ToD i DoS oraz Solafeina i Larshy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaraczek Opublikowano 3 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2007 (edytowane) mam problem. nie potrafie znalesc zoledzi dla driad:/jakis bug a nie chce przechodzic od nowa. jest jakis kod by je dostac? EDIT: poradzilem sobie uzywajac programu shadow keeper edytujacego sejwy z BG:) Edytowane 3 Grudnia 2007 przez szaraczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrickq Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam. Zainstalowałem sobie Baldurs Gate II na netbooku Asus Lamborghini 1.8 procesor dwurdzeniowy i dwie karty graficzne. Jedna integra a druga dedykowana GF GT 218. Może ktoś mnie oświecić i powiedzieć czemu gra mi się tnie. Teoretycznie powinna chodzić płynnie bo gra jest jest " z przed wojny":)?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortex Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2012 Spróbuj wyłączyć przyspieszenie DirectDraw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrickq Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2012 Spróbuj wyłączyć przyspieszenie DirectDraw. Rozumiem, że to gdzieś w opcjach sterownika Nvidia ? czy mówisz o opcjach w grze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortex Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2012 "jak włączyć i wyłączyć przyspieszenie Direct Draw" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrickq Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2012 Nie mogę tego wyłączyć. Nie ma takiej opcji. Jest napisane tylko, że taka Direct Draw jest włączona i tyle. Nie wiem czy to wina tego, że dxdiag pokazuje tę kartę zintegrowaną a nie GT 218. Zastanawiam się czy można się przełączać pomiędzy kartami manualnie czy to się dzieje automatycznie. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortex Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2012 (edytowane) Przełączenia działa automatycznie (Nvidia Optimus). Poszukaj informacji tutaj - forum.eeeuser.com. Najlepsze forum o małogabarytowym sprzęcie Asus'a. Edytowane 8 Stycznia 2012 przez mortex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2012 fani-rpg-wstrzymajcie-oddech-baldurs-gate-powroci !! :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2012 Będę zaskoczony, jeśli to coś innego niż port na iPada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2012 O [ciach!]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2012 Na andku już od jakiegoś czasu można odpalać gry na infinity engine -> ... także jakoś wątpię, żeby portowi na apple'a towarzyszyła taka wielka pompa. Liczę na coś innego. ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2012 (edytowane) Jeszcze grim fandango i bede w 7 niebie.... Jeszcze zaden singiel mnie tak nie wkrecil jak owy baldur's... bite 6 miesiecy grania po kilka godzin dziennie. Pytanie tylko, czy jeszcze jestem w stanie grac w singla... Edytowane 29 Lutego 2012 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2012 To jest ajfon, tu byle co się wprowadza z wielką pompą ;) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2012 http://beefjack.com/news/baldurs-gate-reveal-the-rumours-analysed/ A couple of weeks ago, Beamdog’s Trent Oster – formerly a key figure at BioWare – revealed that a Baldur’s Gate-related announcement was incoming. This evening, that announcement will be made. What exactly is he up to? Is the rest of Beamdog involved? We know it’s nothing to do with the series supposedly arriving on Steam in the near future. We’ll find out exactly what’s what at 7pm, but for now, here’s a rundown of all the rumours we’ve seen, and how likely we reckon they are. Baldur’s Gate 3 The most obvious rumour, and the first to spring up when the teaser site appeared. A Baldur’s Gate 3 does sound appealing, and – given BioWare’s move away from their traditional roleplaying games – the time would seem right for another studio to pick it up. But Beamdog is not an enormous studio; despite having a development division, they have no experience of creating major, high-profile games. They might have the benefit of being run by one of the key guys in the creation of the series, but do they have the resources to pull of a full-blown sequel? Verdict: Unlikely AAA Baldur’s Gate remake This was one of the more excitable rumours that began to circulate when the teaser site appeared. Imagine! Baldur’s Gate in a brand spanking new 3D engine, released on all the major consoles! Who needs Dragon Age when you’ve got the real deal? Sadly, a lot of these hopes were crushed when it became apparent who was behind the project. Again, Oster’s team might have the knowledge, but the resources? Unless they’ve been working with some extremely major players in top secret, it’s probably best not to get your hopes up. Verdict: Unlikely Baldur’s Gate HD overhaul Could the Baldur’s Gate games be getting some prettification? They’re quite old now, blocky and low-res, with ultra-clunky interfaces that make them difficult to penetrate despite how brilliant they are. In fact, this could well be the most plausible explanation for what’s going on at Beamdog: their development division, Overhaul Games, was responsible for the HD remake of MDK2, another BioWare classic whose remake was similarly worked on by devs on the original team. This one’s a big contender. Verdict: Likely Baldur’s Gate: Dark Alliance 3 Dark Alliance was a console spin-off of the Baldur’s Gate games – an action-centric romp through the scorn of angry fans. Actually, Dark Alliance racked up some decent review scores, and a sequel was released in 2004. Could we be looking at another one? Well, as is the case with the AAA remake rumour, knowing who’s behind this project it seems unlikely they’d have the resources to pull such a major title off – and something like Dark Alliance would be difficult to approach in a more indie fashion. Don’t worry, Baldur’s Gate traditionalists – you’re probably safe for now. Verdict: Unlikely Baldur’s Gate mobile port The Infinity Engine, on which the Baldur’s Gate games ran, could very easily become functional on a mobile platform. Well, going by my limited technical knowledge, anyway. We know there’s a huge market for iOS and Android games on both smart-phones and tablets these days, and that such formats are capable of running some remarkable stuff. It would certainly be nice if this were true – imagine being able to play Baldur’s Gate on that boring tube ride! – and there doesn’t seem to be any reason why it wouldn’t be, although we’ve yet to find any specific clues that point to such an eventuality. Verdict: Possible Baldur’s Gate mobile or social spin-off We know that the mobile and social gaming spaces are popular in the games industry at the moment. We also know that major publishers enjoy spreading their licenses as far as they can. When the teaser site first appeared, many associated Baldur’s Gate with BioWare, BioWare with EA, and EA with a desire to launch free-to-play or social media-centric versions of their existing games. There’s just one problem with this idea: EA and BioWare have no rights over the Baldur’s Gate IP any more. Besides. these tactics usually go hand-in-hand with a marketing campaign – so without a core title to promote, a sudden move of a classic and untouched-for-over-a-decade franchise into this space would seem like an odd move from any license holder. Verdict: Unlikely Baldur’s Gate spin-off game Could Trent Oster and co have acquired the Baldur’s Gate license to create their own indie spin-off game? This is something a great deal of fans are gunning for: a whole new Baldur’s Gate game, made without the pressures of big industry, by one of the guys involved in designing the originals. And it would, no doubt, be awesome. But the logistics of acquiring the license for such a thing would be tricky – not impossible, but certainly enough for us to look at this rumour with a cautiously raised eyebrow. It’s fun to dream, and sometimes dreams do come true, but let’s not get too carried away. Verdict: Possible Something else entirely These certainly aren’t the only rumours that have been doing the internet rounds in the last couple of weeks. From updated versions of Baldur’s Gate’s Infinity Engine, to fan games endorsed by Mr. Oster himself, the crazy ideas have been running riot within the series’ fan community. A hidden message on the Baldur’s Gate website, sneaked into the source code at the height of all the rumourising a couple of weeks back, read, “You haven’t guessed yet.” But then it disappeared. Does this mean we did guess? Throw us a bone here, Trent! Verdict: Well, anything’s possible… Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2012 Announcing Baldur’s Gate: Enhanced Edition™ March 15, 2012 Atari, Wizards of the Coast, and Overhaul Games are pleased to announce work has begun on the Enhanced Edition of Baldur’s Gate and Baldur’s Gate II. Since its initial release in 1998, Baldur’s Gate has entertained millions of fans around the globe, and has received countless awards. This classic saga of mystery, intrigue, and adventure has set the standard for Dungeons & Dragons® computer roleplaying games ever since. Re-forged by Overhaul Games Overhaul Games has assembled a talented team of artists, programmers and designers to enhance this timeless classic. To remain true to the spirit of the game, the team includes original Baldur’s Gate developers. Relive the most epic story ever told Baldur’s Gate: Enhanced Edition™ and Baldur’s Gate II: Enhanced Edition™ will feature a re-forged version of the Infinity Engine with a variety of modern improvements. No to szykujmy się na nowego starego Baldura ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2012 Stary dobry rzut izometryczny z nową grafiką. Ideał i marzenie każdego prawdziwego fana RPG. Żadna gra nie zaoferowała moim zdaniem tak fenomenalnej rozgrywki magiem a teraz będzie lepiej wyglądać podczas rzucania czarów... tak, jestem podekscytowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2012 Wreszcie będę miał powód, żeby napisać porządną reckę BG :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2012 Wlasnie spelniaja sie moje marzenia ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2012 (edytowane) cos pieknego :gitarzysta: ale rzuciliby jeszcze jakiegos screena co by ludzie spac nie mogli kto pamieta arcytrudne potyczki z liszami? albo kto nie przechodzil choc raz baludra jedna postacia B-) ah te wspomnienia Edytowane 15 Marca 2012 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2012 https://twitter.com/trentoster We'll be rolling screens out in the future. Same place, Same time next week. Hopefully less server fires. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2012 Ja już trochę słabo pamiętam BG, więcej brat w to pogrywał niż ja, bo jeszcze mały dzieciak byłem, ale z wielkim zapałem patrzyłem na grę brata i tak ostatnio się zastanawiałem czy w końcu sobie nie odświeżyć gry, a tu taka miła niespodzianka, no ale do czasu premiery i tak pewnie zagram jeszcze w starą wersję:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2012 (edytowane) cos pieknego :gitarzysta: ale rzuciliby jeszcze jakiegos screena co by ludzie spac nie mogli kto pamieta arcytrudne potyczki z liszami? albo kto nie przechodzil choc raz baludra jedna postacia B-) ah te wspomnienia O tak! Walka z Gaxem była dość ciekawa. O ile pamiętam kiedy był w formie demilisza krzywde można było mu zrobić jedynie bronią +4 (i lepszą). Ciekawe były też walki ze smokami, ja stawiałem mase pułapek do czasu, aż mój drużynowy mag (oczywiście Edwin) nie osiągnął odpowiedniego poziomu czarów. Akcja z pantalonami i zbieraniem ich przez całą grę też była całkiem interesująca, przyjemny bonus ;). Jest co wspominać z Baldurów. I ta decyzja pod koniec gry, zostać czy nie zostać bogiem, zawsze mnie kusiło żeby zastąpić martwego Bhaala :rolleyes: . Prawie zapomniałem, multi z kumplem po sieci LAN także było zacne! Akurat dobrałem sobie maniaka, który uwielbia Baldura tak samo jak ja, do tej pory co jakiś czas robimy sobie małe przypomnienie. Dwie uzupełniające się postacie dają radę ;). Edytowane 15 Marca 2012 przez OCM4n14k 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2012 [uwaga teraz poleci herezja] A wiecie... Ja nawet nie grałem w Baldurs Gate 2. Kupiłem jakieś 10 lat temu kolekcjonerkę (koszulka + 1 i 2 razem, jeszcze przed wyjściem dodatku). BG1 przeszedłem, a do dwójki jakoś nie mogłem się zabrać. Widziałem jak ojciec (raz) i brat (5 razy ?) skończyli tą grę, tak więc większość spoilerów w trakcie tych lat już mi wleciała, jakoś nie mogę wciąż się za to zabrać, zawsze jest 20 innych gier do zagrania... [Herezja mode off] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 16 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2012 BG na zasadach D&D 3.5Ed. (czy nawet 4, bo chyba już jest)? Byłoby miło, choć jestem trochę sceptyczny w stosunku do 4 Ed. bo podobno spore uproszczenia w systemie magii nastąpiły. Jak dla mnie trzecia edycja byłaby ideałem. AD&D (czyli to, co było w oryginale) też oczywiście byłoby ok, ale zastosowany tam system ograniczeń klasowych trochę uwierał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...