TrueVanDal Opublikowano 24 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2006 Polecam się tak nie jarać wymaganiami minimalnymi bo one z definicji pokazują jaki minimalnie sprzet powinien być żeby grę ODPALIĆ a nie zagrać powiedzmy w miarę przyjemnie. Oczywiście jak np. podany jest X800GTO to pewnie każda grafa z obsługą SM2.0 to odpali tylko z jaką wydajnością? Tu nie ma gwarancji. O tym że z wymaganiami różnie bywa to nawet nie wspomnę. Najlepiej poczekać na demko, obadać i wtedy będzie można trzeźwo stwierdzić czego nam potrzeba do szczęścia ;). Nara. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 24 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2006 (edytowane) Będzie demko, to pogadamy o wymaganiach i czy 7800GTX jest potrzebny czy nie (ja tam uważam że i bez crysisa dla posiadaczy np. 20"LCD jest on wręcz niezbędny). Crysisa jeszcze nie ma więc nie ma co panikować, crysis będzie to się kupi za 700zł byle jakiego GF8600GT, czy jak tam będzie się nazywał i jakiegoś taniego dwujajowca np. E6600 z allegro ;) i się pogra w full detalach, no chyba że UT2k7 wcześniej zmusi np. mnie do upgreadu. Narazie spadam grać w preya na moim zabytku, w full detalach, aa4x itp. :) Edytowane 24 Lipca 2006 przez M4TEUSZ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!k Opublikowano 24 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2006 Odpuscie sobie te OT nastepnym razem.. Dziekuje.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 25 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2006 ok wychodzi na to, że podano oficjalne wymagania sprzętowe: Minimum Requirements CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0) RAM: 768Mb/1Gb on Windows Vista HDD: 6GB Internet: 256k+ Optical Drive: DVD Software: DX9.0c with Windows XP Recommended Requirements CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D) Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent RAM: 1.5Gb HDD: 6GB Internet: 512k+ (128k+ upstream) Optical Drive: DVD Software: DX10 with Windows Vista ... "procesor:3.0GHZ-HyperTechnology,1.7GB ram,Graphic cards 7800GS-AGP without smoothing and of such idiocy it he'll run on what graphics settings? " - "My guess would be as follows... Resolution: 1024x768 Textures: Max Models: High Poly Shading: High Motion Blur: Off Shadows: Hard Diffuse Ray: Off Effects: High Cloud Detail: High Smoke Detail: Medium Particles: High You should get about 30-40fps with those settings. However it may bog down in scenes with heaps of physics due to your CPU." admin oficjalnego forum zaznacza również, że crysis będzie w ogromnym stopniu korzystał z cpu ... czyli venice oc'ed 2700mhz sobie w zupelnosci poradzi dodajac jeszszcze 64 bitowa wersje sprawa nabiera kolorow ze na x2 wcale nie trzeba zbierac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 25 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2006 64bity to możesz sobie odpuścić , zysk z 64bit jest pomijalny Diffuse Ray: Off - czyżby ten efekt "zabijał" gpu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BezbronnyPL Opublikowano 25 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2006 Cześć wszystkim. Jeżeli chodzi o wymagania-sprzęt na E3, w czasie którego pokazywali Crysis, to A64 FX+R.X1900XT, żaden Crossfire .O ile nie ma 100% pewności co do użytego CPU(ilości rdzeni) ,to już info o karcie jest pewne. Kto widział filmiki ukazujące gamplay,ten wie ,że poza okazjonalnymi "chrupnięciami",gierka -jeszcze nie ukończona -chodziła całkiem nieźle. Zresztą nie jest to dziwne ,że Crisis powinien chodzić w miarę znośnie na dzisiejszym sprzęcie,programiści z CryTek, swój silnik poddali ostremu tuningowi-przecież nie napisali całego od nowa ,zważywszy na fakt ,iż poprzedni tworzyli ok.2 lat. Już Cry Engine 1 oferuje dużo-niektóre efekty trudno zauważyć,jak wspomniany Diffuse Ray Transmission ,który to jest obecny w Far Cry-proponuję ustawić oświetlenie na High/Very high i popatrzyć na slońce tak by było zasłaniane przez koronę drzewa/palmy(nie mam zainstalowanego Far Cry-więc nie napisze, który to przelącznik trzeba zmienić, w zaawansowanym configu ). Oczywiście ,chcąc wykorzystać pełnie Cry Engine 2 potrzebny będzie niezły sprzęt-ale nie popadajmy w skrajności,od dawna jestesmy bombardowaniu o rzekomych korzyściach jakie mają nam przynieść:procesory 64 bitowe,2 rdzeniowe ,akceleratory fizyki.I wszystko byłoby w porządku ,gdyby nie fakt ,że testy mówią co innego(przynajmniej jeśli chodzi o gry). Wraz z Direct3D10(bedącego częścią DX10)jeszcze ma spaść obciążenie CPU-więc argument o konieczności posiadania super hiper CPU jakoś mnie nie przekonuje(co innego koniecznośc posiadania lepszej karty graficznej). Przynajmniej jedno jest pewne -w branży gier Crysis pozamiata i bardzo prawdopodobne ,że UT 2007 czy GoW straci wiele po ukazaniu się dzieła Cry Tek . Programiści z Epic, przy tworzeniu swojego silnika korzystali z wielu middleware'ów innych producentów, jak silnik fizyki Ageia,czy wyspecjalizowany engine do szybkiego generowania roślinności Speed Tree (jak ktoś chce zobaczyć jak to działa i wygląda ,to niech zassa z www.nzone.com demo "Trees of Pangaea" . Tymczasem CryTek stworzył wszystko od podstaw i co ważne ,silnik jest wydajny nawet w dx9(co pokazują obecne dema),a bedzie jeszcze wydajniejszy i efektowniejszy pod Direct 3D10. Pozdro. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boone Opublikowano 25 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2006 64bity to możesz sobie odpuścić , zysk z 64bit jest pomijalny Diffuse Ray: Off - czyżby ten efekt "zabijał" gpu Może to jest coś porównywalnego do Exhandace Contrast (czy jak to się tam pisze) z NFSU2 a jeśli nie wisz to ta opcja zrzerała strasznie dużo fps a IMO gra wyglądała gorzej jeżeli się ją włączyło. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 25 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2006 Może to jest coś porównywalnego do Exhandace Contrast (czy jak to się tam pisze) z NFSU2 a jeśli nie wisz to ta opcja zrzerała strasznie dużo fps a IMO gra wyglądała gorzej jeżeli się ją włączyło. Czy istnieje język, w którym umiesz poprawnie napisać dwa zdania? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 (edytowane) 64bity to możesz sobie odpuścić , zysk z 64bit jest pomijalny Diffuse Ray: Off - czyżby ten efekt "zabijał" gpu jak to bedzie 64 bitowa wersja gry a 32 bitowego vista nie mam nawet zamiaru instalowac bo i po co a to juz nie bedzie gniot ala xp 64 :lol2: prawda jest taka ze bardziej martwilbym sie o ram i karte grafiki niz czy to bedzie krecony a64 czy 2 jajeczny proc co do diffuse ray trzeba pamietac ze beda tam efekty ktore kazda karte pod dx9 zajada na smierc jak petrescu pilkarzy wisly aby cieszyc sie efektami przy znosnej plynnosci bedzie trzeba miec dx10 dx9 od roku 2007 powoli bedzie odchodzil w zapomnienie Edytowane 26 Lipca 2006 przez #Mreko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayo Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 Noo, zostałem wymieciony. Szkoda tylko, że z takimi detalami to sobie nie pogram... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 To sa w końcu screeny na dx9 czy dx10 ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emte Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 omfg w szoku jestem :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hose27 Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 To sa w końcu screeny na dx9 czy dx10 ?DX9. Juz teraz mozzna powiedziec, ze ta gra zmiecie GoW i UT2007 razem wzietych na wczesne sniadanko. Natomiast co do wymagan to wiadomo nie od dzis, ze ludzie od Cryteka sa mistrzami i jakos wierze w te wymagania jakie podaliscie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 Jak wyjdzie gra to będziemy mogli te screeny porównać z rzeczywistościa .... ;) Nierealny, nie wyrzucaj tych obrazków ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 To sa w końcu screeny na dx9 czy dx10 ?dx9, patch na dx10 powinien pokazać się gdzieś z rok po pokazaniu finalnej wersji Crysis :) ta gra jest nierealna :0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BezbronnyPL Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 Diffuse Ray-efekt, polega na rozpraszaniu światła przez przeszkodę,widać wtedy szereg wiązek świetlnych.Da się to zauważyć np.przy obserwacji korony drzewa, gdy słońce znajduje się za tymże drzewem(czy też inną przeszkodą).Jak już pisałem w Far Cry ten efekt jest widoczny,i wygląda całkiem nieżle-choć jest uproszczony. W Crysis ,ten efekt bedzie prawdopodobnie zastosowany globalnie,co oznacza ,że bedzie można go zaobserwować wszędzie tam, gdzie powinien byc widoczny(tak jak w rzeczywistości),czyli np.przy przechodzeniu światła ,przez szpary w deskach jakiegoś budynku , czy w wodzie ,gdy przepływa jakiś obiekt nad obserwatorem(czyli graczem w tym przypadku). Ale globalne zastosowamie diffuse ray, powoduje znaczne obciążenie grafiki-zwłaszcza jeśli jest liczone z dużą dokładnością(per-pixel)a tak zapewne będzie. Jeżeli dodamy jeszcze kilka innych efektów-jak np.deph of field(dalsze obiekty są mniej wyraźne i mają bledsze kolory ,niż te ,które znajdują się blizej obserwatora),motion blur(rozmycie w ruchu),HDR,soft shadows ,efekty cząsteczkowe,to mamy prawdziwego pożeracza zasobów i mocy obliczeniowej GPU. Ale jeżeli CryTek ,może odpalić grę we wstępnej fazie, na dzisiejszym sprzęcie ,to jest to dobra wiadomość-nawet pomimo tego ,że używają -podczas prezentacji-high-endowego A64 i najpotęzniejszej karty na rynku(to nie przypadek ,że wybrali X19000XT(X), bowiem sciśle współpracują z ATI) .Ceny spadają,wydajnośc rośnie i zanim się obejrzymy duża cześć ludzi będzia miała naprawdę niezly sprzęt...czego sobie i wszystkim życze.:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 Update: The images have been removed at the request of Crytek and EA. The images were apparently not meant to be published yet. :D :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boone Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 dx9, patch na dx10 powinien pokazać się gdzieś z rok po pokazaniu finalnej wersji Crysis :) ta gra jest nierealna :0 dx9.0 i taka grafa ? Kurcze to nawet nie chcę myśleć jak będzie wyglądał dx 10 :-P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hose27 Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 Dokladnie tak jak mowilem - GoW i UT2007 (tzn tworcy owych gier) a takze STALKER moga ostro sie martwic :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 (edytowane) Zabawne jak zmienia się konfiguracja rekomendowana: http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=179229&st=632 :D a teraz: http://crysis-online.com/Information/System%20Requirements/ Recommended Requirements CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D) Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent RAM: 1.5Gb HDD: 6GB Internet: 512k+ (128k+ upstream) Optical Drive: DVD Software: DX10 with Windows Vista Ciekawe co będzie pod koniec roku :lol: Edytowane 26 Lipca 2006 przez AndyN Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 (edytowane) dx9.0 i taka grafa ? Kurcze to nawet nie chcę myśleć jak będzie wyglądał dx 10 :-Pdx10 ma umozliwictakie efekty gdzie na karcie dx9 tez bylyby mozliwe lecz z tragiczna wydajnoscia system i karta by sie zapychaly crysis ktora bedzie gra dx9c pelna geba a nie gierka na starym silniku + kilka efektow dx9 doom ( co najlepiej tez pokazuje wersja xbox) farcry halflife to gry psedo dx9 dodanych kilka efektow na sile i to wsio fear crysis unreal engine 3.0 tu mozemy sie nacieszyc pelnymi mozliwosciami dx9c wersja dx10 patrzac na screenshoty bedzie trudno stwierdzic czy to dx9 czy dx10 bo to tego jest potrzebny ruch i glownie efekty beda lepsze jak np para z tego tripoda przy ktorych dx9 dostaje czckawki co wprawi w niechec do stosowania danych efektow przez developerow tak wiec dx10 da wieksze pole do popisu ale bumpmapping na screenach wyglada zwaliscie omfg w szoku jestem :)na mnie to wrazenie nie robi nie jest to nic czego nie widzalem na wczesniejszych screenach tyle ze inne systuacje rodzajowe grafa troche lepsze od frera lepsze texturki + kilka nowych efektow skoro bedzie 1.5 roku roznicy w wydaniu gry Recommended Requirements CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D) Graphics: Nvidia 7600GT/ATI X1800GTO (SM 3.0) RAM: 1.5Gb HDD: 6GB Internet: 512k+ (128k+ upstream) Optical Drive : DVD Software: DX10 with Windows Vista źródło: http://crysis-online.com/Information... Hmmm no to ładnie ... choć i tak mi sie nie chce wierzyć ze ta gra pójdzie na takim sprzęcie na full detalach. EDIT: Ten post z którego wziąłem te dane jest z 2 czerwca i widać że wymagania sie zmieniły od tamtej pory. :blink: Teraz spojrzałem na stronę ponownie a tam coś takiego: CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D) Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent RAM: 1.5Gb HDD: 6GB Internet: 512k+ (128k+ upstream) Optical Drive : DVD Software: DX10 with Windows Vista Czyli juz trochę bardziej wygórowane na grafie. to sa czyjes estymacje nic co podal producent natomiast takie wymagania aby na high detail 1280x1024 pograc ma dzis wiekszosc gier jak np fear no moze poza dualcore ktory tez nie bedzie potrzebny wystarczy albo szybkie jedno jajko a64 albo wolniejsze 2 jajka proste a ze zalecaja bo to marketing a teraz dualcore jest trendy a ze daje tyle w grach co 64 bity to juz inna sprawa majac w okolicach majac ok 6k 2005 markow + taki a64 4000+ 2.6ghz bedzie mozna spokojnie pograc w 1024x768 najwyzej w miejscach gdzie bedzie duza rozpierdziucha beda kilka fpsow wieksze spadki poki nie bedzie ponizej 25fps nie ma sie czym matrwic bardziej bym sie przejmowal karta grafiki niz czy mamy zwykly a64 czy dwujajeczny Edytowane 26 Lipca 2006 przez #Mreko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 dlatego czekam na nowe geforcy, mieć 1,5GB ramu to nie problem, a ceny kart z DX10 napewno nie będą duże. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boone Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 dlatego czekam na nowe geforcy, mieć 1,5GB ramu to nie problem, a ceny kart z DX10 napewno nie będą duże. :lol: :lol: :lol: Jesteś widze bardzo bogaty... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hose27 Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 Tak jak powiedzial Mreko - Dual Core to tak naprawde jedna wielka reklama. Taki AMd 3000@2.7 Ghz w pelni zastepuje X2 3800+ wiec jestem spokojny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 :lol: :lol: :lol: Jesteś widze bardzo bogaty...Jeżeli byś zbierał 2 lata kasę, to też miałbyś trochę grosza. Nie mówi mi, że taki GF 8600 czy coś w tym rodzaju będzie kosztować krocie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boone Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 Jeżeli byś zbierał 2 lata kasę, to też miałbyś trochę grosza. Nie mówi mi, że taki GF 8600 czy coś w tym rodzaju będzie kosztować krocie. Na początku na pewno będzie kosztować krocie zwłaszcza, że będzie to karta, która jako pierwsza ma możliwość obsługi dx10. Żeby nie było ot - są już jakieś informacje dot. ceny Crysis'a ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 EA "macza w tym palce", więc podejrzewam, że cena może być wysoka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 (edytowane) W najlepszym wypadku 129,99 jak większośc gier EA :wink: Ale moze ktos zrobi nam niespodziewanke i bedzie 99 :) Edytowane 26 Lipca 2006 przez -Caleb- Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boone Opublikowano 26 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2006 W najlepszym wypadku 129,99 jak większośc gier EA :wink: Ale moze ktos zrobi nam niespodziewanke i bedzie 99 :)Taa. Crysis w serii gier Dobra Gra za jedyne 19,99 :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...