Skocz do zawartości
karololszewski

Top Gear

Rekomendowane odpowiedzi

Hello and Welcome ;]

Właśnie obejrzałem 2ep. Test najszybszego samochodu świata Bugatti Veyrona przez James'a Maya (aż się popłakał przy tych 407km/h ;oooo ); ciekawy beuheha test 3 autek nowego Audi TT, AR Brera i Mazdy RX8; Hugh Grand w aucie za rozsądną cenę ;]

Już się ściąga, tylko czemu tak straaaasznie wooollnnnooooo.... :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chmmmmmmmm

Pomyslmy gdyby każdy program motoryzacyjny wzrowany był by ala TG to było by dobrze ??

Wydaje mi sie jednak że nie. Niemieckie programy mają większą wartośc porównawczą, można z nich sie dowiedzieć nieco więcej niż z TG.

TG jest fajny ale gdybym miał już kupić jakiś wóza to raczej cieżko by iśc za ich radą, bo wiekszośc z nich ma charakter jakby to emocjonalno-subiektywny :wink:

nie chodzi mi dokladnie o zżynanie pomyslow na testy, podobnego poczucia humoru, czy podobnego Stiga i 3 prowadzacych

 

przydaloby sie troche tego luzu, rozrywki, niestandardowych testow, dostep do aut maja niemieckie progamy chyba najwiekszy, wiec mogliby to wykorzystac

 

a ze TG jest raczej dla ludzi z obszerniejszym portfelem, to taki przecietny Polak oglada ten program do poogladania, a nie do zaczerpniecia opinii o samochodzie, ktory chce kupic ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe, ja im swojego Veyrona nie pozycze, jeszcze mi zepsuja :P

 

Ale mysle, ze ktos sie kiedys znajdzie, kto im pozyczy, tak samo bylo z Ferrari Enzo, pozyczyli od Nicka Masona (perkusista Pink Floyd).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi mi dokladnie o zżynanie pomyslow na testy, podobnego poczucia humoru, czy podobnego Stiga i 3 prowadzacych

 

przydaloby sie troche tego luzu, rozrywki, niestandardowych testow, dostep do aut maja niemieckie progamy chyba najwiekszy, wiec mogliby to wykorzystac

 

a ze TG jest raczej dla ludzi z obszerniejszym portfelem, to taki przecietny Polak oglada ten program do poogladania, a nie do zaczerpniecia opinii o samochodzie, ktory chce kupic ;)

Bogactwo wynika z róznorodności, ja akurat sie ciesze ze na antenie TVN Turbo moge oglądać róznego typu programy i tak chce zobaczyc show motoryzacyjne, z fajnymi autami, co nieco sie pośmiać itp oglądam sobie TG. Jeżeli natomiast interesuje mnie jakieś porównanie/test modeli ogladam coś niemieckiego, w którym fakt faktem humory nie ma za grosz, ale jest np większy nacisk na testy użytkowe danego samochodu.

Reasumując TG fajny show, można sie pośmiać, ale potrafią skreślić samochód za np zły odgłos zamykających sie drzwi :?

Niemcy typowy program motoryzacyjny z którego sie raczej nie posmiejesz, ale za to testując samochód pokazują ci 10 tablic z 15 wykresami, porównując jej z tego typu wynikami innych samochodów, wypunktują niedoróbki i zalety itp

Dla każdego coś miłego, mnie programy jednego i drugiego typu sie podobają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I... jakie te programy niemieckie? Znajomy puścił mi kiedyś niby ciekawy fragment "Motorvision", toż to podobono za Odrą popularne, gdzie sam wygląd panów prowadzących przyprawiał o mdłości. I jakkolwiek, testowano same auta niemieckie.

 

Bardzo ciekawie mnie również, jakie wartości wpływające na ocenę auta można przedstawić na wykresach, a które nie są możliwe o odczytania wprost z danych technicznych. Kolega EsiuWWW wspomniał o 10 tablicach z 15 wykresami, rozważając zatem możliwość pojawienia się tutaj pewnej hiperboli prosiłbym o wymienienie chociaż 1/10 z nich.

Hmm...?

Jestem w stanie wymienić co najmniej 50 aut testowanych w Top Gear, które znajdują się w zasięgu każde rozsądnie myślącego Polaka o statystycznym portfelu. Jakkolwiek, nikt chyba nie traktuje TG jak nic innego niz show motoryzacje ;).

OMG kolejny pieniacz który nie może zrozumieć że komuś może podobac sie jeszcze coś innego niz TG :mur:, bo mu sie nie podoba jakis prowadzący tzn że nikomu nie może sie podobać

Rózne tabele wykresy etc, od długości hamowania, przyśpieszenie, uzycie paliwa etc etc etc, po spadek wartości rynkowej po iluś tam latach użytkowania, w TG tego nie ma bo to program o innym profilu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Że ja?

Zaiste. A ja zapytam, czy masz jakiś inny pogląd na rolę forum dyskusyjnego niż obowiązujący?

Hoho... Truizm jak mało co.

Złużycie paliwa to tabele danych techniczych, przyspieszenie takowoż. Z piętnastu zatem pozostało trzynaście... Może jeszcze jakieś pomysły na "rózne tabele wykresy"?

Eeee tam ;>. 95 % transakcji samochodowych w Polsce dotyczy aut używanych. Reszte kupują firmy i zapewne ta najmniej zaradna część społeczeństwa.

Że ty

Tys sie czepił mojego zdania wiec ci odpowiedziałem

Tabele techniczne to jedno, faktyczne pomiary to drugie, wdg danych technicznych producenta moja Megana powinna spalić 8/100 jakoś nie udało mi sie jeszcze w 8 zamknąc.

Nie ulega wątpliwości że Niemcy mają lepsze testy użytkowe a samochody porównują na podstawie bardziej obiektywnych przesłanek niż TG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...