Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8800 GTX / GTS

Rekomendowane odpowiedzi

wielka niepewnosc was ogarnia badzcie cierpliwi NV wypusci uklad taki ze ati nie podola nawet w crossfire mam na mysli to ze w smarkach i w wydajnosci w grach bedzie duza zobaczycie jeszcze wspomnicie moje slowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój 8800GTS 640 dziasiaj padł.

Od tak sobie podczas Q4 stwierdził, że przestanie działać w trybie 3D :D

Odsyłam kartę na gwarancji... Szkoda tylko, że nie poczekałem na dostawę BFG i wziąłęm tego GW... :(

Ale wiele osób mówiło mi, że GW się znów poprawił w stosunku do tego co było 2 lata temu...

Chociaż przecież karty wszystkie są od nVidii??? A selekcji chyba takiej nie robią???

Edytowane przez Hirotaro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to odpal sobie World in Conflict bete ... mnie zachwycił , woda , dym i wybuchy.

Może kiedyś (jak będzie DX10 na XP :lol2:) spróbuję, na razie jestem zajęty DiRT'em, który o dziwo chodzi u mnie znośnie (high, AAx4, 800x600 <_<, ale 22-28 FPS jest).

 

Trzeba jednak przygotować się na zmianę, bo w nadchodzące tytuły chciałbym zagrać na większej ilości klatek na sekundę.

Edytowane przez Vennor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jestem w szoku poniżej testy DX10 ze wszystkim max możliwym , wielkościami textur itd / 4xAA i 16xCSAA

 

AAx4 - obok ustawienie opcji.

Dołączona grafikaDołączona grafika

AAx16CSAA

Dołączona grafikaDołączona grafika

i gra zachowuje płynność podczas rozgrywki jak na RTS wystarczającą , w dx9 pod vistą min fps o 25% wyższy.ale to nie to.

Edytowane przez konio68

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja jestem ciekaw jak to chodzi na 2900 :huh: ztcw to ogolnie sie sypie, ale nic nie znalazlem o framerate.

Heh mamy te same zainteresowania , też jestem ciekaw , g80GTX cienie i wyświetlanie tekur jest gicio AA16CSAA nawet piknie śmiga , pod DX10 obciąża mniej niż pod DX9 AA , Ogólnie moim zdaniem jest ok w 1280 płynność gry zachowana......ze wszystkim co mozliwe wyciągniętym ile się da , nawet wygładzanie.Podczas grania na multi , średnio 35fps , 85 max , 24 min mi wychodzi po obserwacjach.Zresztą dopiero po WIC widać możliwości i różnice DX10.... to jest piękne. Edytowane przez konio68

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh mamy te same zainteresowania , też jestem ciekaw , g80GTX cienie i wyświetlanie tekur jest gicio AA16CSAA nawet piknie śmiga , pod DX10 obciąża mniej niż pod DX9 AA , Ogólnie moim zdaniem jest ok w 1280 płynność gry zachowana......ze wszystkim co mozliwe wyciągniętym ile się da , nawet wygładzanie.Podczas grania na multi , średnio 35fps , 85 max , 24 min mi wychodzi po obserwacjach.Zresztą dopiero po WIC widać możliwości i różnice DX10.... to jest piękne.

 

Ja już zasysam WIC :D , ciekawe jak to będzie na GTS :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli wcześniej tego nei było widać, teraz w dx10 wychodzi ze te 640mb będzie młócić 320? dx10 na pamięć wskakuje aż tak bardzo?

Tak ... w DX10 są większe rozdzielczośći textur , to jedno , a poza tym bardzej szczegółowe odzwierciedlenie otoczenia i efektów.Co za tym idzie potrzeba więcej mem.Lost Planet to konwersja , natomiast WIC to pierwsza gra pisana pod DX10 , dlatego też widać m/i duzą ruznicę w obydwu trybach.dopiero w tej gierce widać o ile lepiej wygląda DX10 od 9. w COH to był zwykły patch , który praktycznie duzo nie dawał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo szukać nie trzeba... Widać, że im więcej detali i wyższa rozdzielczość tym 320MB słabnie...

Pierwsze dwa wyniki ze Stalkera, ostatnie COH.

Wykresy zaczerpnięte z benchamark.pl

post-10156-1184330851_thumb.jpg

post-10156-1184330856_thumb.jpg

post-10156-1184330863_thumb.jpg

post-10156-1184330869_thumb.jpg

Edytowane przez mafia35

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pożyjemy zobaczymy, wiem mówiłbym inaczej jakbym miał ver 640mb ale jedank wolałbym, zobaczyć testy z jakiejś gry w ver 1.0 pod DX10 :P

ale jak założymy że 88GTS będzie minimum dla dx10 a jak sie potwierdzi tendencja że nówki gry pod dx10 tak się zachowują to niestety będzie źle :) ale patrząc trzeźwo to ma rację bytu i wydaje się logiczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo szukać nie trzeba... Widać, że im więcej detali i wyższa rozdzielczość tym 320MB słabnie...

Pierwsze dwa wyniki ze Stalkera, ostatnie COH.

Wykresy zaczerpnięte z benchamark.pl

Swoją drogą RADEK deklasuje na tychwykresach GTSa, szczególnie w DX9.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Carl Orff

łoo jezuuu. jak gtx bedzie w cenie gtsa 320. to sie kupi proste. po co wydawac TERAZ 2tys. (wiem, ze mozna taniej) skoro gier jak na lekarstwo.

a jak sobie poradzi 8600 w WiC? :DD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiedy można spodziewać się obniżek seri 88... ?

konkretna obnizka bedzie pewnie dopiero jak pojawi sie cos mocniejszego,

druga bfg wyląduje u mnie w komputerze za tydzień :)

niestety bede musial zrezygnowac z chlodzenie thermalrighta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...