Skocz do zawartości
cavarr

Xbox 360

Rekomendowane odpowiedzi

Konzola domyslnie ma ustawione wlaczone dhcp wiec nie powinno byc problemow.

wlasnie zakupilem na allegro Wireless Networking Adaptor for x360 za 145zl z przesylka ;) - mysle ze cena bardzo okazyjna :) i warta zainteresowania :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

iXtreme firmware 1.3 for TS-H943 Xbox 360 :blurp:

>> A new firmware release for the Samsung TS-H943 Xbox360 drive..

(v1.3) Improved media detection

(v1.3) Fixed PTP DVD Movies

(v1.3) More Secure for Xbox Live

(V1.3) Multiple Speed Versions

 

Note: In regards to the 'More Secure Xbox Live' feature, it is just further cleanup of the DMI code on failed boot (non-stealth games), plus a quicker lockdown of video partition when requested to reset to the video partition. "PTP" stands for Parallel Track Path DVD's. It is a rare format (approx. 1 out of 50) that is used. Previously they would not play under iXtreme versions.

DivX on Xbox 360 "in discussion with MS" (DivX CEO)

Coster - “Just a minor point here, but there was a recent Microsoft (MSFT) conference where I believe their media extender now incorporates the DivX codec on it, is that correct? Can you confirm that and does that mean we’re soon going to see Xboxes with DivX on them?

 

Hell (DivX CEO) - “Yes! that, uh, we’re in discussions with Microsoft on that at this point in time, so I can’t go into any great detail on that. Um that is not a certified, that is not a certified or licensed product at this time.”

>>> http://seekingalpha.com/article/53570-divx...in-for-everyone

 

 

What's in Microsoft's Xbox 360 fall update?

http://www.tech.co.uk/home-entertainment/g...leid=1290824370

 

Xbox 360 vs. PS3 Face-Off: Round Five

http://www.eurogamer.net/article.php?artic...7214&page=1

 

Electronic Arts zarabia krocie na Xboxie 360

Serwis Gamasustra wyszukał w sieci zestawienie finansów wydawcy-giganta (EA). Wynika z niego, że firma zarabia na Xboxie tyle....co na wszystkich pozostałych konsolach razem wziętych! Tego się nie spodziewaliśmy.

 

Brano tu pod uwagę dane z trzech miesięcy (do 30 września). W tym okresie z gier na 360tkę Electronic Arts „wyciągnęło” 218 milionów dolarów. Wszystkie pozostałe platformy w tym samym czasie wygenerowały zyski na poziomie 217 milionów $.

 

Te dane robią wrażenie i z całą pewnością poprawią nastrój szefostwu firmy z Redmond. Nawet zwykli posiadacze Xboxa 360 powinni być zadowoleni z możliwości swoich maszyn i tego ile gier kupują ich koledzy i koleżanki. Pod tekstem znajdziecie krótkie podsumowanie tego, jak rozkładają się liczby podawane przez nas przed chwilą.

 

Xbox 360 – $218 mil.

PlayStation 2 - $73 mil.

Nintendo Wii - $59 mil.

Nintendo DS - $47 mil.

PlayStation Portable - $21 mil.

PlayStation 3 - $17 mil.

Tydzień w Japonii (29.X-4.XI) - koniec świata :lol2:

Jak co czwartek, Media Create wypuściło dane sprzedaży gier w Japonii za kolejny tydzień.

 

1. [WII] Super Mario Galaxy (Nintendo) - 251,000 / NEW

2. [360] Ace Combat 6: Fires of Liberation (Bandai-Namco) - 77,000 / NEW

3. [NDS] Final Fantasy Tactics A2 (Square-Enix) - 51,000 / 193,000

4. [PS2] Super Robot Wars Scramble Commander the 2nd (Banpresto) - 21,000 / NEW

5. [NDS] DS Literature Collection (Nintendo) - 18,000 / 72,000

6. [NDS] DS Nishimura Kyotarou Suspense Detective Series: Deadly Intent (Tecmo) - 18,000 / 115,000

7. [WII] Wii Sports (Nintendo) - 16,000 / 2,182,000

8. [NDS] Flash Focus: Vision Training in Minutes a Day (Nintendo) - 15,000 / 676,000

9. [NDS] World Soccer Winning Eleven DS: Goal to Goal (Konami) - 15,000 / 44,000

10. [NDS] Pokémon Mysterious Dungeon: Time Expedition Party (Pokémon) - 14,000 / 552,000

Wyniki sprzedaży konsol

1. NDS - 78,597

2. PSP - 59,714

3. WII - 37,617

4. 360 - 17,673

5. PS3 - 17,434

6. PS2 - 10,209

7. GBA - 319

8. NGC - 155

The simExchange's Market Predictions - US Hardware in October 2007

Xbox 360 412,000 units

PLAYSTATION 3 136,000 units

Wii 467,000 units

Nintendo DS 460,000 units

PlayStation Portable 251,000 units

edit

 

VGchartz October & NPD October Hardware and Software Expectations: Xbox 360 outsells Wii Again

VGchartz has published their latest sales expectations for the month of October. Regarding hardware sales, they had this to say:

 

"Despite declining sales from the Halo 3 boost, Vgchartz is showing Xbox 360 ahead of Wii for this four week period. It is worth noting that on a weekly basis (week one to week four) however, 360 sales declined 10%, while Wii sales increased from the 40% from the week ending October 13th to the week ending November 3. DS and PSP remain spectacular and solid as well, while PS3 showed an increase in sales for the first full week of $500 80 gig’s availability. However, the boost was barely enough to propel the system above the PS2 which is stabilizing at 35k to 45k per week until the holiday boosts kick in."

Total Console Sales for October,

Xbox 360 - 564,796

DS - 550,399

Wii - 512,477

PSP - 305,017

PS3 - 156,128

PS2 - 150,182

GBA - 61,932

 

Top 10 Video Games for October,

 

1. Guitar Hero 3 (360) - 798,671

2. Halo 3 (360) - 682,813

3. Half Life 2 (360) - 423,587

4. The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (DS) - 284,565

5. Guitar Hero 3 (Wii) - 271,053

6. Wii Play (Wii) - 262,332

7. Guitar Hero 3 (PS2) - 254,596

8. Fifa 08 (PS2) - 166,068

9. Star Wars Battlefront: Renegade Squadron (PSP) - 161,479

10. Ace Combat 6 (360) - 156,145

Edytowane przez cavarr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Xbox 360 – $218 mil.

PlayStation 2 - $73 mil.

Nintendo Wii - $59 mil.

Nintendo DS - $47 mil.

PlayStation Portable - $21 mil.

PlayStation 3 - $17 mil.

haha, ciekawe ile na PC? Pewnie malutko, bo przeciez gry od EA kraść trzeba :lol2:

 

Bardzo dobrze ze tak jest. Potem PCtowcy sie dziwią, ze developerzy wolą wypuszczać gry na konsole.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, chcialbym zadac bardzo glupie pytanie :P

Czy zakup uzywanej gry na xbox 360 ma jakies minusy?? (po za zwyklymi sladami eksploatacji plyty)

W pudelku z nowa gra jest cos, co mozna uzyc tylko raz? :P

 

(prosze sie nie smiac :) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn, ze nie ma w pudelku nic jednorazowego :-P Czasem dodawany jest tylko live na 48h ale zadko. Az strach pomyslec ile trzeba by bylo wydac na te wszystkie nadchodzace hity gdyby nie alletanio.

48h live ;)

Juz wole przy zakupie xboxa kupic sobie roczny gold :P (chyba jakies 160zl?)

Czyli ogolnie, kupowac uzywane i cieszyc sie niska cena :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

gram.pl

 

Sto gier na Xbox Live Arcade

 

Razem z premierami gier Screwjumper i Shrek 'N Roll liczba tytułów dostępnych w usłudze Live Arcade konsoli Xbox 360 sięgnęła setki. Microsoft ma nadzieję, że do końca tego roku wszystkie jej produkcje zaliczą łącznie 45 milionów ściągnięć.

 

Od czasu swojego debiutu razem z konsolą Xbox 360 w 2005 roku, serwis Live Arcade prężnie się rozwija i dziś jest wymieniany przez fanów tego sprzętu jako jeden z głównych powodów przemawiających za jego kupnem - tak bogatą wirtualną bibliotekę małych remake'ów, spin-offów i nowych produkcji trudno zignorować. Microsoft pochwalił się, że gier na XBLA jest już sto - najnowsze to Screwjumper i Shrek 'N Roll. Firma ma nadzieję, że usłudze uda się jeszcze w tym roku dobić do 45 milionów ściągnięć.

 

A jeśli już wspominamy o XBLA, to warto przypomnieć oficjalny wrześniowy ranking popularności tytułów tego serwisu. Na pierwszym miejscu figuruje darmowa kosmiczna strzelanina 2D Aegis Wing, a za nią uplasowały się dwie gry karciane, UNO i Texas Hold 'em (również darmowa). Dalsze "top ten" prezentuje się następująco - Geometry Wars: Retro Evolved, Bankshot Billiards 2, Street Fighter II Hyper Fighting, Teenage Mutant Ninja Turtles 1989 Classic Arcade, Worms, Castlevania: Symphony of the Night i Contra.

 

Microsoft twierdzi, że ten rynek arcade'owych minigier jest bardzo specyficzny. Pierwsze dwa miesiące, które przy wielkich produkcjach generują największe zyski, w przypadku tytułów z XBLA przekładają się średnio tylko na 35% ich ogólnego zarobku.

i jeszcze jedna wazna wiadomosc :)

 

gameonly:

 

Xbox wiecznie żywy, czyli o aktualizacji Xbox Live

 

Trzymam w pudle sporą kolekcję gier na pierwszego Xbox'a, ale i tak kilka wartościowych tytułów umknęło mojej uwadze. W końcu wszyscy wiemy, jaka była sytuacja tej konsoli w Polsce. Zbliżająca się aktualizacja może więc ucieszyć graczy, którzy nie sprawdzili w akcji kilku gier. Marketplace wzbogaci się o tytuły z pierwszego Xbox'a, a ich koszt to tylko 1200 punktów. Nie zabraknie takich pozycji, jak Halo, Fable, Fahrenheit, Burnout 3, czy Crimson Skies. Pełna lista gier pozostaje na razie w ukryciu. Osobiście liczę na Panzer Dragoon Orta.

fajnie!! :)

Edytowane przez dragonlore

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Halo to come with Xbox 360 Dashboard update on December 4

It just came to our attention that Microsoft will be implementing the Xbox 360 Dashboard Fall update on December 4 and we are pretty sure that you will be pleasantly surprised with the software additions.

 

The news originally came from video games site CVG which in turn got it from the Official Xbox Magazine staffers. Reportedly, the update will finally introduce the Video on Demand feature with the initial offerings coming from film studio Warner Bros.

 

The reports mentioned that movies will cost less than US$ 5 and can be viewed in 720p resolution. Quite interestingly, there are certain terms attached to this video download service:

 

* You have 14 days to start watching a film once it has downloaded

* Once you started watching a film, you have 24 hours to finish it

* After that, the film deletes itself from your hard drive

 

Furthermore, the Fall update will also see the addition of original Xbox games that will be available for download. It was said that these games will cost 1,200 Microsoft Points each and expected titles to come out on day one include:

 

* Halo

* Fable

* Fahrenheit

* Crimson Skies: High Road To Revenge

* Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex

* Burnout 3

Xbox Live Maintenance on November 13

Microsoft has announced that on November 13, 2007 there will be some maintenance work to be performed by its engineering team on both Xbox.com and the Xbox Live service. This will mean a bit of downtime for both but it's not bound to keep you waiting too long.

 

The update will officially start at 0:00 (that's midnight Pacific Time), and will end at 02:00. Xbox.com will be out the whole time, while Xbox Live goes down only at 01:00 and should be back up an hour later.

 

Microsoft reminds everyone that there will be no changes or updates on Xbox Live with this maintenance operation. Don't go expecting new features on your dashboard, because this isn't a dashboard update.

 

This will be a nice time to chill out for an hour, grab a bite and refresh for the next rounds of Halo 3 and Call of Duty 4: Modern Warfare. This also should ensure that nothing funny happens during the Live is 5ive celebrations on the 15th.

Edytowane przez cavarr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

xboxonline

 

Xbox 360 - odtwarzaczem Divx

 

Ostatnio Sony chwaliło się, że wkrótce Ps3 będzie prawdopodobnie odtwarzał format Divx - Microsoft nie jest gorszy i w związku z tym podjął jakieś działania :

 

Serwis Team Xbox informuje, że podczas biznesowej konferencji z udziałem Kevina Hella (przedstawiciel firmy Divx) padła zaskakująca odpowiedź :

 

Analityk rynkowy Paul Coster zapytał się czy wkrótce możemy się spodziewać obsługi formatu Divx w Xboxie 360 - Kevin Hell odpowiedział "TAK" !

 

Po chwili się jednak poprawił i powiedział „Przed chwilą rozmawialiśmy z Microsoftem w tej sprawie, więc nie mogę zdradzić żadnych szczegółów. Póki co nie udzieliliśmy licencji”

 

Wszystko wskazuję na to, że Xbox 360 wkońcu będzie mógł odtwarzać format Divx - póki co pozostaje nam jednak czekać na oficjalną wypowiedź Microsoftu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, ale dvd znośnie wyglada na dużym lcd, nie można już tego powiedzieć o divx. Szczególnie tej słabszej jakości. Lepiej by było jakby dodali nowy format obok wmvhd, a nie cofali się do kodeków z przed paru lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ogóle. Ciekawe kto będzie oglądał na tv lcd filmy w divx ;]

Ja B-) teraz oglądam na 32" LCD filmy puszczone przez VGA z lapka i wyglądają super. Oczywiście odległość ok. 2 m, czyli adekwatna do rozmiaru LCD. Wszytskie nowe filmy wyglądają super. Chyba że piszesz o tych sprzed 3-5 lat. Z tymi jest różnie. Ale taki Prison Break czy Smallville 350 MB wygląda jak dla mnie bardzo dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uwazam ze iż poniewaz... a wiec

no chcialbym by wszystkie gry mialy acziwmenty w ten sam sposob jak halo3, tj, jak przejde najzyzszy poziom trudnosci to mi odrazu zaliczy punkty za nizsze poziomy, a nie ze trza kilka razy gre przechodzic by punkty, ktore sie chce, zebrac ;f

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, jest bardzo wiele gier, w których jak wybierasz najwyższy poziom, to zalicza Ci ach. z niższych- z mojej kolekcji 13 gier z pewnością ponad połowa ma opisany wyżej "system".

Jesli możesz to mnie oświeć :) Bo imho to żadkość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

nowinka :)

 

gram.pl

 

 

Prezent dla XBL na 5. urodziny

 

Microsoft podał, że liczba użytkowników korzystających z usługi Xbox Live przekroczyła 8 milionów. Informacja akurat na piątą rocznicę powstania popularnego systemu rozrywki sieciowej.

 

Już jutro, 15 listopada, Xbox Live obchodzić będzie swe piąte urodziny. Tuż przed tym niewątpliwie ważnym dla przemysłu wydarzeniem, przekroczona została kolejna magiczna bariera - z sieciowej usługi Microsoftu korzysta już ponad 8 milionów graczy! A tak niedawno informowaliśmy o tym, że liczba ta przekroczyła 7 milionów...

 

Dla najwierniejszych użytkowników (czyli zarejestrowanych w 2002 roku) Microsoft przygotował specjalny bonus - 500 punktów, co w przełożeniu na realne pieniądze daje 6,25 dolara na wykorzystanie w usłudze Xbox Live. Oprócz tego gigant z Redmond przygotował też kilka innych atrakcji, o których także już wcześniej pisaliśmy.

 

Dzień przed piątą rocznicą uruchomienia usługi Xbox Live wypada również przypomnieć, że według analityków rynkowych liczba 10 milionów użytkowników zostanie osiągnięta w czerwcu 2008 roku. Biorąc pod uwagę obecne tempo wzrostu zarejestrowanych na XBL graczy, termin ten wydaje się całkiem realny.

oraz

gameonly

 

Xbox Live już jutro będzie obchodzić piąte urodziny. Z tej okazji Microsoft postanowił zrobić graczom prezent. Ci, którzy zapisali się do usługi Xbox Live jeszcze w 2002 roku dostaną za darmo 500 punktów. Cała reszta będzie musiała zadowolić się gratisową grą z Xbox Live Arcade. Jutro, tj. 15 listopada będzie można pobrać Carcassonne. Wszędzie poza Koreą Południową, tamtejsi gracze dostaną Hexic 2. Przy okazji Microsoft pochwalił się, że z ich sieciowej usługi korzysta już około 8 milionów osób. Z okazji tej okrągłej, piątej rocznicy, służba młodzieżowa, zobowiązuje się podjąć straż przy nowo zakupionych parówkach! Musztardę mamy.

jak daja darmo to brac :)

Edytowane przez dragonlore

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@lukk, z pewnością ma tak pgr4 (3jka też), bo w to grałem ostatnio najwięcej. Idąc dalej Halo 3, Bioshock (choć tu 100% pewności nie mam), ogólnie spójrz w mój gamertag w co grałem i sobie porównaj, bo nie chcę mi się tego teraz analizować per tytuł ;)

Edytowane przez draak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma go na pewn MOHA, trzeba przejsc na kazdym poziomie trudnosci.

Co do osiagniec to przesadzona jest forza2. Dobicie do 50 poziomu to jakies 120 godzin grania.

To chyba dobrze, ze 120 godzin. Czym byloby osiagniecie, ktore mozna osiagnac w 20 godzin :P

Tak masz przynajmniej jakas motywacje do dlugich godzin gry i zabawy ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba dobrze, ze 120 godzin. Czym byloby osiagniecie, ktore mozna osiagnac w 20 godzin :P

Tak masz przynajmniej jakas motywacje do dlugich godzin gry i zabawy ^^

Wiesz ale nabic level 50 to naprawde trzeba DLUGO jezdzic. Mam 42 i ma dosyc. Zeby dobic do 50 to musze zrobic jakies nastepne 120 godzin a bez nich nie moge startowac w topowych wyscigach zeby zarobic kase na kupno wszystkich aut. Baaardzo czasochlonne. Edytowane przez Przemol^N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@lukk, z pewnością ma tak pgr4 (3jka też), bo w to grałem ostatnio najwięcej. Idąc dalej Halo 3, Bioshock (choć tu 100% pewności nie mam), ogólnie spójrz w mój gamertag w co grałem i sobie porównaj, bo nie chcę mi się tego teraz analizować per tytuł ;)

Spojrzałem no i tych gier za wiele tam nie masz ;)

Hmm, jest bardzo wiele gier, w których jak wybierasz najwyższy poziom, to zalicza Ci ach. z niższych- z mojej kolekcji 13 gier z pewnością ponad połowa ma opisany wyżej "system".

Tylko to mnie zainteresowało pogrubione. Bo własnie niestety nie jest tak jak piszesz :( Większość gier trzeba przechodzić n ilość razy aby zdobyć max GS :/ Nawet Gears Of War (jedna z gier co masz u siebie). Naprawdę są to rodzynki które pozwalają za przejście najwyższego poziomu odblokować achieve'y za niższe. Spójrz sobie w mój gamertag ;) Żadna z tamtych gier nie pozwoliła na przejście na najwyższym i odblokowanie niższych. A trochę ich tam jest. Z tego co mówisz to PGR pozwala no i Halo 3. A tak to niestety jesteś zmuszany do sztucznego ślęczenia nad grą, aby zdobyć max GS. Takie sztuczne wydłużanie czasu gry :/

Edytowane przez lukk_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większość gier trzeba przechodzić n ilość razy aby zdobyć max GS :/ N

Powiem Ci ze wole 3 razy przechodzic MOHA niz grac w gry typu LEGO Star Wars II, Ratatouille, Cars i Yaris.

Podziwiam Twoja determinaje w zdobywaniu GS. Mi szkoda byloby czasu na takie crapy i o pieniadzach nie wspominajac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...