Włodi Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Świetna wiadomość dla tych (czyli chyba większośći), których martwiło 'żółte podświetlenie' obiektów: http://www.youtube.com/watch?v=c31PhzVwnfc&feature=uploademail Czyli możemy spokojnie czekać na premierę gry bez obaw o ten denerwujący szczegół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turrican Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Czy tylko ja słyszę SEX Human Revolution ? LOL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2011 http://www.youtube.com/watch?v=f-kTrrCyou4&feature=player_embedded Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Świetna wiadomość dla tych (czyli chyba większośći), których martwiło 'żółte podświetlenie' obiektów: [.media] [/media] Czyli możemy spokojnie czekać na premierę gry bez obaw o ten denerwujący szczegół. Tymi dwoma małymi przełącznikami w opcjach przebili już dla mnie Crysis 2. Teraz tylko czekać, jak się zabiorą za bijącą ze screenów świata żółtość, chociaż średnio mnie akurat ten szczegół interesuje. Czy tylko ja mam po tym filmie wrażenie, że Eidosowi strasznie zależy, żeby ta gra przebiła DX 1 i wymazała z pamięci DX 2? @andrew777, film usunęli :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 4 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2011 Wymagania sprzętowe Deus Ex: Human Revolution | PurePC.pl 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 4 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2011 Mimo nie spełnienia do końca zalecanych wymagań, jestem dobrej myśli B-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolass Opublikowano 4 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2011 Ciekawe czy zalecany GeForce GTX 470 / Radeon HD 5850 pozwoli cieszyć się maksymalnymi detalami. Praktyka pokazuje, że różnie z tym bywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 6 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2011 Deus Ex: Bunt Ludzkości (Deus Ex: Human Revolution) | Zapowiedź strona 1 | PC Gry-Online Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 Deus Ex: Bunt Ludzkości (Deus Ex: Human Revolution) | Zapowiedź strona 1 | PC Gry-Online Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2011 http://www.youtube.com/watch?v=0eQQ2Ubsh0o http://www.youtube.com/watch?v=XmZg4ScXmig&feature=player_embedded Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 1 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2011 wymagania trochę dziwne, procek czteryjajkowy, w sumie mocna grafka, a ramu tylko dwa giga albo i nawet jeden ? :blink: no ja jestem ciekaw czy to takie "hiuman rewoluszyn" będzie :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 1 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2011 Do neta wyciekla jakas beta. Grafika wyglada troche zenujaco :) no ale to beta 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 1 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2011 Wszystkie trailery są niezłe, ale ten gameplay to chyba z jakiejś wczesnej alphy, mizerna gra świateł czy cieni lub ich brak i te postacie jakieś takie zbyt komiksowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2011 (edytowane) Do neta wyciekla jakas beta. Grafika wyglada troche zenujaco :) no ale to beta Tragedii nie ma bez przesady. ;] Dx 11, obsługa pada od x'a, chodzi całkiem ok. A tutaj troszkę więcej. ;] Pierwsze minuty, wszystko na max łącznie z aa/anizo/dx11 chodzi z v-sync 60 fps. ImageShack Album - 23 images Edytowane 3 Czerwca 2011 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2011 Bidnie to wygląda:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2011 OMG istnieje w tej grze cos takiego jak mapowanie wypuklosci? czy wszystkie powierzchnie w grze sa gladkie jak szyba? :lol: A pomijajac grafike to jak wyglada reszta gry w tej becie? da sie normalnie grac czy widac braki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2011 Masz rację, wodotrysków nie ma, ale dla mnie jest poprawnie i klimatycznie. Ale.. to dopiero beta, nie wykluczone, że poobcinali jakieś v.high tekstury itp. , jeśli nie to trudno, mam nadzieję, że nadrobi treścią. ;] Carson teraz mam czas przysiąść na dłużej to później coś jeszcze skrobnę. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2011 (edytowane) Twórcy będą utrzymywać, że beta ma się nijak do finalnej wersji, ale pewnie okaże się, że beta to w 90% wersja finalna, bo co można zrobić w dwa miesiące? Ludzie na becie mają po 60FPS na konfigu podobnym do mojego. A co do screenów to może chociaż oświetlenie będzie lepsze, bo co do tekstur to wątpię. Edytowane 2 Czerwca 2011 przez shooter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pc_max Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2011 FAK(t)- wszystko sterylnie gładkie- może bump_off domyślnie w becie? Jest tam jakaś konsola, lista komend? A może lokacje te wzorowane są na fabryce intela ;-) - outside jest już normal (?). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2011 Kilka luźnych spostrzeżeń: -gra stworzona pod pada, bardzo wygodnie i intuicyjnie się gra (mówi to pc-towiec z krwi i kości) w przeciwieństwie np. do takiego crysis'a 2 -co do intuicyjnego sterowania to pod lewym triggerem jest opcja przyklejania się do obiektów np. ścian, ukrycia się za jakąś osłoną, przytrzymując ten przycisk możemy wykonać kilka czynności np. dostać się za inna osłonę, iść wzdłuż danego obiektu albo wychylić się i ostrzelać cel, czyli ogólnie standardowe rozwiązanie -tylko wybrane obiekty da się przesuwać np. te niezbędne do odsłonięcia sobie jakiegoś ukrytego wyjścia itp. -save w dowolnym momencie -podświetlanie obiektów żółtą otoczką da się wyłączyć w opcjach -w tutorialu (wstępie) brak mapy/mini mapki, zadań itp. później jest - na razie po ok. godzinie testowania nie zauważyłem bugów -posiadamy inventory jak w rasowym rpg z podziałem na hexy -drzwko "skilli" a raczej augmentation czyli wszelkiego rodzaju ulepszenia montowane w różnych częściach ciała - głowa, klata, plecy, nogi itp. ogólnie siedem pozycji , każde ulepszenie ma kilka poziomów rozwoju min. 2 do 7-8 Na razie beta zrobiła na mnie pozytywne wrażenie, jest klimat. --- -fajnie tutki w formie filmików -słabe wykorzystanie 4 jaj na poziomie ~20%, w sumie procek nie ma tam za dużo do "myślenia" 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 3 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2011 (edytowane) Moja opinia po 4h grania: Pierwsze na co zwróciłem uwagę: muzyka w menu - miód. Później grafika - dokładnie śledzę każdy gemaplay z tej gry od początku jej powstawania i nie spodziewałem się wcale niczego lepszego. Grafika jak na deus ex-a super (w tej grze nie musi być fajerwerków, to nie crysis). Sama gra mocno pachnie Deus-em 1. Rozwiązania których od lat się już w grach nie stosuje powracają! Takie rzeczy jak save w dowolnym momencie gry (pełny i quick save!), menu broni dokładnie wyjęte z jedynki, to samo z invectory, wpisywanie kodów do drzwi z klawiatury numerycznej. ŁAŁ! Niedługo będziemy się cieszyć, że wogóle można rozglądać się za pomocą myszy na PC. Cofamy się do czasów Wolfenstein-a 3D dzięki konsolom. Gra oczywiście zalatuje konsolowym portem, którym zresztą jest, ale ludzie pracujący na PC-tową wersją na prawdę postarali się żeby ten efekt był jak najsłabszy. Jeszcze żeby poprawlili tłumaczenie który kolorek wcisnąć na kontrolerze (w trakcie tutoriali), żeby nie trzeba było zgadywać klawiszologii - byłoby cudownie. Co do rozgrywki, przez te 4h grało mi się wyśmienicie. Jest to chyba najlepiej dopracowana beta w jaką grałem. 1 mały bug spotkałem i raz wywaliło mnie do pulpitu - to wszystko jak do tej pory. System skradania przebija jedynke moim zdaniem. Wreszcie czuć jakieś emocje. Przciwnicy nie są głupi i czasem wpadają na zaskakujące pomysły. Nie spodziewałbym się że np. ktoś nagle przykucnie żeby sprawdzić czy nie ma mnie w wąskiej szczelinie pod murkiem słysząc niepokojące odgłosy. Teraz też nie maszerują tylko z jednego końca korytarza na drugi, ale rozglądają sie po drodze wokół siebie, czasem wpadną na pomysł, żeby się wrócić. Pierwszy raz miałem stresa że: " o kur.. wraca.." a z drugiego korytarza też ktoś zmierza w moją stronę. Levele są tak zaprojektowane, że naprawdę często można się zamotać i wpaść w jakąś pułapkę. Design świata też mi się spodobał. Nietypowe ozdoby jak elementy oświetleniowe o wymyślnych kształtach, znana wszystkim 'żółta' kolorystyka pomieszana z lekkim blur-em - swoisty klimat da się odczuć. Poziom trudności na początku mnie troche przestraszył, gdy po dosłownie paru strzałach w moją stronę musiałem od nowa ładować sejwa, ale później okazało się że jest to fajne - trzeba trochę lepiej pogłówkować, żeby przejść dany obszar. Zostało mi przyzwyczajenie z dotychczasowych FPS-ów gdzie leci się na oślep, strzela gdziekolwiek i dalej się żyje. Cóż.. czekałem i się doczekałem a co najważniejsze nie ma zawodu. Do pełni szczęścia potrzeba chyba tylko karty DX11 w moim przypadku. Po waszych screenach widać jednak sporą różnicę jeśli chodzi o kanciatość postaci. Polecam nowego deusa każdemu, nawet tym co nie pamiętają jedynki! Edytowane 3 Czerwca 2011 przez Włodi 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 3 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2011 no to jest nadzieja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axl2000 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2011 http://www.youtube.com/watch?v=KXK-SOeWHho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2011 Dlaczego nikt z opisujacych wrazenia z betki nie wspomnial, ze grafika w ruchu prezentuje sie o niebo lepiej niz na statycznych screenach? :) no chyab ze tylko ja tak uwazam :) Co do grafiki to jestem przekonany, ze zostanie podciagnieta, jakosc tekstur pozwala na takie przypuszczenia. Z bliska wygladaja bardzo szczegolowo. Na skorzanej kurtce z bliska widac fakture skory z najmniejszymi detalami (naprawde swietnie to wyglada :blink: Sporo tekstur nabiera rumiencow kiedy ogladamy je z bliska, wiec podejrzewal ze podkrecenie LOD w finalnej wersji to poprawi. A to, ze w labolatorium z samego poczatku gry wszystko wyglada tak gladko to po prostu efekt stylizacji pomieszczen :) one po prostu tak maja wygladac, cos w podobie do portala. Jedynie oswietlenie/cieniowanie przydaloby sie lepsze. No ale to tylko grafika. Klimat miazdzy klate, a sam poczatek to iscie filmowe doznania. Jestem teraz w kropce bo gra tak wciaga, ze chcialoby sie grac dalej ale z drugiej strony to beta wiec... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2011 Czy beta jest stabilna? Nie ma zwisów, wykrzaczeń? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2011 Nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axl2000 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2011 U mnie są czasami ale to przez zbyt mocne OC karty było ;) A w ogóle jakaś ciemna ta gra jest, przynajmniej u mnie, jak ja włączam to ciemno i jakby za mało kontrastu a za dużo jasności (mimo, że ciemno ;)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2011 axl2000, to na jakie bugi natrafiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axl2000 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2011 Bugi jako takie nie bo grałem krótko, ale za to X razy wylazła mi do systemu bez ostrzeżenia, raz miałem czarny ekran a dźwięk leciał. Nic ponad to. Jedyne do czego mogę się przyczepić to słabe cienie w grze i niektóre modele postaci wołają o pomstę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2011 To przez przekręcenie sprzętu jak pisałeś, mi ani razu się nie wywaliła. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...