Gość Harry Lloyd Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2009 (edytowane) chronicsmoke - ten screen co dałeś wymiata, wygląda po prostu doskonale, jak render. Ale chyba dałeś złego linka do innych screenów. http://www.oc-burner.de/ftp/Pictures/3D-Ce...0Bilder/thumbs/ Edytowane 19 Maja 2009 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2009 No nie powiem screen naprawde jest fajny, ale rozumiem ze zeby osiagnac taki efekt to zeby grac np w 1600x1200 z takim efektem to trzeba miec kompa co poaciagnie plynnie w 2560x1600 - tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duelist Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2009 Tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladziu Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2009 To co niby daje ten "downscaling"? Jak mam kompa ktory pociagnie 2560x1600 to po co sie bawic w takie triki? Bedzie jakis wzrost wydajnosci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2009 To co niby daje ten "downscaling"? Jak mam kompa ktory pociagnie 2560x1600 to po co sie bawic w takie triki? Bedzie jakis wzrost wydajnosci? Bedzie znaczny wzrost jakosci obrazu w nizszej rozdzielczosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladziu Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2009 Bedzie znaczny wzrost jakosci obrazu w nizszej rozdzielczosci.Tyle to akurat na screenach widac, ale co z tą wydajnoscią? Ten caly downscaling moim zdaniem mialby sens gdyby rozdzialka np 2560x1600 "downscalowana" do 1650x1080 rzeczywiscie miala wymagania rozdzialki 1650x1080. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2009 Użyłeś cleenera po poprzednich sterach, tzn usunąłeś wszystkie pozostałości? Tak. Karta to 8800GT, Win 32bit na 181.20 jest 44FPS a na 185.85 są 35FPS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2009 (edytowane) (...) Ten caly downscaling moim zdaniem mialby sens gdyby rozdzialka np 2560x1600 "downscalowana" do 1650x1080 rzeczywiscie miala wymagania rozdzialki 1650x1080. Sens jest taki sam jak przy włączaniu AA Edytowane 19 Maja 2009 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Dokładnie, przecież tu nie chodzi o wydajność tylko o jakość obrazu. Downscaling ma tu na celu zastępienie AA, który nie jest dostępny w GTA. Przy odpowiednio wysokiej renderowanej rozdzielczości po downscalingu ząbki znikną, do tego dochodzą ostrzejsze tekstury. Wymagania kosmiczne, ale za idealną grafikę się płaci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Po zastosowaniu tego "wymuszonego AA" GTA 4 dopiero wygląda rewelacyjnie. Może Rockstar i s-ka pójdą po rozum do głowy i umożliwią włączenie AA normalnymi metodami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Po zastosowaniu tego "wymuszonego AA" GTA 4 dopiero wygląda rewelacyjnie. Może Rockstar i s-ka pójdą po rozum do głowy i umożliwią włączenie AA normalnymi metodami. Nie pójdą po rozum do głowy bo technika użyta w silniku nie działa z obecnymi na dzisiejszych kartach metodami AA, ile razy można mówić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Nie pójdą po rozum do głowy bo technika użyta w silniku nie działa z obecnymi na dzisiejszych kartach metodami AA, ile razy można mówić?To może ze starszymi działa ... tymi z supersamplingiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Mi nie wyszedł ten myk. Skalowanie w sterach działa mi tylko jak ustawię rozdziałkę niższą od natywnej (HD). Jak ustawiłem 2560 na 1600 na pulpicie, poszło bez skalowania na monitor. Wyszstko zrobiło się mniejsze, ale obraz stracił na jakości. U mnie lipa, chyba, że jakieś inne stery (obecnie 185.81/Vista_x64). A tak w ogóle to coś chyba nie tak z tymi sterami w GTA. Wcześniej nie było różnicy w fps'ach między 1920x1200 a 1680x1050, a teraz w niektórych lokacjach jest różnica kilku klatek na niekorzyść wyższej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Nie sadzisz ze gdyby sie dalo to by udostepnili taka mozliwosc? Oni sami wiedza ze gra wyglada bez AA biednie ale nic nie moga na to poradzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Mariusz skoro wszystko zrobiło się mniejsze to znaczy że wyższa rozdzielczość się ustawiła. Logiczne że w Windowsie wyglądać będzie gorzej, każda rozdziałka inna od natywnej będzie wyglądać gorzej (mowa o czcionkach, bo obrazy/filmy wyglądają normalnie, tylko z bliska można dostrzec pogorszenie jakości). W grze pogorszenie jakości mógłbyś zauważyć z bliska, ale chyba nie siedzisz kilka cm od monitora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Chodzi o to, że monitor dostaje obraz nie skalowany. Gdy wyłączę skalowanie w sterowniku, OSD monitora podaje rozdzielczość dokładnie taką, jak ustawiłem (skaluje monitor). Gdy włączę skalowanie w sterowniku, OSD monitora podaje informację, że obraz jest w rozdzielczości 1920x1200, cokolwiek bym tam nie ustawił (oby niżej od natywnej). Czyli sterownik pilnuje, żeby monitor dostał obraz w natywnej rodziałce. W tym przypadku (2560x1600) skalowanie sterownika nie działa (mimo, że włączone), bo OSD nie podaje rozdzielczości. Czyli monitor dostaje obraz poza przewidzianymi parametrami. A, jak rozumiem, sens tej zabawy jest wtedy, gdy skalowanie sterownika działa. Dodatkowo, w rogu, na granicy widzialnego pola migocze mi kilka pikseli. Robiłem, jak napisane w w pierwszym poście, ale nie wychodzi. Trochę mam obawy z dalszymi eksperymentami, żeby nie załatwić monitora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Wgrałeś ten sterownik do monitora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Teraz wgrałem. Na pulpicie jest dokładnie to samo, co pisałem wyżej. W grze nie mogę ustawić powyżej 1920x1200 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fofox Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Ustaw rozdzielczość komendą z pliku txt tak jak to się robiło żeby opcje graficzne zmieniać, da się też tak ustawić rozdzielczość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Teraz wgrałem. Na pulpicie jest dokładnie to samo, co pisałem wyżej. W grze nie mogę ustawić powyżej 1920x1200 hmm zrób plik commandline i wpisz -norestrictions może też pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 A już nie wiem, co się dzieje.... Kiedyś się bawiłem commandline.txt i wchodziły parametry, a teraz jakby tego pliku w ogóle nie było. Mam ustawione 19200x1200 i włączoną synchronizację. W pliku zmieniłem rozdziałkę i synchronizację, ale gra nic nie zmienia... Mam wpisane teraz: -novblank -norestrictions -nomemrestrict -witdh=1650 -height=1050 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fofox Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Musisz chyba wpisać 2560x1600 albo więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Wpisywałem, ale nie działało. Dlatego próbowałem bardziej normalnej rozdziałki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djcasey Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 za cholercie nie mogę tego downscalingu czy down samplingu ostawić pod xp, ten gość pisze aby instalować sterowniki które podaje ale jakoś nie mogę ich zainstalować system je odrzuca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Gość tam pisze żeby popróbować różne rozdziałki. Przykładowo chyba nie działa mu standardowa 2560x1600, ale 2496x1600 już tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 (edytowane) za cholercie nie mogę tego downscalingu czy down samplingu ostawić pod xp, ten gość pisze aby instalować sterowniki które podaje ale jakoś nie mogę ich zainstalować system je odrzuca U mnie też na XP nie działa. Jedynie da się ustawiać pion... do 1400 ale szerokości za nic nie mogę zwiększyć ;/ Edytowane 20 Maja 2009 przez chronicsmoke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksieciunio Opublikowano 21 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2009 Wie ktoś jak zrobić by działały sejwy z trybu offline bez folderu XLIVE (zapomniałem go skopiować przy zgrywaniu sejwów) i teraz nie działa :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladziu Opublikowano 21 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2009 Czy sprawdzał ktoś moze wydajnosc GTA na systemie Windows 7 RC 7100 i w góre? Ciekawi mnie jak by sie miala wydajnosc powyzszego systemu w porównaniu do XP SP3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwal4 Opublikowano 21 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2009 Nie odczuwam znaczących różnic... tzn owsze tu inne stery do GPU... Ale jak kiepsko chodziło tak dalej kiepsko chodzi :E A gram w 1920x1200 na low, jedynie car density na 100 + mod na większy ruch aut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 21 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2009 Czy odrzucanie misji tzn jak Roman dzwoni ma jakiś wpływ na stosunki z nim? Po wykonaniu misji "Three`s a Crowd" odrzuciłem telefon od Romana i pojechałem na pierwszą randkę z Michelle po czym następnego dnia Roman zadzwonił i musiałem odebrać go ze szpitala i dissował mnie, że wybrałem cycki zamiast niego ^ ^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...