Skocz do zawartości
KaxxL

Gta 4

Rekomendowane odpowiedzi

Dzine rzeczy dzieja sie z ta gra. Tydzien temu zrobilem benchmark i srednia jaka osiagnalem to 35fps. Przy tych samych ustawieniach zrobilem go dzisaj z wynikiem 26! Czy mogly miec na to wplyw 2 godziny wczesniejszej gry? Pierwszy bench uruchomilem na "zimnej" maszynie.

 

Mam tez pytanie dotyczace zmian sprzetu. Jutro podmianiam grafike na Matrixa 4870.Czy konieczne jest wczesniejsze odinstalowanie gta? Podobnie ma sie sprawa do FC2, F3 i Stalkera CS? Chodzi mi zapezpieczenia typu securom, itp..

Edytowane przez Burdoror

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początku jak gra się pokazała, naczytałem się tu jaka to grafika w niej jest paskudna. Przyznać muszę, że byłem mocno zaskoczony.

:D

Screen'y jeszcze z 8800gt, którego pamięci zabiło gta. No tak przynajmniej się to zbiegło w czasie i znalazłem sobie taką wymówkę.

;)

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Na początku jak gra się pokazała, naczytałem się tu jaka to grafika w niej jest paskudna. Przyznać muszę, że byłem mocno zaskoczony.

:D

Screen'y jeszcze z 8800gt, którego pamięci zabiło gta. No tak przynajmniej się to zbiegło w czasie i znalazłem sobie taką wymówkę.

;)

Jak dla mnie grafika w GTA jest świetna, rewelacyjnie pasuje do tej gry, właśnie tak ona powinna wyglądać, świetnie zrobione miasto.

 

Tylko jest jedno ale - detale muszą być jak najwyższe. Obecnie przechodzę grę na X360 i w sumie rozumiem czemu zastosowali tam aż tyle post-processingu (blur i depth of field) - przy poziomie detali jaki ustawili daje to dość naturalny i realistyczny efekt.

 

Natomiast na kompie przy niskim detail/view distance wprawdzie nawet to co bardzo daleko jest w pełni ostre, jednak zupełnie pozbawione detali. Świetnym przykładem jest twój screen z Hove Beach, budynki wygladają jak w grze sprzed wielu lat. To właśnie detail/view distance zabija wydajność w tej grze, ale ustawienie ich na maksa powoduje że gra wygląda genialnie.

 

Na pewno kiedyś będę grał w tą grę na kompie, ale to dopiero gdy będzie w miarę tani sprzęt pozwalający na zagranie w 1920x1080 na max detalach. Będzie warto. San Andreas to to nie jest, ale jednak gra ma ten swój klimat, totalny realizm jednak sprawdził się świetnie, w co wątpiłem. GTA IV to zdecydowanie świetna podstawa do następnych części. Jestem przekonany że doczekamy się jeszcze prawie idealnego GTA na tym enginie. San Andreas to dla mnie najlepsza gra świata, ale jestem pewien że doczekam się innej która ją przebije, na pewno napiszą ją panowie z Rockstar Games.

 

 

BTW, niektórzy pisali że mają problemy ze zrozumieniem Little Jacoba. Fakt, często jest ciężko, ale w najmniejszym stopniu nie dorównuje on Badmanowi (ziomal LJ). Nawet napisy nie pomogły mi zrozumieć co ten chłop mówi, miazga.

 

 

Z jeszcze innej bajki to fajnie się gra w multi (grałem dziś deathmatch w więzieniu, fajna mapa), ale o wszystkie achievementy będzie ciężko. Trochę lipa, nie przepadam za osiągnięciami multiplayerowymi bo trzeba na prawdę prawie non stop grać w jedną grę, a ich zdobycie nie zależy tylko od nas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wcześniej dodał przeróbkę sedana na coupe, ja dodam przeróbkę coupe w kombi

Dołączona grafika

 

I jeszcze jak można parkować na huśtawce :D

Dołączona grafika

 

I mam pytanie, czy u was też pociski bazooki odbijają się od niektórych przedmiotów? Budynki, droga itp.?

Edytowane przez Rudd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Version 1.0.2.0

GRAPHICS FIXES / ADDITIONS:

 

* Graphics Menu:

o Added "Water Quality", "Shadow Quality" and "Reflection Resolution" sliders in graphics menu.

o Added "Definition" and "VSync" toggles in graphics menu.

* Rendering optimizations.

* VSync optimizations.

* Nvidia 7000 series

o Mirrors fixed

 

PATCH 1 FIXES:

 

* Direct input device support is now disabled by default and can only be enabled with the commandline: "-usedirectinput"

* Supported Controllers:

o Logitech Dual Action

o Logitech RumblePad 2

o Logitech Cordless RumblePad 2

o Saitek P2500

* Supported Wheels:

* Note: Controls are unmapped, user must map controls using Manufacturer's mapping software.

o Logitech G25 Racing Wheel

o Logitech Wingman Formula GP Wheel

o Logitech MOMO Racing

o MOMO Force

o Driving Force Pro

o Driving Force

o Formula Force

* Added Commandline "-notimefix" which will help some users who are experiencing the fast/slow gameplay issue after patch 1 was applied.

* Fixed a bug that caused some users to experience endless looping audio effects after Patch 1 was applied.

* Benchmark was disabling sounds after Patch 1 was applied, this is now fixed.

 

CRASH FIXES:

 

* Unable to load game fixed - For some users, a DOS window would open and close immediately upon Game Launch, GTA IV would never launch.

* Hang on Initial Game Loading Screen fixed - Some users experienced Character Art Loading screens in an endless loop.

* Certain causes of the RESC10 error have been fixed (Alt-Tab, change resolution). If you experience an RESC10 error, you must restart.

* Certain Instances of the "GRAND THEFT AUTO IV has encountered a problem and needs to close" error have been fixed.

 

VIDEO EDITOR:

 

* Naming clips is now mandatory on Export

 

MULTIPLAYER:

 

* Legitimate players being kicked from Multiplayer matches has been fixed.

 

GENERAL ADDITIONS / FIXES:

 

* Wireless 360 controllers not functioning - Triggers were full on/off, fixed.

* In the Options menu accessed from the Title Screen a “Game” section has been added with the ability to turn Clip capture on/off.

 

http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/patch/index.html

Edytowane przez neo2006a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehehe, lista poprawek jest porażająca. I miesiąc nad tym stękali?

 

"Direct input device support is now disabled by default and can only be enabled with the commandline: "-usedirectinput" - po prostu mnie rozwaliło :D Najlepiej w ogóle wyłączyć directinput zamiast szukać przyczyny złego odczytu osi z padów i cyrków z kamerą. Brawo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja narazie zauważyłem tylko że:

-wcześniej potrafiły mi mrugać niektóre źródła światła (np w domu), teraz mrugają mi cienie...(np. te uzyskane dzięki światłom samochodu)

-może trochę szybciej wszystko się ładuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więcej opcji do zmiany detali przy czym detale musiałem zmniejszyć bo przy takich jakie miałem wcześniej mi tekstur praktycznie niewczytywało. Min FPS nieco skoczył i gra się szybciej ładuje. To tyle, więcej istotnych poprawek nie widziałem ;).

Edytowane przez OCM4n14k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zainstalowaniu patcha w benchu 7 fps więcej (ale od początku nie brałem poważnie tego testu), a co do rozgrywki to jestem mile zaskoczony bo gra chodzi lepiej i jest to odczuwalne :D.

Jak już ktoś wcześniej napisał to w opcjach grafiki jest więcej możliwości do wyboru. To tyle u mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko ten patch. Mogę już ustawić rozdzielczość 1920x1080, view: 25 detail distance: 30 itp i gra chodzi bardzo płynnie w single player. Już się nadaje do grania ;-) Jeszze jeden patch i będzie super z GTA. Ogólnie sporo poprawił.

 

 

PS. Gra sie szybciej ładuje, nie musze już oglądać 10 ekranów z postaciami tylko po 2 już gra ;]

Edytowane przez bartek46op

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po instalacji patcha masa problemow. Po pierwszym patchu gra chodzila w 1024x768 w ustawieniach Medium bardzo dobrze. Czasem ( bardzo rzadko widzialem jak doczytuja sie textury drogi czy budynkow. Po instalacji patcha gra moze i chodzi lepiej ( mam tez wrazenie ze grafika nieco sie polepszyla ). Ale na ustawieniach medium nie ma juz praktycznie szans grac przyjemnie , a i tekstury slabo sie doczytuja. Jedyne co ten patch mi dal to wyciete 30 min z zycia na ponowna instalacje gry i powrot do patcha nr. 1 ;) Dodam ze nie mialem bledow z kafejka czy TV ktore podobno ten patch powoduje. Wydaje mi sie ze patch poprawia duzo jesli chodzi o lepsze karty graficzne z wieksza iloscia ramu ale na slabszych jest duzo gorzej.

Edytowane przez Firo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...