KHOT Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Dzisiaj koleżance poszła guma w przednim kole... Telefon do jakiegoś idiotycznego wulkanizatora, gość przyjechał, postawił samochód na lewarku, zabrał koło i pojechał zmienić gumę do siebie. Ofc nie podłożył nic pod koła... efekt: pasek z ciężkim TDI pod maską pięknie yebnął przednią tarczą o beton... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Dziś, po raz kolejny, doznałem szoku na drodze. Stoimy z ojcem na światłach ( bielsko-biała, sarni stok, kierunek katowice )za starszą astrą. Wszystko byłoby normalne, gdyby nie to, że kierowca opla, po ujrzeniu zielonego światła ruszył dalej. Niestety gościu zamiast patrzeć na światła, które są bezpośrednio przed nim, patrzył na kolejne... Zabrakło dosłownie, pół metra, żeby wbił się pod rozpędzony samochód. Kobieta, która go prowadziła była w lekkim szoku. btw2. nowa 5-teczka jest śliczna. To jest tam trochę mylące jak się zamyślisz. Jak przyjedzie jakiś wieśniak z okolicznych gmin (jak moja ;-) ), to mogą się różne cuda dziać. Dobrze że się nic nie stało. co do nowej piątki to ojj tak. Polak projektował i w końcu posprzątał bałagan po Banglu jak trzeba. Choć wnętrze mogłoby być troche fajniejsze. Wiem, że jest typowo w stylu bmw, ale mimo, że to nowe auto to trochę jedzie drugą świeżością... Audi ma duuuużo ładniejsze wnętrza IMHO a Mercedes-Benz to już lata świetlne różnicy. Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez Sysak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpektor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Jest mylace, dlatego kazdy powinien jeszcze bardziej uwazac. Moim zdaniem, audi ma najgorsze wnętrze z wymienionej trójki. Do samochodu tej klasy całkowicie nie pasuje. W pojedynku A6, 5 oraz E Class, zdecydowanie wygrywa nowa piąteczka. Wygląda rewelacyjnie, zresztą porównajcie sami: http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2006/07/audi_a6_42_review_1.jpg http://autoswiatlo.motogrono.pl/files/2009/11/nowe-bmw-5-wnetrze.jpg http://motoforum.pl/drupal/files/merc-e-4.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Rust Stajl! Swoją drogą jak on to na Fiacie uzyskał, nie wiem. Mercedes czy stary Opel - sprawa byłaby jasna. Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez jonas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Moim zdaniem, audi ma najgorsze wnętrze z wymienionej trójki. Do samochodu tej klasy całkowicie nie pasuje. W pojedynku A6, 5 oraz E Class, zdecydowanie wygrywa nowa piąteczka. Wygląda rewelacyjnie, zresztą porównajcie sami: http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2006/07/audi_a6_42_review_1.jpg http://autoswiatlo.motogrono.pl/files/2009/11/nowe-bmw-5-wnetrze.jpg http://motoforum.pl/drupal/files/merc-e-4.jpg Audi A6 C6 - 2004 rok Mercedes E W212 - 2009 rok BMW 5 F10 - 2010 rok A6 już stare jest :) poczekaj na nową wersję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpektor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Czekam z niecierpliwością, bo patrząc na cały samochód A6 nadal jest piękna. Mam nadzieję, że nic nie popsują. Jeśli pójdą w takim kierunku jak w nowej A8, w środku nie powinno być zle: http://img269.imageshack.us/img269/5056/wieder017.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^BerZerK^ Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Swoją drogą jak on to na Fiacie uzyskał, nie wiem.Poprzez taki fakt ze to jest fiat :-D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 No fakt, o swojego makaroniarza z zewnątrz też nie dbam. Wolę trochę podłubać w silniku/zawieszeniu, niż bawić się w usuwanie rysy na drzwiach, czy paru wgnieceń w dachu po gradzie (chyba). Jonas, prosta sprawa: blachy ze szrotu do naprawy po dzwonie, pewnie leżała maska w kanapce z innych gdzieś na powietrzu. Wtedy dużo nie trzeba, żeby to zaczęło tak ładnie rdzewieć. A jak już jesteśmy przy korozji... w sobotę wpadł kuzyn w e46. Młodsze to od mojego, a już pęcherze na bagażniku, drzwiach, masce... nie uwierzyłbym, gdybym nie widział. Już rozumiem na masce- wpadnie jakiś ostry kamień gdzieś na drodze, to musi lakier odprysnąć i nieszczęście gotowe. Ale na klapie z tyłu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 a nie miała dzwona przypadkiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 BMW? Nie, albo nic mi o tym nie wiadomo. Nie mówię, że było tego dużo, ale jednak było. Np. na ramce szyby w przednich drzwiach, gdzie jest malowanie czarnym matowym, było widać rudzielca przebijającego spod spodu. Trochę to dziwne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryce Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Obstawiam że ktoś polecial po całości samochód, bo one tak nie rdzewieją ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpektor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 W mojej E46 też słupek pomiędzy przednimi a tylnymi drzwiami zaczęła dziubać korozja, więc to o czym mowi m4r nie jest spowodowane dzwonem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Podoba wam się "drewno" w samochodach? Dla mnie ma się ni jak do eleganckiego, bogato wyposażonego samochodu. Moim zdaniem szpeci wnętrze auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 (edytowane) Zależy. Czasem wygląda bardzo ładnie, głównie jasne drewno przy jasnym wnętrzu, ale zazwyczaj szczególnie ciemne drewno z czarnym pasuje jak pięść do nosa. Patrz -> audi ze zdjęcia xpektora xpektor, jak porównujesz 3 wersje kolorystyczne wnętrza i jeszcze wybierasz najładniejszą akurat dla bmw a najbrzydszą dla audi, to wiesz... ;-) Moim zdaniem, a siedziałem i macałem wszystkie, ale brałem pod uwagę głównie mareriały, styl i wykonanie, a nie bajery bo na to nie miałem czasu, kolejność jest taka 1. E klasa 2. A6. 3. BMW 5 maciekCi, nawet nie biorę go pod uwagę, bo mam alergię na luksus z japonii i ameryki, a to jest perfekcyjna symbioza tych dwóch światów. ;-) Nie lubię ani lexusów ani infiniti. Tak przy okazji. http://www.auto-motor-i-sport.pl/wiadomosci/Alfa-Romeo-159-Policja-9177.html I życie w naszym kraju małymi kroczkami staje się coraz piękniejsze. :) :wub: Edytowane 20 Kwietnia 2010 przez Sysak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 1. E klasa 2. A6. 3. BMW 5 Zgadzam się z Syskiem, ale jeszcze przed tym wszystkich rzuciłbym 1. Lexus GS, jeśli chodzi o solidność wykonania. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryce Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Ale twoje nie rdzewieje w tylu miejscach na raz ;). dla mnie: 1 bmw 2 merc 3 audi Nie to że bmw jest super i kropka ale jestem raczej konserwatywny i nie lubie " przebajerowanych " jak dla mnie wnętrz. Wszystko to kwestia gustu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Poprzez taki fakt ze to jest fiat :-D O to mi właśnie chodzi - żeby Fiat rdzewiał, musi być bity albo w wieku 15+ (patrz pierwsze Cinquecento), względnie być modelem Uno, ostatnim bez ocynku. To nie Mercedes W210 albo Vito, który rdzewieje z definicji nawet po kilku latach chuchania i dmuchania w garażu. Rozumiem że można nie dbać o samochód, ale to nawet jak na zabezpieczenie antyzłodziejskie jest przegięciem :> 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Szkoda 159. Wszystkie auta z drogówki podobały mi się zanim trafiły na drogę z napisem Policja. Wiem, dziwne zboczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpektor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Sysak, ciężko znalezc zdjecia z podobna kolorystyka... ;) Tutaj chodzi głównie o design, w ktorym nowa 5 jest bezkonkurencyjna. Drewno jest ładne o ile nie jest rude albo sraczkowate. Pięknie wyglądał korek w Meśku F700. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Mi też leży kolejność: BMW, Merc, Audi. Nie chodzi nawet o kolorystykę, co raczej o sam efekt końcowy. Nie lubię zaokrąglonych kształtów. Ostre linie z BMW wyglądają bosko. Deski w nowszych BMW bardzo mi się podobają. Natomiast z zewnątrz nowe A4 kasuje E60, 159, Insignię a nawet E92, F01 i F10 - nowe lampy Audi są obłędne, nawet jak nie świecą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reaktiv Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Ktos wie jaki to model felg w tej policyjnej alfie? : d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 to seryjne felgi w 159... większość producentów alu ma w swojej ofercie taki wzór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Ktos wie jaki to model felg w tej policyjnej alfie? : d Jeśli chciałbyś takie mieć u siebie to O.Z. Racing są bardzo podobne. KLIK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) Superturismo ;] Zresztą, nie wiem czy w Alfie nie ma właśnie tych- przecież OZ to włoska firma. Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez m4r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modd Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Powiedzcie mi, czemu kierunkowskazy są zaprojektowane tak, żeby same się wyłączały po manewrze? Bo ja nie widzę żadnych plusów takiego rozwiązania. Raczej irytuje to niż pomaga. PS. Wiem, że to głupi temat, ale denerwuje mnie to i chciałbym poznać jakieś argumenty dlaczego w każdym samochodzie (a przynajmniej większości) się to stosuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryce Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Ułatwia ;), np mi nie chce się machac ręką żeby wylączyc kierunkowskaz po manewrze, jezdziłem jakiś czas bez tego cuda i po jakims czasie zaczęło mnie to irytowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Bo brak tego denerwuje, a tak przynajmniej nie widać kierowców, którzy by o tym na 100% zapomnieli po skręcie spod świateł. Radio sobie gra, przerywacza nie słychać, na desce coś tam sobie mruga- pół kilometra dalej (najczęściej przy następnym skręcie) już wiesz, że to był kierunkowskaz. Heh, też jeździłem przez jakiś czas autem z tym mechanizmem zepsutym. Masakra. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) jak rzecz ułatwiająca życie może irytować :unsure: jakieś fanaberie początkującego kierowcy chyba, ja sobie nie wyobrażam jazdy bez tego automatu. Zresztą po co kierunek miał by migać po wykonaniu manewru ?!? Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez slavOK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredek Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 A tam masakra ;)Wrzucasz kierunkowskaz, skręcasz, kierownica Ci odbija do prostej w moment i wtedy wolnymi palcami pyk dźwigienkę i po sprawie. Wiadomo że z jest łatwiej ale da się żyć i bez tego, ale to też zależy na ile mamy w sobie coś z choleryka ;) BTW. Czy inni kierowcy mają zwyczaj rzadziej ,,wpuszczać,, takiego kierowce który stoi na podporządkowanej który jedzie BMW? Jak jeździłem zwykłą Toyotą w tym samym miejscu którym zawsze jeżdżę nie miałem problemu z wyjazdem, zawsze ktoś wpuszczał, a teraz jak jadę BMW (do tego czarnym co dla niektórych o zgrozo) no to niema bata, muszę się na chama wciskać, coś chyba w tym jest ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modd Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Nie każdy skręt wygląda "tradycyjnie", np. czasami przy skręcaniu w lewo musisz najpierw odbić lekko w prawo, co automatycznie wyłącza klepnięty wcześniej kierunek (chyba nie muszę tłumaczyć ;) ). A jak nie powtórzysz, to się różnie może skończyć. Sam zamysł może i jest dobry, ale działanie takie sobie. Nie jest to jakoś przesadnie uciążliwe, ale jednak. I to raczej nie fanaberie, a praktyczne podejście. Włączam, skręcam, wyłączam - tak ma działać. Włączam, skręcam, włączam jeszcze raz w międzyczasie - tak działa w rzeczywistości. Dobry przykład podał m4r i teraz już wiem o co chodzi. Samochód musi być przyjazny dla wszystkich, także dla idiotów :) PS. Wiem, szukam dziury w całym. Po prostu znajdę kogoś, kto potrafi to wyłączyć (o ile się da). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...