KAX_ Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 (edytowane) Hamuja hamują Zrobiłem docierke zgodnie z opisem który wklejałem na poprzedniej stronie i jest co raz lepiej ale chyba trzeba by zrobić jeszcze jedną serię. Dodatkowo płyn ATE mimo 3 lat daje jeszcze rade hamulce rozgrzane ostro, a pedał nawet na chwile nie zrobił sie miekki St. Anger jak pisałem musze zrobić przyspieczoną docierkę bo będe miał okazja pojeżdzić po torze wiec wole aby byłu w 100% dotarte przez torem. U mnie gdybym robił we dwie osoby i darował sobie tulejke mysle ze komplet tarcz i klocków przód i tył to max 6h. Niestety robienie samemu zdecydowanie wydłuża czas. Tarcze prawie wszystkie zeszły bez problemu. Tylko jedną na tyle musiałem obijac z 10 minut zanim zeszłe. Pozostałe kilka kukniec i zeszły. Jedna na przodzie to anwet bez młotka zeszła. Edytowane 4 Sierpnia 2013 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 No to dobrze, że się udało :)Ja męczyłem się już kilka razy z hamulcami na tyle. Odkąd kupiłem auto problemy sprawiały pływające prowadnice zacisku. 2 rurki które łączą oba bloki, (wew. i zew.) hamulca. Gumki które bronią przed dostaniem się piachu uszkadzały się lub spadały i zacisk przestawał pływać. Efektem, blokada, nieodbijanie lub dobijanie. Koniec końców kupiłem w ciagu 2 lat już 5 zestawów naprawczych. Przy czym ostatnio odpuściłem i dałem do mechanika. Oba koła na tyle na raz. Zobaczymy jak długo wytrzymają, oby tym razem dłużej niż kilka m-cy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 A jednak dziś osobiście wymieniłem płyn. Banalnie prosta rzecz tym bardziej, że przy 18" calowych felgach nie musiałem ani podnosić auta ani ściągać kół. Kupiłem tylko kawałek wężyka pasującego na odpowietrzniki i jazda. Cała operacja trwała może z 20 minut dla litra płynu hamulcowego. Osoba, która mi pomagała nieźle sobie poćwiczyła nogę bo pompowania było sporo. Myślałem, że po latach płyn nie będzie aż tak zasyfiony jednak się myliłem bo był brązowy jak olej po frytkach z mcdonalda ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Wymiana płynu jest banalna, o ile nie są zapieczone odpowietrzniki. Ja z tym walczyłem w zeszłym roku i było ciężko, bo nikt chyba tego nie ruszał od dość dawna, ale dałem radę z pomocą dziadka :) Przy wymianie warto płyn kupić kilka dni wcześniej i odstawić go na półkę, żeby pęcherzyki powietrza się z niego wydostały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Myślałem tylko, że znów będę musiał koła ściągać, a tego za bardzo mi się nie chciało. Okazało się jednak, że elegancki dostęp był z kołami. Płyn nie był odstawiony bo przejechał ze mną przed wymianą kilka km bo wymieniałem go sobie pod robotą. Niemniej pęcherzyków być nie powinno bo przy wlewaniu było dość gęste sitko w zbiorniczku co powinno porozbijać ewentualne pęcherzyki. Musze tylko dokupić dwa kapturki na zaworki bo jednego nie było, a drugi się rozwalił przy ściąganiu. Zostawiłem sobie jeszcze 100ml płynu bo muszę w instrukcji serwisowej doczytać jak odpowietrzyć wysprzęglik bo tam też trochę płynu będzie. Zaworek widzę ale nie widzę nigdzie śruby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buziak Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 JEDYNY TAKI OKAZJA IGIEŁKA ZOBACZ!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=qHT-HujXavI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 http://www.youtube.com/watch?v=qHT-HujXavI to cos dla Jonasa, silnik oczywiscie TD ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukifas Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2013 (edytowane) Siema Panowie Jakiś czas temu pisałem, że szukam autka. Teraz inne pytanie, co to może być? Był bity od strony pasażera. Do tego czasami kierownica się zawiesza i nie odbija, a kręcąc w miejscu słychać stuki. Moje podejrzenie to zła geometria i maglownica nie wyrabia. Ale czy da się tą geometrie jakoś zrobić? Edytowane 17 Sierpnia 2013 przez kukifas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Jeśli nie jest to jakaś super oferta, to sobie odpuść, bo może być geometria i maglownica, co i tak swoje będzie kosztować, a może być mega dzwon i krzywe podłużnice, czy co to tam jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2013 pewnie elektryczne wspomaganie fiata które się do pewnego roku jebało na potęgę, ogólnie elektronika w stilo lubi płatać figle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukifas Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Kwestia taka, że auto jest już moje. Trafiło się 2006 rok za 11 tys. z przebieg 143 tys. km i gdyby nie te koła i stukająca maglownica było by wszystko spoko. Oględziny jak i diagnoza pod komputerem nie wykazała żadnych nieprawidłowości. Znajomy mechanik oglądał i mówił, że podłużnice są okej i dopóki nie weźmie na kanał to nie powie o co chodzi. Problem w tym, że mieszka i pracuje 150 km ode mnie i nie ma jak tego sprawdzić. Auto w przyszłym tygodniu idzie do mechanika i mimo, że zaufany, to wolałbym porady z innego źródła. Szukałem auta 13-14 tys. więc została górka na naprawę ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2013 (edytowane) Teraz dopiero zwrocilem uwage na to zdjecie, chyba chodzi o to ze lewe kolo bardziej wystaje ? Stawiam na ciulato ustawiona zbieznosc albo cos przeskoczylo w przekladni od strzala w kolo, nie koniecznie dzwon, wystarczylo ze ktos wpadl na kraweznik.@xperia Edytowane 17 Sierpnia 2013 przez slavOK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Równie dobrze może jakieś kijowy zamienniki wahaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukifas Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Dzięki Panowie za odpowiedź! Jeszcze w kwestii tego panoramicznego dachu ;) powyżej setki zaczyna szumieć, to normalne czy uszczelka ma dosyć? Pamiętam jak kiedyś u kumpla w twingo przeciekał szyberdach to w ASO za uszczelkę wołali prawie tyle za ile je później sprzedał :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Jak on te podłużnice oglądał skoro na kanał nie brał? :) Przy zweryfikowanej przygodzie to imho wizyta na kanale jest podstawą, teraz można tylko gdybać i się modlić żeby nic poważniejszego nie wyszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2013 (edytowane) Biegli eksperci z PPC, po dogłębnej analizie zdjęcia kazali wymienić pół auta. Ja polecam dobrze ustawić aparat, bo lekko sieknięta perspektywa na foci sugeruje, że był przesunięty bliżej prawej strony i stąd cały problem. Radzę też jechać do diagnosty, a nie dawać zdjęcia do sprawdzenia przez forumowych rzeczoznawców. Macie, parę więcej "punktów kontrolnych" dorysowanych: Dołem lewa strona zdjęcia niżej, górą prawa. Każdy z odrobiną przestrzennej wyobraźni sobie łatwo wszystko wywnioskuje. Edytowane 18 Sierpnia 2013 przez m4r 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Kierat mu sie raczej od krzywej fotki nie blokuje... wiem co pisze jestę ekspertę. @xperia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Dlatego niech jedzie do tych, co ten samochód dotkną, a nie tylko obejrzą na zdjęciach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Tak po prawdzie to bezsensowne dywagacje, jeżeli to problem z geometrią to pierwszy lepszy diagnosta na stacji diagnostycznej zweryfikuje usterkę za 5 dyszek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domik Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Ja tez ostatnio walcze ze "zbieznoscia". I teksty panie pt " pogiete podluznice dzwon itd "niestety nie moglem sie do swojego mechanika dostac z powodu 300 km ;). Teraz na miejscu okazalo sie ze poduszki na mcphersona. Karwa 2 razy zbierznosc ustawialem ...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2013 (edytowane) Ponoć w stilo panoramiczny dach to zmora bo po jakimś czasie mechanizm dostaje świra i się nie domyka. Pisali, że można szukać fachmanów, niby taki sam dach montowany był w jakichś mercedesach. Nowy dach w ASO kosztuje coś koło 17tyś. Edytowane 19 Sierpnia 2013 przez Kacimiierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukifas Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2013 nie 17 a ok. 8 tys. ;) u mnie dach został nasmarowany sztyftem sonaxa i zamknięty już chyba na stałe, bo nie kręcą mnie szyberdachy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2013 To w gazecie oszukali bo akurat było coś o tym jak oglądali używane stilo ale w kombi. Chyba, że promocja jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2013 W gazecie? Mówisz o którymś z przedruków germańskich gadzinówek, gdzie testuje się różne samochody, ale mały bagażnik w Alfie Romeo Brera to istotna wada, a jeszcze mniejszy w Polówce to "rozsądne gospodarowanie przestrzenią"? 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2013 dobre z tą alfą i polo :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2013 W gazecie? Mówisz o którymś z przedruków germańskich gadzinówek, gdzie testuje się różne samochody, ale mały bagażnik w Alfie Romeo Brera to istotna wada, a jeszcze mniejszy w Polówce to "rozsądne gospodarowanie przestrzenią"? Zapewne o tej tyle, że o poradniku i artykuł był akurat o używanych i o porównywaniu tego co w ogłoszeniu z tym co rzeczywiście było na miejscu, w jednym z 3 fiatów stilo był własnie panoramiczny dach, który nie domykał się na jakiś centymetr. Opieram się na gazecie bo niedane było mi posiadać fiata stilo. :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garfield^ Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2013 fajne stilo za nieduże pieniądze o ile naprawa nie wyjdzie za drogo to dobry interes ubiłeś :) co do pytań/problemów polecam forum klubfiatstilo.pl co do panoramy super bajer o ile działa prawidłowo, a z tego co słyszałem lubi się chrzanić, natomiast jedyny porządny serwis znajduje się w Warszawie. Co do awaryjności moim zdaniem po roku używania nie ma źle (wymieniałem czujnik położenia wału oraz komplet pasek wieloklinowy, rolkę z napinaczem i jak się później okazało koło pasowe alternatora), nie mówię już o takim standardzie jak rozrząd więc chyba nie ma źle jak na 10 letnie auto. Elektronika potrafi czasem głupieć (komp wyświetla błędy) ale z reguły są to ciach!ły które można dość łatwo wyeliminować (np przeczyszczenie styków) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2013 http://www.youtube.com/watch?v=55oNybHXPZg Ebeh... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Koleś kupił budżetowego kompakta (MSRP od $17k) i czego się spodziewa? Bentleya? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2013 No wiesz, skoro koleś całe oszczędności wydał (na buty już nie starczyło hehe) to ma wymagania:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...