Jump to content
Drunk_ZoZol

Battlefield 3

Recommended Posts

A co do braku DX9 to elegancko. Własnie tego potrzeba grom na PC.

 

No jak się ma bogatych starych to na pewno, już widzę ten pokaz slajdów na moim 8800 gt w dx11...

Nie każdego stać na nowy sprzęt - gra powinna być zrobiona tak żeby wykorzystywała możliwości nowych maszyn ale równocześnie działała przyzwoicie na starszych sprzętach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 8800 GT nie odpalisz DX11, ale nie ma informacji że nie będzie obsługi DX10. Pierwsze karty DX10 to już stare konstrukcje, nie mówiąc o archaizmach typu GF 7900 (DX9). Rozumiem że BF3 powinien chodzić na takiej karcie płynnie, nawet na min detalach?

 

A jak ktoś zmienia kompa raz na 5 lat, to na prawde 100 razy lepiej kupić konsolę.

 

 

A co do ostatniego zdania - może i tak powinno być, ale nie jest i nie będzie. Jak gra chodzi dobrze w DX9, to chodzi słabo w DX11 przy tym nie wiele oferując, bo efekty są po prostu doklejone. Jak BF3 będzie pisany pod DX11 to powinna to być pierwsza gra, która pokaże jakiś duży postęp.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak ktoś zmienia kompa raz na 5 lat, to na prawde 100 razy lepiej kupić konsolę.

No raczej konsola do BF-a to kiepski pomysł. Na padzie gra się strasznie we wszelkiego rodzaju FPS-y.

Pomijam urządzenia myszkopodobne bo ich działanie w grach na konsolach jest średnie.

 

Poza tym na kompie można zrobić milion rzeczy więcej i lepiej niż na jakiejkolwiek konsoli... a granie jest miłym dodatkiem.

 

Na miejscy twórców BF3 zastanowiłbym się czy taka "promocja" ma sens ponieważ mogą stracić połowę potencjalnych klientów tylko ze względu na wymagane DX10-DX11.

 

 

Harry - oczywiście twoje argumenty w pełni szanuję, po prostu piszę co myśle na ten temat. Każdy ma swoje zdanie.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sporo jeszcze ludzi korzysta z XP'ka i sporo wśród nich jest fanów serii BF. Moim zdaniem troszkę ryzykowne posunięcie, zważając na to jaką popularność ma ta gra. Dla mnie osobiście XP zszedł na dalszy plan gdyż nie mam potrzeby korzystania z niego. BF 3 powinna raczej obsługiwać DX 10 gdyż Vista, podobnie jak Win7 są normalnie w pełni wspierane przez MS. XP zdaje się do 2014 tylko , albo i wcześniej. Troszkę to nie fair wobec niektórych graczy, ale cóż poradzić. Trzeba iśc z biegiem czasu. Mnie XP bardzo długo służył.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://sklep.gry-online.pl/KartaProduktu.aspx?id=3342&k=battlefield-3-edycja-limitowana

http://sklep.gry-online.pl/KartaProduktu.aspx?id=3344&k=battlefield-3-edycja-limitowana

http://sklep.gry-online.pl/KartaProduktu.aspx?id=3343&k=battlefield-3-edycja-limitowana

Battlefield 3 Edycja Limitowana PL (Preorder) - PS3Sklep.pl - twój sklep z grami!

 

Tryb sieciowy – Zaproś znajomych do wspólnego wysiłku. Potyczki na wirtualnej arenie walki w gronie przyjaciół są zawsze najbardziej emocjonujące. W Battlefield 3 równoczesną rywalizację na jednej mapie może stoczyć do 24 graczy na konsolach nowej generacji (Playstation 3, Xbox 360) oraz do 64 graczy na komputerach klasy PC.

Edited by andrew777

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ciekawe. To by musiało oznaczać że gry będą się mocno różnić, oby przede wszystkim wielkością map. Nie moge sie doczekać tej zapowiedzi za niecały miesiac.

 

 

Ciekawe co będzie mieć limitka, czy same unlocki jak BC2, czy coś więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli już było to wybaczcie

 

parę tech info na temat nowego Batllefielda 3

 

gra będzie działała na nowej wersji enginu Frostbite (tym razem w wersji 2.0) - oprócz ulepszonej destrukcji nowy engine oferuje między inymi deferred rendering (znany m.in z Killzone2 i 3) - dający lepszą obsługe wielu źródeł światła w stosunku do tradycyjnego forward renderingu oraz nowość: realtime radiosity (w uproszczeniu mozna powiedzieć że jest to ulepszone liczenia oświetlenia - uwzględniające światło odbite i kolor odbijającej powierzchni)

 

tutaj macie prezentacje realtime radiosity w silniku frostbite 2.0 (najciekawsze zaczyna sie około 2.00)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

gra będzie działała na nowej wersji enginu Frostbite (tym razem w wersji 2.0) - oprócz ulepszonej destrukcji nowy engine oferuje między inymi deferred rendering (znany m.in z Killzone2 i 3) - dający lepszą obsługe wielu źródeł światła w stosunku do tradycyjnego forward renderingu oraz nowość: realtime radiosity (w uproszczeniu mozna powiedzieć że jest to ulepszone liczenia oświetlenia - uwzględniające światło odbite i kolor odbijającej powierzchni)

Heh. czyli bye bye antialiasing?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh. czyli bye bye antialiasing?

 

chyba będzie MLAA (Morphological Anti-Aliasing)....hmmm lepszy rydz niż nic

 

update:

 

Edycja limitowana będzie dodatkowo zawierała pierwsze DLC, o nazwie "Back to Karkand". Pierwszy dodatek do Battlefield 3 będzie z pewnością prawdziwym rodzynkiem dla każdego fana BF 2. Będzie on zawierał 4 "legendarne" mapy znane z "dwójki", w których będzie działać system destrukcji i fizyki z BF3. Nie wiadomo jeszcze, jakie to będą mapy, ale wydaje się oczywiste, że jedną z nich będzie bardzo popularny "Strike at Karkand". Ale to nie wszystko! Na wszystkich poziomach z dodatku, gracze będą mieli do dyspozycji cały sprzęt, broń i pojazdy, jaki znajdował się na mapach w oryginalnej wersji z Battlefield 2. Udostępnione będzie także kilka nowych odznaczeń/osiągnieć do zdobycia. Dodatek będzie dostępny dla posiadaczy limitowanej edycji Battlefield 3 już w dniu premiery samej gry. Osoby nieposiadające wersji limitowanej będą mogły ściągnąć DLC ok. miesiąc po premierze Battlefield 3.

Edited by ZATOICHI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro bf3 wychodzi też na konsole powinni poczekać na ps4 albo następnego klocka. bf3 powinien wyciskać soki - pokazać na prawde ultra grafe, fize i inne ciach!ły - wykorzystać to co mogą nowe PC zaoferować ;). No chyba ze bf3 na konsole bedzie wyraźnie "gorszy" od tego na PC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No zapowiada się że będzie. Skoro silnik nie obsługuje DX9, a ilość graczy to 64, to raczej konsolowe wersje nie będą oferować tych samych możliwości.

 

Mam nadzieję, że wycisną z DX11 wszystko co możliwe, a na max detalach to będzie tech-demo (tylko lepiej zoptymalizowane niż Crysis). Oby nie dostosowali grafiki do obecnego sprzętu, tylko ten rok w przyszłość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No moja deus ex machina w tym stanie nie powinna pociągnąć nowego bf'a ;). Chciałbym aby nam szczęka opadła - coś nowego czy to grafa czy gameplay czy cokolwiek.

...Oby nie dostosowali grafiki do obecnego sprzętu, tylko ten rok w przyszłość.

 

No tak by było gdyby nie jeszcze stara generacja konsol ;). Trochę dziwne by było jakby gra na PC bardzo sie różniła od wersji na konsole. Wydawca nie lubi takich zagrań. Mogli by poczekać na nową generacje albo po prostu skupić sie na PC (niby obiecywali ze w bf3 skupią sie na starych graczach itp ale już nie raz takie obiecanki można było o kant [gluteus maximus] potłuc).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dali by juz jakies screeny z gry , ciekaw jestem postepu wzgledem BC2

napewno beda ogromne mapy dla 64 graczy ale jak z detalami ?

ciekaw jestem czy bedzie poprawa .

Wiecej detali otoczenia latwiej sie ukryc i trudnie wyczaic przeciwnika ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

już bc2 pokazało że na pc mozna robić duże mapy atakama,czy heavy metal jestem ciekaw co bf3 pokaże, wiem na pewno że zamówię preordera tak jak było z bc2 dice mozna śmiało zaufać, bo raczej fuszerek nie odwalają (wiem że wypuszczają bety ale taki ich urok przynajmniej wypuszczają aktualizacje i współdziałają z społecznością graczy)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeby tylko nie brakło sprzętu transportowego na tych wielkich mapach. Nic tak nie wnerwia jak kawał drogi do pokonania na pieszo, po czym kulka w łeb i dymasz od początku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W BC2, mapki robiono dla max 24 graczy, a przy 16 już bywa tłoczno. 32 na PC to przegięcie. Biorąc pod uwagę to, jakie irytujące błędy i braki mamy w BC2, nie zdziwię się, jeśli po prostu na konsolowych 24-osobowych mapkach, w wersji na PC, limit zostanie podniesiony do 64.

  • Downvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tam w ogole nie wchodze na serwery gdzie jest mniej jak 25 osob ;) co do trojki to 32 graczy na strone to takie rozsadne minimum, w koncu nie moze byc gorzej niz w poprzedniej czesci :]

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@oskar

Nie do końca się zgadzam. Wszystko zależy od mapy, przykładowo taki heavy metal w bc2 jest stworzony do sporej ilości graczy. Jeżeli w b3 będą naprawdę duże mapy, to 64 graczom będzie się grało wybornie.

 

Na pewno mapa była duża, jeśli chodzi o powierzchnię.

Skoro coś tam piszą o Karkandzie, to może jakoś upchną na tyle dużo budynków i innych obiektów, żeby to rzeczywiście wyglądało jak normalny BF.

Ale z

wiem na pewno że zamówię preordera tak jak było z bc2 dice mozna śmiało zaufać, bo raczej fuszerek nie odwalają (wiem że wypuszczają bety ale taki ich urok przynajmniej wypuszczają aktualizacje i współdziałają z społecznością graczy)

 

nie do końca się zgodzę - w BC2 do dzisiaj nie naprawiono błędów, które potrafią irytować - no, chyba, że irytują one tylko mnie i paru moich znajomków. O ile BF2 brałem w ciemno i się nie zawiodłem - choć było trochę trzasków, to w BC2 już nadużyto mojego zaufania. Dlatego dla mnie, z BF3, DICE startuje od zera - zwłaszcza, że BC2 można potraktować jako grę, która odniosła sukces komercyjny. Edited by _OskaR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.