Jump to content
Drunk_ZoZol

Battlefield 3

Recommended Posts

Można do tego dorzucić "lagi" - chowamy się, czy likwidujemy przeciwnika i nagle okazuje się, że w tym czasie byliśmy już martwi - ja tam z reguły walczę na mały dystans, więc tego nie da się nie odczuć, niedziałające niekiedy c4, konieczność respawnu (bywa), albo wczytania nowej mapy po zakończeniu rundy tylko po to, żeby zaraz wyjść z gry, rzucamy sobie c4 czy pikawkę, ale obiekt mamy jeszcze w rękach, problemy z rozjeżdżaniem przeciwników etc. Jeszcze coś by się pewnie znalazło. :lol2:

Edited by _OskaR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Game Informer: Battlefield 3 - New Thread of Details #1

Okay, so going through the article:

 

-Aiming for CY Q4 2011 release

-Concept for BF3 has been in the works for years, waiting on proper tech to seamlessly come together

-Frosbite 2.0 is the culmination of this tech, entirely re-written

-Lighting sounds neat, one "probe" contains more lighting information than an entire BFBC2 level.

-Level destruction is going to be "believable" but basically everything is destructible.

-Character animations powered by ANT, what EA Sports uses.

-AI characters and multiplayer characters have different animation sets

-No more "gliding" animations that look off, animation realism is a focus

-Captured their own war audios (bullets, tanks, helicopters, etc) at different distances to ensure realism

-Better audio cues for certain actions, more easily able to listen for threats

-Plan on better, more immediate post release content

-More unlocks than BFBC2

-Dice trying to find a good balance between customization of your character and not having "pink rabbit hat(s)"

-4 classes

-Will talk about squads "later"

-Looking into a theater mode but can't talk about it

-Will have co-op

-There will be a kill-cam but it can be turned off

-BF3's team is almost twice as big as the team for BFBC2

-They want the pacing of the single player mode to be balanced, with highs and lows. Makes the comparison to a song vs a guitar solo.

-Part of the single player mode takes place in Sulaymaniyah - Iraqi Kurdistan.

-"Fuck" will be used often, so M rated for sure

- There will be an earthquake in a level. The destruction sounds very impressive. 7 story building collapses, looks very well done

-Significant narrative that goes with the SP mode

-More than one setting, you're not in the middle east for the whole game

-PC version is lead version

-Why 64 players for PC only? No complains from the console crowd.

-No mod tools at release. Maybe none down the line either. Frosbite 2.0 is complex and mods tools would have to be dumbed down, so does Dice really want to put their time to that or would it be better spent elsewhere?

-Original story, not based on Bad Company at all.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogliby sobie darowac tego singla ;) Ale dobrze, ze skupili sie na wersji pc, bo rownanie wszystkiego do badziewnego poziomu konsol zaczynalo byc meczace.. w koncu ktos zauwazyl, ze "next geny" maja ponad 5 lat...

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W końcu ktoś robi grę w dobrą stronę. Wiadomo że dużo łatwiej obciąć grę (PC->konsole), niż wyraźnie ulepszyć (konsole->PC). Oczywiście zrobienie wypaśnej gry też trudniejsze i bardziej kosztowne, ale w przypadku takiej produkcji na pewno się opłaci, w końcu to gra w której stawia się przede wszystkim na multi, czyli kilkaset godzin grania, a w takim wypadku warto zapłacić za grę, nawet w cenie premierowej.

 

Jak na razie zapowiada się coraz lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już złożyłem zamówienie na preorder. Biorę w ciemno tą grę, jedyny tytuł jaki mogę kupić bez sprawdzenia wcześniej. Na pewno dice i po tym co czytam będzie warta tych 130zł.

Edited by sPiDeK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolałbym żeby bardziej porównywali do BF2 niż BFBC2. Ale screeny...no kurde miodzio, jak film. Tyle że nie samą grafiką ta gra żyje...

Edited by rafa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie to gameplay mógłby być dokładnie taki jak w BC2. Grafika i fizyka za to ma powalać, i dopracowanie powinno być na konsolowym poziomie BC2, bo tam bugów jest malutko, a problemy z serwerami występowaly głównie przy okazji premier dodatków.

 

Do tego ogromne mapy z dużą ilością punktów i masą pojazdów. System rankingowy jest praktycznie idealny, tylko jak ma być więcej unlocków to oby je jeszcze bardziej rozciągnęli, bo dośc szybko sie wszystko odblokowuje w BC2, potem zostają same awardy.

 

 

 

W przypadku grafiki niestety martwi mnie ten MLAA. Niby gry wyglądają coraz bardziej realistycznie, a robią to kosztem jednego z najważniejszych czynników realizmu, który istnieje od wieków. Jak kiedyś zrobią autentycznie fotorealistyczną grę bez antyaliasingu, to będzie niezły lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do systemu rankingowego to jednak osobiście wolałbym żeby dłużej sie odblokowywało stopnie niż w BFBC2, ale za to nie tak długo jak w BF2 w którym po 900h byłem blisko majora dopiero. (inna sprawa to umiejętności ;) ). Inne blaszki i naszywki są OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba jednak dobrze, a jeśli źle to użył byś jakichś konkretów zamiast pustych zaczepnych komentarzy.

 

W przedsprzedaży dostępna jest wyłącznie Edycja Limitowana. Jej zawartość zostanie oficjalnie ujawniona na GDC 2011. Jednakże do sieci wyciekła reklama, z której dowiadujemy się, że wspomniane wydanie zawierać będzie "Powrót do Karkand", czyli dodatek składający się z czterech map z Battlefield 2. Będą one udoskonalone pod wieloma względami (grafika, system zniszczeń i fizyka). Gracze, którzy zakupią EL otrzymają także unikatowy zestaw broni i pojazdów z "dwójki" oraz dostęp do nowych osiągnięć/trofeów. Miesiąc premierze gry EA ma wydać te dodatki w formie płatnego DLC.

Battlefield 3,co wiemy...

 

pzd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już się boje, jak będzie wyglądał lot samolotem w nowej fizyce. Porównując pilotaż helki z BF2 a BC2 to ciemno to widzę.... Czy wrócą jeszcze czasy podniebnych akrobacji ? kręcenia beczek AH-10? Pojedynków na TV'ki? :( (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi)

 

 

ED: Miałem duże nadzieje z BF3... Jeżeli chcą dać AŻ 4 mapy z BF2 i to jeszcze w płatnym DLC, to ja już podziękuję. Chyba szykuje się wielki powrót do BF2. Jestem ciekaw, jakie będą wymagania dla map dla 64 osób :P, na pewno większe od BC2. Zobaczy się podczas bety.

Edited by kacp3r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczesniej na jakims zagranicznym portalu czytalem, ze dodatkowe mapy z 2ki beda od poczatku dostepne w edycji limitowanej, a dopiero po miesiacu dla wszystkich. A dlc bym tak pochopnie tez nie mowil nie ;) jezeli beda dlugo wspierali gierke i bedzie sie fajnie gralo to chetnie zaplace :]

 

co do latania heli to imho bc2 ma ten element lepiej zrobiony, smiglowce waza swoje

Edited by kkNd!
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem duże nadzieje z BF3... Jeżeli chcą dać AŻ 4 mapy z BF2 i to jeszcze w płatnym DLC, to ja już podziękuję. Chyba szykuje się wielki powrót do BF2. Jestem ciekaw, jakie będą wymagania dla map dla 64 osób :P, na pewno większe od BC2. Zobaczy się podczas bety.

 

Lol? Dziękujesz grze bo będą cztery mapy z BF2 a nie wszystkie? Sorry ale to chyba ma być nowa gra, a nie remake BF2. Chcesz to graj dalej w BF2 i tyle.

 

Nie jestem w stanie tego pojąć. Jak do CoD są płatne map packi zawierające stare mapy to jest źle. Jak w BF3 będą tylko cztery stare mapy to jeszcze gorzej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tutaj informacji o BF2 na nowym silniku nie widzę. Jedynie o Map Packu tak jaki był do BC2 (Cold War, Oasis, Harvest Day i Heavy Metal).

 

Strike at Karkand to praktycznie 80% BF2 + 3 inne mapy = (prawie) całe BF2 na nowym silniku ;)

Kto nie chce nie musi, ale ja i wielu z chęcią pogramy.

 

Ciekawe jak rozwiążą gameplay. Respawn na każdym członku drużyny czy będzie dowódca jak w BF2.

Przydałoby się jeszcze możliwość blokowania pojazdów. Nie ma nic gorszego w BC2 gdy 9 ludzi chce pograć infantry a 1 i tak nawala z czołgu :(

 

pzd

Share this post


Link to post
Share on other sites

dopracowanie powinno być na konsolowym poziomie BC2, bo tam bugów jest malutko, a problemy z serwerami występowaly głównie przy okazji premier dodatków.

 

Na konsolowym?????

BFBC2 to najbardziej zbugowana konsolowa gra na świecie a problemy nie sa naprawiane bo poprawki jeszcze bardziej kaszanią rozgrywkę.

W jakiej grze wygrywając widzisz napis "your team lose"?

Od prawie trzech tygodni nie mogę wejść do multi, support EA to śmiech na sali -sami idioci.

Problemy z nożem, blokującymim elementami otoczenia (np deska leży na płasko -ale musisz podskoczyć zdradzając swoją pozycję), pływanie łodzią pod planszą w wietnamie, lagi i problemy z detekcją kolizji itd, itd.

Przegrałem ponad 400 godzin i gra jest piękna ale błędów DICE nie wybaczę bo ewidentnie lecą w balona i maja gdzieś wsparcie...

Jak wersja na PC będzie miała dobre wsparcie to się zastanowię nad kartą do pieca bo na dobry support na konsoli to raczej nie ma co liczyć.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na konsolowym?????

BFBC2 to najbardziej zbugowana konsolowa gra na świecie a problemy nie sa naprawiane bo poprawki jeszcze bardziej kaszanią rozgrywkę.

W jakiej grze wygrywając widzisz napis "your team lose"?

Od prawie trzech tygodni nie mogę wejść do multi, support EA to śmiech na sali -sami idioci.

Problemy z nożem, blokującymim elementami otoczenia (np deska leży na płasko -ale musisz podskoczyć zdradzając swoją pozycję), pływanie łodzią pod planszą w wietnamie, lagi i problemy z detekcją kolizji itd, itd.

Przegrałem ponad 400 godzin i gra jest piękna ale błędów DICE nie wybaczę bo ewidentnie lecą w balona i maja gdzieś wsparcie...

Jak wersja na PC będzie miała dobre wsparcie to się zastanowię nad kartą do pieca bo na dobry support na konsoli to raczej nie ma co liczyć.

 

To chyba w nie wiele gier grałeś.

 

Tak, napis po meczu rzeczywiście jest niezwykle istotny. Nie wiem czemu sie to zepsuło i jaki jest problem, bo wiele miesięcy od premiery zawsze pokazywało ok. Jednak to zbędny szczegół.

 

Problemy z nożem - tzn. jakie? Że już nie ma auto-aima i nasza postać nie skręca i nie przybliża do wroga żeby go zabić? Nie nazwał bym tego problemem.

 

W styczniu owszem był chyba najgorszy problem z serwerami od czasu premiery. Był moment że nie było żadnych unlocków (nie wszyscy gracze tak mieli), albo wywalało z gry lub nie dało się połączyć. W tym tygodniu nie miałem żadnych problemów, a wróciłem po paru tygodniach przerwy (jak właśnie były te jaja).

 

Nie mówie że gra jest idealna, nie raz są różne głupoty, czasem nie zaliczy trafienia, ale dla mnie to są pojedyncze przypadki. Ewidentne lagi typu przesuwanie postaci czy skakanie wrogów są bardzo rzadzkie. Wystarczy wtedy zmienić serwer. Niedawno przekroczyłem 200 godzin, i zdecydowana większośc z nich była przyjemnością. Bardziej od bugów to mnie irytuje duża ilość 50-tek w meczu, bo w tedy nie da się zrobić zupełnie nic.

 

 

Patrząc na to ile ludzie sie rozpisywali na temat pecetowej wersji, to konsolowa (przynajmniej klockowa) jest o wiele wiele lepsza. Niektórzy na PC mieli non stop jakieś problemy, być może też wina kompów, ale to tylko pokazuje że gra może być wrażliwa na różne rzeczy.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.