Skocz do zawartości
cavarr

Forza 3

Rekomendowane odpowiedzi

ZR1 po modach jest moim zdaniem nie do ogarnięcia każde dodanie gazu kończy się bączkiem lub długim niekontrolowanym ślizgiem mimo wszystko i tak jest ciekawie. Veyron jakoś mi nie podszedł ciężko wykorzystać jego możliwości na torze,za to porządnie zrobione GT2 czy superleggera to sama przyjemność :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, ja myslalem ze 230 euro to kosztuje zestaw, a to sama kiera. Pedaly i shifter sa osobno!! 1400 zeta to chyba jednak przegiecie paly jak dla mnie. Ale nie dziwie sie, bo manualna skrzynia daje wiecej funu niz myslalem, dopiero zaczynam sie nia bawic, ale wyniki o dziwo od razu sa lepsze. FM3 zachwyca mnie z dnia na dzien coraz bardziej. Nie zal ani jednej wydanej zlotowki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@UP - full zgoda, mimo, że grałem 4h łącznie dopiero ;)

 

@Petrumi- serio, serio. Aktualnie służbowo niemal non stop siedzę w DE, więc nie byłoby problemów z przesyłką. Odezwij się pod koniec listopada, to zdecydujemy.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do X nie. Chyba, ze np na Allegro ktos sobie wystawi wlasny import. Poza tym rozumiem, ze masz na mysli "trzeci" pedal, bo opcje sprzegla mozesz wlaczyc i bez tego.

http://xbox360gamer.pl/2008/11/02/porsche-...dla-xboksa-360/

http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/index.php?cPath=21

http://www.gry.v10.pl/Porsche,911,Turbo,S,...wnic,22318.html

 

cena zabija z wszystkimi giftami (pedały, shifter) 399, 95 Euro ;p

 

raczej jako ciekawostka, bo nie wiem czy ktoś się zdecyduje ;)

Edytowane przez slavOK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cena zabija z wszystkimi giftami (pedały, shifter) 399, 95 Euro ;p

 

raczej jako ciekawostka, bo nie wiem czy ktoś się zdecyduje ;)

Tak się składa że ja się zdecydowałem na 911 Turbo S, na początku z pedałami Clubsport ale jednak z nich zrezygnowałem i zamówiłem standardowe. Narazie doszedł tylko RennSport Wheel Stand. Jak dojdzie kółko to opiszę wrażenia ;) Edytowane przez -GIZIU-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa że ja się zdecydowałem na 911 Turbo S, na początku z pedałami Clubsport ale jednak z nich zrezygnowałem i zamówiłem standardowe. Narazie doszedł tylko RennSport Wheel Stand. Jak dojdzie kółko to opiszę wrażenia ;)

 

no i git, to tylko udowadnia, że da się w PL kupić coś ze sprzęgłem, opisz wrażenia.

 

 

@draak, może wiesz który wheel stand będzie pasował do kierownicy logiego DriveFX ? bo właśnie przymierzam się do wheel stand'a a nie chce kupić czegoś co nie będzie pasowało...

Edytowane przez slavOK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat wheel stand'a mogłeś brać od rodaków http://wheelstandpro.pl/index.html , jakościowo jest bardzo dobrze.

 

A wrażeniami się podziel koniecznie i podaj cenę z przesyłką do PL (może być priv).

Przesyłka do PL to 20 euro. Co do standa to jednak cena podobna (99 euro) a mam pewność że RennSport będzie pasować do Fanatec'a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@slavOK, ja chciałem kupić jeden stojak do dwóch kółek - DriveFX i G25. Skontaktowałem się z supportem tej firmy i doradzili zakup modelu do G25 i dołożyli gumki do prawidłowego zamontowania pedałów od DriveFX (podstawa tych pedałów jest krótsza, dlatego dodatkowo gumki montujesz na spodzie "standu". Wersja dla G25 różni się tylko tym, że masz dodatkowy przykręcany fragment blachy pod shifter. Także bierz model "pod kierę Logitecha" a jak chcesz mieć 1000% pewności skontaktuj się z nimi. Przy okazji muszę napisać kilka ciepłych słów o właścicielu. Zamówiłem stand plus dodatkowe gumki - razem 340zł w tym kurier. Przesyłki miała dojść do piątku - wiadomo że zależało mi weekendowym graniu. I przesyłkę wysłali na adres z przelewu - na drugi koniec Warszawy, zmuszając mnie do przebijania się przez piątkowe korki itp. Facet w ramach przeprosin zwrócił mi przelewem 100zł , jak to opisał "na dobre wino". Szacun.

 

Sorry za OT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przesyłka do PL to 20 euro. Co do standa to jednak cena podobna (99 euro) a mam pewność że RennSport będzie pasować do Fanatec'a.

Hmm powiedz, gdzie wymieniasz walute skoro 290 jest podobne do 430 ;)

no i git, to tylko udowadnia, że da się w PL kupić coś ze sprzęgłem

Zamowic NA TERENIE Polski, to nie to samo co da sie kupic w Polsce ;)

 

A wracaja do samej gry, koncze powoli 5 sezon. Do wyscigow R1 chyba nawet nie bede podchodzil, przelece mistrzostwa na wynajmowaniu kierowcow i nara. Koenigsegg CCGT z indeksem R2 899 to chyba moj max. Zreszta pomijajac brak skillu zeby okielznac takiego potwora to jakos w ogole nie kreca mnie tak szybkie fury, to juz wybitnie sportowe maszyny przeznaczone do zawodow, a dla mnie im fura bardziej "cywilna" a tor mniej przypominajacy wyscigowy tym lepiej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm powiedz, gdzie wymieniasz walute skoro 290 jest podobne do 430 ;)

"Stojak do kierownicy Logitech G25 plus moduł do XBOXa = PLN 360 z dostawą do domu" 360 a 430 to dla mnie podobna cena a ja mam pewność że RennSport pasuje do Fanateca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wracaja do samej gry, koncze powoli 5 sezon. Do wyscigow R1 chyba nawet nie bede podchodzil, przelece mistrzostwa na wynajmowaniu kierowcow i nara. Koenigsegg CCGT z indeksem R2 899 to chyba moj max. Zreszta pomijajac brak skillu zeby okielznac takiego potwora to jakos w ogole nie kreca mnie tak szybkie fury, to juz wybitnie sportowe maszyny przeznaczone do zawodow, a dla mnie im fura bardziej "cywilna" a tor mniej przypominajacy wyscigowy tym lepiej ;)

hmm też mam podobnie, teraz jeżdżę w R3 i wyścigi są jak dla mnie za długie jak na konsolową gierkę. Można powiedzieć że od kiedy doszedłem do R3 praktycznie odeszła mi chęć grania w forze. Wczoraj autentycznie oczy mi sie już zamykały jak jechałem wyścig i musiałem to wyłączyć żeby nie pójść spać o 20 <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@maSTHa: grasz tylko sezon czy też te wyścigi poboczne które można sobie wybierać w tej 2giej opcji ?

Ta, na razie tylko sezony. Dzis kupilem po 1 furze od kazdego producenta i nadal zostalo mi 2,5mln :lol: Skoncze 6 sezonow (nie wiem czy jest wiecej, ale achievment jest tylko do 6) i wtedy sie przerzuce na reszte, chociaz tez nie na wszystkie.

 

Można powiedzieć że od kiedy doszedłem do R3 praktycznie odeszła mi chęć grania w forze.

Cos w tym jest, moze nie tyle odeszla ochota na Forze, co po prostu odeszla ochota na ganianie 16 czy 20 okrazen nawet na krotkich torach typu NYC w furach, ktorych bez TCS nie idzie ogarnac. Milion razy fajniej pruje sie Impreza fajnie dlubnieta czy jakims Lambo/Ferrari niz tymi kosmosami z R1/2/3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie same odczucia miałem przy FM2 (choć tam klasy Rx jeździłem samodzielnie, z wyjątkiem long runów).

 

Rozumiem, że ten aczik za 80gs jest za złota we _wszystkich_ wyścigach sezonu (tych sugerowanych w kalendarzu, czy genralnie _wszystkich_)?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, WSZYSTKICH EVER. W sezonie to moze masz jakies hmm 1/4 tego? strzelam, ale zobacz sobie ile bedziesz mial % ukonczenia 6 sezonie ;] Mi wlasnie wpadl achiev za 45 level kierowcy i w tym momencie mam 40 na 50 (z czego tych "prawdziwych" to pewnie z 5, druga polowa to sprzedawanie i kupowanie bzdetow). Calak jest w zasiegu bez problemu....tylko zajmie to duuuuuzo czasu. 220 eventow i w najmarniejszym sa 3 wyscigi, a jak widze 190km po jakims torze i w dodatku KLASA F!!! to mi witki opadaja ;) Wiesz R2 teraz tez koncze sam, ale juz widze ile jest przy tym problemow, R1 mnie rozlozy na lopatki. Nie te fury, nie te dlugosci tras ;)

 

edit.

No moze przesadzilem, sezony to pewnie 1/3-1/2 wszystkiego.

Edytowane przez maSTHa212

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, WSZYSTKICH EVER. W sezonie to moze masz jakies hmm 1/4 tego? strzelam, ale zobacz sobie ile bedziesz mial % ukonczenia 6 sezonie ;] Mi wlasnie wpadl achiev za 45 level kierowcy i w tym momencie mam 40 na 50 (z czego tych "prawdziwych" to pewnie z 5, druga polowa to sprzedawanie i kupowanie bzdetow). Calak jest w zasiegu bez problemu....tylko zajmie to duuuuuzo czasu. 220 eventow i w najmarniejszym sa 3 wyscigi, a jak widze 190km po jakims torze i w dodatku KLASA F!!! to mi witki opadaja ;) Wiesz R2 teraz tez koncze sam, ale juz widze ile jest przy tym problemow, R1 mnie rozlozy na lopatki. Nie te fury, nie te dlugosci tras ;)

 

edit.

No moze przesadzilem, sezony to pewnie 1/3-1/2 wszystkiego.

No to się zatrudni kierowcę, ech co za dziwki z nas ;)

 

A właśnie, podobnie jak kolega wyżej- kończysz już karierę, miałeś drifty w sezonie, czy tylko wyścigi? Co z tymi driftami w końcu?

 

PS. Calak jest w zasięgu tylko te 100k pts za drifting (chyba) wygląda dość ciężko.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sezonie nie ma nic procz tradycyjnych wyscigow. Na razie zatrudnilem kierowce chyba ze 2 razy, kiedy juz mi sie oczy zamykaly ze zmeczenia, a chcialem dokonczyc sezon ;) Za drift 100k jest chyba 80GS, ale z tego co czytalem to trzeba miec fure specjalnie pod drift. Na forum FM3 widzialem watek, gdzie typ sprzedawal ustawienia pod driftowanie i podobno ludzie lapali od razu achieva przy pierwszym przejezdzie wiec nie jest zle. Tak czy siak, dobrne do konca 5 sezonu dzisiaj mam nadzieje, a potem tylko 6 sezon, 50 poziom kierowcy i zaczynam robic eventy z listy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Probowal ktos instalowac na dysku tez pierwsza plyte? U mnie to zawiesza klocka <_<

Tak, bez problemów-w tym temacie nie przypominam sobie żeby ktoś miał problem z instalacją pierwszej płyty.

 

 

PS; ja tam jadę sam wszystkie wyścigi, jak na razie 15 % gry,40lvl, 22h na samych wyścigach , reszta czasu na benchmarku,testach, fotkach itd

Edytowane przez NFS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kwestia tego co kto lubi. Dla mnie furki z klasy R to samo przyjemność z jazdy - brak podsterowności, conajwyżej lekka nadsterowność, dodatkowo świetna przyczepność i dobre poczucie prędkości to było to.

 

Dla mnie tragedia to była jazda tymi pierdzikółkami jak Yarisy i czy Peżoty albo starocie jak Cobra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...