Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3

Rekomendowane odpowiedzi

Hm też to widziałem niedawno, drastyczna zmiana.

Chociaż nie porównywałbym tego do run, bo one dawały zupełnie inne możliwości, tworzenia nowych przedmiotów w stylu unikatów, przebijających często wszystko inne, dających oskille (enigma, teleport?).

Gemy w d3 to raczej zastępstwo rozdawania statystyk, między najlepszym tierem gema a niższym nie będzie aż takiej druzgocącej różnicy, bo to tylko ilość statsów które z niego dostajesz, gemy nie tworzą słów runicznych.

Taki jest zresztą pomysł, że im droższe ulepszenia, tym są one słabsze (procentowo w stosunku do statystyk które już mamy). Na końcu przedmiot mający minimalnie lepsze statystyki, może się okazać wielokrotnie droższy, tylko dlatego że ktoś chce ulepszenia, mimo że z punktu widzenia realnej korzyści nie jest to tego warte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnich nie korzysta z broni przy atakach tylko trzyma ją dla ozdoby - takie małe ciach!o ale wkurzające. Poza tym szkoda trochę uproszczeń przy levelowaniu a poza tym wyjdzie w praniu bo gra sprawia mase funu ;). Tylko trzeba grąć na CRT - na lcd lapkowym albo stacjonarce gra wygląda przeciętnie (dużo ciemnych miejsc słabo wygląda po prostu). Widziałem bete na CRT brata - z dużo lepiej to wygląda ;). Trzeba bedzie z starego CRT do lapka podłączyć i jazda ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomijając fakt, że poziom graficzny jest jaki jest, że niektórym nie pasuje styl graficzny itd. itd. ale ten filtr czy czego tam użyli rozmazujący całość obrazu to tragedia. Czułem się jakbym miał okulary z denkami od słoika. Tragedia.

 

Levelowanie też takie se. Rozumiem tłumaczenie Blizz, że to tylko przedstawia koncepcję i to taki tutorial, ale na tą chwilę coś kliknę tam coś tu, to na co mi gra pozwoli i tyle. Zero otwartości, całkowicie liniowe tworzenie postaci. Oczywiście rozumiem, że to początek.

 

Systemu run też nie rozumiem. Zdecydowanie bardziej podobałoby mi się, gdybym znalazł runę z jakimś lvl i potem ładował ją w skilla, a nie odblokowywał jakieś opcje po osiągnięciu danego lvl. No, ale też rozumiem tłumaczenie Blizza, że byłoby to zbyt skomplikowane do stworzenia.

 

Wielka mapa w prawym rogu i z jeszcze większym wykrzykniem też mi się nie podoba. Dialogi też jakieś sztywne i nienaturalne.

 

No i checkpointy? :o

 

Po D3 widać jak zmienił się świat gier komputerowych przez te 10 lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwotnie te runy miały lecieć z mobów i być podłączane do skilli (i było to chyba nawet zaprogramowane), ale bałagan się robił w ekwipunku i zrezygnowana z takiego rozdzielenia.

Edytowane przez Thomas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mogli zrobić dokupowanie miejsca w plecaku za golda (jak w innych grach, np. DA2), a rozgrywka wg mnie byłaby zdecydowanie ciekawsza. W Diablo II rozwój postaci (same skille, olać atrybuty, żeby nie być hejterem) w porównaniu z D3 to majstersztyk otwartości. Może nie zrozumiałem sposobu rozdawania skilli (grałem krótko, bo nie mogłem na patrzeć na monitor), ale w D2 miało się 3 drzewka do rozwoju w obojętnie jakiej kolejności, dawałem co chce i kiedy chce i ile chce. A tutaj gra mi mówi, wybierz Skill nr 1, po lvl upie, wybierz Skill nr 2, n-ty level up, wybierz runę do skilla pierwszego. No litości, ludzie, aż tak się w rozwoju nie cofnęli.

 

Poza tam Blizz tak się chwalił szczegółowością swoich zbiór itp., ale w becie jakoś wszystko było na jedno kopyto.

 

Oczywiście mogłem nie pojąć tego aspektu gry, ale ta gra w ogóle do mnie nie przemawia. Praktycznie żadnego plusa nie widzę w becie. Nie jestem fanbojem serii Diablo, chciałem dobrego HnS, a w beta pokazała, że lepiej wydać kasę na T2.

 

Oczywiście mam na uwadze, że to wciąż beta, ale nie wierzę, że tak fundamentalne części gry zmienią.

 

A tak w ogóle, to grając Wizardem to czułem się, jakby skille miały autoaima :o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@yuucOm

 

co ty mowisz, przeciez gra jest tak kolorowa ze trzeba podobno instalowac mody "sciemniajace"... :wink:

 

Chodzi o odcienie czerni/szarosci - ktore to znacznie lepiej wygladaja na CRT (potwierdzam)

Ew wyglada to tez calkiem niezle na Dobrym LCD - ale nie na TN i najlepiej ze szklanym frontem...

 

Dokładnie o to mi chodziło ;). Może na lcd z IPS wyglada dobrze ale nie na zwykłych. Cały czas mam porównanie z bratem i jak patrze na TDU, Diablo 3 i inne gry u mnie i u niego to niestety jakość obrazu dużo lepsza na CRTekach ;).

 

Ogólnie poziom graficzny odziwko mi odpowiada (na CRT) tylko mogło by być bardziej ostro i wyraziście zamiast mydlano jak z wowa ;).

Pierwotnie te runy miały lecieć z mobów i być podłączane do skilli (i było to chyba nawet zaprogramowane), ale bałagan się robił w ekwipunku i zrezygnowana z takiego rozdzielenia.

 

Hmm czyli runy tylko skillowe ? Troche to lipne się wydaje. Muszę poczytać tego guide'a co dał Thugg- http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3811455085. Niby wiele wyjaśnia ale pisany jest chyba zbyt na korzyść Diablo 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ konkurs

w D2 miało się 3 drzewka do rozwoju w obojętnie jakiej kolejności, dawałem co chce i kiedy chce i ile chce. A tutaj gra mi mówi, wybierz Skill nr 1, po lvl upie, wybierz Skill nr 2, n-ty level up, wybierz runę do skilla pierwszego. No litości, ludzie, aż tak się w rozwoju nie cofnęli.

Chcesz powiedziec ze mogles na 5 levelu dac punkt do Blizzarda? nie? to o czym ty mowisz? Diablo 2 mialo takie same ograniczenia poziomowe jak i D3. Ta "otwartosc" d2 o ktorej mmowisz byla pozorna bo wiekszosc skilli byla zupelnie nieuzywana i sluzyla jedynie jako przystanek na drodze do ostatniego. Potem troche to uratowali wprowadzajac synergie ale to juz byla musztarda po obiedzie. 95% buildow w d2 opieralo sie na max 6 skillach duza czesc to 3-4 + synergie.

 

A tak w ogóle, to grając Wizardem to czułem się, jakby skille miały autoaima

atrybuty takie jak sila czy zrecznosc zmienily swoje znaczenie w d3. Nie ma juz czegos takiego jak szansa na trafienie - zawsze sie trafia. Jest to rownowazone poprzez inne czesci gry.

 

grałem krótko, bo nie mogłem na patrzeć na monitor

no i wlasnie dlatego nie ma o czym z toba rozmawiac. Jak mogles poznac rozgrywke skoro spedziles kilkanascie czy klkadziesiac minut w grze bo razilo cie cos tak banalnego jak rozmazane fragmenty tekstur.

 

@ yuucOm

 

to byl tylko taki sarkazm bo czyta sie duzo nawet tutaj jaki to ten "dark mod" potrzebny a ja grajac na dobrym monitorze musze byc w polmroku zeby dostzrec wszystkie elementy obrazu. Ale do CRT nie wroce ^^

Edytowane przez ZlyDzien
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie czego mi w nowym diablo najbardziej brakuje?

 

http://www.bigcheesepress.com/keller/diablo.jpg

 

...tego. Obrazek całkiem kolorowy, a klimat zupełnie inny :D

 

No taki surowy gore ;). Coś w tym jest - może dalej bedzie inaczej. Nie tylko mi przeszkadza brak animacji broni dla mnicha:

Mantra of Conviction - Gra - Diablo III

Chomikus 28.03.2012

Pięknie podobierali ekwipunek do tych filmików, aby animacje z brońmi wyglądały prawdziwie. W becie, o dziwo, mnich trzymający w dłoniach miecz lub jakaś broń drzewcową przy zadawaniu ciosów chowa ją sobie na plecy. Po zakończonej walce mnich znowu mężnie dzierży swój rynsztunek w rękach. Do poprawki panowie z Blizzard.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj przegladalem przedmioty dla czarodziejki i rozdzki wcale nie maja duzych obrazen wiec zaczynam zozwarzac coś ciezszego. Wolalbym jednak zeby moja czarodziejka nie wyciagala wielkiej bulawy do walki :lol2: zawsze sa dwie strony medalu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto ma dobre google-fu i znajdzie cene d3 w chinach, albo nie wiem gdzieś w afryce? :) Są kraje gdzie to nie może tyle kosztować, bo wioska by mogła przeżyć pół roku za cenę jednego pudełka.

Mówiąc poważnie, na bank gdzieś jest jeszcze taniej, jakaś azja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcesz powiedziec ze mogles na 5 levelu dac punkt do Blizzarda? nie? to o czym ty mowisz? Diablo 2 mialo takie same ograniczenia poziomowe jak i D3. Ta "otwartosc" d2 o ktorej mmowisz byla pozorna bo wiekszosc skilli byla zupelnie nieuzywana i sluzyla jedynie jako przystanek na drodze do ostatniego. Potem troche to uratowali wprowadzajac synergie ale to juz byla musztarda po obiedzie. 95% buildow w d2 opieralo sie na max 6 skillach duza czesc to 3-4 + synergie.

 

Nie, mówię, że jeżeli miałem lvl up, to mogłem dać punkta w skilla z któryś z trzech drzewek, a tutaj robię lvl up i klikam na skilla, który mi każe gra wybrać i dopiero po zdobyciu nastu levelów mogę wybierać sobie skile jakie chce. A w D2 mogłem sobie wybrać albo piorun, albo fireballa albo cos innego. Po co w ogóle w takim razie level up? Trzeba było w ogóle skill points wykasować.

 

atrybuty takie jak sila czy zrecznosc zmienily swoje znaczenie w d3. Nie ma juz czegos takiego jak szansa na trafienie - zawsze sie trafia. Jest to rownowazone poprzez inne czesci gry.

 

Nie chodzi, że fireball zawsze trafia, ale o to, że np. lodowe kamehame wizarda podąża za wrogiem - takie miałem odczucie grając. Zupełnie gdzie indziej miałem kursor a promień minimalnie podążał za początkowo wybranym celem.

 

no i wlasnie dlatego nie ma o czym z toba rozmawiac. Jak mogles poznac rozgrywke skoro spedziles kilkanascie czy klkadziesiac minut w grze bo razilo cie cos tak banalnego jak rozmazane fragmenty tekstur.

 

Czy ja coś o teksturach wspomniałem? Po takim samym czasie stwierdziłem, że DS, D2, T to fajne HnS. D3 nie ma tego czegoś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obrazek całkiem kolorowy, a klimat zupełnie inny :D

 

 

Na ekranie krew, flaki i (jak się dobrze przyjrzeć) cycki - niestety, w dzisiejszych czasach takie połączenie nie przejdzie :-)

Plakietka "M" i zakaz sprzedaży w kilku państwach na bank haha.

Edytowane przez Night_Bird

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rosjanie maja za 21.5 euro na ruskie serwy i za 45.5 na eu ( o ile moj szczatkowy rosyjski nie zawiodl mnie)

 

pwLVL.ru - Diablo 3 купить ключ активации игры, купить Diablo 3 ключ для Diablo3

 

nie rozumiem tego, czemu ruska wersja jest tańsza

edit: a chyba sekret tkwi w tym że premiera tej wersji jest 7 czerwca :)

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@konkurs

D3 nie robi najlepszego pierwszego wrazenia, ale nadrabia to pozniej. Niestety czesc osob nie wytzrymuje tak dlugo. Na podstawie dotychczasowych doswiadczen uwazam, ze rozwoj postacji w d3 nastepuje w zupelnie innym miejscu niz w d2. Grajac w diablo 2 postac tworzyles na bierzaco, przy levelowaniu. Tutaj to jest zupelnie zlikwidowane a wbijane poziomy dodaja troche roznorodnosci. Jak na ironie, postac zaczynamy budowac w momencie kiedy konczymy gre. Z racji tego ze nie ma juz rozdzielania punktow, cala odpowiedzialnosc za wyjatkowosc, unikalnosc naszego buildu spada na przedmioty a te najlepsze dostaniemy dopiero pozno w grze kiedy juz bedziemy na 60 poziomie.

 

W diablo 2 do dyspozycji bylo bodajze 510 punktow statystyk na 99 levelu. W diablo 3 z samego umieszczenia klejnotow w socketach mozemy dostac jakies 800 punktow, a z bonusow na przedmiotach spodziewam sie jeszcze 2-3 razy tylo bo najlepsze affixy daj prawie 200pkt. Blizzard tak skupil sie na 'end game' ze poczatek gry wydaje sie nijaki, ale wierze ze to zaowocuje duzo ciekawsza gra pozniej. ZAmiast patzrec co gra oferuje na poczatku, zobacz co zaoferuje na koncu.

 

Jesli na takim rozwiazaniu maja niektorzy ucierpiec bo odrzuci ich to pierwsze wrazenie - I don't care. Collateral damage.

 

-------

wlasnie cos glupio ten czerwiec tam wygladal ^^

Edytowane przez ZlyDzien
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@konkurs

D3 nie robi najlepszego pierwszego wrazenia, ale nadrabia to pozniej.

 

Potwierdzam. A najlepiej widać to w multi. Pomijając dyskusyjny wygląd, gra jest w wielu aspektach fajnie dopracowana. O brak ręcznego podziału statystyk jestem spokojny - skoro w WoW się dało, to i tutaj się da. Zresztą, to przecież taki WoW tylko w rzucie izometrycznym :-P

Edytowane przez Night_Bird

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na ironie, postac zaczynamy budowac w momencie kiedy konczymy gre. Z racji tego ze nie ma juz rozdzielania punktow, cala odpowiedzialnosc za wyjatkowosc, unikalnosc naszego buildu spada na przedmioty a te najlepsze dostaniemy dopiero pozno w grze kiedy juz bedziemy na 60 poziomie.

 

Nie jestem ani causalem ani hardcorem, typowy średni gracz single, więc ułatwienia mnie denerwują, a budowa postaci 60+ mnie nie interesuje. Może ta forma się sprawdzi, w końcu coś innego niż w pozostałych HnS, ale trzeba by wgryźć się w D3. A może mnie to odpycha, bo po prostu nigdy nie lubiłem bawić się w ubieranie postaci w runy, klejnoty i czaszki, a w D3 to będzie podstawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponadto na 60 poziomie z pomocą przychodzi buff o nazwie "Nephalem Valor", który zwiększa (ponoć dramatycznie) MF.

 

Zasada jest prosta:

 

  • aktywuje się po zabiciu unikatowego potwora
  • im więcej ich ubijesz, tym MF większy
  • buff znika gdy zmienisz gear i/lub umiejętności na pasku (bądź oczywiście wyjdziesz z gry)

Nareszcie opłaci się czyścić całe poziomy niż kończyć na końcowym bossie (a dodatkowo sam końcowy boss wypluje niezły loot - bo "wypracowany" na pomniejszych potworach, które ubiliśmy po drodze).

Edytowane przez zzizzy
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym się tak nie podniecał tym nephalem valor

gra będzie wyglądać tak: robisz runa jakiegoś podziemia/lokacji, który jest najefektywniejszy, trudność/drop/ilość przeciwników, takie coś NA BANK będzie, coś będzie nieco bardziej opłacalne nie da się tego zbalansować

i czyścisz taką lokację, ubijasz kilka champ packów które tam spawnują

Jak coś okaże się "za dobre" to blizzard może to osłabić, i ludzie przerzucą się gdzieś indziej, znajdując drugie w kolejności najbardziej opłacalne miejsce, czy sekwencję miejsc na grę.

 

Imo dużej różnicy to aż takiej nie robi, w stosunku do robienia boss runów w d2, czy podobnie jakichś pit runów, rady itp.

 

Prawdziwa zabawa byłaby gdyby były dodatkowe dodawane z czasem lokacje, znacznie trudniejsze, z dodatkowymi nowymi przeciwnikami, całkiem nowe wyzwania. Ale czegoś takiego blizz nie da niestety.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...