Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3

Rekomendowane odpowiedzi

@ZlyDzien: nie prościej zalinkować do zbrojowni, a nie wklejać linki na jakieś badziewne hostingi, które (u mnie przynajmniej) nie działają?

 

 

aerial przeciez wklejal taki link... ja chcialem wybrac te ktore sa wspolne dla diablo 2 i diablo 3, zeby sobie szybko przejrzec. zmienilem hosta.

 

przy okazji, warto przeczytac odpowiedz Bashioka na zarzuty ze przedmioty sa po wuju i maja podobne wlasciwosci:

 

Item data we've exposed is by and large placeholder, and we're actually in the process of pulling it down due to a lot of reactions just like this. We thought it'd be cool to show some pre-release items in very temporary states, but it's just a matter of fact that people are going to take it at face value. Not that you or anyone else isn't able to discuss the particulars without assuming it's final content, we don't believe that to be true, but in general we don't think the discourse is healthy when it's going to be largely based on placeholder data.

 

To comment on your specific points though, the vast majority of affixes are simply not implemented in-game, and as the website directly queries game data, it can't pull something that isn't implemented. I'd say affixes are though one area where we want to do as much as possible by game release, but they are directly limited by when we want to finally get the game out the door. At some point feature creep has to stop, and we have to begin testing what should be (game mechanic-wise) a final product.

 

As you stated though a lot of the crazier affixes did not ship with Diablo II, but were added later. I don't believe that's because the designers didn't have those ideas, but they simply make more sense to expand and broaden the game featureset post-ship. You could argue that it's something that should be baked into the core experience, that Diablo III should be mechanically more complex than Diablo II at release, and the fact of that matter is that it is substantially more complex than Diablo II was at launch.

 

Bottom line we want as many affixes as we can get for launch, but with runestones, passives, and the itemization we're shooting for, we're already launching a game with far more diverse build potential than Diablo II.

oraz

 

I don't expect to change your mind. You've been playing Diablo II for 10 years, and so it seems like a step backward because the direct comparisons of a 10 year old game with an expansion don't match up with one currently in beta. I can yell runestones! until I'm hoarse and that doesn't change the fact that it's difficult to convince anyone that design complexity isn't being removed, just shifted.

 

Another thing to keep in mind (runestoooooones!) is that a lot of the proactive affix effects are now runestone effects for various skills, and so we do have to be careful how affixes interact with them. It's just going to be smarter on our part to be more cautious to start when we can't know how those kinds of overlaps could play out pre-release.

 

In some cases though we are purposefully avoiding affixes we just don't think promote good gameplay, like +damage to X. We want people to play the game and have fun, not feel crappy because they're in an area full of 'beasts' and are stacking +damage to demons. It also encourages a whole host of other divergent gameplay like holding sets for specific types of enemies, or building sets to run specific areas at end-game. Lastly it's just not that compelling. Either it's powerful enough where people do all those crazy things to use specific items in specific areas, or the affix is just de-emphasized to the point of meaninglessness.

 

zrodlo: forum battle.net

Edytowane przez ZlyDzien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co Ty Strongmen porównujesz ? W dwójce już były ruiny Tristram a do Trójki zdążył się już krajobraz zmienić ;d mchy, porosty i ruchy tektoniczne wyzwolone potężną energią ciemności narysowały mapę taką, jaką widzisz. To tak jakby porównywać granice Polski przed i po wojnie :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo to "New Tristram" jest całkiem inną częścią miasta (albo innym miastem położonym koło starego). Tak że część którą pokazuje Strongmen powinna mieć podobne rozmieszczenie jak to z D1/2.

 

Mi osobiście ten fakt nie przeszkadza, możliwe że taka zmiana ma swoje wytłumaczenie w grze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co z tego ze mapa jest inna ? mapa to rzecz umowna, czemu nie narzekacie ze rozdzielczość diablo 3 nie jest taka sama jak jedynki ? albo tekstury :D

 

cholera, to był sarkazm z mojej strony... :D rownanie do gry sprzed dekady czy cos bylo by krokiem wstecz, to chyab oczywiste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o to ze upłyneła dekada czy wiecej...

Chodzi o fakt ze mapa Starego Tristram w 3 częsci jest inna niz dotychczas. Dla mnie fana diablo od 96 roku to wazna rzecz.

Ale bede widac musial z tym zyc :lol:

Niektorzy odbieraja ze sie czepiam... a i owszem ... ale prawie każdemu weteranowi Diablo - rzuci się to w oczy.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, że zmieniają się modele lokacji czy właściwości przedmiotów to wręcz na plus bo takie zmiany powodują, że rozgrywka jest nowa i ekscytująca. Skoro zmiany nie są diametralne to o co tu bić pianę? Rozumiem, że można czepiać się durnych rozwiązań czy ogólnego designu ale czegoś takiego? No dajcie spokój.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hellgate za bardzo starał sie byc Diablo. Hype nie z tej ziemi a wyszło jak wyszło. Do dzisiaj strasza mnie kwestie mówione z tamtej gry :-) aktorów chyba brali z jakiejś łapanki :-D

 

Ale już taki Borderlands to dla mnie godny 'czasowypełniacz' przed Diablo III. Przy zalewie superrealistycznych FPSów jest miłym ukojeniem po całym dniu, kiedy realizmu mam już serdecznie dość.

 

Co do Diablo III - kupię, kupię bo pewnie i tak nic lepszego sie nie pokaże z rzutem izometrycznym. Gdyby tylko twórcy dali możliośc wyłaczenia tego czerwonego podświetlenia wokół wskazywanej postaci/mobka - jakoś nigdy mi to nie leżało (DI, DSiege II). No ale tyle narzekania na razie :-) byle do wiosny 2012!

Edytowane przez Night_Bird

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co zdarzyłem zauważyć to warto pykać tylko czarownikiem\magiem i ew. barbarzyńcą, reszta to statyści, aż żal palladyna <_<

tekstury np. ziemi pikseloza, muza szkoda że nie tego samego autora co dwójki z kultowym i niezapomnianym głównym motywem :razz: zmiany nie wiem czy na lepsze <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie Dla PPC - moje filmiki z testow BETY (chyba jako jeden z nielicznych w PL :lol: )

1)

http://www.youtube.com/watch?v=eQM1aGq6uk8

2)

http://www.youtube.com/watch?v=akOUfln5WoM

Specjalnie Dla PPC

Edytowane przez Strongmen
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...