zzizzy Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2011 @ZlyDzien: nie prościej zalinkować do zbrojowni, a nie wklejać linki na jakieś badziewne hostingi, które (u mnie przynajmniej) nie działają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2011 Diablo 3 Beta Graphics Guide | GameFront Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2011 (edytowane) @ZlyDzien: nie prościej zalinkować do zbrojowni, a nie wklejać linki na jakieś badziewne hostingi, które (u mnie przynajmniej) nie działają? aerial przeciez wklejal taki link... ja chcialem wybrac te ktore sa wspolne dla diablo 2 i diablo 3, zeby sobie szybko przejrzec. zmienilem hosta. przy okazji, warto przeczytac odpowiedz Bashioka na zarzuty ze przedmioty sa po wuju i maja podobne wlasciwosci: Item data we've exposed is by and large placeholder, and we're actually in the process of pulling it down due to a lot of reactions just like this. We thought it'd be cool to show some pre-release items in very temporary states, but it's just a matter of fact that people are going to take it at face value. Not that you or anyone else isn't able to discuss the particulars without assuming it's final content, we don't believe that to be true, but in general we don't think the discourse is healthy when it's going to be largely based on placeholder data. To comment on your specific points though, the vast majority of affixes are simply not implemented in-game, and as the website directly queries game data, it can't pull something that isn't implemented. I'd say affixes are though one area where we want to do as much as possible by game release, but they are directly limited by when we want to finally get the game out the door. At some point feature creep has to stop, and we have to begin testing what should be (game mechanic-wise) a final product. As you stated though a lot of the crazier affixes did not ship with Diablo II, but were added later. I don't believe that's because the designers didn't have those ideas, but they simply make more sense to expand and broaden the game featureset post-ship. You could argue that it's something that should be baked into the core experience, that Diablo III should be mechanically more complex than Diablo II at release, and the fact of that matter is that it is substantially more complex than Diablo II was at launch. Bottom line we want as many affixes as we can get for launch, but with runestones, passives, and the itemization we're shooting for, we're already launching a game with far more diverse build potential than Diablo II. oraz I don't expect to change your mind. You've been playing Diablo II for 10 years, and so it seems like a step backward because the direct comparisons of a 10 year old game with an expansion don't match up with one currently in beta. I can yell runestones! until I'm hoarse and that doesn't change the fact that it's difficult to convince anyone that design complexity isn't being removed, just shifted. Another thing to keep in mind (runestoooooones!) is that a lot of the proactive affix effects are now runestone effects for various skills, and so we do have to be careful how affixes interact with them. It's just going to be smarter on our part to be more cautious to start when we can't know how those kinds of overlaps could play out pre-release. In some cases though we are purposefully avoiding affixes we just don't think promote good gameplay, like +damage to X. We want people to play the game and have fun, not feel crappy because they're in an area full of 'beasts' and are stacking +damage to demons. It also encourages a whole host of other divergent gameplay like holding sets for specific types of enemies, or building sets to run specific areas at end-game. Lastly it's just not that compelling. Either it's powerful enough where people do all those crazy things to use specific items in specific areas, or the affix is just de-emphasized to the point of meaninglessness. zrodlo: forum battle.net Edytowane 25 Września 2011 przez ZlyDzien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2011 Twitter :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBaB Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2011 W końcu ruszyła ta fala kluczy czy nie? Bo liczba public games na serwerze statusowym raczej operuje w granicach 60-80 osób. Z deka mało ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2011 Porownanie Tristram z Diablo 1 i Diablo 3 WTF ?? :blink: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2011 Co Ty Strongmen porównujesz ? W dwójce już były ruiny Tristram a do Trójki zdążył się już krajobraz zmienić ;d mchy, porosty i ruchy tektoniczne wyzwolone potężną energią ciemności narysowały mapę taką, jaką widzisz. To tak jakby porównywać granice Polski przed i po wojnie :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2011 taaakk :wink: Tyle ze Wawel przed i po wojnie nadal stoi w tym samym Krakowie Natomiast Elementy rozlokowania z Tristram (klasztor itp) z diablo 1/2 w stosunku do Diablo 3 juz nie :lol: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2011 @Strongmen nie wiem czy zauważyłeś ale w diablo 3 mamy mieć do czynienia z NEW Tristram, zapewne stąd te zmiany... Diablo III - New Tristram 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2011 ojej, dorga zarosła krzakami i to wszystko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortally Insane Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2011 Chyba sobie pogramy przed 2012 http://www.youtube.com/watch?v=UnFDS6qnP0M&feature=related Nie mogę uwierzyć czego ludzie potrafią się doczepić, Strongman weź skończ te smuty bo śmieszny jesteś. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2011 Porownanie Tristram z Diablo 1 i Diablo 3 WTF ?? :blink: czy blizzard zostal o tym powiadomiony? (w ogole sam robiles te mapke?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terak Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2011 czy blizzard zostal o tym powiadomiony? (w ogole sam robiles te mapke?) Co z tego ze mapa jest inna ? mapa to rzecz umowna, czemu nie narzekacie ze rozdzielczość diablo 3 nie jest taka sama jak jedynki ? albo tekstury :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twistet Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2011 OMG chyba właśnie dlatego w Diablo 3 jest NOWE Tristram, a nie te z jedynki... co jeszcze nie wymyślicie, żeby ponarzekać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZipQ Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2011 Z tego co mi wiadomo to "New Tristram" jest całkiem inną częścią miasta (albo innym miastem położonym koło starego). Tak że część którą pokazuje Strongmen powinna mieć podobne rozmieszczenie jak to z D1/2. Mi osobiście ten fakt nie przeszkadza, możliwe że taka zmiana ma swoje wytłumaczenie w grze ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2011 Co z tego ze mapa jest inna ? mapa to rzecz umowna, czemu nie narzekacie ze rozdzielczość diablo 3 nie jest taka sama jak jedynki ? albo tekstury :D cholera, to był sarkazm z mojej strony... :D rownanie do gry sprzed dekady czy cos bylo by krokiem wstecz, to chyab oczywiste Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2011 Nie chodzi o to ze upłyneła dekada czy wiecej... Chodzi o fakt ze mapa Starego Tristram w 3 częsci jest inna niz dotychczas. Dla mnie fana diablo od 96 roku to wazna rzecz. Ale bede widac musial z tym zyc :lol: Niektorzy odbieraja ze sie czepiam... a i owszem ... ale prawie każdemu weteranowi Diablo - rzuci się to w oczy. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2011 To, że zmieniają się modele lokacji czy właściwości przedmiotów to wręcz na plus bo takie zmiany powodują, że rozgrywka jest nowa i ekscytująca. Skoro zmiany nie są diametralne to o co tu bić pianę? Rozumiem, że można czepiać się durnych rozwiązań czy ogólnego designu ale czegoś takiego? No dajcie spokój. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2011 Gdyby Diablo zmieniło się w FPS'a jak Fallout, to bylibyśmy świadkami na forum masowych samobójstw, patrząc na to jak bardzo według niektórych Diabeł 3 różni się od 1. 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sh4dow99 Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2011 Już mieliśmy próbę zrobienia "Diablo" jako FPP - przykład Hellgate London. PS. Pod koniec chyba tego roku ma znów być wydany. Zapewne przez inne studio tak słyszałem jęśli ktoś wie coś więcej to możemy założyć nowy wątek o HL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Night_Bird Opublikowano 26 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2011 (edytowane) Hellgate za bardzo starał sie byc Diablo. Hype nie z tej ziemi a wyszło jak wyszło. Do dzisiaj strasza mnie kwestie mówione z tamtej gry :-) aktorów chyba brali z jakiejś łapanki :-D Ale już taki Borderlands to dla mnie godny 'czasowypełniacz' przed Diablo III. Przy zalewie superrealistycznych FPSów jest miłym ukojeniem po całym dniu, kiedy realizmu mam już serdecznie dość. Co do Diablo III - kupię, kupię bo pewnie i tak nic lepszego sie nie pokaże z rzutem izometrycznym. Gdyby tylko twórcy dali możliośc wyłaczenia tego czerwonego podświetlenia wokół wskazywanej postaci/mobka - jakoś nigdy mi to nie leżało (DI, DSiege II). No ale tyle narzekania na razie :-) byle do wiosny 2012! Edytowane 26 Września 2011 przez Night_Bird Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2011 Chyba sporo ludzi dostało teraz bete, spory wave zaproszeń: Diablo: IncGamers Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2011 no i jak dostał się ktoś już? ja dalej ocieram łzy smutku z nadzieją że może się jeszcze dostanę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terak Opublikowano 27 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2011 (edytowane) Dzis w nocy dostawali tylko z US, dzis wieczorem mozliwe ze dostanie Europa. EDYTA: Poprawka polacy tez dostali zaproszenia dzis w nocy :) Edytowane 27 Września 2011 przez Terak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2011 http://www.youtube.com/watch?v=_9NLRDAs0YA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buziak Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2011 (edytowane) Ja czekam jak na zbawienia ale niestety na razie cisza :( Edytowane 29 Września 2011 przez Buziak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2011 Przeciez ta zapka to maly kawalek gry z ograniczonym levelowaiem ;) Mozna zobaczyc jak sie ogolnie prezentuje, ale wielkich nadziei bym sobie nie robil... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2011 z tego co zdarzyłem zauważyć to warto pykać tylko czarownikiem\magiem i ew. barbarzyńcą, reszta to statyści, aż żal palladyna <_< tekstury np. ziemi pikseloza, muza szkoda że nie tego samego autora co dwójki z kultowym i niezapomnianym głównym motywem :razz: zmiany nie wiem czy na lepsze <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2011 (edytowane) Specjalnie Dla PPC - moje filmiki z testow BETY (chyba jako jeden z nielicznych w PL :lol: ) 1) http://www.youtube.com/watch?v=eQM1aGq6uk8 2) http://www.youtube.com/watch?v=akOUfln5WoM Specjalnie Dla PPC Edytowane 29 Września 2011 przez Strongmen 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2011 (edytowane) Strongmen gratulacje. Fajnie, że pomyślałeś o swoich. Tylko na przyszłość daj bez takiej muzy... w oryginale :D Edytowane 29 Września 2011 przez Melampus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...