Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3

Rekomendowane odpowiedzi

Po pierwsze napisałem to z przymrużeniem oka. Po drugie naście stron wstecz były już żale jaki to Blizz jest zły, bo D3 jest kolorowy. D2 był mniej mroczny od D1, a D3 od D2. W końcu gra ma trafić do jak największej liczby odbiorców, a nie tylko dla dorosłych. Po trzecie, Twój post wyglądał jak trollowanie, bo jest różnica między "kultowa, mroczna gra stała się brzydalem" od "brzydaaaaal" (zwłaszcza pamiętając ciągłe narzekania). A gdybym ja napisał "+1" pod Twoim postem to byś (lub inny mod) go nie usunął...

 

Mi D3 już w ogóle się nie podoba. Dodając brak modów i stałe łącze dla mnie po prostu dyskwalifikuje tą grę. Były by mody to można by stworzyć coś ciekawego, prawdziwego Diabełka, a tak to mamy (pod względem graficznym) gorszą wersję Torchlighta.

 

Miało być pełno szczegółów a co jest? Gracz zmienia naramienniki, pas a różnicy w ogóle nie widać. Efektów światła przez skille też nie będzie, bo zbyt "psychodelicznie" w sieci będzie. Oczekiwałem gry podobnej do chociaż do D2. A co widze? Grę dla dzieci, w której nie da się popełnić błędu. Całkowite udziecinnienie gry. Dziwne, że w ogóle dali obsługę myszki i klawiatury.

 

Diablo 3 stworzone przez CDP pod nadzorem Blizza? Jak najbardziej. Diablo 3 dla dzieci stworzone przez Blizza? Nie, dziękuję. Kupię jak będzie w jakieś taniej serii do 50zł. Wolę kupić Torchlighta 2, a przynajmniej nie będę czuć się podczas gry jak idiota, który nie potrafi sam myśleć.

 

edit

Dobrze, że Blizz nie tworzy nowej marki w gatunku cRPG. Wiedźmin 2 od Blizza? lol

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z forum otrzymal klucz do bety?

 

Nikt, bo obecna beta to F&F (Friends and Family - zaproszenia od pracowników Blizza).

 

Co do mroczności - nie widzę problemu, by w CCC czy Forceware zmniejszyć nasycenie barw/podbić kontrast/zwiększyć gammę - i włala! Jest mroczniej.

 

A jeśli o betę chodzi - przypomnijcie sobie (albo wyguglajcie), jak wyglądały bety poprzednich Diablo w stosunku do ich wersji retailowych - ogrom zmian. Zarówno graficznych, jak i polegających na dodaniu/usunięciu umiejętności, misji, postaci itd. itp.

Edytowane przez zzizzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanko proszę Państwa. Czy na pewno mają zrobić otwartą betę, a jeśli tak to kiedy?

 

 

Open beta "podobno" (tak dla wyszczególnienia) ma być na 2 dni przed zakończeniem bety. Beta ma licencje do 5 grudnia 2011 więc możliwe że się wtedy będzie kończyć.

 

Powiedzcie mi tylko, po co w tej grze jest level up? W jaki sposób mogę sobie przez "lvl up" stworzyć postać taką jaką chcę?

 

Każdy lvl up zwiększa statystki zaklęć i atrybuty postaci. Przez zwiększanie poziomu nie zrobisz klasy jakiej chcesz (czyli buildy), ale przez runy w zaklęciach i ekwipunek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beta jest już częściowo scrackowana. Można zrobić grę, ale bez monsterów, ani NPC. Crack nie jest jeszcze dostępny, prace trwają.

 

 

 

"<Spht> disclaimer: pic was taken seconds before game blows up "

 

Tak przy okazji, rozmowy na temat cracków, witaminek, hacków itp nie są czasem zakazane?

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samo info o cracku chyba nie, porady jak scrackować, linki itp. są zakazane.

 

A pojawily sie moze gdzies informacje o wymaganiach sprzetowych bety?

 

MINIMUM SYSTEM SPECIFICATIONS

 

PC

OS: Windows® XP/Windows Vista®/Windows® 7 (Latest Service Packs) with DirectX® 9.0c

Processor: Intel Pentium® D 2.8 GHz or AMD AthlonTM 64 X2 4400+

Video: NVIDIA® GeForce® 7800 GT or ATI Radeon™ X1950 Pro or better

 

Mac

OS: Mac® OS X 10.6.8 or newer | Processor: Intel® Core 2 Duo

Video: NVIDIA® GeForce® 8600M GT or ATI Radeon™ HD 2600 or better

 

All Platforms

HD Space: 12 GB available HD space | Memory: 1 GB RAM (1.5 GB required for Windows Vista®/

Windows® 7 users, 2 GB for Mac® users) | Drive: DVD-ROM drive | Internet: Broadband Internet

connection | Display: 1024×768 minimum display resolution

 

(Note: Be advised that some wireless connections do not meet the minimums required to be a true Broadband Internet connecton. Wireless results may vary.)

 

RECOMMENDED SYSTEM SPECIFICATIONS

PC

OS: Windows Vista®/Windows® 7 (Latest Service Packs) | Processor: Intel® Core 2 Duo 2.4 GHz

or AMD AthlonTM 64 X2 5600+ 2.8 GHz | Memory: 2 GB RAM | Video: NVIDIA® GeForce® 260 or

ATI Radeon™ HD 4870 or better

 

Mac

OS: Mac® OS X 10.7 or newer | Processor: Intel® Core 2 Duo | Memory: 2 GB RAM

Video: NVIDIA® GeForce® GT 330M or ATI Radeon™ HD 4670 or better

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"<Spht> disclaimer: pic was taken seconds before game blows up "Tak przy okazji, rozmowy na temat cracków, witaminek, hacków itp nie są czasem zakazane?

 

przeciez to tylko beta :) sam bym chetnie przetestowal wypociny blizzarda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy lvl up zwiększa statystki zaklęć i atrybuty postaci. Przez zwiększanie poziomu nie zrobisz klasy jakiej chcesz (czyli buildy), ale przez runy w zaklęciach i ekwipunek.

 

Czyli jeden z ważniejszych aspektów (jak dla mnie) w tej grze nie istnieje. Czyli ta gra jest jakaś nijaka. Bo stworzona dla kaużulowców (broń boże, żeby coś źle wybrać!!) i dla no-life'ów (w końcu trzeba szukać 99lvl gem super hiper ekstra fire) - jakoś tak to sprzecznie wygląda. Po co w ogóle levele? Trzeba było od razu dać maksymalną moc zaklęć, a tylko runy szukać. Albo lepiej po co w ogóle runy? Najlepiej na początku gra sama wybierze jaka postać będzie najlepsza :)

 

Poza tym losowość w tak istotnym elemencie jest idiotyczne. Sorry, ale jeżeli ja ciężką pracą będę miał słabszą postać od małej dziewczynki, która tylko raz uruchomiła grę, bo znalazła od razu jakąś super runę, to jest bezsens. Runy jako dodatek rozróżniający i dodający losowość to bardzo fajny pomysł, ale zniszczenie typowego h'n'slaszowego levelowania i rozdawania chociażby skillpointsów dla mnie skreśla tą grę. Miał być hit, a wyszedł kit (jak dla mnie na tą chwilę) - zwłaszcza, że gameplaye Torchlighta (pierwszego) do mnie bardziej przemawiały.

 

Nie wspominam już nawet o jednej słusznej drodze parcia do przodu. O ile w TL można to wybaczyć, bo nikt nic wielkiego nie oczekiwał o tego projektu, to po D3 można by się spodziewać fajnie rozbudowanych map. No cóż... to nie jest DNF, więc nie liczę, że recenzenci będą tak samo surowi w ocenianiu D3. Choć jak dla mnie to po tych gameplayach D3 jest krapem.

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a w diablo 2 nie bylo craftingu? zle ci ze zamiast siedziec na d2jsp masz wbudowanyny dom aukcyjny?

 

Dodawanie klejnotów i run do itemów to taki średni crafting... co do d2jsp to właśnie się dowiedziałem, że coś takiego istnieje ;) Ale ja w multi nie gram...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytowanie obrazków chyba też ;)

 

Oj tam :oops:

 

Czyli jeden z ważniejszych aspektów (jak dla mnie) w tej grze nie istnieje. Czyli ta gra jest jakaś nijaka. Bo stworzona dla kaużulowców (broń boże, żeby coś źle wybrać!!) i dla no-life'ów (w końcu trzeba szukać 99lvl gem super hiper ekstra fire) - jakoś tak to sprzecznie wygląda. Po co w ogóle levele? Trzeba było od razu dać maksymalną moc zaklęć, a tylko runy szukać. Albo lepiej po co w ogóle runy? Najlepiej na początku gra sama wybierze jaka postać będzie najlepsza :)

Szczerze to też mnie z lekka odpycha fakt, że jedyna indywidualna rzecz w umiejętnościach jest jednocześnie losowa. Mimo to grę wypróbuję i może akurat w praniu wyjdzie to ciekawie.

 

Poza tym losowość w tak istotnym elemencie jest idiotyczne. Sorry, ale jeżeli ja ciężką pracą będę miał słabszą postać od małej dziewczynki, która tylko raz uruchomiła grę, bo znalazła od razu jakąś super runę, to jest bezsens. Runy jako dodatek rozróżniający i dodający losowość to bardzo fajny pomysł, ale zniszczenie typowego h'n'slaszowego levelowania i rozdawania chociażby skillpointsów dla mnie skreśla tą grę. Miał być hit, a wyszedł kit (jak dla mnie na tą chwilę) - zwłaszcza, że gameplaye Torchlighta (pierwszego) do mnie bardziej przemawiały.

Podobno runy maja być zbilansowane w takim stopniu by odpowiadały mocą innym runom na tym samym poziomie, w tym samym zaklęciu. Tak że jeśli dojdziesz do poziomu inferno, to dowolna runa jaką znajdziesz zawsze będzie lepsza od tej znalezionej przez jakiegoś farciarza który tyle co zaczął grać.

 

Nie wspominam już nawet o jednej słusznej drodze parcia do przodu. O ile w TL można to wybaczyć, bo nikt nic wielkiego nie oczekiwał o tego projektu, to po D3 można by się spodziewać fajnie rozbudowanych map. No cóż... to nie jest DNF, więc nie liczę, że recenzenci będą tak samo surowi w ocenianiu D3. Choć jak dla mnie to po tych gameplayach D3 jest krapem.

 

Mapy są akurat generowane losowo co wg mnie jest po prostu świetne. Sam oglądając streamy z bety widziałem kilka przykładów (np. Mass Grave - mini mapka z trupami i ukrytym skarbem; czy też zadanie dodatkowe w lochach polegające na zniszczeniu urn i czegoś (czego już zapomniałem)). Widać że się starają dorównać ekipie Blizzard North, ale faktem jest że sporo elementów z WoW'a (dom aukcyjny, crafting (inny niż z D2) i pewnie kilka innych drobiazgów) ściągnęli do D3. Nie żeby było to złe, ale jak na taki długi czas tworzenia gry mogli się postarać o coś oryginalnego (jak wspominana wcześniej mapa handlowa dla około 50 graczy w której można było zostawiać przedmioty w sklepach).

 

 

Mały dodatek:

Aktualnie najmocniejsze potworki z bety (Arcane enchanted championy)

Edytowane przez ZipQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodawanie klejnotów i run do itemów to taki średni crafting... co do d2jsp to właśnie się dowiedziałem, że coś takiego istnieje ;) Ale ja w multi nie gram...

 

Ja zanim nie wszedłem na battle.neta też nic o grze nie wiedziałem ;)

Crafted Items

post-184606-0-20102200-1315678914_thumb.jpg

 

Podobno runy maja być zbilansowane w takim stopniu by odpowiadały mocą innym runom na tym samym poziomie, w tym samym zaklęciu. Tak że jeśli dojdziesz do poziomu inferno, to dowolna runa jaką znajdziesz zawsze będzie lepsza od tej znalezionej przez jakiegoś farciarza który tyle co zaczął grać.

Możesz to rozwinąć ? dać linka do źródła, bo pierwsze słyszę.

 

@ konkurs

Dobrze ktoś przede mną napisał, nie pasuje Ci D3 to idź grać w Path of Exile albo Torchlight :)

 

diablo 3 infos - bardzo pomysłowo zrobione, wystarczy kliknąć na skilla żeby zobaczyć efekty działania run. Nie wszystkie postacie są opisane i reklamy są trochę natarczywe, ale IMO warto zobaczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz to rozwinąć ? dać linka do źródła, bo pierwsze słyszę.

 

 

 

Źródłem jest post Basha, a z którego dnia to już nie pamiętam. Jak chcesz to przeszukaj jego niebieskie posty z tego roku (wspominał o tym gdy pisał o problemie losowych run po włożeniu do skillów o ile dobrze pamiętam).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zanim nie wszedłem na battle.neta też nic o grze nie wiedziałem ;)

Crafted Items

 

Tu masz rozpiskę: Crafting Recipes - Diablo Wiki

 

Ale to żaden crafting... crafting to jest robienie przedmiotów ze składników od zera, a nie ulepszanie już istniejących. Przynajmniej w ten sposób funkcjonuje ten termin w MMO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to już zależy przez co rozumiesz składniki. Tutaj masz tylko bazowy przedmiot danego typu (jakikolwiek magiczny, niskiej wartości), i "tworzysz" ze składników przedmiot danego typu o określonych cechach. Jeżeli jednym ze składników craftingu jest ten sam typ przedmiotu który powstanie, to już nie crafting? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu masz rozpiskę: Crafting Recipes - Diablo Wiki

 

Ale to żaden crafting... crafting to jest robienie przedmiotów ze składników od zera, a nie ulepszanie już istniejących. Przynajmniej w ten sposób funkcjonuje ten termin w MMO.

 

Ulepszanie to by było gdyby były podbijane statystyki które już istnieją, a nie kiedy wszystkie właściwości i staty są nowe

aerial dobrze mówi :)

 

P.S.

Ty mi linków z info o d2 dawać nie musisz xD

 

Ponad godzinny filmik female wizarda:

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=KELGm0045hw

Edytowane przez stalowy sracz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...