Skocz do zawartości
Miguel707

Ranking Sklepów Komputerowych.

Rekomendowane odpowiedzi

Zestawienie nawiązuje do serwisu Opineo. To pomoże sprawdzić sklep przed zakupem

 

Ranking sklepów komputerowych

 

ESC.pl (9,7)

Morele.net (9,3)

Zenfist.pl (9,2)

Agito (9,1)

Komputronik (9)

Arche (8,8 )

Everon (8,8 )

Shift (8,7)

4Speed.pl (8.1)

Apollo (7,8 )

Proline (6,5)

Sferis (5,9)

Arest (5)

4Max (4,6)

Edytowane przez Miguel707

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Arest.pl sie ostro zeszmacil. Pamietam jak byli malym sklepikiem, to dbali o klienta jak nikt inny. Wzieli mnie nawet na serwis i nauczyli jak kompa prawidlowo skladac jak kiedys przyszedlem, bo cos nie dzialalo, a slabo sie orientowalem. Jak cos sie zepsulo, to ZAWSZE wymiana od reki na nowy sprzet. Np. zepsula sie nagrywara 16x, odrazu dawali 48x. Padl dysk 20GB, dawali nowy 80GB. Do tego zawsze najnizsze ceny ze wszystkich sklepow. Poprostu sklep marzenie.

A teraz ? Teraz to wielkie pany, bo sie rozbudowali i moga wszystko. Ceny poszly w gore, ze prawie nic sie juz tam nie oplaca brac. Ludzie maja ogromne problemy z gwarancjami itp. itd. Ja juz tam nie kupie.

 

Narazie jestem zadowolony z apollo.pl . Pisze narazie, bo poprostu nie musialem tam jeszcze isc z gwarancja. Mam nadzieje, ze nie bede musial :)

 

Co do sklepow internetowych, to niezmiennie polecam agito.pl . Zawsze profesjonalnie i solidnie.

 

Ostatnio bardzo pozytywnie zaskoczyl mnie rowniez pcprojekt.pl . Odeslalem na gware Palita 8800GT, mimo ze nie mialem gwarancji i rachunku, bo gdzies posialem, to przyjeli bez problemu. Poza tym, jako ze uszkodzenie bylo male i go nie namierzyli (w 3D gdzie testowali karta byla sprawna calkowiscie, cos sie dzialo w specyficznych miejscach w 2D, wiec nie namierzyli), to gosc powiedzial, ze postara sie wymienic na calkiem inny model i... po paru dniach przyszla do mnei paczka z nowym Asus 8800GT Glaciator.

 

Dobre zdanie mam tez o proline.pl . Nie wiem, moze to oddzial we Wrocławiu (ten niedaleko Arestu) dziala dobrze, bo wiem ze sklep nie jest lubiany. Moj kumpel kupil WD 320GB. Pouzywal miesiac czasu, po czym uznal, ze jest za glosny, bo szukal czegos cichszego. Zadzwonil do sklepu z pytaniem, czy wymienia, a gosc ze nie ma problemu. Poszedl, oddal WD i dostal nowego Samsunga. I jak tu narzekac na serwis tego sklepu ? :)

Edytowane przez DziubekR1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Ja kupowałem 2 razy w apollo... popsuty ram i popsuta karte grafiki ktora wrocila jako "sprawna" a dalej nie działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja narazie raz zamawiałem w Agito i w sumie narazie nie mam większych zastrzeżeń, oprócz tego, że od złozenia zamówienia, do jej wysłania minęło 5 dni (w tym weekend), ale kurier się postarał, bo po wysłaniu w poniedziałek wieczorem, paczkę dostałem we wtorek o 11 ;) Paczka byal solidnie zabezpieczona, a w środku wypchana woreczkami powietrznymi.

Ale ostatnio zaskoczyło mnie to, że nie mają wogóle na stanie grafik na AGP :huh: troche to ujmuje sklepowi..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

Dobre zdanie mam tez o proline.pl . Nie wiem, moze to oddzial we Wrocławiu (ten niedaleko Arestu) dziala dobrze, bo wiem ze sklep nie jest lubiany. Moj kumpel kupil WD 320GB. Pouzywal miesiac czasu, po czym uznal, ze jest za glosny, bo szukal czegos cichszego. Zadzwonil do sklepu z pytaniem, czy wymienia, a gosc ze nie ma problemu. Poszedl, oddal WD i dostal nowego Samsunga. I jak tu narzekac na serwis tego sklepu ? :)

Niestety ja mam bardzo zle zdanie o proline w Katowicach. "Dla czego" pytacie? wlasnie z tego samego powodu z ktorego DziubekR1 nie narzeka na serwis. Otrzymalem od nich:

-uzywany monitor (uszkodzona obudowa)

-uzywany procesor (slady pasty termoprzewodzacej, rozpakowane pudelko)

-uzywane pamieci (odklejony sticker, rozpakowane pudelko)

-uzywany tuner tv (wygiety "sledz", brudny i powycierany pilot ze zlamana klapka od baterii)

-uzywana listwe zasilajaca (peknieta obudowa, odpadajace blaszki wewnatrz listwy)

Co w tym zlego? A to ze zostaly mi sprzedane jako NOWE. Niby nic ale polowa z tych rzeczy nie dzialala - czesc udalo sie wymienic. Ponadto odnioslem kiedys do serwisu karte graficzna z uszkodzonym wentylatorem - krecil sie na oko 100RPM. Pan przetestowal - skasowal 50pln bo sama karta sprawna, wentylator sie "jakos" kreci. Zostalem poinformowany ze jak chce go przyspieszyc to powinienem sobie go rozebrac i "psiknac jakims wude". Na pytanie co z gwarancja otrzymalem jedynie odpowiedz "No coz.." oraz glupkowaty wyraz twarzy.

 

Drugim sklepem z ktorym mam dosc niemile wspomnienia jest komputronik. Jakis spory czas temu chcialem kupic Sapphire X800GTO2 z wiadomych przyczyn. Otrzymalem informacje jakoby karta byla dostepna na zamowienie - niestety bez chlodzenia i gwarancji producenta. Sprzedajacy nie byl jednak w stanie do konca wytlumaczyc dlaczego tak jest. Tak jakos jest..

 

Musze jednoczesnie pochwalic hurtownie CEI w Katowicach. Sklep zamawiajacy rzeczy bardzo szybko, dzialajacy niezwykle profesjonalnie, z milymi sprzedawcami znajacymi sie na rzeczy i niezwykle solidnym serwisem. Sprzet jest zawsze porzadnie zapakowany, nigdy nie otwierany. Gdy w wyniku burzy spalilem mojego Chiefteca 360 otrzymalem (wpierw jakiegos zastepczego 400W) nowego zafoliowanego 420 z listem z przeprosinami i nadzieja ze reszta sprzetu nie ulegla uszkodzeniu. Innym razem diagnozowanie uszkodzonych pamieci w Radeonie 9600 trwalo ok 30min, ale otrzymalem karte zastepcza a po 2 dniach odpowiedz od producenta wraz z nowa karta i gra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z apollo mnie i mojemu znajomemu prowadzącego firmę komputerową przysłano nowe części które miały wyraźne ślady użytkowania. (Choć wszystko działało.)

Kumpel dostał niesprawne OCZty Spec-Ops ale nie było kłopotu z wymianą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak nie za bardzo się ten ranking pokrywa z moimi doświadczeniami.

 

Dziwi mnie trochę, że Znak tak słabo oceniony, zamawiałem tam kupę sprzętu na przestrzeni... 2 lat chyba i nigdy nie miałem problemów. Zawsze wszystko dobrze zapakowane. Raz oddawałem też dysk do serwisu i bez kombinowania otrzymałem nowy. Kontakt telefoniczny z osobami od zamówień czy też z serwisem zawsze był rzeczowy i uprzejmy. Ceny mają co prawda na pewno nie najniższe, ale zazwyczaj rozsądnie konkurencyjne.

 

Teraz kupuję w Agito i też nie mam zastrzeżeń, ale z serwisem kontaktu na szczęście nie miałem.

 

Do Sirius jakoś nie mam zaufania. Brałem tam kiedyś kilka rzeczy, ale pamiętam, że gdy chciałem na jakiś temat uzyskać informacje telefonicznie, 2 czy 3 razy dzwoniłem to zawsze w rozmowie pojawiał się taki ton trochę w stylu "nie truj pan [gluteus maximus]".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Arest.pl sie ostro zeszmacil.

 

 

Dobre zdanie mam tez o proline.pl . Nie wiem, moze to oddzial we Wrocławiu (ten niedaleko Arestu) dziala dobrze, bo wiem ze sklep nie jest lubiany. Moj kumpel kupil WD 320GB. Pouzywal miesiac czasu, po czym uznal, ze jest za glosny, bo szukal czegos cichszego. Zadzwonil do sklepu z pytaniem, czy wymienia, a gosc ze nie ma problemu. Poszedl, oddal WD i dostal nowego Samsunga. I jak tu narzekac na serwis tego sklepu ? :)

Arest - zgadza sie , to co uskuteczniali przy moich 2 roznych reklamacjach to skandal i kpina. Gdybym kiedys nie pracowal w handlu jak i w komputerach ,a dokladnie serwisie glownym to pradowpodobnie nadal mialbym niesprawny sprzet bo u nich "dziala" , a to ze nie wiedza jak testowac to juz inna para kaloszy , mi nie placa za test swojego sprzetu , ktory idzie na gwarancje do serwisu , ktorego juz sama nazwa mowi o tym , ze to ich brocha.

 

 

Co do proline. Wedlug mnie szczytem szmaciarstwa jest to o czym piszesz. Czemu? Bo w tym momencie , o czym juz wyzej napisano , sprzedaja uzywki. Ktos zorientuje sie od razu , ktos nie w temacie nie zglosi w ogole zastrzezen. Choc jesli mam byc szczery to we Wrocku wole robic zakupy w Proline niz w tym calym Arescie. We Wrocku tez nie otworza Ci sprzetu jesli ma plomby i najlejki wiec masz nowki.

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Costi , widzisz? To jest wlasnie to o czym pisalem w tym drugim temacie.

 

Dostal kompa i zadowolony...sory , ale tak mozna pisac jak Ci poprawnie i bez problemow zalatwia reklamacje przy usterkach. Milo i szybko sprzedaje kazdy sklep , ale juz nie kazdy szybko , milo i rzetelnie rozpatruje reklamacje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w Apollo podoba mi się odsyłanie na koszt sklepu [; dlatego lubię tam kupować bo wiem że ze zwrotem nie będzie najmniejszego problemu, dzwonimy po kuriera (umowę mają podpisana z UPS)... 30minut i paczka nadana z domu ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Costi , widzisz? To jest wlasnie to o czym pisalem w tym drugim temacie.

 

Dostal kompa i zadowolony...sory , ale tak mozna pisac jak Ci poprawnie i bez problemow zalatwia reklamacje przy usterkach. Milo i szybko sprzedaje kazdy sklep , ale juz nie kazdy szybko , milo i rzetelnie rozpatruje reklamacje...

Masz racje, lecz do mojej opini przychyli sie "kilka" innych userów, którzy stykneli się z tym sklepem. ;)

 

Tylko żeby potem nie było że ja to jade po tobie a ty po mnie

 

[/EOT]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie jak najbardziej dobre wrażenie zrobiło Agito solidny tani sklep

 

bardzo dużo części kupuje też w komputroniku nie wiem jak gdzie ale oddział w Rybniku ludzie się znają na rzeczy potrafia dobrze doradzic miła i profesjonalna obsługa ceny normalne czasem cos tanio w promocjii mają ogólnie polecam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

dla mnie jak najbardziej dobre wrażenie zrobiło Agito solidny tani sklep

 

bardzo dużo części kupuje też w komputroniku nie wiem jak gdzie ale oddział w Rybniku ludzie się znają na rzeczy potrafia dobrze doradzic miła i profesjonalna obsługa ceny normalne czasem cos tanio w promocjii mają ogólnie polecam:)

 

Rece zalamac idzie. Reklamowales cos w Agito? Uzerales sie z serwisem Komputronika? Jesli nie to nie wiem co twoj post robi w tym temacie bo wrazenie to mozna przed mama robic , zas przy kasie i handlu sa obowiazki. Co ma jakosc sklepu i rozwiazywanie problemow do milej obslugi i niskich cen? Juz jedni mieli niskie ceny i obsluge , ogsili bankructwo , a rzesza pisze o problemach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może macie propozycje dot. dodania jakiegoś sklepu, co jest na opineo ?

 

PS. Co do moich doświadczeń ze sklepami - części kupuję w ESC.pl i wszystko jest w porządku.

Opineo daje sporo informacji o sklepach ale sama punktacja nie mówi wszystkiego.

W Opineo trudno jest cokolwiek wyszukać.

Trzeba się wczytać przynajmniej w kilka wybranych losowo opinii negatywnych

aby sprawdzić czy sklep realizuje poprawnie reklamacje.

Nie zaszkodzi też wpisać nazwę sklepu w wyszukiwarce :)

Przykładowo Agito ma wysoką punktację ale ten sklep zmienił regulamin

i praktykę działania. Kiedyś możliwy był odbiór osobisty teraz już nie jest i ponadto

właśnie z reklamacjami ostatnio było coś nie tak w Agito.

Tu jest ciekawy wątek o realizacji reklamacji w Agito:

http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=17324

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też trochę ponarzekam na Proline w Gliwicach.

 

1. Beznadziejna obsługa - człowiek siedzący przy kasie zawsze jest mądrzejszy od wszystkich i próbuje mi wcisnąć inny towar (np zasilacz Rasubro (wtf) zamiast Chieftec'a - zdarzało się to wiele razy).

2. Trzeba czekać 2 razy w kolejce - najpierw, żeby zapłacić, potem żeby odebrać towar - czasem trwa to przeszło pół godziny.

3. Kilka razy nie dostałem pełnego zestawu - np. w przypadku płyty głównej brakowało kabli i cd ze sterami...

4. Przy płatności kartą trzeba zapłacić 3 % więcej - niezaleznie czy kupuje się towar za 10 zł czy 1000 zł...

5. Kilka razy (nie wnikam czy przypadkiem ale podkreślam KILKA) próbowano mi wcisnąć towar po wyższej cenie niż widnieje na stronie.

6. Zdarzyło się, że zamówiłem towar telefonicznie, przyjechałem po odbiór osobiście, a tam sprzedawczyk mówi, że niestety cena wzrosła! Ok, jakbym zamówił przesyłkę to nie mieliby wyjścia i musieliby wysłać po cenie w dniu zamówienia, a tak czemu nie - można drożej [/sarkazm].

 

P.S. Po drugiej stronie drogi jest malutki sklepik - PROMISE - mają trochę wyższe ceny, ale można wszystko zamówić - mają szerszy asortyment niż PROLINE, milszą obsługę. A jeśli chodzi o reklamacje, to bardzo często wymieniają od ręki - jeśli tylko taki towar mają na sklepie. Kilka razy przyjęli sprzęt, który był np. 3 miechy po gwarancji. Ehhh... cały czas się zastanawiam czemu kupuję w Proline... Jakby mieli tylko trochę taniej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zenfist.pl +7

7 transakcji || ~1400PLN

Za każdym razem miło i profesjonalnie. Świetny towar, szybka realizacja zamówienia. Gdy zamawiałem zasilacz Tagana to dostałem gratisy w postaci smyczy i kilku opasek na rękę - niby nic a jednak miły dodatek. Warto jeszcze wspomnieć o kilkuprocentowych zniżkach które z czasem się dostaje.

Jeżeli chodzi o zasilacze to kupuję tylko tam, w przypadku chłodzenia wato najpierw zajrzeć na Allegro.pl bo czasem ceny są za wysokie.

Jeżeli potrzebujecie sklepu z zasilaczami / chłodzeniem celujcie w Zenfista.

EDIT: Przypomiało mi się jedno ale. Zamówiłem raz Scythe Kamabay'a - doszedł na następny dzień. Okazało się, że nie dostałem śrubek, towar był świeżo po dostawie i zapomniano ich ponownie wpakować. Zgłosiłem fakt w tym samym dniu co dostałem paczkę. Otrzymałem maila z przeprosinami i wyjaśnieniem jak to się stało, a na następny dzień miałem w rękach drugą paczkę z dosłanymi śrubkami na koszt Zenfista. Czyż nie tak się powinno załatwiać takie sprawy?

 

Apollo.pl +0

1 transakcja || 430PLN

Z usług tego sklepu korzystałem raz, przy okazji kupna E4300. Ogólnie na towar który miał być dostępny czekałem 2 tygodnie - tydzień dostawa i tydzień kurier. Nie było by problemu gdyby nie dostępność na stronie i potwierdzenie przez telefon - trzeba aktualizować stronę na bierząco a nie dzień po fakcie.

Ceny dość niskie, choć przejrzystość strony pozostawia trochę do życzenia.

 

Proline.pl +4

Wiele transakcji || xxxxPLN

Za każdym razem towar odbierałem osobiście, w oddziale w Lubinie. Sprawa wygląda tak, że dopóki nie użyjesz jakiegoś skomplikowanego terminu albo nie poprosisz o jakiś bardziej "egzotyczny" sprzęt powinno być wszystko ok. Ceny mają dość dobre, sprzęt z segmentu middle-end. Biorąc pod uwagę obsługę sklepu ("ASUS Commando???? heeee?", "Seagate 160GB SATA..... o! znalazłem! Seagate 160GB ATA", "Nie, nie mamy Corsairów Dominatorów, ale polacam Goodramy 667 - będą równie dobre") to bałbym się coś u nich zamówić wysyłkowo...

Strona czytelna, towar dobrze pogrupowany. Szkoda, że brakuje sprzętu z wyższego segmentu ale od tego są inni =)

Edytowane przez Rikki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ESC +3

4 zakupy na sume 2.600

+1 Szybka wysylka

+1 Dobre ceny

+1 To co maja na stronie maja na polce

+1 Mila obsluga

+0 Serwis - nie mialem do czynienia

-1 Trudno sie dodzwonic

Suma +3

 

 

Imperium.net.pl +5

64 zakupow na sume ~139.000

+1 Szybka wysylka

+1 Dobre ceny

+1 To co maja na stronie maja na polce

+1 Mila obsluga

+1 Szybko i bezproblemowo zalatwiane serwisy

+0 Kontakt czasami na maila trzeba poczekac ze dwa dni, ale telefonicznie jest sprawniej

Suma +5

 

 

Morele.net -2

2 zakupy na sume 17.500 - jeden odwolany ze wzgledu na brak towaru ktory zekomo mieli

+1 Duzo produktow

-1 Maja produkty na stronie jako dostepne ktorych w ogole nie maja i trzeba czekac nawet 2 tygodnie!!

-1 Kotakt

-1 Serwis

Suma -2

 

 

Komputronik -2

3 zakupy na sume 1.350

-1 Serwis

-1 Ceny

Suma -2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja póki co z krótkim stażem 4 zakupów i zawsze wychodziło, że za całość najtaniej w Apollo. 9/10 za brak oddziału w Łodzi ;]

Jeden zakup w Zenfiście - kiedy kupowałem mojego HuntKeya mieli najtańszego wg Skąpca. 7/10 no bo co tam mają oprócz zasiłek i budek?

Komputronik - lokalnie. Wszystkie kabelki, pasty i wentylatory zawsze brałem w Komputroniku, bo na tak tanich rzeczach nie było dużej różnicy w cenie, a wszystko na miejscu. 6/10 - full asortyment, pracownicy o bardzo-znikomej wiedzy i ceny z kosmosu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja teraz coś napiszę, bo sporo sprzętu w życiu kupiłem i miałem do czynienia z paroma sklepami we Wrocku i paroma online. Nie będę wymieniał wad i zalet, bo jedni mogli mniej problemów z danym sklepem, a inni więcej. Napiszę tylko własne doświadczenia z danym sklepem.

 

Arest - tu można dużo pisać na temat ich sprzętu i serwisu. Z początku obsługa jak i serwisowanie przebiegało bez większych problemów. Wymieniali sprzęt zwykle na nowy. Ale z czasem jak firma się rozrosła zaczęli olewać klientów, a biedni pracownicy zarabiający te 1200zł zrobili się niesympatyczni dla klientów. Nie raz spotkałem się z sytuacją jak klient stał przed kasą, a pracownik coś tam grzebał przez 5 minut w kompie totalnie go olewając. A jak już skończył to tylko rzucił "słucham" Ale akurat obsługa klienta to najmniejszy problem w tym sklepie, bo większe problemy sprawiał sprzęt jaki tam można było kupić i późniejszy serwis.

 

Padły mi tam 2 nagrywarki, 1 dysk i karta graficzna Radek 9800 PRO . Nagrywarkę wymienili, ale drugą odesłali "naprawioną" i po ok 5 dniach przestała w ogóle czytać płytki. Dysk 80 GB WD padł po miesiącu użytkowania i z serwisu odesłali niesprawny i w zamian za to wcisnęli mi nowy z mniejszą ilością cachu i innej firmy. Dokładniej Seagate z 2 MB cache'u, który wcale szybki nie był w porównaniu do tego WD'ka z 8 MB cache. Tłumaczyli się tym, że akurat nie mieli tych WD'ków na stanie. Kartę graficzną wymienili na nową, ale przy tym facet próbował mi wcisnąć bajkę z osadzającym się kurzem na karce, który mógł doprowadzić do spalenia się karty. Karta nie była kręcona, Chłodzenie sprawna , przewiew w obudowie, a karta i tak się spaliła... Kupowałem też inny sprzęt - pamięci, procesor (duron 1.0 ghz), te głośniki Geniusa 5.1 i jeszcze parę innych rzeczy. Ogólnie sporo kasy tam zostawiłem, ale teraz tam nie mam zamiaru zostawić ani złotówki.

 

Proline - Z początku u nich było podobnie jak teraz jest w Arescie. Czyli kiepska obsługa, wręcz czasem chamska i niesprawny, a czasem używany sprzęt. Tam serwisowałem procesor (Athlon XP), który oddali mi niesprawny. Komp się wieszał po jakimś czasie. Sprawdzałem u 2 znajomych i u każdego było to samo. Reset lub zwiecha. Oczywiście chciałem oddać go ponownie by sprawdzili dokładniej , ale facet stwierdził, że może go teraz co najwyżej przetestować go odpłatnie. Nigdy kasy mi nie oddali i nie wymieli na sprawny.

 

Potem we Wrocławskim Proline się troszkę zmieniło. Właściciel prawdopodobnie zwolnił wszystkich pracowników i nowa kadra już wprowadziła parę zmian. Obsługa klienta ogólnie jest milsza i serwis przebiega nieco sprawniej.

 

Jak kupowałem te pamięci co mam w sigu (Kingston 667) to facet mi powiedział przed kupnem, że po odebraniu z magazynu mam dać je do serwisu w celu sprawdzenia, bo dostali tam jakąś serię z uszkodzeniami mechanicznymi. Niby taki szczegół, ale jednak dosyć istotny. Kupiłem też procesor (E2180) i te 2 dyski 250+500 GB Seagate'a . Oba wyglądają na nówki i jak dotąd nie miałem żadnego problemu. Ogólnie sprzedawcy są kulturalni.

 

 

znak.pl - U nich kupiłem tylko płytę główną (MSI P35). Dostałem ją w ciagu 48 godzin. Jak dotąd żadnych problemów.

 

Apollo.pl Niby solidna firma, ale kupiłem u nich kartę graficzną Galaxy 8800 GT z tym nowym chłodzeniem. Na kartę czekałem troszkę dłużej niż 48 godzin i do tego nie z tym chłodzeniem co miało być. Tylko 2 slotowym odkurzaczem. Kosztowało mnie to dodatkowe 100 PLN na wymianę chłodzenia :|

 

sirius.pl - Kupiłem kartę graficzną (radek Asus X1950PRO). Czekałem na kartę dłużej niż 2 dni (odbiór w ich Wrocławskim punkcie). Ogólnie bez problemów, ale chłodzenie na tym Asusie po jakiś 6 miesiącach zrobiło się strasznie głośne i niewydajne. (czyściłem je od kurzu systematycznie co 2 tygodnie).

 

Z tych wszystkich sklepów najbardziej zawiódł mnie Arest i odradzam kupowania tam czegokolwiek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Imho to ten topic do działu 'Co kupić' powinien trafić ;)

 

a co do sklepów z listy..

 

Morele.net - kupowałem tam ostatnio Corsaira HX520 i PatriotyLLK - szybko, sprawnie i bardzo dobry kontakt (odpisywali na wszystkie maile bardzo szybko, jeszcze przed zakupem co tak naprawdę wcale nie jest regułą..)

 

Agito.pl - masa różnych rzeczy tam zamówiona i nigdy nie było problemów, fajne ceny często..

 

Komputronik.pl - zawsze bardzo szybko i sprawnie (bardzo dużo sprzętu tam zamówiłem)..tylko... CENY! <_<

 

Arche - kupowałem przez allegro u nich (m.in. 7900gs dawno temu ;)) - szybko, sprawnie, tylko się komentarzy nigdy nie doczekałem ;p

 

Apollo - dawno temu A64 (Venice) i mobo do niego..box był otwarty, z proca nawet się komuś nie chciało pasty zetrzeć :|..jakoś się do nich zraziłem <_<

 

4max.pl - najszybsza przesyłka jaką widziałem, sprzęt zamówiony ok godz 16 był u mnie następnego dnia przed południem :)

 

Z tych, których nie ma na liście:

 

PCProjekt - kupowałem tylko na miejscu w Krakowie - dobra obsługa, ceny też ok, towaru mniej niż w innych sklepach, ale wszystko to co mieli w cenniku oznaczone jako dostępne, było w rzeczywistości na stanie..

 

Nie wypowiem się na temat serwisu, ponieważ (odpukać ;)) - nigdy nie miałem z niczym problemu :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Tak tylko wspomne od siebie , ze znam zarobki ludzi z Aresta. Chcielibyscie chyba , zeby to bylo 1200.. Oni , ci ze sprzedazy , zarabiaja swietnie , nie dobrze a swietnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja robilem pare razy zakupy w warszawskim oddziale znaku.

 

Ogolnie bardzo milo, tylko jesli ktos chce sie tam zaopatrywac, to zelazna zasada - zamawiac online z odbiorem osobistym, bo magazyn to maja chyba wielkosci toi-toia; ile razy chcialem cos kupic (myszke, tuner TV, chlodzenie na grafike), to nigdy nie bylo na stanie...

Do tego na stronie maja straszny smietnik w ofercie i produkty juz niedostepne czesto wisza dosc dlugo. Na szczescie w razie problemow ze skompletowaniem zamowienia kontaktuja sie z klientem (mail, telefon - roznie) i proponuja alternatywe.

Ogolnie czesc sprzedazowa na plus.

 

Serwis - musialem skorzystac raz, popsul mi sie przycisk power w obudowie (po nacisnieciu nie "sprezynowal"). Co prawda stwierdzili, ze to jest uszkodzenie mechaniczne i gwarancja tego nie obejmuje, ale i tak zrobili za darmo. Na pytanie, jakieo typu uszkodzen niemechanicznych (na ktore przysluguje gwarancja) sie spodziewaja w obudowie odpowiedziala mi tylko zaklopotana cisza :P

 

Ogolnie jestem zadowolony z uslug tego sklepu.

 

Aha, jeszcze jeden detal - gwarancja. Nie jest to zaden swistek, czy, nie daj Boze, "gwarancja na podstawie faktury", tylko 3 czy 4 strony A4 drobnym maczkiem, w ktorych jest wszystko, lacznie z cennikiem uslug serwisowych. Duzy plus IMHO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...