p3dzi0r Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 Witam Orientuje sie ktos co jest ze sklepem zenfist.pl ? , zamowilem tam zasilacz w ubiegla srode, wplacilem pieniadze i nadal mam w realizacji zamowienia oczekiwanie na wplate, na maile 0 odpowiedzi, a telefonicznie poczta glosowa. Maja jakis urlop swiateczny czy co ? Bo niewiem jak inaczej mozna sie z nimi skontaktowac, a zasilacz by mi sie przydal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toman Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 Ostatni okres świąteczno-noworoczny był pewnie przyczyną długiego urlopu. Chłopcy pewnie już dziś ruszają do akcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grimlock Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 http://zenfist.pl/nieczynne-do-4-stycznia-news-173.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JejoX Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 (edytowane) Ja zamawiałem sporo przed świetami Accelero S1 Rev2 oraz inne klocki. W momencie zamowienia towar widniał jako dostepny a po wpłacie czekałem tydzien zanim skompletowali zamowienie bo Accelero jednak nie meili.Zwyczajne wyciaganie kasy za towar którego sie nie ma;/ Edytowane 5 Stycznia 2009 przez JejoX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p3dzi0r Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 no ja po prostu czekam juz 5 dni na zasilacz, a niby realizacja na nastepny dzien wiec mnie to troche zaniepokoilo. Pozatym dzisiaj jest 5 stycznia a chyba nadal sa chorzy :wink: bo zamowienie nadal czeka na wplate. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stanko Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 (edytowane) Przełom roku, to nienajszczęśliwszy okres na robienie zakupów przez internet. Ja składałem zamówienie w Zenfist.pl w niedziele 28 grudnia. Po 2 dniach, czyli 30 grudnia dostałem maila, że wpłata została zaksięgowana i zamówienie zostanie skierowane do realizacji. Natomiast towar przekazano do spakowania i wysłano dopiero dzisiaj. Mam nadzieję, że mimo mrozu i szalejacej "epidemii grypy" kurier będzie jednak szybszy, a z zasilacza będę zadowolony. Edytowane 5 Stycznia 2009 przez Stanko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p3dzi0r Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 najszczesliwszy czy nie, zjaral mi sie zasilacz i niestety wielkiego wyboru co do czasu nie mialem :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzZZzz Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 czego sie spodziewacie po serwisie prowadzonym w domu? teraz wiekszosc firm nie trzyma towaru tylko zamawia jak jest zamowienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xEMPx Napisano 5 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 5 Stycznia 2009 Ja 29.12.2008 zamówiłem eh i jak mi napisali to jutro (6.12.2008) przyjdzie tylko ze teraz nikogo nie będzie w domu... Cieszyc mnie moze tylko jedno ze zapłaciłem za obudowe 213zł, a aktualna cena w tym sklepie to 247zł ... Coś posypia im sie nagatywne komentarze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stanko Napisano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2009 (edytowane) Do mnie właśnie doszedł zasilacz. Zamówienie złożyłem 28.12, więc troche to trwało, ale na szczęście, w końcu dotarł. No i jak ślicznie wygląda :wink: (Enermax Pro82+ EPR525AWT). Edytowane 6 Stycznia 2009 przez Stanko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omgwtf Napisano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2009 czego sie spodziewacie po serwisie prowadzonym w domu? teraz wiekszosc firm nie trzyma towaru tylko zamawia jak jest zamowienie Zenfist ma magazyny z tego co wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damianos Napisano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2009 ma magazyn,w tym magazynie miesci sie tez firma, bylem tam odebrac osobiscie sprzet. bardzo mila obsluga i fachowa pomoc. ja polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość robot Napisano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2009 sklep polecam niegdy nie ma problemow z gwarancja , czy obsluga. nie kombinuja , sprzetu nie podmieniaja. jezeli cos dzieje sie z ich winy , to zawsze rozwiazanie jest na korzysc klienta. od czasu do czasu tam kupuje , placac troche wiecej niz u konkurencji wlasnie z tego wzgledu. zreszta wlasciciel tego sklepu czesto udzialal sie na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kas Napisano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2009 Coś posypia im sie nagatywne komentarzeZa co? Dalatego, ze jest sezon swiatecznych urlopow oraz remanentow? Normalne jest, że zamawiając cos przed swietami ostrzymamy towar dopiero w pierwszym tygodniu po nowym roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niemiec Napisano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2009 Za co? Dalatego, ze jest sezon swiatecznych urlopow oraz remanentow? Normalne jest, że zamawiając cos przed swietami ostrzymamy towar dopiero w pierwszym tygodniu po nowym roku. ale czesc ludzi tego nie rozumie i sprzet pewnie chcialo by miec w 10 min po kliknieciu zmow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raczyk Napisano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2009 ja tam zamowilem grafike 28 grudnia i do tej pory jej nie mam :P urlopy, swieta rzecz normalna :) ale naszczescie juz karta wyslana i powinna dzisia byc :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cichy Napisano 8 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 8 Stycznia 2009 Nawet telefonów nie odbierają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Firekage Napisano 8 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 8 Stycznia 2009 (edytowane) ale czesc ludzi tego nie rozumie i sprzet pewnie chcialo by miec w 10 min po kliknieciu zmow.Moze nie az tak , ale czasem slowo od sklepu , ktory cieszy sie jakas renoma byloby mile widziane. Bralem u nich kila czesci w maju albo kwietniu zeszlego roku. Zamowienie mialo byc w wiadomym terminie , minal bodajze tydzien i cisza. Okazalo sie , ze zamowionej budy nie mogli mi wyslac z powodu niby krzywych blach w kazdym modelu Dragona. Zdecydowalem sie na inna opdczas rozmowy na GG z pracownikiem , ale wczesniej kilkukrotnie pytalem cos sie dzieje z zamowieniem - zero odpowiedzi , az udalo mi sie namierzyc wlasnie kogos kompetentnego na GG i ten zajal sie sprawa do konca. Bez tego pewnie czekalbym i czekal. Wiecej nie pisze bo i po co. Ps - bonusa tez nie bylo. :D Edytowane 13 Stycznia 2009 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariuszDW Napisano 8 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 8 Stycznia 2009 No ja w listopadzie też musiałem trochę poczekać na zasiłkę. Zamówienie przez kilka dni miało status "zapłacone" i dopiero jak straciłem cierpliwość i wysłałem zapytanie, zmieniło status tego samego dnia na "przygotowane do wysyłki" (czy jakoś tak) i zaraz przyszło. Generalnie zmieściło się to w granicach jakiegoś rozsądku, jednak przyzwyczajony jestem, że inne sklepy szybciej wysyłają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dumpmuzgu Napisano 8 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 8 Stycznia 2009 kiedys tam u nich na stronie pisalo, ze sprawdzaja kazdy zasilacz przed wysylka. co nie jest prawdą, ale chyba nikogo to nie dziwi. :) teraz nie moge sie dopatrzec tego wynioslego zdania. to tak na przyszlosc dla kupujacych :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaus Napisano 8 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 8 Stycznia 2009 kiedys tam u nich na stronie pisalo, ze sprawdzaja kazdy zasilacz przed wysylka. co nie jest prawdą, ale chyba nikogo to nie dziwi. :) teraz nie moge sie dopatrzec tego wynioslego zdania. to tak na przyszlosc dla kupujacych :)Bardzo proszę Usługi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zenfist Napisano 13 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2009 witajcie, bardzo wszystkich przepraszam - po[gluteus maximus]dłem nieco na zdrowiu i wracam do niego... powoli. Ale już działamy i odkopujemy się... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dumpmuzgu Napisano 14 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 14 Stycznia 2009 Bardzo proszę Usługicos mi sie zdaje, ze wtedy nie bylo tego jako -opcja. moze sie myle, a moze nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...