Jabar83 Opublikowano 5 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2013 (edytowane) Nie ma szans by w 2 miesiące to poprawili. Także trzeba będzie patchować. W ogóle wczoraj miałem dziwne jazdy z tą betą. Przez 10 minut ładowało mi poziom. Potem było słychać tylko dźwięki z gry i czarny ekran. Dopiero za 6 czy 7 razem załadowało poprawnie mapę. W tym czasie zrobiłem reset i zmieniłem stery na te bety 331.40. Wczoraj pograłem trochę i kolizja obiektów faktycznie kuleje. Do tego masa bugów takich niby nieistotnych. Jak wisząca w powietrzu kasa fiskalna w którymś tam z budynków. Edytowane 5 Października 2013 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 5 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2013 No na mnie jak narazie bardziej wywarla negatywne odczucia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 5 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2013 a u mnie co jakiś czas gra się wysypuje do windy :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 5 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2013 A ja mam ciągłe problemy z przejściem w pełny ekran, 1600x1200 85Hz wszystko ustawione pod Fullscreen. a gra czasami odpala się w oknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 5 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2013 (edytowane) Nie jestem graczem BF4 (raczej tylko turystą sprawdzającym bete). Odpaliłem gre z ciekawości, czy wykorzystuje faktycznie 8 rdzeni. U mnie wygląda to tak, że 6 rdzeni ma co robić ale za to pozostałe są obciążone ~ 10%. Ciekawe czy na mocniejszej grafice zapotrzebowanie na ilość rdzeni by wzrosło. A próbowałeś przy ustawieniach najmniej obciążających kartę graficzną? (AA OFF, AF OFF, niska rozdzielczość) ps. oczywiście do testów Vsync = off Edytowane 5 Października 2013 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 5 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2013 (edytowane) Ja bym z takimi testami poczekał do finalnej wersji jednak. Edytowane 5 Października 2013 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udam_u Opublikowano 5 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2013 A próbowałeś przy ustawieniach najmniej obciążających kartę graficzną? (AA OFF, AF OFF, niska rozdzielczość) ps. oczywiście do testów Vsync = off Dobry pomysł, zastosowałem się do rady i oto wynik: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 (edytowane) Poraża mnie niekonsekwencja broni, czasmi ma perfekcyją celność, czasami idealny dmg, czasmi pół magazynka leci 3mm obok, czasmi widzisz trafienia i zero dmg. Pocisk przeciw pancery w nogi wroga, a on biegnie dalej z 70 HP, wszystkie montowane ciężkie karabiny maszynowe mają problem z szybkim zabiciem wroga, to już pistolet zabija szybciej. Inżynier jest mocno "znerfionyw" porówniau z BF3 pod względem karabinów, w 70% przypadków przegrasz z medykiem. Może to wina build'a użytego w becie, net kodu i.t.p. Mam wrażenie, że BF3 mimi wszystko miał lepszy "gunplay" pomijając jego wady i przypadkowość. Edytowane 6 Października 2013 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ememiks Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 Miał ktoś problem z odpaleniem BF4 z zawieszaniem podczas dołączenia do mapy? Czasem uda mi się dołączyć na kilka sekund a czasem podczas wgrywania wywali błąd z dx11. Kolega ma ten sam problem całkowicie inna konfiguracja na i7 i gtx 670 i to samo błąd z dx. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 Masz mało RAM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ememiks Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 Masz mało RAM. 4GB a kolega 8 i też mało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZielonyTBG Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 (edytowane) A powiedźcie mi jak u Was z wydajnością,bo u mnie na kompie z siga gra się tnie przy ustawieniach na LOW Gram na rozdziałce 1920x1080.Dodam że strasznie długo ładuje się mapa. Aha procek śmiga na 3.2 Ghz. Edytowane 6 Października 2013 przez ZielonyTBG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 Ja u siebie na Low przy 1920x1200 mam jakieś 35-40 FPS. Daleko od płynnej rozgrywki. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 (edytowane) Zaliczanie trafien oraz respawny w nie odpowiednich miejscach to jak narazie najwieksze babole w BF4 , juz kilka razy respawnowalo mnie pomiedzy 2 osobnikami druzyny przeciwnej albo 4m przed nimi gram glownie w Dominacji . ZielonyTBG Sprawdz sobie obciazenie CPU , dodam ze ustawienie wszystkiego na low ,high owocuje u mnie podobnym framerate dlatego gram na ustawieniach Auto Edytowane 6 Października 2013 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 Opłaca się dla tej gry włączyć HT ? :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 Wg. testów jest symbolicznie lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udam_u Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 Miał ktoś problem z odpaleniem BF4 z zawieszaniem podczas dołączenia do mapy? Czasem uda mi się dołączyć na kilka sekund a czasem podczas wgrywania wywali błąd z dx11. Kolega ma ten sam problem całkowicie inna konfiguracja na i7 i gtx 670 i to samo błąd z dx. Miałem to samo - świeżo po instalacji gry. U mnie raczej kwestia RAM'u to nie była (test robiłem mając w płycie 16GB). Wydaje mi się, że gra dodaje coś do bibliotek DX. Miałem już tak wiele razy, że instalując nowy tytuł musiałem restartować komputer bo inaczej były problemy. W każdym razie u mnie po restarcie komputera problem ustał. Aha przed pierwszym załadowaniem gry też baaardzo długo czekałem aż gra się pojawi. Wydaje mi się, że gra puszcza jakieś benche aby dobrać ustawienia "auto" dla detali. Kolejne uruchomienia już były szybsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZielonyTBG Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 ZielonyTBG Sprawdz sobie obciazenie CPU , dodam ze ustawienie wszystkiego na low ,high owocuje u mnie podobnym framerate dlatego gram na ustawieniach Auto Sprawdziłem i działa lepiej niż na LOW.A co do obciążenia procka to jest kicha bo idzie na max.Chyba trzeba będzie pomyśleć o Intelu,chyba że opłaca się włożyć jeszcze jakiegoś mocniejszego AMD-ka? Z grafą jest trochę lepiej,tak mi się przynajmniej wydaje. Udam_u u mnie ładuje się wolno za każdym razem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 ZielonyTBG Jak widac jedno i drugie obciazone maxymalnie , byc moze to przyczyna przynajmniej czesci frame dropow , moj proc obciazony na 80% oczywiscie HT wlaczone , za to obciazenia CF Radeonow max 55% :( Warto poczekac do finalnej wersji bedzie mozna cos wiecej wywnioskowac odnosnie obciazenia CPU /GPU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemtin1 Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 Moim zdaniem puki co gra jest niegrywalna na żadnym procesorze od AMD poza xf8350 @ 5 GHz. Nie wiem jak można gra na multi w fps gdzie na się 20-40 klatek. Tapatapatap i9001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamboocha Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 Pobrałem, odpaliłem, zagrałem i doszedłem do wniosku że to wczesna beta, bug na bugu. Mam nadzieję że finalna wersja będzie mniej zbugowana i lepiej zoptymalizowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 (edytowane) Miał ktoś problem z odpaleniem BF4 z zawieszaniem podczas dołączenia do mapy? Czasem uda mi się dołączyć na kilka sekund a czasem podczas wgrywania wywali błąd z dx11. Kolega ma ten sam problem całkowicie inna konfiguracja na i7 i gtx 670 i to samo błąd z dx. Zobacz czy to nie wina Punkbustera. U mnie i u kumpla od 3-go dnia testow mapa ladowala sie non-stop i ostatecznie pojawial sie czarny ekran. Reczna konfiguracja Punkbustera - tak jak tu radza rozwiazala problem i od tamtego czasu wszystko gra. Co prawda nie trafil mnie zaden blad z DX, ale tak czy inaczej warto sprobowac. Notoryczne sa natomiast bledy typu "bf4 nie odpowiada" - losowo, zaleznie od kaprysu. Co zabawne, ja mam poki co wrazenie, ze netcode faktycznie nieco poprawili. Poki co nie zdarzylo mi sie zginac po schowaniu sie za przeszkodze co bylo nagminne w trojce. Gunplay troche inny, ale moze to kwestia przyzwyczajenia. Pamietam, ze na becie trojki tez na to narzekalem (przyzwyczajnony do tego z BC2) a w finalnym (na ile mozna go tak nazwac) produkcje bylo lepiej. Wydajnosciowo koszmar. Ile graczy tyle wersji, ale mowia, ze ponoc na Windowsie 8 nie ma tak drastycznych spadkow klatek. Na swoim przykladzie widze, ze jednak wystepuje losowe dropy z 60 do 25-30 z wszystkim nia high + mesh na ultra. Zreszta, zmiana ustawien niewiele pomaga a CPU (przy crossfire) wiecznie obciazony prawie w 100% (z wlaczonym HT). Po wlaczeniu turbo i przeskoku z 3.4 na 4GHz czuc mala poprawe. Obciazenie GPU u mnie jest nierowne bo jedna chodzi na maks podczas gdry druga dobija do 85-90%, ale to juz kwestia tego, ze nie sa identyczne. Niezbyt trafia do mnie nowy system unlockow, battlelog i ogolnie caly interfejs srednio czytelny, pelno niedorobek. Edytowane 6 Października 2013 przez KrzychuG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToolBox Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 Witam. Strasznie napaliłem się na Battlefielda 4. Wczoraj pobrałem betę, odpalam i..... lipa. Gra wysypała się. Musiałem restartować kompa. Za drugim razem już jest ok. A więc zaczynamy popylać. I tutaj znowu rozczarowanie. Oto moja konfiguracja: AMD Phenom 955 BE OC 3.9GHz 8GB RAM DDR3 1600MHz Gigabyte GTS 450 1GB Rozdzielczość niby 1920x1080, ale płynniej działa na 1600x900 Na początku na ustawieniach auto było te 30 FPS ( jakość terenu, oświetlenia na high, reszta na medium- aż się zdziwiłem ). Potem cały czas wydajność spadała. Pod koniec musiałem grać na niskich, ale ogólnie na średnich z wyłączonym antyaliasingiem itp. mam ok 35FPS. Gorzej jest jednak z wyglądem samej gry. Bugi bugami, ale ilość obcinanych detali na najniższych ustawieniach jest po prostu przerażająca. Na ustawieniach minimalnych gra wygląda jak Battlefield Play4Free albo nawet gorzej ( no może oprócz ogromu map ). Gdyby tak porównać betę Battlefielda 4 i Crysis-a 3 to ta druga miażdży pierwszą pod wieloma względami. Na pewno była lepiej zoptymalizowana, nie było widać tak znaczącego spadku jakości na niskich ustawieniach, było duuużo mniej bugów i niedociągnięć. Jeśli finalna wersja będzie podobna to chyba podziękuję Battlefieldowi kolejny raz i kupię coś co faktycznie będzie warte wydania tych 160zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 Bugi bugami, ale ilość obcinanych detali na najniższych ustawieniach jest po prostu przerażająca. Na ustawieniach minimalnych gra wygląda jak Battlefield Play4Free albo nawet gorzej ( no może oprócz ogromu map ). Mysle, ze to bardziej kwestia mapy i bety (nie wiadomo czy wszystkie efekty i wlasciwe tekstury sa tu dostepne) niz obcinania czegokolwiek. Patrzac na porownania to miedzy low a ultra roznica, poza oczywiscie jakoscia tekstur, uwidacznia sie glownie w braku odbic na budynkach i wodzie. Poza tym znaczacych zmian nie ma. Ta mapa ma jednak to do siebie, ze po zburzeniu drapacza chmur wszystko staje sie szare, ponure i po prostu brzydkie niezaleznie od ustawien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 Jeśli finalna wersja będzie podobna to chyba podziękuję Battlefieldowi kolejny raz i kupię coś co faktycznie będzie warte wydania tych 160zł. Jak można oceniać nie wydaną jeszcze grę po becie? Nikt nie zmusza do grania w produkt nieskończony - masochizm dobrowolny. Muszę wypróbować te sterowniki beta ale ogólnie wydajność mojej grafy wyraźnie pozostawia do życzenia :) Heli podobne do BF2, to mi się podoba. Dźwięki w grze super. Fajny pomysł z tym Shanghajem ale mogłoby być więcej miejsc gdzie można wejść do budynków, drabinek itp coś jak w BF2 SF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udam_u Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 (edytowane) Udam_u u mnie ładuje się wolno za każdym razem. Mi też długo się ładuje ale za pierwszym razem to się mega długo uruchamiało - z 2x dłużej. Możliwe, że teraz tak samo długo Ci się uruchamia jak i mi. Nie będziemy jednak wiedzieli operując określeniami "długo" lub "krótko". Jeżeli chciałbyś mieć jakieś odniesienie to moge zmierzyć czas u siebie. Edytowane 6 Października 2013 przez udam_u Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 Mnie już nie chce sie uruchomić. Program przestał działać i tak w kółko. Może trzeba przeinstalować... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 Jak można oceniać nie wydaną jeszcze grę po becie? Nikt nie zmusza do grania w produkt nieskończony - masochizm dobrowolny. Muszę wypróbować te sterowniki beta ale ogólnie wydajność mojej grafy wyraźnie pozostawia do życzenia Heli podobne do BF2, to mi się podoba. Dźwięki w grze super. Fajny pomysł z tym Shanghajem ale mogłoby być więcej miejsc gdzie można wejść do budynków, drabinek itp coś jak w BF2 SF. Heh, ja i tak dostaję kulkę z nie wiadomo skąd, dopiero kill cam pokazuje, że np 3 poziomy wyżej gdzieś przez szczelinę ktoś mnie dostrzegł. Co do wydajności to mam kwiatki typu: jest płynnie i nagle ścięcia do kilku fps tak jakby grafika przełączyła się w 2D (mam monitor msi odpalony w tle i jest 3D) . Ale w końcu to beta więc bugi to normalne. pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToolBox Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 KrzychuG fakt z tymi refleksami na budynkach itp. masz rację, ale nadal wydaje mi się, że na najniższych ustawieniach umknęło dużo więcej niż tylko te dwie rzeczy w porównaniu do średniego poziomu detali. Rafa sądzę, że jeśli programiści olali betę to znaczy, że mają w poszanowaniu ludzi, którzy chcą kupić daną grę. Beta powinna zachęcać do kupienia danej gry, a przynajmniej w moim przypadku jest na odwrót. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2013 (edytowane) Beta to nie demo... Tu chodzi o zaczeprnięcie opinii od graczy na temat gry i jej działania oraz zgłazsania błędów i niedoróbek. Tyle że ów bęte to powinno się wypuszczać w końcowej fazie tworzenia gry. A Do premiery został niecały miesiąc. Tak więc pozostaje zyczyć im powodzenia i szykować się na patche. Edytowane 6 Października 2013 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...