Jump to content
ath

Battlefield 4

Recommended Posts

Nie ma szans by w 2 miesiące to poprawili. Także trzeba będzie patchować. W ogóle wczoraj miałem dziwne jazdy z tą betą. Przez 10 minut ładowało mi poziom. Potem było słychać tylko dźwięki z gry i czarny ekran. Dopiero za 6 czy 7 razem załadowało poprawnie mapę. W tym czasie zrobiłem reset i zmieniłem stery na te bety 331.40.  Wczoraj pograłem trochę  i kolizja obiektów faktycznie kuleje. Do tego masa bugów takich niby nieistotnych. Jak wisząca w powietrzu kasa fiskalna w którymś tam z budynków.

Edited by Devil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jestem graczem BF4 (raczej tylko turystą sprawdzającym bete). Odpaliłem gre z ciekawości, czy wykorzystuje faktycznie 8 rdzeni. U mnie wygląda to tak, że 6 rdzeni ma co robić ale za to pozostałe są obciążone ~ 10%. Dołączona grafika Ciekawe czy na mocniejszej grafice zapotrzebowanie na ilość rdzeni by wzrosło. 

A próbowałeś przy ustawieniach najmniej obciążających kartę graficzną? (AA OFF, AF OFF, niska rozdzielczość)

 

ps. oczywiście do testów Vsync = off

Edited by Kyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

A próbowałeś przy ustawieniach najmniej obciążających kartę graficzną? (AA OFF, AF OFF, niska rozdzielczość)

 

ps. oczywiście do testów Vsync = off

 

Dobry pomysł, zastosowałem się do rady i oto wynik:

 

Dołączona grafika

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poraża mnie niekonsekwencja broni, czasmi ma perfekcyją celność, czasami idealny dmg, czasmi pół magazynka leci 3mm obok, czasmi widzisz trafienia i zero dmg. Pocisk przeciw pancery w nogi wroga, a on biegnie dalej z 70 HP, wszystkie montowane ciężkie karabiny maszynowe mają problem z szybkim zabiciem wroga, to już pistolet zabija szybciej. Inżynier jest mocno "znerfionyw" porówniau z BF3 pod względem karabinów, w 70% przypadków przegrasz z medykiem. Może to wina build'a użytego w becie, net kodu i.t.p. Mam wrażenie, że BF3 mimi wszystko miał lepszy "gunplay" pomijając jego wady i przypadkowość.

Edited by KaszaWspraju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miał ktoś problem z odpaleniem BF4 z zawieszaniem podczas dołączenia do mapy? 

Czasem uda mi się dołączyć na kilka sekund a czasem podczas wgrywania wywali błąd z dx11.

Kolega ma ten sam problem całkowicie inna konfiguracja na i7 i gtx 670 i to samo błąd z dx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A powiedźcie mi jak u Was z wydajnością,bo u mnie na kompie z siga gra się tnie przy ustawieniach na LOW Dołączona grafika  Gram na rozdziałce 1920x1080.Dodam że strasznie długo ładuje się mapa.

Aha procek śmiga na 3.2 Ghz.

Edited by ZielonyTBG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaliczanie trafien oraz  respawny w  nie odpowiednich miejscach 

to jak narazie najwieksze babole  w BF4 , juz kilka razy  respawnowalo mnie  pomiedzy 2 osobnikami  druzyny przeciwnej  albo  4m  przed nimi  gram glownie w  Dominacji  .

 

 

ZielonyTBG

 

Sprawdz sobie obciazenie  CPU  ,  dodam ze  ustawienie wszystkiego na  low ,high

owocuje  u mnie podobnym  framerate  dlatego  gram  na  ustawieniach Auto

Edited by Mario2k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miał ktoś problem z odpaleniem BF4 z zawieszaniem podczas dołączenia do mapy? 

Czasem uda mi się dołączyć na kilka sekund a czasem podczas wgrywania wywali błąd z dx11.

Kolega ma ten sam problem całkowicie inna konfiguracja na i7 i gtx 670 i to samo błąd z dx.

Miałem to samo - świeżo po instalacji gry. U mnie raczej kwestia RAM'u to nie była (test robiłem mając w płycie 16GB).

Wydaje mi się, że gra dodaje coś do bibliotek DX. Miałem już tak wiele razy, że instalując nowy tytuł musiałem restartować komputer bo inaczej były problemy.

W każdym razie u mnie po restarcie komputera problem ustał.  Aha przed pierwszym załadowaniem gry też baaardzo długo czekałem aż gra się pojawi. Wydaje mi się, że gra puszcza jakieś benche aby dobrać ustawienia "auto" dla detali. Kolejne uruchomienia już były szybsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZielonyTBG

 

Sprawdz sobie obciazenie  CPU  ,  dodam ze  ustawienie wszystkiego na  low ,high

owocuje  u mnie podobnym  framerate  dlatego  gram  na  ustawieniach Auto

 

Sprawdziłem i działa lepiej niż na LOW.A co do obciążenia procka to jest kicha bo idzie na max.Chyba trzeba będzie pomyśleć o Intelu,chyba że opłaca się włożyć jeszcze jakiegoś mocniejszego AMD-ka?

Z grafą jest trochę lepiej,tak mi się przynajmniej wydaje.

 

Udam_u u mnie ładuje się wolno za każdym razem.

 

post-121473-0-59389800-1381053840_thumb.jpg

post-121473-0-05335600-1381053850_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZielonyTBG

 

Jak widac jedno i drugie  obciazone maxymalnie  ,

byc moze to przyczyna  przynajmniej  czesci  frame dropow , moj proc  obciazony na  80%  oczywiscie  HT wlaczone  , za to obciazenia  CF Radeonow  max  55% :(

 

Warto poczekac do finalnej wersji bedzie  mozna  cos  wiecej wywnioskowac odnosnie  obciazenia CPU /GPU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miał ktoś problem z odpaleniem BF4 z zawieszaniem podczas dołączenia do mapy? 

Czasem uda mi się dołączyć na kilka sekund a czasem podczas wgrywania wywali błąd z dx11.

Kolega ma ten sam problem całkowicie inna konfiguracja na i7 i gtx 670 i to samo błąd z dx.

 

Zobacz czy to nie wina Punkbustera. U mnie i u kumpla od 3-go dnia testow mapa ladowala sie non-stop i ostatecznie pojawial sie czarny ekran. Reczna konfiguracja Punkbustera - tak jak tu radza rozwiazala problem i od tamtego czasu wszystko gra. Co prawda nie trafil mnie zaden blad z DX, ale tak czy inaczej warto sprobowac. Notoryczne sa natomiast bledy typu "bf4 nie odpowiada" - losowo, zaleznie od kaprysu.

 

Co zabawne, ja mam poki co wrazenie, ze netcode faktycznie nieco poprawili. Poki co nie zdarzylo mi sie zginac po schowaniu sie za przeszkodze co bylo nagminne w trojce. Gunplay troche inny, ale moze to kwestia przyzwyczajenia. Pamietam, ze na becie trojki tez na to narzekalem (przyzwyczajnony do tego z BC2) a w finalnym (na ile mozna go tak nazwac) produkcje bylo lepiej.

 

Wydajnosciowo koszmar. Ile graczy tyle wersji, ale mowia, ze ponoc na Windowsie 8 nie ma tak drastycznych spadkow klatek. Na swoim przykladzie widze, ze jednak wystepuje losowe dropy z 60 do 25-30 z wszystkim nia high + mesh na ultra. Zreszta, zmiana ustawien niewiele pomaga a CPU (przy crossfire) wiecznie obciazony prawie w 100% (z wlaczonym HT). Po wlaczeniu turbo i przeskoku z 3.4 na 4GHz czuc mala poprawe. Obciazenie GPU u mnie jest nierowne bo jedna chodzi na maks podczas gdry druga dobija do 85-90%, ale to juz kwestia tego, ze nie sa identyczne.

 

Niezbyt trafia do mnie nowy system unlockow, battlelog i ogolnie caly interfejs srednio czytelny, pelno niedorobek.

Edited by KrzychuG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Strasznie napaliłem się na Battlefielda 4. Wczoraj pobrałem betę, odpalam i..... lipa. Gra wysypała się. Musiałem restartować kompa. Za drugim razem już jest ok. A więc zaczynamy popylać. I tutaj znowu rozczarowanie. Oto moja konfiguracja:

 

AMD Phenom 955 BE OC 3.9GHz

8GB RAM DDR3 1600MHz

Gigabyte GTS 450 1GB

Rozdzielczość niby 1920x1080, ale płynniej działa na 1600x900

 

Na początku na ustawieniach auto było te 30 FPS ( jakość terenu, oświetlenia na high, reszta na medium- aż się zdziwiłem ). Potem cały czas wydajność spadała. Pod koniec musiałem grać na niskich, ale ogólnie na średnich z wyłączonym antyaliasingiem itp. mam ok 35FPS. Gorzej jest jednak z wyglądem samej gry. Bugi bugami, ale ilość obcinanych detali na najniższych ustawieniach jest po prostu przerażająca. Na ustawieniach minimalnych gra wygląda jak Battlefield Play4Free albo nawet gorzej ( no może oprócz ogromu map ). Gdyby tak porównać betę Battlefielda 4 i Crysis-a 3 to ta druga miażdży pierwszą pod wieloma względami. Na pewno była lepiej zoptymalizowana, nie było widać tak znaczącego spadku jakości na niskich ustawieniach, było duuużo mniej bugów i niedociągnięć.

Jeśli finalna wersja będzie podobna to chyba podziękuję Battlefieldowi kolejny raz i kupię coś co faktycznie będzie warte wydania tych 160zł.    

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugi bugami, ale ilość obcinanych detali na najniższych ustawieniach jest po prostu przerażająca. Na ustawieniach minimalnych gra wygląda jak Battlefield Play4Free albo nawet gorzej ( no może oprócz ogromu map ). 

 

Mysle, ze to bardziej kwestia mapy i bety (nie wiadomo czy wszystkie efekty i wlasciwe tekstury sa tu dostepne) niz obcinania czegokolwiek. Patrzac na porownania to miedzy low a ultra roznica, poza oczywiscie jakoscia tekstur, uwidacznia sie glownie w braku odbic na budynkach i wodzie. Poza tym znaczacych zmian nie ma. Ta mapa ma jednak to do siebie, ze po zburzeniu drapacza chmur wszystko staje sie szare, ponure i po prostu brzydkie niezaleznie od ustawien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli finalna wersja będzie podobna to chyba podziękuję Battlefieldowi kolejny raz i kupię coś co faktycznie będzie warte wydania tych 160zł.    

Jak można oceniać nie wydaną jeszcze grę po becie? Nikt nie zmusza do grania w produkt nieskończony - masochizm dobrowolny.

 

 

Muszę wypróbować te sterowniki beta ale ogólnie wydajność mojej grafy wyraźnie pozostawia do życzenia :)

Heli podobne do BF2, to mi się podoba. Dźwięki w grze super. Fajny pomysł z tym Shanghajem ale mogłoby być więcej miejsc gdzie można wejść do budynków, drabinek itp coś jak w BF2 SF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udam_u u mnie ładuje się wolno za każdym razem.

Mi też długo się ładuje ale za pierwszym razem to się mega długo uruchamiało - z 2x dłużej. Możliwe, że teraz tak samo długo Ci się uruchamia jak i mi. Nie będziemy jednak wiedzieli operując określeniami "długo" lub "krótko". Jeżeli chciałbyś mieć jakieś odniesienie to moge zmierzyć czas u siebie. 

Edited by udam_u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak można oceniać nie wydaną jeszcze grę po becie? Nikt nie zmusza do grania w produkt nieskończony - masochizm dobrowolny.

 

 

Muszę wypróbować te sterowniki beta ale ogólnie wydajność mojej grafy wyraźnie pozostawia do życzenia Dołączona grafika

Heli podobne do BF2, to mi się podoba. Dźwięki w grze super. Fajny pomysł z tym Shanghajem ale mogłoby być więcej miejsc gdzie można wejść do budynków, drabinek itp coś jak w BF2 SF.

 

Heh, ja i tak dostaję kulkę z nie wiadomo  skąd, dopiero kill cam pokazuje, że np 3 poziomy wyżej gdzieś przez szczelinę ktoś mnie dostrzegł.

 

Co do wydajności to mam kwiatki typu: jest płynnie i nagle ścięcia do kilku fps tak jakby grafika przełączyła się w 2D (mam monitor msi odpalony w tle i jest 3D) .  Ale w końcu to beta więc bugi to normalne.

 

pzd

Share this post


Link to post
Share on other sites

KrzychuG fakt z tymi refleksami na budynkach itp. masz rację, ale nadal wydaje mi się, że na najniższych ustawieniach umknęło dużo więcej niż tylko te dwie rzeczy w porównaniu do średniego poziomu detali. 

Rafa sądzę, że jeśli programiści olali betę to znaczy, że mają w poszanowaniu ludzi, którzy chcą kupić daną grę. Beta powinna zachęcać do kupienia danej gry, a przynajmniej w moim przypadku jest na odwrót.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beta to nie demo...  Tu chodzi o zaczeprnięcie opinii od graczy na temat gry i jej działania oraz zgłazsania błędów i niedoróbek. Tyle że ów bęte to powinno się wypuszczać w końcowej fazie tworzenia gry. A Do premiery został niecały miesiąc.  Tak więc pozostaje zyczyć im powodzenia i szykować się na patche.

Edited by Devil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...