Carson Napisano 5 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2008 @Szawel, daj spokój z tymi cytatami. Wszyscy już to czytali i dobrze o tym wiedzą. Na sprawę można patrzeć z różnych kątów. Jak ktoś powie, że w Prypeci można mieszkać ze względu na promieniowanie to go wyśmieje i powiem aby pomieszkał przez miesiąc w miejscach w samym mieście które sam osobiście wybiorę i zobaczymy czy będzie mu tak wesoło. Jak będziesz wjeżdżał to Czarnobyla i Prypeci to strażnicy Ci powiedzą abyś się trzymał drogi i nie zapuszczał w tereny zielone bo one najwięcej promieniowania magazynują. Co do zabitych w całej sprawie wybuchu elektrowni to więcej ludzi umarło, lub choruje z powodów nie związanych z promieniowaniem tylko natury psychologicznej. ciekawe skad masz takie dane :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Limak122 Napisano 5 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2008 Pewnie od pilotów helikopterów, które zrzucały wodę na elektrownię, ale zaraz, przecież wszyscy nie żyją... Może od ludzi którzy zrzucali grupami na zmianę gruz z dachu ? No, ale przecież oni też nie żyją. To może tych którzy kopali tunel pod elektrownie? Tylko, oni także nie żyją... Uwierz mi, więcej ludzi umarło z powodu promieniowania, natura psychologiczna nie wywołuje raka płuc, krtani, czy skóry. Koniec tego Off-topa ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miazga82 Napisano 5 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2008 Hahah dobre, od kiedy choroby psychiczne są śmiertelne? To jakieś najnowsze odkrycie naukowe? Proszę o odpowiedni cytat ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 5 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2008 (edytowane) Od zawsze , przykładowo mocna nerwica może doprowadzić do śmierci. Edytowane 5 Lutego 2008 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LCC Napisano 5 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2008 (edytowane) Napisałem "natury psychologicznej" a nie psychicznej. Już w jednym temacie to pisałem chodzi np. o około 300 tys. aborcji jakie zostały wykonane bezsensownie (bez żadnych badań) w Europie zachodniej z powodu obawiania się matek i ojców, że dziecko może się urodzić kalekie w wyniku promieniowania pochodzącego z wybuchu w Czarnobylu. No chyba tyle ludzi nie było wtedy w helikopterach i przy elektrownii. Edytowane 5 Lutego 2008 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szawel Napisano 5 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2008 (edytowane) Dobra, koniec tego tematu :P Ja do dodania mam tylko tyle, że przez tą katastrofę zrezygnowano z programu elektrowni jądrowych u nas. Wg. mnie nie była to najlepsza decyzja, a efektem tego są rosnące ceny energii. Węgiel kosztuje i strasznie zanieczyszcza środowisko. No ale przecież lepiej umiera się od sadzy i tlenku węgla niż promieniowania. :wink: A więc jestem Priboiem już w X18. Szczerze mówiąc to jakoś nie widzę tych nowych Q. Fabuła owszem jest, aczkolwiek dość nietypowo wykonana :? . Może to i lepiej, bo wreszcie muszę czytać o co chodzi a nie ślepo podążać za strzałką. Co do różnic względem wersji "klasycznej": - jak już zauważono mamy to qlorowe zielsko ;] - więcej gratów na każdej mapie. typu: pojazdy, wagony, lokomotywy, śmigłowce, gruz, itd... - nowe wioski. - wieże z bazy freedom praktycznie na każdej mapie. - ptaszki gwałtownie lądują gdy się je trafi ;] - nowa broń/wdzianka. - nowe mutanty, a raczej te, które miały być w pierwowzorze a ich nie oteksturowano i nie wstawiono + nowe. - przeniesiona baza merc. - śpiworek. - pojazdy do jazdy ;] (nieprzydatne, ale jak ktoś się lubi bawić). - nowe dźwięki. (polecam radio w BAR - lol). :D Na razie tyle. Edytowane 5 Lutego 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LCC Napisano 5 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2008 Jak się uruchamia samochody bo za cholerkę nie mogę odpalić i odjechać? Może mam coś skopane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miazga82 Napisano 5 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2008 Musisz ustawić w klawiszologi, chyba "Turn On" ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drunk_ZoZol Napisano 5 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2008 (edytowane) Hmm... mam problem z modem Faiakes w wersji 2.4 - wrzuciłem go tam gdzie instrukcja kazała, zrobiłem wsio raczej poprawnie, i mam pewien problem - gdy biorę nową grę, to podczas ładowania przerywa i wyskakuje błąd z silnikiem gry... co bym nie zrobił to sie tak dzieje (a czytałem instrukcje i zrobiłem tam jakąś poprawkę na lepsze działanie, ale nadal nie chodzi :( ) Może ktoś miał z Was taki problem i sobie z nim poradził? Ew. dajcie tutaj nazwę modyfikacji poprawiającej wygląd, dodającej mutanty itd. jeżeli są jakieś poza faiakesem :) Błąd jest z xrCore.dll - przez niego nie chce się uruchomić modyfikacja :( Edytowane 5 Lutego 2008 przez Drunk_ZoZol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Powerslave Napisano 5 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2008 Hmm... mam problem z modem Faiakes w wersji 2.4 - wrzuciłem go tam gdzie instrukcja kazała, zrobiłem wsio raczej poprawnie, i mam pewien problem - gdy biorę nową grę, to podczas ładowania przerywa i wyskakuje błąd z silnikiem gry... co bym nie zrobił to sie tak dzieje (a czytałem instrukcje i zrobiłem tam jakąś poprawkę na lepsze działanie, ale nadal nie chodzi :( ) Może ktoś miał z Was taki problem i sobie z nim poradził? Ew. dajcie tutaj nazwę modyfikacji poprawiającej wygląd, dodającej mutanty itd. jeżeli są jakieś poza faiakesem :) Błąd jest z xrCore.dll - przez niego nie chce się uruchomić modyfikacja :( sprawdz co dokladnie pisze w pliki z logiem, na samym dole powinien byc error i jego przyczyna C:\Documents and Settings\All Users\Documents\STALKER-SHOC\logs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drunk_ZoZol Napisano 6 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 6 Lutego 2008 http://stalker.scorpions.cz/forum/viewtopi...72ef6c4f0edad4b Tutaj w drugim poście jest taki sam problem jak mój, być może jest także wytłumaczenie jak to naprawić, tyle że po czesku trudno mi cokolwiek normalnie zrozumieć... help [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miazga82 Napisano 6 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 6 Lutego 2008 Na jakim patchu jedziesz? Na 1.005 są problemy z modami podobno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drunk_ZoZol Napisano 6 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 6 Lutego 2008 1.0003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Techno_Boy Napisano 6 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 6 Lutego 2008 Priboi Story to jest ten mod co dawał możliwość gry dalej, po zakończeniu gry?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szawel Napisano 6 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 6 Lutego 2008 To był Oblivion Lost, ale Priboi też ma tą opcję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qqrydza Napisano 6 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 6 Lutego 2008 A dlaczego nikt nie wspomina, że AA już działa i można sobie w sterownikach wymusić zastępując ustawienia aplikacji? Dwa screen'y, pierwszy z motion blur'em a kolejny już statyczny i widoczne AAx2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drunk_ZoZol Napisano 6 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 6 Lutego 2008 qqrydza - na jakim patchu to się da uruchomić? A i udało mi sie uruchomić grę :) wystarczyło wgrać patcha 1.0004 :) pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qqrydza Napisano 6 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 6 Lutego 2008 (edytowane) Ja mam właśnie 1.0004. Blur trzeba w pliku "user.ltx" włączyć(zmienić wartość na: od 0 do 1) i dodatkowo dopisać we właściwościach skrótu "blablablacośtam" -mblur Edytowane 6 Lutego 2008 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FanEk Napisano 6 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 6 Lutego 2008 Ja mam właśnie 1.0004. Blur trzeba w pliku "user.ltx" włączyć(zmienić wartość na: od 0 do 1) i dodatkowo dopisać we właściwościach skrótu "blablablacośtam" -mblurWOW po takim czasie topic odżył :P wystarczy do skrutu dopisać po exe -mblur to działa także bez patcha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qqrydza Napisano 6 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 6 Lutego 2008 Tak jak piszesz ale AA na wcześniejszej wersji gry nie odpalisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drunk_ZoZol Napisano 6 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 6 Lutego 2008 (edytowane) To jeszcze mi napiszcie bądź dajcie linka do modyfikacji na lornetke by była trochę wyżej, bo coś znaleźć nie mogę. :( I idę przechodzić stalkera na nowo :D One shot one kill.. hmm... xD Edytowane 6 Lutego 2008 przez Drunk_ZoZol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
signap Napisano 6 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 6 Lutego 2008 omfg - gra wyglada calkiem inaczej na DX9 - ja bylem zmuszony grac na 8 :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szawel Napisano 7 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 7 Lutego 2008 (edytowane) Tak dla podtrzymania tematu, kilka fotek z serii "spacer po zonie". http://flickr.com/photos/storm_shadow/sets...with/287466976/ P.S. Zwróćcie uwagę na logo na koszulce gościa w autokarze ;] Edytowane 7 Lutego 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qqrydza Napisano 7 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 7 Lutego 2008 U mnie wszystko razem jest bardzo niestabilne. Mod Weather Overhauled+mblur+2xAA. Wszystko natomiast wygląda naprawdę ekstra. Bieg z wyłączonym hud'em daje obrazy niczym w rzeczywistości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miazga82 Napisano 7 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 7 Lutego 2008 A cóż to za radioaktywny "klocek"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qqrydza Napisano 7 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 7 Lutego 2008 Przepraszam ale to nie wygląda jak najnowszy mod tylko jak alpha stalkera z 2003 roku. Chociaż słyszałem, że jest powrót do oldskula więc może w tym jest haczyk. :wink: Niestety bez wygładzania bo jak wspominałem wcześniej- sypie się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szawel Napisano 8 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 8 Lutego 2008 Ta, to miał być powrót to klimatu alphy. Ja bym poczekał na łatkę 3.0 z dodatkiem. Miejmy nadzieję, że połatają bugi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trojanuch Napisano 8 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 8 Lutego 2008 (edytowane) czołem, Zauważyłem, że jakiś czas temu była tu mała dyskusja o moim modzie (wersji 2.0). Dlatego pozwolę sobie wkleić tutaj 2, dość istotne niusy: 1. Konieczne okazało się wypuszczenie quick-fixa, bo oczywiście zlamiłem i pierwszy release miał niedorobione presety user.ltx. Jeden z forumowiczów publikował tu screeny - które były mocno za ciemne - było tak właśnie przez tą pomyłkę. Oto info na ten temat: BARDZO WAŻNE - QUICK-FIX Właśnie odkryłem, że do paczki z 2.0 wkradł się bardzo istotny błąd. Chodzi o kilka parametrów w presetach user.ltx, które decydowały o realizmie oświetlenia. Tutaj znajduje się quick-fix, który zawiera wszystkie presety naprawione: S.W.O.v2.0_QUICK_FIX Jeżeli nie chce ci się ściągać to po prostu zmień następujące linijki w user.ltx na: r2_sun_lumscale 0.85 r2_sun_lumscale_amb 1.15 r2_sun_lumscale_hemi 1.25 Przepraszam za zamieszanie! :) 2. Stworzyłem, właściwie od "zera" edycję STATIC LIGHTING. Mam nadzieję, że spdoba się osobom korzystającym na co dzień z tego trybu. A ponieważ wyszło nienajgorzej - to także użytkownicy FDL mogą rozważyć pogranie w tym trybie - 150FPS uprzyjemnia rozgrywkę :P S,W,O.v2.0 STATIC LIGHTING DEDICATED - w sieci! Hej, Właśnie zakończyłem upload wersji 2.0 STATIC mojego moda. Jak sama nazwa wskazuje jest to edycja przeznaczona do wciąż popularnego trybu - Static Lighting. Zapraszam do poebierania. LINK: S.W.O.v2.0 STATIC LIGHTING - filefront.com lub S.W.O.v2.0 STATIC LIGHTING LITE Miłych wrażeń - i zapraszam do komentowania! :) Pozdro! PS - mocno zalecam zastosowanie tekstur s.h.a.r.p.e.r. - w trybie SL dają dużo więcej niż w FDL! A tu mała galeryjka: Na koniec, @qqrydza Mógłbyś szczegółowo oipsać metode odpalenia tego AA w FDL? Wiem o metodzie przez AA w trybie SuperSampling - z niej skorzystałeś? (u mnie nie dała rezultatu). Pozdrawiam! Edytowane 8 Lutego 2008 przez trojanuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carson Napisano 8 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 8 Lutego 2008 No i o to chodzilo ;) Teraz wyglada super, a wtedy nie moglem patrzec na przejaskrawione miejsca. Nic tylko instalowac i grac. A co do Priboi story mod'a to narazie sobie daruje granie. Za duzo jest bugow. Co drugi przedmiot lewitowal w powietrzu, po zetknieciu albo wskoczeniu na niego nagle spada na ziemie a nam zbiera pkt zycia. Takich kwiatkow jest sporo wiec wole poczekac az to polataja. Aaa i mogliby zmienic dzwieki broni, nie wiem czemu ale te domyslne zaczely mi dzialac na nerwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qqrydza Napisano 8 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 8 Lutego 2008 Te trzy drobne poprawki dawno są wprowadzone więc oglądasz screen'y już z "fiksem" ale te mocniejsze oświetlenie jest efektem r2_sun_lumscale 2. Co do AA to w user.ltx wyłączyłem r2_aa, ta metoda raczej rozmywa obraz by zatuszować schodki a włączyłem wygładzanie w panelu sterownika "zastępując ustawienia aplikacji". Pisałem o tym wcześniej ale kłopot w tym, że AA z blurem i tym modem są niegrywalne ze względu na stabilność. Dodam jeszcze, że AAx4 nawet się nie odpala ale AAx2 wygląda na znacznie wyższe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...